Autor |
Wiadomość |
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
To już zostawiam zakładowi, który to będzie robił, mają do tego specjalistyczny sprzęt o którym wspominał Skwaro i zrobią tak, żeby wycisnąć jak najwięcej z głowic, być może nie będzie trzeba powiększać zaworów, tylko lekka korekta kształtu kanałów. Wpadłem na pomysł, żeby dać tłoki zwiększające pojemność na 677 ale żeby uniknąć znacznego zwiększenia kompresji dać grubsze uszczelki pod głowicę. Jak to będzie zły pomysł, to będę kombinował z cylindrami i tłokami od hayabusy. 677 nie jest złe, Daytona ma 675 przy trzech cylindrach, a jak to wszystko ogarnę to SV może okazać się mocniejsza od Daytony. Oby.
|
5 wrz 2012, o 13:49 |
|
|
brzoza
motorowerzysta
Dołączył(a): 22 mar 2012, o 16:32 Posty: 64
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 950 limited edit
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Eh wróciłem z próby ,,, cisnienie wyrwało podczas jazdy troche uszczelki i wóciłem z całą nogą w oleju ... czy przez zaślepiony pair robią się takie jaja ? bo ogolnie jak motor chodził 2 min na wolnych obrotach , zgasiłem i chcialem dolac oleju to jak odkrecałem korek to strasznie duzo cisnienia było
|
23 wrz 2012, o 12:02 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2807 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
A odma jest czynna czy zatkana? I ciśnienie uszkodziło uszczelke pod głowicą?? czy którą?
|
23 wrz 2012, o 12:36 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Pod deklem zapewne. Spod głowicy na zewnątrz nie poleci
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
23 wrz 2012, o 14:02 |
|
|
brzoza
motorowerzysta
Dołączył(a): 22 mar 2012, o 16:32 Posty: 64
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 950 limited edit
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Uszczelke pod deklem zaworowym lekko wyrzuciło cisnienie , wszystko przez zaslepione wszystkie odmy wiec odradzam wam zaslepiac Porostu odpięte od tego paira ktorego wyrzuciłem i w przewody włozoną gąbka zeby mogło sobie oddychac
|
23 wrz 2012, o 15:19 |
|
|
Mielony
motocyklista
Dołączył(a): 12 lis 2011, o 19:03 Posty: 292 Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K1
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Głupie pytanie: po co zaślepiać odmę? Jak przeszkadza w airboxie to najlepiej dać jej oddzielny filtr i tyle. Kiedyś nawet tak w SV widziałem.
|
23 wrz 2012, o 15:31 |
|
|
brzoza
motorowerzysta
Dołączył(a): 22 mar 2012, o 16:32 Posty: 64
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 950 limited edit
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Była dłuzsza próba sv , na autostradzie max ledwo ledwo 200 i lekko czasami przerywa , wczesniej 215 , wydaje mi sie ze mieszanka za bogata , dac wiecej powietrza wycinając taki otwor jak pokazał słoniu czy podniesc iglice ? 157.5 + 2 ząbek od góry
|
23 wrz 2012, o 17:36 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Chyba przy zaślepianiu pomyliłeś odmę i PAIR. Jedno z drugim ma tyle wspólnego co wąż boa i wąż strażacki Druga sprawa, że w gaźnikowej SV nie ma w ogóle systemu PAIR Podnosząc iglicę wzbogacasz mieszankę, żeby ją zubożyć, powinieneś iglicę opuścić
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
23 wrz 2012, o 19:55 |
|
|
lpt
mundrek
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50 Posty: 1758 Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Tylko on ma silnik 2004 Jak wywali pair i zaślepi ( z silikonem ) to powinno być dobrze. Ale po do odmę ruszać ?!
_________________ I wy, o których zapomniałem, Lub pominąłem was przez litość, Albo dlatego, że się bałem, Albo, że taka was obfitość...
|
23 wrz 2012, o 20:15 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2807 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Nie wiem czy on nie ma czasem w budzie gażnikowej z air boxem starym.
|
23 wrz 2012, o 20:35 |
|
|
brzoza
motorowerzysta
Dołączył(a): 22 mar 2012, o 16:32 Posty: 64
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 950 limited edit
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Gaznik na silniku od wtrysku z gaznikami . to co z tą mieszanka? co polecacie ?
|
23 wrz 2012, o 20:51 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2807 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Że nikt nie odpowiedział, musisz chyba sam po próbować.
|
23 wrz 2012, o 22:06 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Przy jakich obrotach przerywa? Przy prędkości maksymalnej na 6 biegu? Dla mnie to za duże dysze.
|
23 wrz 2012, o 22:27 |
|
|
brzoza
motorowerzysta
Dołączył(a): 22 mar 2012, o 16:32 Posty: 64
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 950 limited edit
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
przy predkosci maxymalnej na 6 biegu . do tego spadly tez osiągi ale przyspieszenie wzrosło ,
|
23 wrz 2012, o 23:09 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Potrzebne dysze 155. Warto kupić, to raptem 28zł, w razie czego potem zabierać się za przeróbkę filtra BMC.
|
23 wrz 2012, o 23:31 |
|
|
vioox
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09 Posty: 1396 Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Panowie. Taka sprawa jest... Bo gdzies w polsce teraz idzie do mnie przesylka pkl walkow z wtryskowej SV chce sobie zrobic tego upgrade... Moje pytanie to: Czy mozna wymienic kpl walkow z wtryskowej do gaznikowej czyli ssacy z wtrysku idzie na miejsce ssacego do gaznikowej i wydechowy z wtrysku idzie na miejsce wydechowego do gaznikowej. I tak Krzywki sa wieksze niz standardowe w gaznikowej. A niebedzie problemu z ustawieniem rozrzadu bo znaki beda przeciez orginalne. Pewnie niebedzie takie przyrostu duzego jak by zamienil wg opisu. pomierzone wałki maja parametry : ssacy 36.09 wydechowy 34.80 Pozdrawiam
_________________ Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv... http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766
|
8 paź 2012, o 22:47 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Możesz tak zrobić, ale po co tak? Użyj wszystkich wałków ssących, nie będziesz żałował. Ja nie miałem żadnych problemów z ustawieniem rozrządu.
|
8 paź 2012, o 23:13 |
|
|
vioox
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09 Posty: 1396 Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Niewiem wydaje mi sie ze warto zachowac roznice miedzy walkiem wylotowym a dolotowym skoro ktos sobie to tak wymyslil. Mozliwe ze mieszanka paliwowa bedzie dokladniej spalana i lepiej wykozystywana. Moze przy zachowaniu podobnych osiagow zmniejsze zuzycie paliwa... Gdybam tylko bo to raczej sie nieda zmierzyc. Powiem tak liczac roznice miedzy walkiem ssacym a wydechowym ruznica w wersji wtryskowej to 1.38 w wersji gaznikowej roznica ta wynbo0sila dokladnie 2mm (dane obliczone wg limitu serwisowego) Te ktore ja mam maja roznice 1.28mm wg rzeczywistych pomiarow na walkach. Nie wiem ile maja ssace ktore teraz mam w silniku wiec niewiem jaka byla by wtedy roznica. Druga bardzo wazna dla mnie sprawa to jest to ze bede mial orginalne znaki na kolach zebaych przez co nie bedzie problemu zeby ustawiac w przyszlosci rozrzad. Moze ktos kto kiedys kupi odemnie moto... i niechce zeby mial slad i problemy po mojej ulanskiej fantazji.
_________________ Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv... http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766
|
9 paź 2012, o 23:27 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Na siłę utrudniasz sobie robotę W pierwszym poście masz instrukcję jak ustawić rozrząd, a w sprawie kolejnego właściciela to go poinformujesz o modzie i podeślesz stronę z instrukcją na maila. Nic nie zyskasz po wymianie wszystkich wałków na te z wtryskowej, cały mod opiera się na większym wznosie krzywek i dłuższym czasie otwarcia zaworów wydechowych - zmieniasz charakterystykę silnika, dostaje on więcej Nm na wysokich obrotach. A wałki ssące z wtryskowej SVki to taka wisienka na torcie.
|
9 paź 2012, o 23:38 |
|
|
Inkling
SV Rider
Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47 Posty: 2539 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Mam propozycję: sprzedaj mi te wałki ssące z wtryskowej, a ja Ci w zamian w rozliczeniu oddam moje z gaźnikowej i z głowy Obaj będziemy zadowoleni!
|
9 paź 2012, o 23:46 |
|
|