Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Autor |
Wiadomość |
spyra78
SV Rider
Dołączył(a): 8 sie 2010, o 17:34 Posty: 1327 Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: litr s k5---->
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
nooo Słoniu! porządny pomysł z tym przodkiem. czekam na uaktualnienia. Będziesz pierwszy 6,5 z USD chyba? W ogóle z tak daleko idącymi przeróbkami.
_________________ SV 1000s - Galeryja operacja upside down Cyklop
---==Facebook==---
|
28 lip 2012, o 00:06 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Obalam mit, że z SVki nie da się zrobić motocykla strict sportowego...który w USA już dawno obalono Jest pewien redaktor portalu na "Ś", który lubi SVki, może moją by się zainteresował, potestował i coś tam napisał? Czy może trzymać to w tajemnicy na naszym forum?
|
28 lip 2012, o 00:28 |
|
|
spyra78
SV Rider
Dołączył(a): 8 sie 2010, o 17:34 Posty: 1327 Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: litr s k5---->
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Tak jak mówisz, ten mit dawno został obalony za oceanem .. ja myślę, że nie ma co trzymać tego w tajemnicy
_________________ SV 1000s - Galeryja operacja upside down Cyklop
---==Facebook==---
|
28 lip 2012, o 14:09 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2807 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Po zmianie przodu pochwal się. Lepszy efekt
|
29 lip 2012, o 23:22 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Do tego zestawu, który chcę zrobić pasowała by z tyłu szersza felga, ale tylko z nowszych GSX-Rów bo są lekkie. Montowanie ciężkiej felgi z CBR600F3 i ciężkiej 180/55 mija się z celem. EDIT: tak się zastanawiam nad portingiem głowic, wyważaniem wału i lekkimi tłokami. Może za dwa sezony... Wyobrażacie sobie leciwą SV650S słabszą o 5 KM na kole od Nowszych GSX-Rów 600? No ja właśnie nie mogę sobie tego wyobrazić i chcę to zobaczyć za jakiś czas
|
30 lip 2012, o 21:59 |
|
|
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
ale co ty z t felgą od F3? w F3 standardowe opony są takie jak w SV650, więc chyba szerokość samej felgi powinna być ta sama...
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
|
30 lip 2012, o 22:46 |
|
|
skwaro
SV Rider
Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24 Posty: 2373 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Dokładnie, w F3 jest 160, dopiero F4 miała 180 z tyłu
_________________
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.
|
30 lip 2012, o 22:50 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Felga od F3 jest szersza od svkowej. Pasuje na nią spokojnie 180/55, bez żadnych zniekształceń.
|
30 lip 2012, o 23:02 |
|
|
skwaro
SV Rider
Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24 Posty: 2373 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Aż sprawdziłem, w F3 jest 5" a w SVce 4,5", zalecany rozmiar jest mimo wszystko 160, na forum CBRki piszą że 170 jeszcze jest ok, 180 już się kładzie.
_________________
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.
|
30 lip 2012, o 23:12 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
No to tylko gixerowe 5,5" zostają. Może i lepiej, bo są nawet lżejsze niż 4,5" z SV...ale drogie
|
30 lip 2012, o 23:16 |
|
|
brzoza
motorowerzysta
Dołączył(a): 22 mar 2012, o 16:32 Posty: 64
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 950 limited edit
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Odkopuje ale problem z tym filtrem BMC race .. pytałem w motorusie , legatomotocykle to czas oczekiwania 4tyg... ma ktoś jakies dojscie ?
|
30 lip 2012, o 23:23 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
|
31 lip 2012, o 18:29 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
UP Przez radykalną poprawę osiągów uważam też poprawę hamowania więc napisze tutaj, żeby nie tworzyć na siłę nowego tematu... no i ten temat odżyje trochę Chodzi o upgrade zacisków - domyślnie mają być Tokico Gold (z GSX-R 600/750 k4-k5) ale pomyślałem o czterotłoczkowych monoblokach z R1/R6, ludzie chwalą sobie i zakładają do GSX-Rów, tu moje pytanie, jak myślicie, czy te zaciski w połączeniu z radialną pompą 19 mm (w R1 i R6 jest 16 mm) nie będą za ostre do SV? Łatwo jest przedobrzyć i sprawić, że heble będą drewniane, bez wyczucia i zero-jedynkowe w działaniu...z drugiej strony nowsze GSX-Ry 600 są lżejsze lub zbliżonej wagi do SV650. Dodam jeszcze, że ten zestaw będzie obsługiwał tarcze 290 mm, a te zaciski od R1/R6 widziałem w GSX-Rach z tarczami 300 i 310 mm.
|
23 sie 2012, o 22:00 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2807 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Przez tłoczek większy w pompie uzyskasz słabszą siłę hamowania. Myślę że po prostu będą one działały znacznie lepiej niż zwykle sv ki Im mniejsza średnica tłoczka i większe zaciski, tym mniej stoły potrzeba aby klocki wgryzły się w tarcze
Tak mówi teoria
|
23 sie 2012, o 23:56 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Racja, ale mniejszy tłok musi przebyć większą drogę aby przepchnąc odpowiednią ilość płynu do zwarcia klocków z tarczami dlatego skok klamki będzie większy. Chodzi mi o to, żeby uniknąć sytuacji gdzie końcówka klamki po przebyciu 1 cm powoduje zablokowanie przedniego koła
|
24 sie 2012, o 00:19 |
|
|
Grzybu
motocyklista
Dołączył(a): 5 kwi 2012, o 00:25 Posty: 146 Lokalizacja: Es igrek ce ó wu
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650 N 2006r.
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Gratuluje. BTW tytułowe: "poprawa osiągów za grosze" już chyba nieaktualne Mam na myśli zwrot "za grosze". Ale nie ważne. Wizje i techniczne rozkminy są zacne. Czekam na ciąg dalszy i relacje foto! A ja tak z innej mańki. Skoro zmiana zawiechy i sportowe zacięcie... czy nie myślisz o zmianie kąta, czy może bardziej wyprzedzenia, bo z główką ramy za wiele nie zdziałasz, ale półki można przerobić na inne wyprzedzenie. (nie jestem pewien, czy to poprawi prowadzenie w zakrętach) Osobiście troche mam problem z pogłębieniem zakrętu na sv. Nie wiem, czy to akurat wina kąta główki, ale w innych sprzętach problemu nie miałem, a tu czasem czuję, że jak się złożyłem tak muszę jechać bo pogłębienie zakrętu jakoś nie wychodzi. Może to tylko psychiczna bariera, ale po paru miesiącach jazdy tym sprzętem już myślę że nie koniecznie... Czasem mam wrażenie, że to właśnie dlatego że SV jest za lekka Edit: oczywiście mowa o sportowej (amatorskiej) jeździe.
_________________ Ewolucja: > Jawa 50 Sport > Iż350 (1963)> Kawasaki Z550(83)> CBR1000F(93)>GSXR750(96)>SV650N(k6) sv galeria - może sprzedam...
|
25 sie 2012, o 23:02 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Za lekka. Dobre.
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
25 sie 2012, o 23:13 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Też tak pomyślałem, że te "za grosze" już mniej pasuje Wyprzedzenie w SV będzie zmniejszone przez zastosowanie krótszych lag, jednocześnie zmieni się kąt nachylenia główki ramy do podłoża. Dodatkowo tył zostanie podniesiony co jeszcze bardziej wypionuje główkę ramy. Wyprzedzenie zależy też od offsetu zastosowanych półek.
|
26 sie 2012, o 02:26 |
|
|
Grzybu
motocyklista
Dołączył(a): 5 kwi 2012, o 00:25 Posty: 146 Lokalizacja: Es igrek ce ó wu
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650 N 2006r.
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
No racja. Ja swoje zawieszenie też na półkach obniżyłem o 1,5 cm. A poza tym, zapominam, że jeszcze jeźdżę na 190 z tyłu po poprzednim właścicielu. To jest pewnie odpowiedź na moje problemy z pogłębieniem zakrętu. Bo jak odpowiednio złożę maszyne to ładnie się trzyma trajektorii, gorzej, jak muszę w zakręcie docisnąć. Sory za OT. Pozdrawiam
_________________ Ewolucja: > Jawa 50 Sport > Iż350 (1963)> Kawasaki Z550(83)> CBR1000F(93)>GSXR750(96)>SV650N(k6) sv galeria - może sprzedam...
|
27 sie 2012, o 10:17 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2807 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
190 w 650?? Woo, ciekawie to musi wyglądać, podeślij linka. P.S wahacz oryginał?
|
27 sie 2012, o 11:08 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|