Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 27 gru 2024, o 12:02



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Regulacja gaźników 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Regulacja gaźników
Nic trudnego w tym nie ma ;) Serwisówka opisuje wszystko krok po kroku, jeżeli tylko ktoś nie ma 2 lewych rąk, to bez problemu może samemu to zrobić.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


3 sie 2010, o 16:25
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59
Posty: 1840
Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
Post Re: Regulacja gaźników
sirmariano napisał(a):
No to chyba będę musiał oddać motor do szopki i niech czeka na lepsze czasy :) Auto mi tak dało w kość, że niedługo wymienione elementy przewyższą jego wartość i na motor nie starczy - no chyba, że sprawdzenie zaworów można wykonać we własnym zakresie bo miejsce mam - klucze też - a mechaniki uczę się na samochodzie i jakoś mi idzie :)

Z narzędzi niestandardowych potrzebujesz jedynie b-dokładnego szczelinomierza, a co do reszty, to standardowe klucze w zupełności wystarczą. Nawet dynamometryczny nie jest potrzebny wbrew temu, co jest w serwisówce (tam wszystkie śruby mają podany moment dokręcania) i wbrew temu, co pewnie zaraz parę osób tu napisze. Nawet w warsztacie, gdzie jest dynamometr. mechanior robi to z ręki :)
Rzecz prosta i przyjemna. Jakby co, to wal z pytaniami, jak tylko wytrzeźwieję - mogę błysnąć wiedzą od czasu do czasu :)

_________________
Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie ;P


3 sie 2010, o 20:05
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21
Posty: 635
Post Re: Regulacja gaźników
Od poniedziałku mam urlop a, że nigdzie nie wyjeżdżamy to pewnie będę grzebał :)

Pytanie pierwsze - czy mam kupować z tej okazji nowe uszczelki pod pokrywę zaworów? Chłodnice to na pewno będę musiał odkręcić - a z tyłu jest dojście?

_________________
Obrazek Obrazek

SV650S K1


3 sie 2010, o 21:24
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Regulacja gaźników
Z tyłu jest lepsze dojście - wystarczy całkiem zdjąć bak i już masz głowicę na wierzchu :)
Ja jednak będę podtrzymywał wersję, że klucz dynamometryczny jest potrzebny, ale może się nie znam ;)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


3 sie 2010, o 21:37
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: Regulacja gaźników
lasooch napisał(a):
... ale może się nie znam ;)


Pewnie tak :-> ;P

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


3 sie 2010, o 21:38
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21
Posty: 635
Post Re: Regulacja gaźników
Akurat mam taki klucz więc spoko :) To są tam jakieś uszczelki?

_________________
Obrazek Obrazek

SV650S K1


3 sie 2010, o 21:52
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59
Posty: 1840
Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
Post Re: Regulacja gaźników
Uszczelka pod pokrywą zaworów jest, ale (znów chyba wbrew serwisówce) nie ma sensu jej wymieniać. W większości przypadków (nie spotkałem innego) jest ona w idealnym stanie. Tylko nie traktuj jej na chama i będzie OK :)

_________________
Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie ;P


4 sie 2010, o 10:16
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Regulacja gaźników
Odtłuść uszczelkę i powierzchnie aluminiowe, z którymi się styka, daj cieniutką warstwę silikonu wysokotemperaturowego (nie tak, żeby wypływał na boki :P) i będzie git :)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


4 sie 2010, o 12:40
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Regulacja gaźników
Ja mam tak, że strzela mi czasami w gaźnik, a po dzisiejszej jeździe moto jakby nie miało pełnej mocy. Z odpalaniem też jest lipa, bo zawsze na ssaniu. No i wydaje mi się, że kiepawo zbiera się z dolnych obrotów.


4 sie 2010, o 19:32
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 20:39
Posty: 232
Lokalizacja: Tarnów/Jasło
Płeć: mężczyzna
Post Re: Regulacja gaźników
To i ja się dołączę :/
W sobotę siadłem na moto i w trasę i po przejechaniu 10 km zaczął silnik nie równo pracować na wolnych obrotach. Troszkę się wystraszyłem ale zrobiłem prawie 100 km i cały czas tak samo było a na wysokich obrotach chodził normalnie. Wstawiłem go do garażu i postanowiłem w poniedziałek pogrzebać, ale w niedziele zaskoczenie pojechałem się przejechać i wszytko chodziło w porządku aż do wtorku. Pojechałem do roboty 5 km i mi zgasł na parkingu na wolnych zapaliłem i znowu to samo troszkę mnie to zaniepokoiło. Jak wracałem to tez wydawało mi się, że nie równo chodzi. Macie jakiś pomysł jaka może być przyczyna tych objawów??

_________________
Sv 650 Nka'00


4 sie 2010, o 20:27
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21
Posty: 635
Post Re: Regulacja gaźników
Zapomniałem dodać do listy objawów - często włączający się wiatrak na chłodnicy co może świadczyć o zbyt bogatej mieszance przez co bardziej się grzeje - może tak być?

_________________
Obrazek Obrazek

SV650S K1


4 sie 2010, o 23:18
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2010, o 01:58
Posty: 683
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'02/'04
Post Re: Regulacja gaźników
pm2z napisał(a):
Uszczelka pod pokrywą zaworów jest, ale (znów chyba wbrew serwisówce) nie ma sensu jej wymieniać. W większości przypadków (nie spotkałem innego) jest ona w idealnym stanie. Tylko nie traktuj jej na chama i będzie OK :)

Może temat stary ale przez to jary :hahaha:
Serwisówka karze wszystkie uszczelki wymieniać, bo to jest serwisówka. Jak se już motocykl robisz sam człowieku, to chociaż uszczelki kup - tak to chyba działa :obity: Także uszczelki wymieniałbym tylko jak są ewidentnie dead.

_________________
Slow down, Be aware, Take care, Survive
ObrazekObrazekObrazek

Obrazek

!!! SUZUKI SV650 & SV650S '99 to '08 - HAYNES SERVICE & REPAIR MANUAL - Download !!!


28 cze 2011, o 21:30
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL