Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Autor |
Wiadomość |
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No właśnie wiem, że nie zawsze zawory słychać. No i myślę o tym 0,21, bo jest tak blisko dolnej granicy widełek. Tylko, że jak wyjdzie poza zakres o te kilka setnych, to też się nic nie stanie, ale właśnie nie sądzę, bym mógł teraz pełne 24 kkm zrobić.
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
|
19 cze 2010, o 16:55 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jak już miałeś zawory na wierzchu, to mogłeś tą jedną płytkę wymienić/przeszlifować i miałbyś spokój
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
19 cze 2010, o 20:20 |
|
|
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Chyba pilnikiem ręcznym, albo papierem ściernym Precyzja wykonania zależna od ilości wypitego browaru Im więcej, tym dokładniej... czy jakoś tak
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
|
19 cze 2010, o 21:43 |
|
|
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
|
19 cze 2010, o 22:35 |
|
|
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jestem przeciwnikiem szlifowania płytek (już gdzieś była dyskusja na ten temat), prędzej wymiana, ale ostatecznie - zdjęcie pokryw zaworowych to chwilka, nie problem, tylko nie wiem, kiedy znowu się za to brać. Może za 2-3 lata Jak dotąd - nie dostałem jeszcze sensownej odpowiedzi, chyba że te 24 kkm ma sens, ale jakoś wydaje mi się to przesadzone (?).
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
|
19 cze 2010, o 23:01 |
|
|
lpt
mundrek
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50 Posty: 1758 Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Faktycznie. 2_Periodic_Maintenance.pdf : 2-8. TAPPET CLEARANCE Inspect every 24 000 km (15 000 miles, 24 months) .
Same debile te suzuki robią. Polacy za to nauczeni na ursusach, komarkach, shlkach, wskach, zawsze wiedzą lepiej...
_________________ I wy, o których zapomniałem, Lub pominąłem was przez litość, Albo dlatego, że się bałem, Albo, że taka was obfitość...
|
19 cze 2010, o 23:04 |
|
|
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jeśli uważasz, że po 2 latach niejeżdżenia motocyklem same zmienią się luzy zaworowe to gratuluję wiedzy :ok: Nie wierz bezgranicznie serwisówce, czasem wystarczy tylko trochę pomyśleć.
|
20 cze 2010, o 08:37 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Debile nie robią, o nie nie. Robią specjaliści od trzepania kasy. Nawet jeśli ktoś mało jeździ, a chce się kurczowo trzymać serwisówki, to co 2 lata wpadnie do ASO i zostawi parę stówek za kontrolę luzów zaworowych. lpt - linki też smarujesz równiutko co pół roku, bo tak serwisówka każe?
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
20 cze 2010, o 08:48 |
|
|
lpt
mundrek
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50 Posty: 1758 Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Serwisówka chyba nie bardzo dotyczy motocykli zatopionych w formalinie. Tylko jak jest sytuacja taka jaką ma pm2z - jeździsz i nie wiesz kiedy skontrolować- luz 0.21. to dlaczego się nie trzymać tych 2 lat? I jeszcze co mnie zastanawia - luzy powstają tylko ze względu na km, czy też jak mocno moto dostaje w p*zde? W takim razie chce widzieć zawory po 24kkm na torze - o ile ma to wpływ Jeśli bierzemy pod uwagę, że sezon trwa u nas pół roku to smaruję przed każdym półroczem ( sam przyznaj - ile też mam tych linek do smarowania ). PS. Jak ktoś widział kiedyś serwisówkę, to ona raczej nie pisze kiedy się do serwisu wpada - podając nr. tel i godziny otwarcia najbliższego serwisu - gdzie posiadają tajemną, zakrytą masońską wiedzę na temat kontroli luzów zaworowych...
_________________ I wy, o których zapomniałem, Lub pominąłem was przez litość, Albo dlatego, że się bałem, Albo, że taka was obfitość...
|
20 cze 2010, o 10:23 |
|
|
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
OK, jest w serwisówce 24kkm, ale nie mam pojęcia, czy w tej sytuacji w ASO zmieniliby luz zaworowy z tych 0,21, które mam na (powiedzmy) 0,27, by moto spokojnie mogło przejechać 24 kkm, czy też zostawiliby to w spokoju uznając, że jak przyjadę po kolejnych 24 kkm to owszem, luz będzie zdecydowanie za niski, ale jeszcze nie niebezpieczny dla silnika i wtedy się go spokojnie wyreguluje z (np.) 0,15. Tak sobie tylko gdybam. I ja też jestem zdania, że określenie czasowe (zamiast przebiegu) jest tu nieporozumieniem. Jak teraz mam 2 maszyny i SV jeżdżę sporadycznie, to 24 kkm nawinąłbym (przy obecnym tempie) w 5-6 sezonów. Na szczęście/nieszczęście pozbywam się drugiego konia i SV znów wróci do łask
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
|
20 cze 2010, o 13:01 |
|
|
lpt
mundrek
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50 Posty: 1758 Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No to sam se odpowiedz - przejechałbyś 24kkm wiedząc że masz luz 0.21 na początku? Czy może jednak być to za "2 lata" sprawdził?
_________________ I wy, o których zapomniałem, Lub pominąłem was przez litość, Albo dlatego, że się bałem, Albo, że taka was obfitość...
|
20 cze 2010, o 13:57 |
|
|
ha44
motocyklista
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 14:19 Posty: 185 Lokalizacja: Wielkopolska
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam.
Więc muszę zasięgnąć waszej rady.
Temat: olej w airboxie
Wiem że norma jest coś tam oleju w airboxie ale u mnie się nazbierała setka ( mil oleju ).
Odprowadzaliśmy kumpla na moto do ślubu i jak to wiadomo przegazówki i wolny przejazd do 30 km na h przez 6 km. Do airboxa zaglądałem 3 miesiące temu i było ok. Po odprowadzeniu młodej pary kolega zauważył że z tłumika na niebiesko daję.
Więc pytanie moje: Czy oliwy tak dużo w takim czasie tak szybko naleciało? Czy wyczyścić, udrożnić wężyki ( skontrolować), wyczyścić aira do czysta i jeździć i kontrolować?
Jakieś specjalne zalecenia?
Dodam ze moto nie latało na kole jako pokazówka bo szkoda mi go.
_________________ www.RomexWronki.pl
|
21 cze 2010, o 13:24 |
|
|
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jakbym przez te dwa lata przejechał, powiedzmy, 500 km, to NA PEWNO nie. Myślę, że jak nie dowiem się konkretnie, co i jak, to niezależnie od lat (1 czy 15 ) sprawdzę luzy ponownie za 10 kkm. Wtedy już pewnie będzie poniżej widełek, ale na pewno jeszcze nie dojdzie do spotkania tłok-zawór.
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
|
21 cze 2010, o 15:24 |
|
|
koksik_sv650n
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:43 Posty: 495 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: zamiana na 750
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Szybkie pytanie bez większego rozwodzenia się nad tym - chujnia czy nie jak tak to czemu pomijając fakt ze nie V-ka i oczywiście sv-ka http://www.allegro.pl/item1088617303_tr ... treet.htmlNa bp niedzieli w Krakowie typ tym zajechał a wszyscy o , o ,ło , ło , oo , oo , a ile , a jak , a łał .
_________________ na radyjku znany jako świr z czerwonej pandy... THUG LIFE
Ostatnio edytowano 21 cze 2010, o 21:10 przez koksik_sv650n, łącznie edytowano 1 raz
|
21 cze 2010, o 20:37 |
|
|
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Stosuj z łaski swojej znaki interpunkcyjne, bo trzeba kilka razy przeczytać post, żeby zrozumieć o co chodzi.
|
21 cze 2010, o 21:00 |
|
|
Tomek_DL
motorowerzysta
Dołączył(a): 25 kwi 2010, o 20:58 Posty: 80 Lokalizacja: Legnica/ Wrocław
Płeć: mężczyzna
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Cafe racer ogólnie robi wrażenie coś w deseń monstera Ma kilka nie dociągnięć typu pognieciony układ wydechowy Mi się ogólnie bardzo widzą triumphy poczynając od daytony 675
_________________ SV 650S K3- SREBRNA STRZAŁA
|
21 cze 2010, o 23:37 |
|
|
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Koksik, chodziło mi raczej o znaki zapytania. | | | | Cytuj: Szybkie pytanie, bez większego rozwodzenia sie nad tym - chujnia czy nie? Jak tak to czemu? Pomijając fakt ze nie V-ka i oczywiście sv-ka http://www.allegro.pl/item1088617303_tr ... treet.html Na BP-niedzieli w Krakowie typ tym zajechał, a wszyscy - o, o ,ło, ło, oo, oo, a ile, a jak, a łał . | | | | |
|
21 cze 2010, o 23:41 |
|
|
sirmariano
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21 Posty: 635
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czy klamka hamulca ma mieć jałowy skok? Dzisiaj odkryłem, że mam niewielki a wcześniej chyba tego nie było. Nie wygląda to na zapowietrzenie bo za moment jest normalnie twarda - dozowalność w normie kolo tez potrafi zablokować na gorszej nawierzchni. Tylko zastanawiam się ska ten jałowy skok... ?
_________________
SV650S K1
|
24 cze 2010, o 12:47 |
|
|
TomK
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11 Posty: 1192 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie ma regulacji żadnej jałowego skoku na klamce hamulca, może po prostu nie czujesz oporu do momentu kiedy tłoczki przycisną klocki do tarczy.
_________________ SV650S K6 YDV -> WR 450F http://bikepics.com/members/tomkdgun
|
24 cze 2010, o 16:22 |
|
|
selisek
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:06 Posty: 673 Lokalizacja: Kraków/Kęty
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
W moim odczuciu jest jałowy skok. Można włączyć hamulec - zaświeci się stop - a wcale hamulce nie hamują.
Według mnie norma.
_________________ Suzuki SV 650 99' - niebieska
|
24 cze 2010, o 19:14 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|