Autor |
Wiadomość |
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Wolne obroty
Dokładnie, tarcze były wymieniane przez poprzedniego właściciela. Czyli mam rozebrać zegary i to poprawić?
|
30 mar 2010, o 22:15 |
|
|
Dzikus
degustator whisky
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:42 Posty: 1305 Lokalizacja: Toronto
|
Re: Wolne obroty
No nie inaczej.
_________________ BIKEPICS-DZIKUS
|
30 mar 2010, o 22:18 |
|
|
Bartosz
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
|
Re: Wolne obroty
Nagrałem na telefon przed chwileczką problem jaki dotknął moja Sv po zrobieniu przelotu. Zaznaczam, że obroty mam ustawione na 1500. Zwróćcie uwagę, że po przygazowaniu spadają czasami około 1000 i nawet trochę niżej. Następnej przygazówce zostają na 1500. Czy ktoś powie mi coś ciekawego na ten temat? [ tu był link jednak film został usunięty ]
_________________ Sv 650N K7 Phantom Gray
Ostatnio edytowano 4 kwi 2010, o 19:09 przez Bartosz, łącznie edytowano 2 razy
|
3 kwi 2010, o 14:05 |
|
|
Dzikus
degustator whisky
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:42 Posty: 1305 Lokalizacja: Toronto
|
Re: Wolne obroty
A pojeździłeś trochę po założeniu wydechów czy tylko odpaliłeś w garażu? Komputer musi się trochę teraz nauczyć nowych parametrów zanim się wszystko unormuje, a to zrobi tylko w czasie jazdy.
_________________ BIKEPICS-DZIKUS
|
3 kwi 2010, o 14:54 |
|
|
Bartosz
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
|
Re: Wolne obroty
250 km zrobiłem na nowym kominie. A ten film nagrałem dzisiaj po skończonej jeździe około 50 kilometrowej. Jak założyłem komin i pierwszy raz odpaliłem to zgasł jak mu się ssanie wyłączyło i musiałem duuuużo obroty podkręcić, żeby się odezwał bez dodawania gazu w trakcie odpalania. Od tamtej pory mam takie akcje jak na filmie ;/
_________________ Sv 650N K7 Phantom Gray
|
3 kwi 2010, o 15:43 |
|
|
sadamik
motorowerzysta
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:54 Posty: 86 Lokalizacja: Płock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2006
|
Re: Wolne obroty
A nie jest może tak,że Ci jakaś sprężynka nie odbija jak należy albo coś nie tak z rollgazem ? strzelam tylko bo fachura ze mnie żaden ... Ewentualnie może filtr powierza trzeba przedmuchać albo świece sprawdzić ?
_________________ SV 650N K6
|
3 kwi 2010, o 17:03 |
|
|
Zeus
pieszy
Dołączył(a): 3 kwi 2010, o 14:20 Posty: 5 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
|
Re: Wolne obroty
U mnie (650 '05) ustawienie rzędu 1000 powodowało, że raz na jakiś czas moto przy odkręcaniu gazu z wolnych potrafił zgasnąć. Nic tak nie irytuje na skrzyżowaniu (Ciebie oraz innych ). Teraz mam koło 1200-1300 i wszystko jest cacy (manual podaje 1300 +- 100).
|
3 kwi 2010, o 17:49 |
|
|
Bartosz
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
|
Re: Wolne obroty
Filtr mam nowy, świece irydowe z przebiegiem 3000 km w jak najlepszym stanie. Ralgaz też odpada...
_________________ Sv 650N K7 Phantom Gray
|
3 kwi 2010, o 20:01 |
|
|
szlosu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 21:34 Posty: 322 Lokalizacja: kraków-skawina
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650=>KTM 690
|
Re: Wolne obroty
A czy resetowałeś kompa (odłączenie aku) Po ponownym podłączeniu wskazówka obrotomierza powinna zrobić mocne wahnięcie po przekręceniu kluczyka . Odpalasz i bez pałowania czekasz aż do włączenia wentylatora później przejażdżka i powinno się wszystko ustawić. (niech mnie ktoś poprawi jak coś się nie zgadza)
|
3 kwi 2010, o 22:16 |
|
|
Bartosz
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
|
Re: Wolne obroty
Ja Cię poprawię Wydech wymieniłem w zimę i moto było przepalane ze 3 razy(za każdym razem wkładałem aku bo stał w piwnicy) tak więc jeżeli chodzi Ci o taki reset to był robiony. Nie wyobrażam sobie włączenia wentylatora u siebie przy takiej temperaturze jaka panuje teraz na dworze... Jeździłem w lato po wawie w korkach i temperatura jeden, jedyny raz złapała 101 stopni,a wentylator włącza się podobno od 103(tego nie wiem bo jeszcze nigdy nie miałem możliwości tego sprawdzić). Nie wiem czy to coś ma wspólnego z moimi pojebanymi obrotami, ale biorę pod uwagę wszystko, bo sam nie wiem o co chodzi
_________________ Sv 650N K7 Phantom Gray
|
4 kwi 2010, o 01:34 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Wolne obroty
Dlatego robi się to w miejscu, bez przepływu powietrza chłodnica momentalnie przestaje wyrabiać.
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
4 kwi 2010, o 08:42 |
|
|
Bartosz
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
|
Re: Wolne obroty
Właśnie tak przebarwiłem kolanko to po pierwsze(szczegół), a po drugie wydech musiałem spolerować bo nie mogłem na niego patrzeć taki się zrobi żółty od takiego nie wyrabiania chłodnicy o jakim piszesz.
_________________ Sv 650N K7 Phantom Gray
|
4 kwi 2010, o 09:38 |
|
|
lpt
mundrek
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50 Posty: 1758 Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
|
Re: Wolne obroty
Masz za wysoką temperaturę spalania w takim razie - za dużo powietrza. Może masz jakiś lewy luft ?!
Drogie litry - kto ma k&n, przeloty, i ile macie obrotów na ssaniu ?? u mnie normalnie było 3000-3500. Po tych zabawach mam teraz 2000-2200. To dobrze ?!
_________________ I wy, o których zapomniałem, Lub pominąłem was przez litość, Albo dlatego, że się bałem, Albo, że taka was obfitość...
|
4 kwi 2010, o 09:53 |
|
|
Razor
erotoman-gawędziarz
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34 Posty: 3871 Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
|
Re: Wolne obroty
Ja mam te wszystkie akcesoria. Na zimnym na ssaniu mam tak samo, ale tylko raptem chwilę, potem spada od razu na 1500 a po jakiejś minucie do 1:30 na 1100 +/- 50 obr.
_________________ SVNERWUS
|
4 kwi 2010, o 11:41 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Wolne obroty
Wydech żółty od grzania płynu chłodniczego, chyba żyjemy w innych matrixach
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
4 kwi 2010, o 13:00 |
|
|
Bartosz
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
|
Re: Wolne obroty
Chyba mnie nie zrozumiałeś, ale nie ważne Naprawiłem dzisiaj moje wolne obroty Bardzo się zdziwiłem jak obczaiłem co było przyczyną.... Wszystkie mechanizmy przy wtryskach, te dźwigienki, potraktowałem WD40 i jak ręką odjął. Widocznie po zimie się to wszystko zastało. Widzisz sadamik.... niby piszesz, że żaden z ciebie fachura, a nasunąłeś mi pomysł, że jednak coś się może blokować i poszedłem tym tropem. Czyli wydech przelotowy nie miał w moim przypadku negatywnego wpływu na obroty biegu jałowego
_________________ Sv 650N K7 Phantom Gray
|
4 kwi 2010, o 18:35 |
|
|
koki
SV Rider
Dołączył(a): 17 mar 2010, o 21:56 Posty: 463 Lokalizacja: KOL :D
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 SZ
|
obroty biegu jałowego
Witam czytając temat postu wiele osób mogłoby podejrzewać ze temat ten jest poruszony kolejny raz i się powtarzam ale mój problem dotyczy basóweczki którą mam zainstalowana zamiast seryjnej puchy. Przy obrotach rzędu 1400-1500 poza fenomenalnym basowym pomrukiem co chwila wydech wypluwał większe ilości spalin co objawiało się "prychaniem". Moto jest po sprawdzeniu zaworów oraz regulacji przepustnic i problem nie ustal wiec wpadłem na pomysł i obniżyłem obroty biegu jałowego na 1050-1100 na rozgrzanym silniku i problem ustal i stad moje pytanie czy takie obroty nie są za niskie jak na to moto (SV 650 2003 rok) ? wyczytałem już na forum ze takie obroty maja SV 1000 ale czy to tez odnosi się do 650'tek ? Dzięki z góry za oświecenie mnie
_________________ Suzuki SV 1000 SZ - lyter powrócił
|
10 kwi 2010, o 23:44 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: obroty biegu jałowego
Serwisówka do gaźnikowca mówi 1300 +/- 100, czyli wypadało by jednak troszeczkę podkręcić. Jeśli masz wtryskowca to może się to odrobinkę różnić. A tak na prawdę, to powinienyś zaliczyć regulację
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
10 kwi 2010, o 23:54 |
|
|
koki
SV Rider
Dołączył(a): 17 mar 2010, o 21:56 Posty: 463 Lokalizacja: KOL :D
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 SZ
|
Re: obroty biegu jałowego
Regulacje już mam za sobą, gaźniki odpadają bo już mam na wtrysku moto właśnie dla tego wolałem się upewnić ponieważ w serwisówce pisze 1200-1400 a na forum wyczytałem o wartościach 1000-1100.
_________________ Suzuki SV 1000 SZ - lyter powrócił
|
11 kwi 2010, o 00:08 |
|
|
Razor
erotoman-gawędziarz
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34 Posty: 3871 Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
|
Re: obroty biegu jałowego
Ale to obroty dla SV 1000 a nie 650. 650tka nie utrzyma się na tych wartościach.
_________________ SVNERWUS
|
11 kwi 2010, o 01:26 |
|
|