Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 27 gru 2024, o 10:45



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 57  Następna strona
SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze 
Autor Wiadomość
mundrek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50
Posty: 1758
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Dupa. Larsson ma wszystko, cała reszta to podwykonawcy zamawiający u larssona w nadziei że potencjalny nabywca nie wie gdzie to dostać... ;/ Wałki wymienione ( ciekawe czy silnik działa :D ), ale bez dysz to jeszcze nie ten efekt...

_________________
I wy, o których zapomniałem,
Lub pominąłem was przez litość,
Albo dlatego, że się bałem,
Albo, że taka was obfitość...


28 cze 2012, o 16:07
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Dobra, teraz powkurfiam właścicieli stockowych SV650.
Pierwsza SV to moja z wiadomymi modami, tylko podczas kręcenia siedziały dysze 157,5 więc jest trochę mniej niż te 83,6 KM.
Druga SV to znaleziona na YT, z modów to ma kompletny układ wydechowy LeoVince i osiąga moc 75,5 KM, tylko nie wiem czy to na skrzyni czy na wale korbowym.



28 cze 2012, o 19:44
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 19 sie 2011, o 08:13
Posty: 463
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650 k2 2002
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Słoniu mogłeś pokusić się o zrzucenie obu filmików obok siebie i dodanie osi czasu :)


29 cze 2012, o 08:07
Zobacz profil
spamOWCA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38
Posty: 7686
Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Idą tak samo :P.

_________________
Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770


29 cze 2012, o 09:15
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Slawuch napisał(a):
Słoniu mogłeś pokusić się o zrzucenie obu filmików obok siebie i dodanie osi czasu :)


Nie mam takiego programu :wstyd:

Owca007 napisał(a):
Idą tak samo :P.


Nie.


29 cze 2012, o 10:41
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
http://www.youtubedoubler.com/

Tak też można puścić dwa obok siebie ;)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


29 cze 2012, o 11:08
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
http://www.reocities.com/catpoopman/sv6 ... ehole.html

Ktoś już to robił?


30 cze 2012, o 19:16
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Chyba nie pokazali tej modyfikacji w całości :P Numer stary jak świat, rozwiercasz dziurki i skracasz sprężynkę o dwa zwoje. Tak samo robiło się w gaźniku DR650 czy u mnie w KTMie, pewnie z resztą w każdym motocyklu z gaźnikiem mikuni ;) W DR była odczuwalna poprawa, silnik dużo lepiej się wkręcał na obroty. Znowu w przypadku KTM'a już opinie są podzielone, jedni piszą, że super hiper i warto, inni że poprawia się góra obrotów, ale cierpi dół. W SV nigdy tego nie próbowałem.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


30 cze 2012, o 21:13
Zobacz profil
mundrek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50
Posty: 1758
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
A ja gdzies czytalem ze john zajebał ten silnik na amen bo z gówna bicza nie ukręcisz.

_________________
I wy, o których zapomniałem,
Lub pominąłem was przez litość,
Albo dlatego, że się bałem,
Albo, że taka was obfitość...


30 cze 2012, o 22:55
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 19 sie 2011, o 08:13
Posty: 463
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650 k2 2002
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
u mnie w gaźniku dr 800 zrobiłem podobny myk, ale bez rozwiercania, było warto
http://suzukidr.pl/forum/index.php?acti ... opic=15040
nie wiem czy takie korki są w SV


1 lip 2012, o 02:12
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Nie pamiętam takich rzeczy w pokrywce gaźnika SV.

The BST-40 Bible - Tu jest piękny tutorial jak rozbierać gaźnik Mikuni, jak czyścić, co świadczy o zużyciu, a na koniec wisienka, czyli pięknie opisany "tjunink", dokładnie ten mod z wierceniem i skracaniem sprężyny :) Jest to na przykładzie gaźnika BST-40, ale budowa jest bardzo zbliżona do SVkowego, więc myślę, że warto rzucić okiem ;)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


1 lip 2012, o 07:57
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 22 mar 2012, o 16:32
Posty: 64
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 950 limited edit
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Trochę odkopuję temat bo Ciekawy i mam pytania .
Miesiąc temu zapałowałem na amen silnik w swojej sv650 na gazniku , w poniedziałek będe juz miał silnik od wersji wtryskowej tylko zakładam do niej gaźniki bo nie chce mi sie przekładac instalacji . W moim przypadku wystarczy wiec za darmo przełożyć wałki ssace ze starego silnika w miejsce wydechowych w nowym ? jak to się ma do znaków do ustawiania rozrządu ? Sa takie same w starym jak i nowym ? Są jakieś róznice w mocy miedzy starym a nowym ?
Mam pełen przelot microna i pewnie dokupie filtr bmc race i dysze , zastować również podniesienie baku ?
Pozdrawiam
edit :
Tak powinien wygladac ustwiony rozrząd po zmianie wałków ?
Obrazek
Obrazek
jesli nie to prosze o poprawkę , bo słabo rozumiem jak mam ustawic wałki u siebie zmieniajac tylko wydechowe na ssace od starego silnika


8 lip 2012, o 12:31
Zobacz profil
mundrek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50
Posty: 1758
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
brzoza napisał(a):
Trochę odkopuję temat bo Ciekawy i mam pytania .
Miesiąc temu zapałowałem na amen silnik w swojej sv650 na gazniku , w poniedziałek będe juz miał silnik od wersji wtryskowej tylko zakładam do niej gaźniki bo nie chce mi sie przekładac instalacji . W moim przypadku wystarczy wiec za darmo przełożyć wałki ssace ze starego silnika w miejsce wydechowych w nowym ? jak to się ma do znaków do ustawiania rozrządu ? Sa takie same w starym jak i nowym ? Są jakieś róznice w mocy miedzy starym a nowym ?
Mam pełen przelot microna i pewnie dokupie filtr bmc race i dysze , zastować również podniesienie baku ?
Pozdrawiam
edit :
Tak powinien wygladac ustwiony rozrząd po zmianie wałków ?
Obrazek
Obrazek
jesli nie to prosze o poprawkę , bo słabo rozumiem jak mam ustawic wałki u siebie zmieniajac tylko wydechowe na ssace od starego silnika

Wydechowe od ssących mają inne cechy - powinieneś to policzyć za pomocą wychyleń kątowych krzywinek od cech danego wałka, a prościej mówiąc - znajdź opracowanie wymiany tych wałków dla silników wtryskowych - było coś takiego, i jest to jeszcze łatwiejsze :) Różnice w mocy mogą być, ale korekcje gaźników masz pewną.

_________________
I wy, o których zapomniałem,
Lub pominąłem was przez litość,
Albo dlatego, że się bałem,
Albo, że taka was obfitość...


8 lip 2012, o 14:23
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
http://www.bayarearidersforum.com/forum ... p?t=154847

Ciekaw jestem jak na przyrost mocy wpłyną lżejsze korbowody wtryskowego silnika...


8 lip 2012, o 19:32
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 22 mar 2012, o 16:32
Posty: 64
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 950 limited edit
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
albo mi sie wydaje albo w tym linku co podałeś są wymieniane własnie we wtrysku same wałki wydechowe na ssace od starszej wersji tak ? i to czerwone to tak jak powinno byc ustawiony rozrząd strzałka czerwoną do góry tak ? a czy będzie róznica to powiem :) a potem jeszcze zobacze czy bd róznica po zrobieniu TRE

edit:
chociaz u góry tego linka jest napisane "How-To: 2003+ Intake Cam > 2002- SV650" czyli na mój rozum jak wpacować wałki ssace z 2003+ do starej sv


8 lip 2012, o 23:42
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Ale zasada jest ta sama, bez znaczenia który model SV650: znaki z ssących zostają bez zmian, jak pakujesz wałki ssące w miejsce wydechowych to musisz narysować sobie markerem nowe znaczki.

W podanym linku gość w gaźnikowcu montuje wałki ssące od wtryskowej, w miejsce wydechowych wsadza wałki ssące ze swojej gaźnikowej.


8 lip 2012, o 23:50
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 22 mar 2012, o 16:32
Posty: 64
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 950 limited edit
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
no ok tylko tam podał oznaczenia dla 2 wałków ssacych , a jakie powinny być znaki dla podmienionych wydechowych?


9 lip 2012, o 00:00
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
brzoza napisał(a):
no ok tylko tam podał oznaczenia dla 2 wałków ssacych , a jakie powinny być znaki dla podmienionych wydechowych?


No bo na nowo oznaczasz wałki ssące (gaźnikowe), które idą w porty wałków wydechowych, a wałki wydechowe idą przysłowiowo do kosza.

W tej modyfikacji zastosowanie mają 4 wałki ssące.


9 lip 2012, o 00:21
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 22 mar 2012, o 16:32
Posty: 64
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 950 limited edit
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
czyli wałki w przednim i tylnym cylindrze musze odpowiednio na nowo oznaczyć wałki te które były i te które dokładam, tylko z tym ze znaki na przedni cylinder są inne znaki taki same na oba wałki a na tylny tez sa inne na 2 wałki ? czy tylko zmieniam znaki w tych dokładanych ?


9 lip 2012, o 00:35
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Jak będziesz wstawiał silnik od wtryskowej to robisz tak:
1. wywalasz wałki wydechowe z nowego silnika
2. wyciągasz wałki ssące ze starego silnika (gaźnikowca) i oznaczasz je nowymi znakami jak w instrukcji z linka
3. montujesz oznaczone wałki do nowego silnika w miejsce wydechowych: wałek ze znaczkiem A idzie do przedniego cylindra, ze znaczkiem C idzie do tylnego cylindra
4. ustawiasz wg nowych znaków


9 lip 2012, o 01:45
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 1122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 57  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL