Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 29 gru 2024, o 10:02



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 08:01
Posty: 712
Lokalizacja: W-wa Imielin, Międzyborów
Płeć: mężczyzna
Moto: 636 '03
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
jasiek napisał(a):
Witam :) przymierzam się do zakupu sv-ki. czy warto brać sprzęt z przebiegiem ponad 50 tys? Chciałbym się wozić nim możliwie bezawaryjnie :) na co szczególnie zwracać uwagę przy zakupie?


Najpierw do powitalni!

Pytanie czy 50 to realny przebieg czy już po zaniżeniu. Gdzieś tam jeździła sv-a z przebiegiem 90 kkm. Bodajże niemiecki Ebay.


To pytanie już było na forum, ale muszę się uczyć więc odpowiem:

1. Czy chłodnica przypadkiem nie jest połatana. Warto się przyjrzeć, ponieważ łatanie powoduje mniejszą wydajność chłodnicy, co może, ale nie musi mieć konsekwencji. Chłodnica pierwsza leci przy byle uślizgu.
2. Jak masz ograniczniki skrętu - jak moto miało dzwona, na główce ramy odciskają się stemple od ogranicznika na kierze.
3. Czy rocznik proponowany przez sprzedawce jest rokiem produkcji, czy rejestracji. Nagminnie się to powtarza.
4. W jakim stanie jest ogumienie i łańcuch. Jak wszystko do wymiany to jesteś ~1,5k w plecy na nowe dobre części.
5. Akcesoryjny tłumik. Jak nie ma to będziesz wymieniał.
6. A resztę to możesz na przejażdżce sprawdzić i u mechanika. Silnik cichy nie jest, coś stuka brzęczy. Warto żebyś posłuchał zdrowej sztuki.

Jak się mylę, albo o czymś zapomniałem, to znając życie koledzy mnie poprawią.

_________________
była n k4


27 cze 2010, o 16:38
Zobacz profil
pieszy

Dołączył(a): 27 cze 2010, o 12:40
Posty: 4
Płeć: mężczyzna
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Wielkie dzięki :) Mam nadzieje że niedługo dołączę do grona posiadaczy sv.


27 cze 2010, o 17:10
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 kwi 2010, o 08:33
Posty: 111
Lokalizacja: Radomsko
Płeć: mężczyzna
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Panowie, powiedzcie mi czy jak się jeździ sv na kole to istnieje możliwość że się zatrze pierwszy cylinder? Bo tak coś słyszałem.


27 cze 2010, o 21:28
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
sebosamuraj napisał(a):
Panowie, powiedzcie mi czy jak się jeździ sv na kole to istnieje możliwość że się zatrze pierwszy cylinder? Bo tak coś słyszałem.


W starszej generacji SV.

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


27 cze 2010, o 21:32
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 kwi 2010, o 08:33
Posty: 111
Lokalizacja: Radomsko
Płeć: mężczyzna
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Okej, dzięki za informacje.


27 cze 2010, o 21:51
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21
Posty: 635
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Bartosz napisał(a):
sebosamuraj napisał(a):
Panowie, powiedzcie mi czy jak się jeździ sv na kole to istnieje możliwość że się zatrze pierwszy cylinder? Bo tak coś słyszałem.


W starszej generacji SV.



W nowej tak samo ale pewnie trzeba się bardziej postarać. Dowodem jest użytkownik starego forum Kubo - zatarł stary, zmienił na nowy niezniszczalny i niedawno wystawiał na allegro motor bo zatarł silnik w dokładnie ten sam sposób.

_________________
Obrazek Obrazek

SV650S K1


27 cze 2010, o 22:35
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
sirmariano napisał(a):
Bartosz napisał(a):
sebosamuraj napisał(a):
Panowie, powiedzcie mi czy jak się jeździ sv na kole to istnieje możliwość że się zatrze pierwszy cylinder? Bo tak coś słyszałem.


W starszej generacji SV.



W nowej tak samo ale pewnie trzeba się bardziej postarać. Dowodem jest użytkownik starego forum Kubo - zatarł stary, zmienił na nowy niezniszczalny i niedawno wystawiał na allegro motor bo zatarł silnik w dokładnie ten sam sposób.


No to musiał się rzeczywiście postarać. Widocznie nie umiał jeździć na dwóch kołach ;)

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


27 cze 2010, o 22:38
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A jesteście pewni, że Kuby silnik zatarł się od latania na kole? Bo, że się zatarł to tak, pisał i mi o tym, ale pierwsze słyszę o rzekomej przyczynie w gumowaniu...

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


28 cze 2010, o 00:42
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21
Posty: 635
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A myślisz, że przestał gumować? Skoro robił to na starym silniku z góry wiedząc jak jest to wątpię czy przy nowym rzekomo niezniszczalnym by tego nie robił :) Ale fakt - to tylko przypuszczenia a jego przypadek jest jednostkowy. A ja i tak będę twierdził, że wszystko z mokra miską można zatrzeć na jednym kole :) Wystarczy nieszczęśliwy zbieg poziomu oleju (bo np trochę zjadło i nie dolaliśmy). Dodam, że nie jestem mechanikiem i jest to tylko i wyłącznie moja teoria :)

_________________
Obrazek Obrazek

SV650S K1


28 cze 2010, o 02:32
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie miałem pojęcia czy gumował na starym silniku czy nie :) Ale to co piszesz o motocyklach z mokrą miską, to niestety racja w większości przypadków. Może nie zawsze uda się tak zatrzeć silnik na amen, ale często da się go wystarczająco skutecznie uszkodzić ;)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


28 cze 2010, o 09:45
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21
Posty: 635
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Gumował gumował :) W sumie na forum nigdy tego nie ukrywał. A co lepsze to kiedyś chciał sprzedać Sv na allegro za chyba coś koło 11tyś i nawet tam wstawiał zdjęcia na jednym kole - tak dla wyeliminowania wątpliwości kupca na temat spokojnej historii sprzęta :)

_________________
Obrazek Obrazek

SV650S K1


28 cze 2010, o 13:24
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:50
Posty: 526
Lokalizacja: śląskie
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Wczoraj zgasły mi światła /mijania i długie xenon/, sprawdziłem ich bezpiecznik /płaski 20 A/ i ...był przytopiony jego plastik, ale bezpiecznik nie spalony :hmm:, przeczyściłem i dogiąłem styki ....i świecą, ale czy sprawdzać dalej instalacje? Szkoda byłoby tak gdzieś na zadupiu w nocy stracić lampki ;)

_________________
650S K6 > DL650 AK8
Obrazek


28 cze 2010, o 19:49
Zobacz profil
spamOWCA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38
Posty: 7686
Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Kurdę 20A tam masz dużo ale to chyba dlatego, że S i dwie lampy. Może bezpiecznik był luźny złapał wilgoć i go przypaliło aż stracił kontakt z konektorami. Nie sprawdzałbym instalacji.


A teraz moje pytanie jaki jest ten klucz hakowy do główki ramy w SV650N jakiś wymiar czy coś mozna prosić jak macie :D.

_________________
Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770


28 cze 2010, o 20:56
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Zmierz sobie suwmiarką średnicę nakrętki i będziesz mieć pewny wymiar :P
Do główki ramy jest chyba ~50mm, do tylnego zawieszenia ~70mm.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


28 cze 2010, o 23:49
Zobacz profil
spamOWCA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38
Posty: 7686
Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tyle to wiem ale we Wrocławiu nie nie mam powalczę linijką :D.

_________________
Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770


29 cze 2010, o 09:08
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 4 mar 2010, o 21:39
Posty: 38
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2005
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Mam nietypowe pytanie: może mi ktoś rozpisać dokładną budowę osi tylnej. Chodzi mi o wszystko po kolei co na siebie tam wchodzi: podkładki, jakie i ile, dystanse - zwłaszcza chodzi mi o ten przy zębatce: jaki dokładnie powinien mieć wymiar.
Szukałem w serwisówce ale nic o tym nie znalazłem. Mam niezły problem: rozbiłem się w czechach. Ja do szpitala a moto do warsztatu. Okazało się że jak rozkręcili tylne kolo to wahacz ostro rozszedł się na boki. Mechanik twierdzi że ktoś albo nie założył jakiegoś dystansu albo go podmienił na inny przez co moto strasznie źle się prowadziło. Nie miałem żadnych problemów z tym kołem do ostatniej wymiany opony w pewnym serwisie...


29 cze 2010, o 16:29
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Wachacz i koło.
Voila ;)

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


29 cze 2010, o 17:05
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 08:01
Posty: 712
Lokalizacja: W-wa Imielin, Międzyborów
Płeć: mężczyzna
Moto: 636 '03
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No to panie drops, szybkiego powrotu do zdrowia.

_________________
była n k4


29 cze 2010, o 19:40
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 4 mar 2010, o 21:39
Posty: 38
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2005
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
kacperski napisał(a):
Wachacz i koło.
Voila ;)


Kacperski wielkie dzięki!! O takie coś mi chodziło!! Więc jak już mam schemat to wiem dokładnie o co chcę zapytać. W schemacie koła, część numer 10 (SPACER,REAR AXL). Chodzi mi o dokładny wymiar tej tulei. Dokładnie to nie daje mi spokoju ;) Może ktoś ma oś na wierzchu akurat i mógłby sprawdzić długość. Plisssss :P


29 cze 2010, o 21:23
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Sprawa jest: jak zmieniali mi oponę przednią w warsztacie to napompowali do przodu 2,5 bara, a na tył 2,9 bara.
I moje pytanie: Czy zalecane ciśnienie opon w sv tyczy się fabrycznej opony (mezeler, przód: 2,25 ; tył 2,5), czy niezależnie od producenta? Ile powietrza nadmuchać, żeby spokojnie winklować, i żeby nie przyspieszyć zuzycia opon (na tym wysokim ciśnieniu co mam teraz dostatecznie dobrze jedzie się w zakrecie)?


30 cze 2010, o 00:23
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL