Autor |
Wiadomość |
vioox
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09 Posty: 1396 Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Niestety grubo za nie zaplacilem... 325pln... ale ostro sie zapalilem na tego moda i nic mnie niepowstrzyma...
_________________ Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv... http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766
|
10 paź 2012, o 23:00 |
|
|
TomK
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11 Posty: 1192 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
No to tym bardziej jak tyle zapłaciłeś to zrób go tak żeby efekt był zauważalny wyraźnie .
_________________ SV650S K6 YDV -> WR 450F http://bikepics.com/members/tomkdgun
|
11 paź 2012, o 14:00 |
|
|
brzoza
motorowerzysta
Dołączył(a): 22 mar 2012, o 16:32 Posty: 64
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 950 limited edit
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
zrobiłem jak radzono , zakupiłem dysze 155 i załozyłem , pali ok , jezdził chyba lepiej na pierwszy rzut oka , niestety nie bylem na autostradzie zeby sprawdzic po tygodniu stania chcialem odpalic moto wczoraj bo piekna pogoda i nie odpalił , tylko podczas kręcenia rozrusznikiem 2 razy strzelił bardzo bardzo głośno z wydechu coś jakbym odpalił mega wielką petarde .. i niestety dałem sobie spokój z dalszym męczeniem moto , co to moze byc ?
|
22 paź 2012, o 22:26 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Zwieszona iglica i zalany do pełna benzyną cylinder
|
22 paź 2012, o 22:28 |
|
|
brzoza
motorowerzysta
Dołączył(a): 22 mar 2012, o 16:32 Posty: 64
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 950 limited edit
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Tak sama z siebie sie zawiesiła ? To wykrecic swiece i pokrecic rozrusznikiem
|
23 paź 2012, o 23:03 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Mogła jak wkładałeś suwaki do gardzieli i potem nie poruszałeś nimi kontrolnie. Zdejmij fajki ze świec i pokręć rozrusznikiem - wywali resztki benzyny do wydechu.
|
23 paź 2012, o 23:07 |
|
|
Inkling
SV Rider
Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47 Posty: 2539 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Wracam do głównego wątku Koleżanki i kolegy! Dziś dotarły do mnie wałki ssące do wtrysku, co oznacza, że na wiosnę przy okazje regulacji luzów dokonany zostanie sławetny swap. Ale już teraz mam 3 pytania: 1) oznaczenie na wałkach to 20F INF (intake front) oraz 20F INR (intake rear). Dobrze odczytuję skróty? A co oznacza B R3 oraz D R3 na spodniej części wałków i F i H na czole zębatki? Po czym poznać, z którego modelu są wałki? 2) jakie dysze główne sugerujecie do gaźników przy oryginalnym, niemodyfikowanym filtrze powietrza? Wg tabelki 137.5; 3) no i czym te wałki wyczyścić? spray do tarcz będzie ok?
|
14 gru 2012, o 16:20 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
INF, INR - tak jak napisałeś, B R3, D R3 - nie wiem co to oznacza, F i H na czole zębatek - podejrzewam, że służą do poprawnej identyfikacji wałków, są też na rysunku w serwisówce te litery. Aby poznać z jakiego modelu są wałki trzeba zmierzyć wysokość krzywek.
Dysze główne: rekomenduję poszerzenie filtra maksymalnie jak się da i zamontowanie dysz solex&mikuni 155, iglice na drugi rowek od góry trzymając iglicę grotem w dół, plus podkładka 0,5 mm (czyli tak jakby 2 i pół rowka). Jest to konfiguracja sprawdzona 100%, AFR na poziomie 13:1 - maksymalna możliwa moc.
Wałki wyczyść benzyną extrakcyjną, powinno dać rade.
|
14 gru 2012, o 17:20 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2807 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Do wtrysku ci wałki doszły? Sugerując się opisem z profilu myślałem ze masz sv-ke z 2000r Mam wałki z gazika przed oczami i przedni ma ozn r6, tylny r3 U ciebie również mają jakby cienie (paski) w miejscu połączenia z panewkami?
|
14 gru 2012, o 17:52 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Inkling miał na myśli wałki, które pochodzą z wtryskowej wersji. Motocykl ma taki jak w opisie.
|
14 gru 2012, o 17:57 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2807 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Tak myślałem, żę to tylko literówka, ale dla pewności spytałem.
|
14 gru 2012, o 18:20 |
|
|
Inkling
SV Rider
Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47 Posty: 2539 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Znalazłem info o rozróżnianiu wałków (także odnośnie do wersji): http://i214.photobucket.com/albums/cc85 ... sspecs.jpgMoże komuś się przyda. Dzięki, Słoniu. Szczerze powiem, że nie myślałem o desnorklowaniu póki co - zależy mi głównie na mocnym dole i chciałbym uniknąć dziury w mocy... Zaproponowane przez Ciebie ustawienie nie powoduje żadnych dziur w oddawaniu mocy ani nie zwiększa znacząco spalania/obrotów?
|
14 gru 2012, o 18:31 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Tam gdzie byłem na hamowni porównywałem mój wykres z inną SV650 (dwa wykresy nałożone na siebie) - na moim wykresie nie ma nigdzie załamań momentu obrotowego w średnich obrotach i moment w całym zakresie jest wyższy (dosłownie wszędzie) od SVki ze standardowymi wałkami. Poszerzając filtr możesz tylko zyskać. Dla przypomnienia: Moc jest trochę zawyżona przez zawyżone wskazania obrotomierza, w każdym razie moc na tylnym kole wynosi ok 77 KM bo 55Nm przy 9800 obr/min daje nam właśnie 76,75 KM (55x9800 / 7022) Następna hamownia jaka odwiedzę będzie w Suzuki Piaseczno - mają tam najdokładniejszą, taką która mierzy podobnie jak ec997 ("true hp"), co innego niż "dynojet hp"
|
14 gru 2012, o 19:06 |
|
|
SLiDer
rowerzysta
Dołączył(a): 17 mar 2011, o 13:22 Posty: 41
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2001r.
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
czy ktos z okolic slaska robil ten mode??
|
3 sty 2013, o 22:06 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Tak. Ja aktualnie. Wałki do mnie jadą pocztą. Jak dojadą to robię.
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
3 sty 2013, o 22:11 |
|
|
SLiDer
rowerzysta
Dołączył(a): 17 mar 2011, o 13:22 Posty: 41
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2001r.
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
a skad dokladnie jestes?? Sam bedziesz robil??
|
3 sty 2013, o 22:29 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Trzebinia. Sam.
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
3 sty 2013, o 22:36 |
|
|
lpt
mundrek
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50 Posty: 1758 Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Ja sie z tym bawiłem w Rydułtowach
_________________ I wy, o których zapomniałem, Lub pominąłem was przez litość, Albo dlatego, że się bałem, Albo, że taka was obfitość...
|
3 sty 2013, o 22:36 |
|
|
z2maciek
motocyklista
Dołączył(a): 21 lis 2010, o 20:28 Posty: 229 Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s '02
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Nie zapomnij o modyfikacjach gaźników przy okazji wymiany wałków tzn głównie usunięcie snorkela i dysza główna 152,5 albo 155
_________________ MOTOCYKLISTO !!! SPÓJRZ NA LICZNIK !!! POPATRZ DWA RAZY !!! SAMOCHODY SĄ WSZĘDZIE !!!
|
3 sty 2013, o 22:53 |
|
|
SLiDer
rowerzysta
Dołączył(a): 17 mar 2011, o 13:22 Posty: 41
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2001r.
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Kruczek kusi mnie to ale sam nie zrobie a koszty w warsztacie mnie zabija :-/
|
3 sty 2013, o 23:11 |
|
|