Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
Autor |
Wiadomość |
smo
rowerzysta
Dołączył(a): 18 lis 2014, o 21:08 Posty: 14
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N K6
|
Re: Opona przód
Ogólnie chodzi o to, żeby jakoś trzymały się drogi, żebym nie miał strachu przed każdym zakrętem. Powtórzę się, uczę się dopiero i w grę wchodzi 95% jazda turystyczna i zależy mi na niskim zużyciu. Czyli ogólnie chyba polecane opony, więc zamówię...
|
2 mar 2015, o 15:04 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Opona przód
Tym bardziej, jak jesteś świeży lepiej żebyś miał zaufanie do gumek.
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
2 mar 2015, o 17:49 |
|
|
smo
rowerzysta
Dołączył(a): 18 lis 2014, o 21:08 Posty: 14
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N K6
|
Re: Opona przód
Liczę, że się nie zawiodę, chyba, że ktoś jeszcze odradzi...
|
2 mar 2015, o 18:03 |
|
|
rooland
motocyklista
Dołączył(a): 24 cze 2012, o 11:17 Posty: 279
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s 2001
|
Re: Opona przód
Nie są to jakieś świetne opony. Zwyczajne podstawowe gumy. Niskie zużycie będzie ale też jakoś rewelacyjnie to one Note trzymają. Trzeba uważać i dobrze je rozgrzać aby czasem nie zrobiły psikusa...
_________________ Nie ryzykujesz, nie wygrywasz. Pozdrawiam Roland
|
2 mar 2015, o 23:57 |
|
|
Barbra88
rowerzysta
Dołączył(a): 26 paź 2013, o 21:20 Posty: 42
Płeć: kobieta
Moto: Sv 650S 2003
|
Re: Opona przód
Posprawdzałam sobie. Z tyłu obecnie mam Pirelli Diablo Strada, a w przodzie Pirelli Diablo Rosso II. I właśnie Rosso zastąpię Pirelli Angel ST. Dobre opinie, rozsądna cena. Myślę, że to najrozsądniejszy wybór w tym przedziale cenowym Dziękuje wszystkim za pomoc i do zobaczenia na drodze
_________________ "Lepiej zrobić coś i żałować, niż żałować, że się tego nie zrobiło"
|
6 mar 2015, o 14:19 |
|
|
Polak007
motocyklista
Dołączył(a): 25 lut 2015, o 23:04 Posty: 131 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S K5
|
Re: Opona przód
Też długo zastanawiałem się nad wyborem opon. Na początku myślałem o Dunlopach RS/RSII, ale odstają w winklach, bardzo dobre natomiast na mokre nawierzchnie. Później koledzy podpowiedzieli PP 2TC. Poczytałem trochę i naprawdę warte uwagi. Poźniej usłyszałem o Angelach GT. Sporo poównań przeczytałem i w końcu trafiłem na zacny komentarz, że GT mają uślizg. Dotyczyło to komentarzy przy "mniejszych motocyklach", a to dlatego że są dedykowane dla dużych maszyn, którę odpowiednie dociążają tylnie koło. Idealnym rozwiązaniem dla naszych SVek jest wersja Angel ST, dla lżejszych motocykli. Jest uniwersalna, powinna wytrzymać w SVce 8-10k. Co 4-5lat powinno się wymieniać kapcie, więc myślę że to wystarczy. To trzyma moto na drodzę, więc lepiej nie czuć zawachania jak bierzesz ostry zakręt GT jest bardziej wytrzymalszą gumą, ale jak chcesz by Ci nie łapał uślizgu to Pierelli Angel ST będzie idealnym wyborem - taka jest moja decyzja. Ja już wybrałem i na pewno kupię komplecik 120/60/17 na przód i 160/60/17 na tył. Plusem jest fantastyczny wygląd (tak na marginesie, na pewno kwestia gustu). Z ciekawostek:"Zdobywca 7 Rekordów Świata! 15 Marca 2009, 15 dziennikarzy i 12 Testerów Pirelli ustanowili aż 7 Rekordów Świata FIM podczas testów na torze w południowych Włoszech. Tylko na jednym komplecie opony Angel ST przejechali dystans 5,135 km, ze średnią prędkością 214 km/h podczas wymagających i wyczerpujących testów, trwających 24H non stop, co znakomicie oddaje parametry użytkowe opony." https://www.youtube.com/watch?v=EZ_4bqbCPi8Co do kosztów to na allegro komplecik do SVki znalazłem za 831 zł. Angel GT to wydatek grubo ponad 1k. Dunlopy ok 800-900zł. Zależy jaki jest DOT, bo on kształtuje cenę. Ja będę brał leżanki maks 1rok, czyli xx14, ale najchętniej xx15. Decyzja należy do Ciebie, ale mam nadzieję że trochę pomogłem
_________________ CZEŚĆ i CHWAŁA BOHATEROM ! ŻYJĄCYM PRAWEM WILKA...
|
6 mar 2015, o 14:48 |
|
|
Barbra88
rowerzysta
Dołączył(a): 26 paź 2013, o 21:20 Posty: 42
Płeć: kobieta
Moto: Sv 650S 2003
|
Re: Opona przód
No właśnie już zapadła decyzja. Mam możliwość kupić Pirelli Angel ST z 2015r za 340zł. I prawdopodobnie kupie. Rozglądam się tak jeszcze w razie czego za rocznikiem 2014, żeby choć troszkę zejść z kosztów, ale jak nie znajdę to dam te 340zł. Też poczytałam opinie i Angel definitywnie wygrywa z innymi w tym przedziale cenowym. Dłużej już nie będę szukać, bo sezon zbliża się wielkimi krokami, a mnie nosi
_________________ "Lepiej zrobić coś i żałować, niż żałować, że się tego nie zrobiło"
|
6 mar 2015, o 15:17 |
|
|
Polak007
motocyklista
Dołączył(a): 25 lut 2015, o 23:04 Posty: 131 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S K5
|
Re: Opona przód
No i gitara, męska decyzja Daj znać później jak się sprawuje, szerokości!
_________________ CZEŚĆ i CHWAŁA BOHATEROM ! ŻYJĄCYM PRAWEM WILKA...
|
6 mar 2015, o 15:30 |
|
|
Barbra88
rowerzysta
Dołączył(a): 26 paź 2013, o 21:20 Posty: 42
Płeć: kobieta
Moto: Sv 650S 2003
|
Re: Opona przód
Dzięki. Na pewno dam znać czy jestem zadowolona Pozdrawiam
_________________ "Lepiej zrobić coś i żałować, niż żałować, że się tego nie zrobiło"
|
6 mar 2015, o 15:33 |
|
|
zdunman
motocyklista
Dołączył(a): 23 sty 2013, o 16:11 Posty: 231 Lokalizacja: Żyrardów
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2003
|
Re: Opona przód
Mam Angele GT i były torowane, nie odczułem uślizgu, fakt, że nie umiem jeździć i nie przeginałem, ale opona zamknięta była, zresztą GT od ST różni się tylko "twardsza" guma po środku opony.
|
6 mar 2015, o 15:42 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Opona przód
GT od ST odróżnia pas twardszej gumy na środku i ozdobny wzór na środku bieżnika. ST na z1000, po 6kkm z tyłu zniknął wzorek "zniołka" ze środka (czyli zeszło na oko niecałe 1mm gumy), więc nawet przy sporej eksloatacji moga przeżyć te 4-5 lat. DOT też nie a się co obawiać, nowa guma jest zasilikonowana i jeśli leżała we względnie normalnych warunkach 1-2 czy nawet 3 letnie opony można traktować na równi z tymi świeżo z fabryki.
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
6 mar 2015, o 16:13 |
|
|
polly
SV Rider
Dołączył(a): 18 lis 2013, o 15:05 Posty: 387 Lokalizacja: Krakuf
Płeć: mężczyzna
Moto: DR-Z400S
|
Re: Opona przód
Kurde. Zazdroszczę wam. U mnie opony maksymalnie dwa sezony wytrzymują. Rosso II z tyłu zniknęło po jednym. W gaźnikowej. Nie jeżdżę jakoś szczególnie dużo, jakieś 90% turystycznie. Rosso II mi zniknęło po około 10kkm.
|
6 mar 2015, o 17:09 |
|
|
rooland
motocyklista
Dołączył(a): 24 cze 2012, o 11:17 Posty: 279
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s 2001
|
Re: Opona przód
To i tak długo. Rosso 2 zniknęły mi po jakiś 1.5 tyś kilometra... Na torze ;-) byłem bardzo zadowolony z tych opon. Teraz zakładam rosso corsa.
_________________ Nie ryzykujesz, nie wygrywasz. Pozdrawiam Roland
|
6 mar 2015, o 18:04 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: Opona przód
Dla ciebie opona musi mieć w nazwie corsa. Chyba, ze zwolnisz trochę.
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
6 mar 2015, o 19:30 |
|
|
polly
SV Rider
Dołączył(a): 18 lis 2013, o 15:05 Posty: 387 Lokalizacja: Krakuf
Płeć: mężczyzna
Moto: DR-Z400S
|
Re: Opona przód
Delikatna różnica .
|
7 mar 2015, o 09:39 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Opona przód
Jak? Maxxis Supermaxx całodniowej sesji w Radomiu zgubiły 1/3 bieżnika na bokach
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
7 mar 2015, o 10:50 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: Opona przód
I zapewne w wyścigowym tempie.
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
7 mar 2015, o 12:31 |
|
|
radex11
SV Rider
Dołączył(a): 8 sty 2014, o 20:08 Posty: 467 Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K5
|
Re: Opona przód
Ja jestem świeżo po wymianie kompletu opon na Pirelli ST i u mojego wulkanizatora zapłaciłem 830zł z wymianą i wyważeniem:) opony są 34 tygodnia 2014 i na tylnej z boku maja nie duży biały napis " 24H WORLD DURATION REKORD" który daje +3 PKT do respektu (żart oczywiście), trochę poczytałem i niby dobre, zobaczymy jak wypadną w sezonie
_________________ "LOUD&PROUD"
***MOJA SV650S K5***:)
|
7 mar 2015, o 15:43 |
|
|
Barbra88
rowerzysta
Dołączył(a): 26 paź 2013, o 21:20 Posty: 42
Płeć: kobieta
Moto: Sv 650S 2003
|
Re: Opona przód
Kukra, ale cały czas zastanawia mnie bieżnik. Z tyłu mam diablo strada i różni się on od bieżnika w Angel ST. Jakie ma to znaczenie i czy ma? Musi być bieżnik identyczny w obu oponach? Jestem strasznie "ciemna" w tej kwestii, więc liczę na Waszą pomoc
_________________ "Lepiej zrobić coś i żałować, niż żałować, że się tego nie zrobiło"
|
9 mar 2015, o 12:41 |
|
|
radex11
SV Rider
Dołączył(a): 8 sty 2014, o 20:08 Posty: 467 Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K5
|
Re: Opona przód
Z tego co mi wiadomo, bieżnik jest tylko do odprowadzania wody:) na suchym najlepszą przyczepność ma opona slick (bez bieżnika). Nie muszą być równe (jak błądzę to niech mnie ktoś poprawi)
_________________ "LOUD&PROUD"
***MOJA SV650S K5***:)
|
9 mar 2015, o 16:18 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|