Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Autor |
Wiadomość |
Longer
motocyklista
Dołączył(a): 24 lut 2010, o 11:28 Posty: 254 Lokalizacja: Sieraków / Stalowa Wola
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N 01r. blue :)
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jakie powinno być dokładne ciśnienie w mojej sv przód i tył i czy szerokość gumy coś zmienia? Bo ja mam z tyłu 180/55,
_________________ Suzuki sv650N 01r Way of Life !
|
21 maja 2010, o 21:07 |
|
|
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Przód 33 PSI tył 36PSI.
|
21 maja 2010, o 21:17 |
|
|
lpt
mundrek
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50 Posty: 1758 Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czym prędzej zmień na 160tkę. Geometrycznie motocykl nie jest przystosowany na szeroką oponę - źle wchodzi w zakręty, jest toporny, i kierownica też będzie gorzej w zakrętach chodzić... Nic tylko możesz poczekać na uślizg z tyłu, albo co gorzej przód Ci odjedzie ze względu na niewyważenie motocykla.
_________________ I wy, o których zapomniałem, Lub pominąłem was przez litość, Albo dlatego, że się bałem, Albo, że taka was obfitość...
|
23 maja 2010, o 19:46 |
|
|
Longer
motocyklista
Dołączył(a): 24 lut 2010, o 11:28 Posty: 254 Lokalizacja: Sieraków / Stalowa Wola
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N 01r. blue :)
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Co do uślizgu to chyba na szerszej oponie moto bardziej się trzyma w zakrętach, fakt może i gorzej się go przerzuca w zakrętach ale ja nie miałem okazji jeździć na 160 więc nie wiem czy lepiej, i na odwrót ten kot nie miał 180 w tyle w tym modelu, nie będzie wiedział czy na takiej oponie da się jeździć bezpiecznie czy nie. Do tej pory nie miałem żadnego uślizgu jak dla mnie moto prowadzi się bardzo dobrze. Może się nie wykładam do zdarcia kolan ale jakieś z 1,5 cm po bokach opony zostało więc pewien kąt już na nich osiągnąłem. Na razie nie będę jej zmieniał bo jest naprawdę w dobrym stanie, ale jak już się zetrze to z samej ciekawości obuję ją w 160, tak dla porównania
_________________ Suzuki sv650N 01r Way of Life !
|
24 maja 2010, o 10:10 |
|
|
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No to i ja mam pytanie: Przy jakiej temperaturze silnika (oleju, cieczy, czy co tam jest mierzone) powinien się załączyć wiatrak? SV 650n '04.
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
|
24 maja 2010, o 11:20 |
|
|
Owca007
spamOWCA
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38 Posty: 7686 Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Mi się jak dotychczas wiatrak sam włączył i było to przy 105 stopniach wody, a olej miał wtedy 93 stopnie. Ale dokonałem tego latem temp około 30 stopni słońce i korek taki, że się przecisnąć nie umiałem. Ale wystarczyło ruszyć lekko się toczyć i temperatura od razu spadła do 90 .
_________________ Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770
|
24 maja 2010, o 11:43 |
|
|
Razor
erotoman-gawędziarz
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34 Posty: 3871 Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
_________________ SVNERWUS
|
24 maja 2010, o 13:42 |
|
|
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Chodzi mi o tę temperaturę, którą widzę na wyświetlaczu, to chyba cieczy, tak? Jak 103-105, to spoko, bo jeszcze nigdy mi się tak nie zagrzał (max pewnie jakieś 97), ale bałem się, że może wiatrak nie działa
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
|
24 maja 2010, o 14:42 |
|
|
Owca007
spamOWCA
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38 Posty: 7686 Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jak nie wiesz czy działa to weź odepnij z czujnika wtyczkę ( z prawej strony na dole w 650) i wsadź drucik czy gwoździa na zwarcie wtedy powinien kręcić i zobaczysz czy działa .
_________________ Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770
|
24 maja 2010, o 15:06 |
|
|
raptor
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:50 Posty: 526 Lokalizacja: śląskie
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ale nie sprawdzi czy czujnik działa i , co mu po sprawnym wiatraku jak go nie ma co wlączyć przy odpowiedniej temperaturze ?
_________________ 650S K6 > DL650 AK8
|
24 maja 2010, o 19:35 |
|
|
Owca007
spamOWCA
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38 Posty: 7686 Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czujnik to sprawdzić też się da zapal konia przejedź się,a potem postaw w miejscu gdzie nie ma wiatru i pogazuj trochę aż się zagrzeje do tych powyżej 100 stopni i zobacz czy się włączy.
_________________ Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770
|
24 maja 2010, o 19:39 |
|
|
raptor
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:50 Posty: 526 Lokalizacja: śląskie
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pewno że tak tylko... porady dla kolegów trzeba robić pełne, od razu
_________________ 650S K6 > DL650 AK8
|
24 maja 2010, o 19:47 |
|
|
Opal
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:58 Posty: 475 Lokalizacja: Skierniewice
Płeć: mężczyzna
Moto: ...
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Przy rozgrzewaniu moto zimową porą pod garażem po zmianie świec moto nagrzało się do 109 st C i wiatrak ani drgnął. Za to pod światłami przed wjazdem na wahadełko w ciepły dzień silnik złapał 107 st C i wiatrak wtedy się załączył. To jest tylko temp. poglądowa, bo jest to temp podawana z okolic termostatu spomiędzy cylindrów, a wiatrak załącza czujnik wkręcany w chłodnicę. Nie bezpośredniego odniesienia pomiędzy nimi... jest tylko orientacyjne.
_________________ One love, one passion - only motorcycles!
|
24 maja 2010, o 19:53 |
|
|
redzi
rowerzysta
Dołączył(a): 24 lut 2010, o 15:52 Posty: 22
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pytanko: nie wiem czy ktoś jest z tych okolic ale czy w siewierzu ( albo gdzieś w pobliżu ) jest serwis gdzie mogę wymienić oponkę w moto ??
|
26 maja 2010, o 09:21 |
|
|
raptor
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:50 Posty: 526 Lokalizacja: śląskie
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
W Sosnowcu w Pitstop. 50 zł z wyważeniem
_________________ 650S K6 > DL650 AK8
|
26 maja 2010, o 18:21 |
|
|
barteq
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:42 Posty: 306 Lokalizacja: ok. Oświęcimia
Płeć: mężczyzna
Moto: XT 600
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
W Oświęcimiu 25zł za oponę z wyważeniem.
|
26 maja 2010, o 21:17 |
|
|
selisek
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:06 Posty: 673 Lokalizacja: Kraków/Kęty
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Barteq - gdzie w Oświęcimiu?
_________________ Suzuki SV 650 99' - niebieska
|
27 maja 2010, o 00:14 |
|
|
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A ja w Łodzi znalazłem za 30!!! Najpierw znalazłem wulkanizację samochodową, gdzie za 30 zrobią mi wszystko razem z wyważeniem, ale muszę sam zdjąć i założyć koła. Tak miałem zrobić, chociaż nie wiem, jakbym się do nich zabrał z narzędziami i czymś do podniesienia moto, ale teraz znalazłem salon-serwis moto, gdzie robią wszystko za 30 Jeszcze nie piszę gdzie, bo dzisiaj do nich jadę i zobaczę, jak będzie, bo aż mi się wierzyć nie chce
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
|
27 maja 2010, o 09:15 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czy malusieńka wgniotka na kolektorze wydechowym (zrobiona imadłem - za mocno ścisnąłem) może wpłynąć na pracę silnika? Powtarzam, wgniotka jest bardzo delikatna i mała, rura nie straciła swojego kształtu...
EDIT: Wgniotka jest na rurze z pierwszego cylindra i chodzi mi o, że ta rura może mieć teraz 1-2mm sześcienne mniej objętości niż rura z drugiego cylindra i czy to może wpływać masakrycznie na prace silnika?
EDIT#2: Chociaż układ jest 2w1, a nie 2w2 więc nie powinno być chyba problemu jakiegoś...jak myślicie?
|
27 maja 2010, o 16:42 |
|
|
lpt
mundrek
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50 Posty: 1758 Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Rozsadzi Ci to motor w pył. Nawet klocki hamulcowe nie zostaną.
Taka mała nie ma wpływu.
_________________ I wy, o których zapomniałem, Lub pominąłem was przez litość, Albo dlatego, że się bałem, Albo, że taka was obfitość...
|
27 maja 2010, o 17:36 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|