Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 29 gru 2024, o 11:53



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Wolne obroty 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Wolne obroty
Dokładnie, tarcze były wymieniane przez poprzedniego właściciela. Czyli mam rozebrać zegary i to poprawić? :)


30 mar 2010, o 22:15
Zobacz profil
degustator whisky
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:42
Posty: 1305
Lokalizacja: Toronto
Post Re: Wolne obroty
No nie inaczej.

_________________
BIKEPICS-DZIKUS
Obrazek


30 mar 2010, o 22:18
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: Wolne obroty
Nagrałem na telefon przed chwileczką problem jaki dotknął moja Sv po zrobieniu przelotu.
Zaznaczam, że obroty mam ustawione na 1500. Zwróćcie uwagę, że po przygazowaniu spadają czasami około 1000 i nawet trochę niżej. Następnej przygazówce zostają na 1500.
Czy ktoś powie mi coś ciekawego na ten temat? :)
[ tu był link jednak film został usunięty ]

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


Ostatnio edytowano 4 kwi 2010, o 19:09 przez Bartosz, łącznie edytowano 2 razy



3 kwi 2010, o 14:05
Zobacz profil
degustator whisky
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:42
Posty: 1305
Lokalizacja: Toronto
Post Re: Wolne obroty
A pojeździłeś trochę po założeniu wydechów czy tylko odpaliłeś w garażu? Komputer musi się trochę teraz nauczyć nowych parametrów zanim się wszystko unormuje, a to zrobi tylko w czasie jazdy.

_________________
BIKEPICS-DZIKUS
Obrazek


3 kwi 2010, o 14:54
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: Wolne obroty
Dzikus napisał(a):
A pojeździłeś trochę po założeniu wydechów czy tylko odpaliłeś w garażu? Komputer musi się trochę teraz nauczyć nowych parametrów zanim się wszystko unormuje, a to zrobi tylko w czasie jazdy.


250 km zrobiłem na nowym kominie. A ten film nagrałem dzisiaj po skończonej jeździe około 50 kilometrowej.
Jak założyłem komin i pierwszy raz odpaliłem to zgasł jak mu się ssanie wyłączyło i musiałem duuuużo obroty podkręcić, żeby się odezwał bez dodawania gazu w trakcie odpalania.
Od tamtej pory mam takie akcje jak na filmie ;/

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


3 kwi 2010, o 15:43
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:54
Posty: 86
Lokalizacja: Płock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2006
Post Re: Wolne obroty
A nie jest może tak,że Ci jakaś sprężynka nie odbija jak należy albo coś nie tak z rollgazem ? strzelam tylko bo fachura ze mnie żaden ...
Ewentualnie może filtr powierza trzeba przedmuchać albo świece sprawdzić ?

_________________
SV 650N K6


3 kwi 2010, o 17:03
Zobacz profil
pieszy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 kwi 2010, o 14:20
Posty: 5
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Post Re: Wolne obroty
Bartosz napisał(a):
To tysiące mają wolniejsze obroty od 650? Ja myślałem, żeby ustawić u siebie na 1000 obrotów bo wtedy super jest brzmienie z komina... takie chopperowate. Sprawdzałem to, ale jak napisane jest, że 1200-1400 to nie będę wydziwiał ;)


U mnie (650 '05) ustawienie rzędu 1000 powodowało, że raz na jakiś czas moto przy odkręcaniu gazu z wolnych potrafił zgasnąć. Nic tak nie irytuje na skrzyżowaniu (Ciebie oraz innych :)). Teraz mam koło 1200-1300 i wszystko jest cacy (manual podaje 1300 +- 100).


3 kwi 2010, o 17:49
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: Wolne obroty
sadamik napisał(a):
A nie jest może tak,że Ci jakaś sprężynka nie odbija jak należy albo coś nie tak z rollgazem ? strzelam tylko bo fachura ze mnie żaden ...
Ewentualnie może filtr powierza trzeba przedmuchać albo świece sprawdzić ?


Filtr mam nowy, świece irydowe z przebiegiem 3000 km w jak najlepszym stanie.
Ralgaz też odpada...

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


3 kwi 2010, o 20:01
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 21:34
Posty: 322
Lokalizacja: kraków-skawina
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650=>KTM 690
Post Re: Wolne obroty
A czy resetowałeś kompa (odłączenie aku) Po ponownym podłączeniu wskazówka obrotomierza powinna zrobić mocne wahnięcie po przekręceniu kluczyka . Odpalasz i bez pałowania czekasz aż do włączenia wentylatora później przejażdżka i powinno się wszystko ustawić. (niech mnie ktoś poprawi jak coś się nie zgadza)


3 kwi 2010, o 22:16
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: Wolne obroty
szlosu napisał(a):
A czy resetowałeś kompa (odłączenie aku) Po ponownym podłączeniu wskazówka obrotomierza powinna zrobić mocne wahnięcie po przekręceniu kluczyka . Odpalasz i bez pałowania czekasz aż do włączenia wentylatora później przejażdżka i powinno się wszystko ustawić. (niech mnie ktoś poprawi jak coś się nie zgadza)


Ja Cię poprawię ;)
Wydech wymieniłem w zimę i moto było przepalane ze 3 razy(za każdym razem wkładałem aku bo stał w piwnicy) tak więc jeżeli chodzi Ci o taki reset to był robiony.
Nie wyobrażam sobie włączenia wentylatora u siebie przy takiej temperaturze jaka panuje teraz na dworze... Jeździłem w lato po wawie w korkach i temperatura jeden, jedyny raz złapała 101 stopni,a wentylator włącza się podobno od 103(tego nie wiem bo jeszcze nigdy nie miałem możliwości tego sprawdzić). Nie wiem czy to coś ma wspólnego z moimi pojebanymi obrotami, ale biorę pod uwagę wszystko, bo sam nie wiem o co chodzi :)

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


4 kwi 2010, o 01:34
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Wolne obroty
Dlatego robi się to w miejscu, bez przepływu powietrza chłodnica momentalnie przestaje wyrabiać.

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


4 kwi 2010, o 08:42
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: Wolne obroty
kacperski napisał(a):
Dlatego robi się to w miejscu, bez przepływu powietrza chłodnica momentalnie przestaje wyrabiać.


Właśnie tak przebarwiłem kolanko to po pierwsze(szczegół), a po drugie wydech musiałem spolerować bo nie mogłem na niego patrzeć taki się zrobi żółty od takiego nie wyrabiania chłodnicy o jakim piszesz.

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


4 kwi 2010, o 09:38
Zobacz profil
mundrek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50
Posty: 1758
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
Post Re: Wolne obroty
Masz za wysoką temperaturę spalania w takim razie - za dużo powietrza. Może masz jakiś lewy luft ?!

Drogie litry - kto ma k&n, przeloty, i ile macie obrotów na ssaniu ?? u mnie normalnie było 3000-3500. Po tych zabawach mam teraz 2000-2200. To dobrze ?!

_________________
I wy, o których zapomniałem,
Lub pominąłem was przez litość,
Albo dlatego, że się bałem,
Albo, że taka was obfitość...


4 kwi 2010, o 09:53
Zobacz profil
erotoman-gawędziarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34
Posty: 3871
Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
Post Re: Wolne obroty
lpt napisał(a):
Drogie litry - kto ma k&n, przeloty, i ile macie obrotów na ssaniu ?? u mnie normalnie było 3000-3500. Po tych zabawach mam teraz 2000-2200. To dobrze ?!


Ja mam te wszystkie akcesoria. Na zimnym na ssaniu mam tak samo, ale tylko raptem chwilę, potem spada od razu na 1500 a po jakiejś minucie do 1:30 na 1100 +/- 50 obr.

_________________
SVNERWUS


4 kwi 2010, o 11:41
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Wolne obroty
Wydech żółty od grzania płynu chłodniczego, chyba żyjemy w innych matrixach :hmm:

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


4 kwi 2010, o 13:00
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: Wolne obroty
kacperski napisał(a):
Wydech żółty od grzania płynu chłodniczego, chyba żyjemy w innych matrixach :hmm:


Chyba mnie nie zrozumiałeś, ale nie ważne :)

Naprawiłem dzisiaj moje wolne obroty :boogie: :boogie: :boogie:
Bardzo się zdziwiłem jak obczaiłem co było przyczyną....
Wszystkie mechanizmy przy wtryskach, te dźwigienki, potraktowałem WD40 i jak ręką odjął.
Widocznie po zimie się to wszystko zastało.

Widzisz sadamik.... niby piszesz, że żaden z ciebie fachura, a nasunąłeś mi pomysł, że jednak coś się może blokować i poszedłem tym tropem. Czyli wydech przelotowy nie miał w moim przypadku negatywnego wpływu na obroty biegu jałowego :)

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


4 kwi 2010, o 18:35
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 mar 2010, o 21:56
Posty: 463
Lokalizacja: KOL :D
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 SZ
Post obroty biegu jałowego
Witam czytając temat postu wiele osób mogłoby podejrzewać ze temat ten jest poruszony kolejny raz i się powtarzam ale mój problem dotyczy basóweczki którą mam zainstalowana zamiast seryjnej puchy. Przy obrotach rzędu 1400-1500 poza fenomenalnym basowym pomrukiem co chwila wydech wypluwał większe ilości spalin co objawiało się "prychaniem". Moto jest po sprawdzeniu zaworów oraz regulacji przepustnic i problem nie ustal wiec wpadłem na pomysł i obniżyłem obroty biegu jałowego na 1050-1100 na rozgrzanym silniku i problem ustal i stad moje pytanie czy takie obroty nie są za niskie jak na to moto (SV 650 2003 rok) ? wyczytałem już na forum ze takie obroty maja SV 1000 ale czy to tez odnosi się do 650'tek ? Dzięki z góry za oświecenie mnie :D

_________________
Suzuki SV 1000 SZ - lyter powrócił :D


10 kwi 2010, o 23:44
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: obroty biegu jałowego
Serwisówka do gaźnikowca mówi 1300 +/- 100, czyli wypadało by jednak troszeczkę podkręcić. Jeśli masz wtryskowca to może się to odrobinkę różnić.
A tak na prawdę, to powinienyś zaliczyć regulację :P

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


10 kwi 2010, o 23:54
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 mar 2010, o 21:56
Posty: 463
Lokalizacja: KOL :D
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 SZ
Post Re: obroty biegu jałowego
Regulacje już mam za sobą, gaźniki odpadają bo już mam na wtrysku moto :) właśnie dla tego wolałem się upewnić ponieważ w serwisówce pisze 1200-1400 a na forum wyczytałem o wartościach 1000-1100.

_________________
Suzuki SV 1000 SZ - lyter powrócił :D


11 kwi 2010, o 00:08
Zobacz profil
erotoman-gawędziarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34
Posty: 3871
Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
Post Re: obroty biegu jałowego
koki napisał(a):
... a na forum wyczytałem o wartościach 1000-1100.

Ale to obroty dla SV 1000 a nie 650. 650tka nie utrzyma się na tych wartościach.

_________________
SVNERWUS


11 kwi 2010, o 01:26
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL