Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 1 sty 2025, o 10:39



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Oblokowanie SV650 2000r gaźnik 
Autor Wiadomość
motorowerzysta

Dołączył(a): 19 mar 2014, o 19:34
Posty: 66
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 S
Post Re: Oblokowanie SV650 2000r gaźnik
Witam kolego nie kupuj zadnych przepustnic ani gaznikow . Mialem ten sam problem z swoja> tez 2000 rok i identyczne osiagi po kupnie z niemcowni:) odkręc krócce miedzu gaznikami a silnikiemi wyjmij z nich zwezki( okragłe blaszki podobne do podkladek tylko naturalnie wieksze i ciesz sie pelna moca sv:) poczytaj wiecej : viewtopic.php?f=23&t=13524&p=231578&hilit=odblokowanie#p231578 pozdrawiam:)


14 cze 2015, o 19:28
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 cze 2015, o 07:56
Posty: 29
Lokalizacja: SOLEC KUJAWSKI
Płeć: mężczyzna
Moto: 650S 2000
Post Re: Oblokowanie SV650 2000r gaźnik
Tak się składa że nie mam żadnych podkładek zwężających już patrzyłem na to wcześnie bo czytałem twój temat, ale sprawdzę jeszcze raz na wszelki wypadek bo jak nie to to pozostaje mi tylko dysze wymienić... :P :P bo teraz do setki to mam z 6 sekund a powinno być ponad 3 sekundy... :mylove:


15 cze 2015, o 09:52
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 cze 2015, o 07:56
Posty: 29
Lokalizacja: SOLEC KUJAWSKI
Płeć: mężczyzna
Moto: 650S 2000
Post Re: Oblokowanie SV650 2000r gaźnik
Witam
Tak wiec zrobiłem co trzeba sprawdziłem dysze wszystko OK, lecz moc ta sama V-max 150, jest gdzieś jeszcze jakaś blokada bo juz ręce opadają ;( ;( ;( :mur: :mur: :mur:


19 cze 2015, o 14:17
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 cze 2015, o 07:56
Posty: 29
Lokalizacja: SOLEC KUJAWSKI
Płeć: mężczyzna
Moto: 650S 2000
Post Re: Oblokowanie SV650 2000r gaźnik
Tak więc rozkręciłem wszystko od nowa i popatrzyłem...Nic mechanicznie nie jest zblokowane chyba że na skrzyni biegów coś jest ale tego nie wiem...jak by ktoś wiedział to prosze pisać... Wychodzi na to że tylko elektronicznie jest zblokowany i z tym bede sie bawić mam 16 pinów więc bede wypinać każdy po kolei i zobacze co i jak bedzie chodzic... No chyba że nie trzyma ciśnienia na cylindrach ale wątpie... Może coś na skrzyni być albo na module?? Prosze o pomoc...Zanim oddam go do mechanika chciałbym się sam pobawić...Nawet jak by lewe powietrze łapał bo by aż takiego spadku mocy nie było 1,2,3 idzie dosyć dobrze ale pozniej już gorzej... ;( ;( ;( ;( ;( :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur:


19 cze 2015, o 17:32
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: Oblokowanie SV650 2000r gaźnik
Przepraszam, jeśli już o tym pisałeś - ale czy dałeś komukolwiek bardziej doświadczonemu w sv-kach gaźnikowych się przejechać?


19 cze 2015, o 21:16
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 cze 2015, o 07:56
Posty: 29
Lokalizacja: SOLEC KUJAWSKI
Płeć: mężczyzna
Moto: 650S 2000
Post Re: Oblokowanie SV650 2000r gaźnik
Nie jeszcze nikt nie jechał ale jak by był ktoś na forum z Bydgoszczy to można by się zgadać bo ja już nie mam sił już nawet odłączyłem TRE(te dwa kabelki z lewej strony ramy pod bakiem) i efekt był fajny lecz tylko w mieście a na trase to żadnego efektu nie ma lecz jutro przejade wiekszy kawałek szosy i zobacze co i jak naprawde to dało... :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur:


19 cze 2015, o 21:35
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 cze 2015, o 07:56
Posty: 29
Lokalizacja: SOLEC KUJAWSKI
Płeć: mężczyzna
Moto: 650S 2000
Post Re: Oblokowanie SV650 2000r gaźnik
Obejżałem elektryke i tak przerobiona jest na lampe przednią bo gość przerobił S na N bez zmiany kierownicy i od przodu jest elektryka przerobiona i to konkretnie jakiś dobry as musiał to robić licznik KOSO tak więc pod niego chyba ktoś przerabiał elektryke natomiast na ramie elektryka jest oryginalna tak więc to chyba nie ma wpływu na blokowanie moto...
A czy niesprawny moduł może powodowac blokowanie się albo regulator napięcia może wpływac na takie czynniki.. sprawdzałem wszytkie wtyki kostki modułu tak więc kilka odpiąłem i moto odpalało nadał niewiem czemu tylko cztery kabelki odpowiadały za odpalenie moto a jeden odłączony bodajże biały powodował efekt jak by palił na jeden gar lecz szybko go podłączyłem bo mi się nie podobało kichał prychał tak więc niewiem sam odłączyłem jeden brązowo czarny tak jak powinno być i moto dużo lepief się zachowuje i tak zostawie jutro dokładnie sprawdze co i jak...
Najwyżej w poniedziałek bwede musiał jakiemuś AS-owi dac nie żuci okiem może niech ciśnienie sprawdzi...czy lewe powietrze łapie albo może coś źle zamontowanie mieszanka źle ustawiona czy coś może wystarczy synchro zrobić... NIEWIEM... :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur:


19 cze 2015, o 21:48
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 19 mar 2014, o 19:34
Posty: 66
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 S
Post Re: Oblokowanie SV650 2000r gaźnik
Tak wiec ktoś kto jezdzil sv musial by sie nia przejechać tak jak kolega wspominal. To jest jak wróżenie z fusów i cieżko komukolwiek coś konkretnie powiedziec na odległośc. Moja tez max 140 leciala i wydawalo mi sie na poczatku ze normalnie idzie po przesiadce z 125 dopiero po doblokowaniu poczulem co potrafi sv 650 dla niej 200 to nic poprostu troszke glosciej buczy basowo :) ta kwiec jak juz mowile obstawia mjakas blokade, sprawdzaleś przepustnice? jakies dziurki w nich czasem wiercili podobnież ? musisz wszystko posprawdzac na spokojnie. Albo silnik juz ledwo dyszy... Ciężko cos powiedziec na odległośc... moze niech ktos bardzie doświadczony sie wypowie... a jak spalanie??


20 cze 2015, o 00:25
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52
Posty: 5631
Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
Post Re: Oblokowanie SV650 2000r gaźnik
a może to nie blokada a silnik po prostu mocy nie ma bo coś się stało? podjedz do kogoś kto ogarnia sv i wspólnymi siłami

_________________
SV 650 S '99/GSX-R 750 K1

www.logo-ratio.pl


20 cze 2015, o 09:27
Zobacz profil WWW
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 cze 2015, o 07:56
Posty: 29
Lokalizacja: SOLEC KUJAWSKI
Płeć: mężczyzna
Moto: 650S 2000
Post Re: Oblokowanie SV650 2000r gaźnik
Witam polatałem troche po mieście i zauważyłem że z przedniej gumy łączącej filtr a gaźnik tak jakby paliwo się wydostawało a w filtrze jest tak troche mokro czy to normalne??


22 cze 2015, o 09:23
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: Oblokowanie SV650 2000r gaźnik
Jaki filtr? Powietrza? Tak, często jest tam nieco oleju na dnie. Bardziej martwić Cię powinno, jeśli masz przedmuchy pomiędzy filtrem a gaźnikiem. To musi być dokładnie i ciasno spasowane.


22 cze 2015, o 09:53
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 cze 2015, o 07:56
Posty: 29
Lokalizacja: SOLEC KUJAWSKI
Płeć: mężczyzna
Moto: 650S 2000
Post Re: Oblokowanie SV650 2000r gaźnik
a jeśli będzie łapał lewe powietrze w tym miejscu to będzie sprawiało efekt miejszej mocy czy co??
Tak jak patrzyłem to nie było pocno spasowane ale jak składałem to dosyć mocno starałem się przykręcić lecz ze dwa razy jak przykręcałem to samo wyskakiwało z gaźników ale teraz trzyma dosyć mocno... a jak mocno powinno być spasowane czy tak jak się złapie ręką i mocno pociągnie to wyskoczą i raczej nie powinny zejść z gaźników


22 cze 2015, o 14:28
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: Oblokowanie SV650 2000r gaźnik
Powinno siedzieć na kroćcach tak, żebyś miał pewność, że nie ciągnie lewego powietrza.


22 cze 2015, o 16:22
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 sty 2013, o 00:17
Posty: 526
Lokalizacja: Jeziora Wlk.
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2000
Post Re: Oblokowanie SV650 2000r gaźnik
Kolego przy w miarę normalnej pogodzie możemy umówić się np. w Inowrocławiu. Mam SVke gaźnika i będziesz mógł porównać sobie :)


22 cze 2015, o 19:06
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 cze 2015, o 07:56
Posty: 29
Lokalizacja: SOLEC KUJAWSKI
Płeć: mężczyzna
Moto: 650S 2000
Post Re: Oblokowanie SV650 2000r gaźnik
Można się ustawić bardzo chętnie...a dalibyśmy rade podpiąć twój moduł do mojej SV-ki i zobaczymy czy może moduł mam zblokowany??


23 cze 2015, o 14:31
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 sty 2013, o 00:17
Posty: 526
Lokalizacja: Jeziora Wlk.
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2000
Post Re: Oblokowanie SV650 2000r gaźnik
Dla mnie to czarna magia, jeśli ingerencja w ten moduł nie wpłynie na mój motocykl to nie ma sprawy. I jeśli da radę zrobić to gdzieś na parkingu :)


23 cze 2015, o 14:49
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: Oblokowanie SV650 2000r gaźnik
Qbassmen, o jakim Ty TRE i module mówisz? Weź sprecyzuj, bo mi się wydaje, że jak Koziołek Matołek szukasz daleko tego, co masz bardzo blisko.
Z Twoich opisów wynika raczej to, że masz albo blokadę na rolgazie albo silnik do szlifu. W naszej wersji elektronika jest naprawdę bardzo uboga.


23 cze 2015, o 15:14
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 cze 2015, o 07:56
Posty: 29
Lokalizacja: SOLEC KUJAWSKI
Płeć: mężczyzna
Moto: 650S 2000
Post Re: Oblokowanie SV650 2000r gaźnik
Jak by był silnik do szlifu to znaczy że bybyłby słaby na każdym biegu ale na 1,2,3 idzie nawet dobrze. Tylko że poźniej tak jak by miał miej mocy coś blokuje go...miałem gsxf750 i podobno nie trzymała ciśnienia tzn 6.5 Atm. na garach ale i nawet 230 leciało nie było tak jak z SV-ką... a jeśli chodzi o TRE http://www.sv650.org/ig_retard/ignition_mod.htm z tej strony i tak zrobiłem...ale zobacze jak się rozpogodzi ile ma ciśnienia na garach...


23 cze 2015, o 15:25
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: Oblokowanie SV650 2000r gaźnik
To, co napisałeś, to nie jest TRE - ono wystepuje tylko w wersji wtryskowej, mającej ECU. U nas jest po prostu opóźnienie zapłonu na drugim i trzecim biegu. Wystarczy wypiąć dwa kabelki idące od czujnika biegów - co zapewne już zrobiłeś. Ale to ma wpływ (mikroskopijny) tylko na tych biegach.
Skoro masz problem WYŁĄCZNIE powyżej 150km/h to nie ma bata: albo masz ograniczenie na rolgazie (wówczas wskazówka na obrotomierzu nie podejdzie pod odcinkę), albo masz zajechany silnik.


23 cze 2015, o 15:39
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 cze 2015, o 07:56
Posty: 29
Lokalizacja: SOLEC KUJAWSKI
Płeć: mężczyzna
Moto: 650S 2000
Post Re: Oblokowanie SV650 2000r gaźnik
Co to rollgaz??


23 cze 2015, o 15:42
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL