Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Dupa. Larsson ma wszystko, cała reszta to podwykonawcy zamawiający u larssona w nadziei że potencjalny nabywca nie wie gdzie to dostać... ;/ Wałki wymienione ( ciekawe czy silnik działa ), ale bez dysz to jeszcze nie ten efekt...
_________________ I wy, o których zapomniałem, Lub pominąłem was przez litość, Albo dlatego, że się bałem, Albo, że taka was obfitość...
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Dobra, teraz powkurfiam właścicieli stockowych SV650. Pierwsza SV to moja z wiadomymi modami, tylko podczas kręcenia siedziały dysze 157,5 więc jest trochę mniej niż te 83,6 KM. Druga SV to znaleziona na YT, z modów to ma kompletny układ wydechowy LeoVince i osiąga moc 75,5 KM, tylko nie wiem czy to na skrzyni czy na wale korbowym.
28 cze 2012, o 19:44
Slawuch
SV Rider
Dołączył(a): 19 sie 2011, o 08:13 Posty: 463
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650 k2 2002
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Słoniu mogłeś pokusić się o zrzucenie obu filmików obok siebie i dodanie osi czasu
29 cze 2012, o 08:07
Owca007
spamOWCA
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38 Posty: 7686 Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Idą tak samo .
_________________ Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Chyba nie pokazali tej modyfikacji w całości Numer stary jak świat, rozwiercasz dziurki i skracasz sprężynkę o dwa zwoje. Tak samo robiło się w gaźniku DR650 czy u mnie w KTMie, pewnie z resztą w każdym motocyklu z gaźnikiem mikuni W DR była odczuwalna poprawa, silnik dużo lepiej się wkręcał na obroty. Znowu w przypadku KTM'a już opinie są podzielone, jedni piszą, że super hiper i warto, inni że poprawia się góra obrotów, ale cierpi dół. W SV nigdy tego nie próbowałem.
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Nie pamiętam takich rzeczy w pokrywce gaźnika SV.
The BST-40 Bible - Tu jest piękny tutorial jak rozbierać gaźnik Mikuni, jak czyścić, co świadczy o zużyciu, a na koniec wisienka, czyli pięknie opisany "tjunink", dokładnie ten mod z wierceniem i skracaniem sprężyny Jest to na przykładzie gaźnika BST-40, ale budowa jest bardzo zbliżona do SVkowego, więc myślę, że warto rzucić okiem
Dołączył(a): 22 mar 2012, o 16:32 Posty: 64
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 950 limited edit
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Trochę odkopuję temat bo Ciekawy i mam pytania . Miesiąc temu zapałowałem na amen silnik w swojej sv650 na gazniku , w poniedziałek będe juz miał silnik od wersji wtryskowej tylko zakładam do niej gaźniki bo nie chce mi sie przekładac instalacji . W moim przypadku wystarczy wiec za darmo przełożyć wałki ssace ze starego silnika w miejsce wydechowych w nowym ? jak to się ma do znaków do ustawiania rozrządu ? Sa takie same w starym jak i nowym ? Są jakieś róznice w mocy miedzy starym a nowym ? Mam pełen przelot microna i pewnie dokupie filtr bmc race i dysze , zastować również podniesienie baku ? Pozdrawiam edit : Tak powinien wygladac ustwiony rozrząd po zmianie wałków ?
jesli nie to prosze o poprawkę , bo słabo rozumiem jak mam ustawic wałki u siebie zmieniajac tylko wydechowe na ssace od starego silnika
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
brzoza napisał(a):
Trochę odkopuję temat bo Ciekawy i mam pytania . Miesiąc temu zapałowałem na amen silnik w swojej sv650 na gazniku , w poniedziałek będe juz miał silnik od wersji wtryskowej tylko zakładam do niej gaźniki bo nie chce mi sie przekładac instalacji . W moim przypadku wystarczy wiec za darmo przełożyć wałki ssace ze starego silnika w miejsce wydechowych w nowym ? jak to się ma do znaków do ustawiania rozrządu ? Sa takie same w starym jak i nowym ? Są jakieś róznice w mocy miedzy starym a nowym ? Mam pełen przelot microna i pewnie dokupie filtr bmc race i dysze , zastować również podniesienie baku ? Pozdrawiam edit : Tak powinien wygladac ustwiony rozrząd po zmianie wałków ?
jesli nie to prosze o poprawkę , bo słabo rozumiem jak mam ustawic wałki u siebie zmieniajac tylko wydechowe na ssace od starego silnika
Wydechowe od ssących mają inne cechy - powinieneś to policzyć za pomocą wychyleń kątowych krzywinek od cech danego wałka, a prościej mówiąc - znajdź opracowanie wymiany tych wałków dla silników wtryskowych - było coś takiego, i jest to jeszcze łatwiejsze Różnice w mocy mogą być, ale korekcje gaźników masz pewną.
_________________ I wy, o których zapomniałem, Lub pominąłem was przez litość, Albo dlatego, że się bałem, Albo, że taka was obfitość...
Ciekaw jestem jak na przyrost mocy wpłyną lżejsze korbowody wtryskowego silnika...
8 lip 2012, o 19:32
brzoza
motorowerzysta
Dołączył(a): 22 mar 2012, o 16:32 Posty: 64
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 950 limited edit
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
albo mi sie wydaje albo w tym linku co podałeś są wymieniane własnie we wtrysku same wałki wydechowe na ssace od starszej wersji tak ? i to czerwone to tak jak powinno byc ustawiony rozrząd strzałka czerwoną do góry tak ? a czy będzie róznica to powiem a potem jeszcze zobacze czy bd róznica po zrobieniu TRE
edit: chociaz u góry tego linka jest napisane "How-To: 2003+ Intake Cam > 2002- SV650" czyli na mój rozum jak wpacować wałki ssace z 2003+ do starej sv
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Ale zasada jest ta sama, bez znaczenia który model SV650: znaki z ssących zostają bez zmian, jak pakujesz wałki ssące w miejsce wydechowych to musisz narysować sobie markerem nowe znaczki.
W podanym linku gość w gaźnikowcu montuje wałki ssące od wtryskowej, w miejsce wydechowych wsadza wałki ssące ze swojej gaźnikowej.
8 lip 2012, o 23:50
brzoza
motorowerzysta
Dołączył(a): 22 mar 2012, o 16:32 Posty: 64
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 950 limited edit
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
no ok tylko tam podał oznaczenia dla 2 wałków ssacych , a jakie powinny być znaki dla podmienionych wydechowych?
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
brzoza napisał(a):
no ok tylko tam podał oznaczenia dla 2 wałków ssacych , a jakie powinny być znaki dla podmienionych wydechowych?
No bo na nowo oznaczasz wałki ssące (gaźnikowe), które idą w porty wałków wydechowych, a wałki wydechowe idą przysłowiowo do kosza.
W tej modyfikacji zastosowanie mają 4 wałki ssące.
9 lip 2012, o 00:21
brzoza
motorowerzysta
Dołączył(a): 22 mar 2012, o 16:32 Posty: 64
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 950 limited edit
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
czyli wałki w przednim i tylnym cylindrze musze odpowiednio na nowo oznaczyć wałki te które były i te które dokładam, tylko z tym ze znaki na przedni cylinder są inne znaki taki same na oba wałki a na tylny tez sa inne na 2 wałki ? czy tylko zmieniam znaki w tych dokładanych ?
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Jak będziesz wstawiał silnik od wtryskowej to robisz tak: 1. wywalasz wałki wydechowe z nowego silnika 2. wyciągasz wałki ssące ze starego silnika (gaźnikowca) i oznaczasz je nowymi znakami jak w instrukcji z linka 3. montujesz oznaczone wałki do nowego silnika w miejsce wydechowych: wałek ze znaczkiem A idzie do przedniego cylindra, ze znaczkiem C idzie do tylnego cylindra 4. ustawiasz wg nowych znaków