Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 27 gru 2024, o 12:26



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Cofnięcie napinacza łańcuahc po wymianie napędu 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11
Posty: 1192
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
Post Re: Cofnięcie napinacza łańcuahc po wymianie napędu
Kilerpl napisał(a):
Lancuch 520ERV3 DID x-ring dla suzuki sv1000/s 03-08, pisze ze jest hyper reinforced :obity:


Według specyfikacji DID-a 530ZVM-X jest mocniejszy, za to 520ERV3 jest węższy, lżejszy i ma mniejsze opory.

_________________
SV650S K6 YDV -> WR 450F
http://bikepics.com/members/tomkdgun


9 sie 2011, o 22:59
Zobacz profil
Klonowy orator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 kwi 2011, o 04:32
Posty: 839
Lokalizacja: GTA
Płeć: mężczyzna
Moto: nima :)
Post Re: Cofnięcie napinacza łańcuahc po wymianie napędu
TomK napisał(a):
Kilerpl napisał(a):
Lancuch 520ERV3 DID x-ring dla suzuki sv1000/s 03-08, pisze ze jest hyper reinforced :obity:


Według specyfikacji DID-a 530ZVM-X jest mocniejszy, za to 520ERV3 jest węższy, lżejszy i ma mniejsze opory.


Nawet nie wiedzialem ze istnieje 530 :D, 520 zakupilem w calym zestawie z zebatkami AFAM. Zobaczymy ile wytrzyma :spoko:
http://www.sprocketcenter.com/p/1060345 ... uzuki.html

_________________
Trawa jest zawsze bardziej zielona po drugiej stronie płotu
Ego nihil timeo, quia hihil habeo


10 sie 2011, o 01:10
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Cofnięcie napinacza łańcuahc po wymianie napędu
520 to się w suzuki gs 500 stosuje :bojesie:

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


10 sie 2011, o 09:44
Zobacz profil
Klonowy orator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 kwi 2011, o 04:32
Posty: 839
Lokalizacja: GTA
Płeć: mężczyzna
Moto: nima :)
Post Re: Cofnięcie napinacza łańcuahc po wymianie napędu
Ten zestaw byl zalecany do sv1000s wyscigowej, a wiec pomyslalem ze skoro na tor jest wystarczajacy to i na droge wystarczy. Zobaczymy ile wytrzyma . Pisze ze ma 20 tys pociagnac bo jest hyper wzmacniany, jezeli nie to nastepnym razem zamowie 530 :obity:

_________________
Trawa jest zawsze bardziej zielona po drugiej stronie płotu
Ego nihil timeo, quia hihil habeo


10 sie 2011, o 19:04
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Cofnięcie napinacza łańcuahc po wymianie napędu
Za długi łańcuch, bo wzmocniony i się wolniej wyciąga? Nie no, mistrz :hahaha:
Jak do tej pory, to najgłupszy jaki usłyszałem od mechanika w kontekście łańcuchów, to że "łańcuchów o-ringowych nie trzeba smarować, bo mają uszczelki". Ale chyba mam nowego lidera w tej konkurencji :mrgreen:

Niezależnie czy mechanik dobierał zestaw, czy larsson czy Ty sam, mechanior przy montażu powinien się zorientować, że coś jest źle i zadzwonić do Ciebie z pytaniem - czy zostawić tak jak jest, czy wymieniasz na krótszy, czy on ma to skrócić. A nie wciskać Ci jakąś ciemnotę :mur:

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


17 sie 2011, o 15:35
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11
Posty: 1192
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
Post Re: Cofnięcie napinacza łańcuahc po wymianie napędu
Kilerpl napisał(a):
Ten zestaw byl zalecany do sv1000s wyscigowej, a wiec pomyslalem ze skoro na tor jest wystarczajacy to i na droge wystarczy. Zobaczymy ile wytrzyma . Pisze ze ma 20 tys pociagnac bo jest hyper wzmacniany, jezeli nie to nastepnym razem zamowie 530 :obity:


No to jest właśnie zestaw wyścigowy. Dużo słabszy nie jest więc nie ma co się bać. Pewne jest to że pozwala uzyskać ułamkowe przyrosty mocy na tylnym kole.

_________________
SV650S K6 YDV -> WR 450F
http://bikepics.com/members/tomkdgun


17 sie 2011, o 21:04
Zobacz profil
Klonowy orator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 kwi 2011, o 04:32
Posty: 839
Lokalizacja: GTA
Płeć: mężczyzna
Moto: nima :)
Post Re: Cofnięcie napinacza łańcuahc po wymianie napędu
TomK napisał(a):
Kilerpl napisał(a):
Ten zestaw byl zalecany do sv1000s wyscigowej, a wiec pomyslalem ze skoro na tor jest wystarczajacy to i na droge wystarczy. Zobaczymy ile wytrzyma . Pisze ze ma 20 tys pociagnac bo jest hyper wzmacniany, jezeli nie to nastepnym razem zamowie 530 :obity:


No to jest właśnie zestaw wyścigowy. Dużo słabszy nie jest więc nie ma co się bać. Pewne jest to że pozwala uzyskać ułamkowe przyrosty mocy na tylnym kole.


Nastepnym razem zamowie 530 ze stalowymi zebatkami, tym razem jakos zamowilem na gape :D.
Zebatka tylna tez jest z aloja, a ostatnio czytalem ze szybciej sie zdzieraja :hmm:

Podobno zebatki OEM sa duzo mocniejsze niz te wszystkie zammienniki, czy to prawda ?

_________________
Trawa jest zawsze bardziej zielona po drugiej stronie płotu
Ego nihil timeo, quia hihil habeo


17 sie 2011, o 22:04
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL