Autor |
Wiadomość |
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Łańcuch (Napęd)
Próbował ktoś kombinacji 16/44? Jak odczucia? Myślę, że moto nie straci na przyspieszeniu, w końcu prędkość będzie rosła szybciej co zniweluje to że silnik będzie miał ciężej...dobrze myślę?
|
22 sie 2012, o 00:10 |
|
|
Owca007
spamOWCA
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38 Posty: 7686 Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
|
Re: Łańcuch (Napęd)
Ja w swojej tak miałem i wszystko było dobrze, poza odkręcaniem zębatki hehe .
_________________ Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770
|
22 sie 2012, o 08:46 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Łańcuch (Napęd)
Na pewno tylna 44? Czy może 45?
|
22 sie 2012, o 11:00 |
|
|
Owca007
spamOWCA
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38 Posty: 7686 Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
|
Re: Łańcuch (Napęd)
Tył 44 przód 16 zmieniałem napęd i się pokusiłem na eksperyment .
_________________ Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770
|
22 sie 2012, o 11:42 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Łańcuch (Napęd)
No i właśnie jak z tym przyspieszaniem? Słabiej? Bez zmian? Bo Vmax licznikowy koło 250, troszkę ponad nawet.
|
22 sie 2012, o 12:15 |
|
|
Owca007
spamOWCA
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38 Posty: 7686 Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
|
Re: Łańcuch (Napęd)
Zrobiłem to jak nie miałem jeszcze wydechu filtra map itp. I powiem, że różnicy na początku nie odczułem choć na 5, 6 już było widać, że brakuje ale upgrade co miałem i wszystko wróciło do normy a nawet się poprawiło więc spokojnie wkładaj
_________________ Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770
|
22 sie 2012, o 15:20 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Łańcuch (Napęd)
No to nie ma co się zastanawiać, zakładam 17 z przodu Jak nie poczuję różnicy to jeszcze odejmę jeden ząb z tyłu. No ale dopiero na przyszły sezon to zrobię i napiszę spostrzeżenia
|
22 sie 2012, o 16:23 |
|
|
Owca007
spamOWCA
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38 Posty: 7686 Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
|
Re: Łańcuch (Napęd)
O to będzie ciekawie czekam na relację ale 16-44 zupełnie wystarczy i 250km/h pokaże.
_________________ Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770
|
22 sie 2012, o 19:43 |
|
|
tonelock
rowerzysta
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 15:09 Posty: 40
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s 2001
|
Re: Łańcuch (Napęd)
Witam mam nierówno wyciągnięty łańcuch, pytanie ile jeszcze posłuży?
|
15 wrz 2012, o 20:55 |
|
|
jacaaaa
SV Rider
Dołączył(a): 18 mar 2012, o 13:14 Posty: 1101 Lokalizacja: Rawicz WLKP
Płeć: mężczyzna
Moto: DM620dark
|
Re: Łańcuch (Napęd)
Jeśli sytuacja jest taka, że po naciągnięciu w jednym miejscu jest luźny w innym sztywny max to lepiej wymienić, szkoda co by pękł Jeśli wszędzie da się zachować w miarę kontrolowany luz to jeszcze się pokula
_________________ www.zielonapracownia.eu
|
15 wrz 2012, o 21:00 |
|
|
tonelock
rowerzysta
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 15:09 Posty: 40
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s 2001
|
Re: Łańcuch (Napęd)
No nie napnę go aż tak pytanie jak poznać,że to już jego koniec?
|
15 wrz 2012, o 21:08 |
|
|
jacaaaa
SV Rider
Dołączył(a): 18 mar 2012, o 13:14 Posty: 1101 Lokalizacja: Rawicz WLKP
Płeć: mężczyzna
Moto: DM620dark
|
Re: Łańcuch (Napęd)
W jednym miejscu jest sztywny w innym natomiast ma luz ponad normę. I nie da się go naciągnąć jak trzeba.
_________________ www.zielonapracownia.eu
|
15 wrz 2012, o 21:10 |
|
|
tonelock
rowerzysta
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 15:09 Posty: 40
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s 2001
|
Re: Łańcuch (Napęd)
właśnie tak to wygląda, pytanie jak długo można na nim jeździć?
|
15 wrz 2012, o 21:28 |
|
|
acinr_PL
SV Rider
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28 Posty: 1963 Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
|
Re: Łańcuch (Napęd)
ja mam właśnie taki łańcuch był wymieniany 3 sezony temu nowy did, zębatki ok a łańcuch jak kręcę kołem w jednym miejscu jest naciągnięty na sztywno jeżdżę narazie tak, napęd zmienię w trakcie zimy
_________________
SV650S k3 bikepics.com
|
15 wrz 2012, o 22:14 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Łańcuch (Napęd)
Możesz jeździć ile chcesz, zużycie łańcucha będzie rosnąć, ale nie proporcjonalnie do nawijanych kilometrów. Pod koniec łańcuch zużywa się o wiele szybciej niż "w środku" okresu swojej eksploatacji. Jeśli normalnie naciągałeś łańcuch powiedzmy co 5tyskm, to pod koniec może się okazać, że trzeba kontrolować jego naciąg nawet co 200km. Jeżeli w "ciasnym" miejscu będziesz miał za mały luz, to zniszczysz łożyska, ew. łańcuch Ci pęknie, być może rozwali silnik, a może Twoją nogę. Jeżeli w "ciasnym" miejscu będziesz miał właściwy luz, to w tym "luźnym" miejscu luz łańcucha będzie sporo za duży. Wtedy jest spora szansa, że na jakichś wybojach łańcuch spadnie Ci z zębatki i być może dokona spustoszenia w okolicy, jeśli np. zaklinuje się w okolicy zębatki zdawczej. Do Ciebie należy ocena czy to nierównomierne zużycie jest duże czy małe i czy warto wymienić napęd już czy może jednak dojeździć go jeszcze trochę
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
16 wrz 2012, o 10:11 |
|
|
jacaaaa
SV Rider
Dołączył(a): 18 mar 2012, o 13:14 Posty: 1101 Lokalizacja: Rawicz WLKP
Płeć: mężczyzna
Moto: DM620dark
|
Re: Łańcuch (Napęd)
No dokładnie, tak czy inaczej musisz go wymienić . Lepiej uważać na pozorne oszczędności które w moment mogą się przekształcić w duże wydatki.
_________________ www.zielonapracownia.eu
|
17 wrz 2012, o 16:34 |
|
|
jacaaaa
SV Rider
Dołączył(a): 18 mar 2012, o 13:14 Posty: 1101 Lokalizacja: Rawicz WLKP
Płeć: mężczyzna
Moto: DM620dark
|
Re: Łańcuch (Napęd)
A ja właśnie idę zmienić napęd
_________________ www.zielonapracownia.eu
|
17 wrz 2012, o 16:39 |
|
|
skandal_22
SV Rider
Dołączył(a): 28 lut 2010, o 12:26 Posty: 416
Płeć: mężczyzna
Moto: Kawasaki Z1000 2004r
|
Re: Łańcuch (Napęd)
Zastanawiam się luźno nad wrzuceniem większej zębatki do tyłu celem łatwiejszego stawiania na gumę i panowania nad motocyklem w trakcie jazdy na kole. Teraz mam oryginalne zębatki i przy stawianiu z gazu raz się uda a raz nie. Wiadomo, że brak techniki robi swoje, ale to inna bajka. W każdym bądź razie macie jakieś sugestie co do ilości zębów w zębatce? Dopiero zaczynam rozpoznawać temat. Dodam, że moto ma dalej służyć do cywilnej jazdy więc wykluczam jakieś mega przeróbki. Plus "kilka-kilkanaście?" zębów.
|
7 paź 2012, o 15:01 |
|
|
TomK
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11 Posty: 1192 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
|
Re: Łańcuch (Napęd)
_________________ SV650S K6 YDV -> WR 450F http://bikepics.com/members/tomkdgun
|
8 paź 2012, o 19:34 |
|
|
skandal_22
SV Rider
Dołączył(a): 28 lut 2010, o 12:26 Posty: 416
Płeć: mężczyzna
Moto: Kawasaki Z1000 2004r
|
Re: Łańcuch (Napęd)
Dzięki, siedzę i rozkminiam te tabelki...
|
8 paź 2012, o 20:13 |
|
|