Autor |
Wiadomość |
acinr_PL
SV Rider
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28 Posty: 1963 Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
|
Re: Łańcuch (Napęd)
na dniach będe zamawiał z U.S zębatki Renthal-a: przednia 15 zębów: http://www.amazon.com/gp/product/B000GU ... C5XRRCX4P2tylna 45 zębów: http://www.amazon.com/gp/product/B000GU ... C5XRRCX4P2podpowiedźcie jaki do tego zestawu kupić łańcuch?
_________________
SV650S k3 bikepics.com
|
29 lis 2012, o 19:34 |
|
|
MarQS
motocyklista
Dołączył(a): 18 maja 2012, o 22:20 Posty: 159 Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 K5
|
Re: Łańcuch (Napęd)
Panowie pytanie czy ząb mniej na przedniej zębatce będzie mocno odczuwalny w litrze ?:) Ktoś kombinował ?:D
_________________ Siódmego dnia Bóg stworzył motocykl Yoshimura
|
30 lis 2012, o 01:45 |
|
|
MarQS
motocyklista
Dołączył(a): 18 maja 2012, o 22:20 Posty: 159 Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 K5
|
Re: Łańcuch (Napęd)
PS. I jakie zębatki dobrac do litra ? ( Firma ) Sunstar czy JT ? Które z nich są kute a które utwardzane ? ktoś coś wie na ten temat ?
_________________ Siódmego dnia Bóg stworzył motocykl Yoshimura
|
30 lis 2012, o 01:57 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Łańcuch (Napęd)
W motor manii był artykuł na temat zmian zębatek w motocyklu. Ogólnie to bezsens - tak wynika z tekstu napisanego przez specjalistę
|
30 lis 2012, o 02:48 |
|
|
MarQS
motocyklista
Dołączył(a): 18 maja 2012, o 22:20 Posty: 159 Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 K5
|
Re: Łańcuch (Napęd)
heh a to ciekawe. To po co np. w motocyklu żużlowym są tak istotne przełożenia?? (rozchodzi się nawet o ząb) Mi zależy na "odejściu" czyli mocy, bo tras nie robię. A jak już się wybiorę to i tak pewnie tego że jest delikatnie wyższe spalanie nie odczuję (wyższa prędkość obrotowa przy tej samej prędkości co na standardowej zębatce) Zastanawiam się tylko jak mocno da mi się we znaki owy ząbek mniej na przedzie . wiem że w 650 po takim zabiegu skończyło się tym iz odkręcenie manetki skutkowało ucieczkami tylnego koła przy starcie a przy zapinaniu drugiego biegu była bardzo chętna by popatrzeć w niebo >
_________________ Siódmego dnia Bóg stworzył motocykl Yoshimura
|
30 lis 2012, o 03:07 |
|
|
Slawuch
SV Rider
Dołączył(a): 19 sie 2011, o 08:13 Posty: 463
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650 k2 2002
|
Re: Łańcuch (Napęd)
===> gearingcommander.com to nie boli
|
1 gru 2012, o 04:45 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Łańcuch (Napęd)
Moc w uproszczeniu jest to zdolność do pokonywania oporów toczenia opon, oporów powietrza, oporów napędu, łożysk itd... W skrócie: (moment x prędkość obrotowa) / jakaś stała np "e" Po zmianie zębatek moment obrotowy silnika się nie zmienia, ale na tylnym kole już tak (hamowania bez względu na zmianę zębatek zawsze będzie pokazywała ten sam moment obrotowy na tylnym kole dlatego, że kalibrujemy ją wprowadzając obroty naszego motocykla) Jak chcesz mieć "teoretycznie" większe odejście, to zwiększasz przełożenie końcowe - ale to jest totalny bez sens bo może będzie wstawał na gumę jak wściekły ale będziesz musiał często zmieniać biegi. I nie myśl, że większe "ratio" daje Ci przewagę na starcie spod świateł razem z taką samą SVką ale ze standardowym "ratio". Idąc w drugą stronę bezsensem jest też zmniejszanie przełożenia końcowego: co z tego, że teoretycznie motocykl powinien pojechać z większą prędkością jak mu moc nie pozwoli na przełamanie oporów powietrza, toczenia itp. np przy prędkości 290 km/h (dla SV1000S). Jedyny sens ma zmiana przełożenia końcowego na mniejsze przy zwiększaniu mocy silnika.
|
1 gru 2012, o 16:17 |
|
|
kisiel_krzychu
SV Rider
Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43 Posty: 1795 Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
|
Re: Łańcuch (Napęd)
o napędach zębatkach i ich wielkości było w listopadowym wydaniu motormani, może na stronce też będzie
a poza tym mam pytanko, jaki macie Vmax Waszych litrów?
_________________ SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]
|
1 gru 2012, o 22:53 |
|
|
MarQS
motocyklista
Dołączył(a): 18 maja 2012, o 22:20 Posty: 159 Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 K5
|
Re: Łańcuch (Napęd)
oryginalne przełożenia mój poszedł 244
_________________ Siódmego dnia Bóg stworzył motocykl Yoshimura
|
2 gru 2012, o 00:59 |
|
|
slayer
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 15:32 Posty: 1462 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
|
Re: Łańcuch (Napęd)
Realna prędkość to będzie gdzieś 215-220 Zębatki bierz Sunstara. Droższe od JT ale lepszej jakości. No i Japan a nie Tajwan
_________________ SV liter z owiewkom:)
|
2 gru 2012, o 14:12 |
|
|
MarQS
motocyklista
Dołączył(a): 18 maja 2012, o 22:20 Posty: 159 Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 K5
|
Re: Łańcuch (Napęd)
pewnie tak . bo niewierze że nie przekłamuje licznik. Dziękowac )
_________________ Siódmego dnia Bóg stworzył motocykl Yoshimura
|
4 gru 2012, o 15:56 |
|
|
111290PL
SV Rider
Dołączył(a): 8 lip 2010, o 21:18 Posty: 865
Płeć: mężczyzna
|
Re: Łańcuch (Napęd)
Mój 274km/h ale jeszcze pójdzie więcej a tutaj mój filmik http://www.youtube.com/watch?v=gnJq8gsiIoc
|
4 gru 2012, o 18:16 |
|
|
MarQS
motocyklista
Dołączył(a): 18 maja 2012, o 22:20 Posty: 159 Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 K5
|
Re: Łańcuch (Napęd)
o kurde Co prawda moja w ogóle nie regulowana tak jak kupiłem tak latałem ( teraz jest w proszku i ją robie ) a przypomnę że moto kupiłem wyłowione z rzeki .
_________________ Siódmego dnia Bóg stworzył motocykl Yoshimura
|
4 gru 2012, o 19:01 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Łańcuch (Napęd)
Ostro
|
4 gru 2012, o 19:39 |
|
|
MarQS
motocyklista
Dołączył(a): 18 maja 2012, o 22:20 Posty: 159 Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 K5
|
Re: Łańcuch (Napęd)
też była cena dobra. teraz remont silnika + rama (malowanie oploty klocki napęd i inne cuda) wyjdzie mnei z kupnem 16tys zł Tak wiec praktycznei nowy motocykl za 16 koła mysle jest dobrą opcją . Pisząć wyłowiony mam na myśłi szlif + dosłownie w kulnięcie się do płytkiej rzeki Co lepsze po wyciągnięciu z wody odpalił na strzała ;D Na pomiarach rama była i jest igła więc nie żałuje DODAM ŻE ZAWIECHA I KOŁA wszystko proste Poprostu została porysowana czacha podnóżek kierownica no i największy minus w całym przedsięwzięciu że woda skutecznie poradziła sobie z uszczelkami w silniku . Dla ciekawskich Komplet uszczelek uszczelniaczy zaworowych i simmeringów w ASO 1700 zł . (Mowa tylko o silniku)
_________________ Siódmego dnia Bóg stworzył motocykl Yoshimura
|
4 gru 2012, o 22:32 |
|
|
rooland
motocyklista
Dołączył(a): 24 cze 2012, o 11:17 Posty: 279
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s 2001
|
Re: Łańcuch (Napęd)
Witam,
przeczytałem cały temat ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Jest duża różnica między złotymi a zwyczajnymi łańcuchami ? Bo wujek google raz mówi że jest raz nie... czy to jest tylko różnica wizualna ?
_________________ Nie ryzykujesz, nie wygrywasz. Pozdrawiam Roland
|
17 gru 2012, o 12:18 |
|
|
acinr_PL
SV Rider
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28 Posty: 1963 Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
|
Re: Łańcuch (Napęd)
łańcuchy mają te same właściwości bez względu na kolor oczywiste jest że złoty lub niebieski będzie droższy od czarnego czy srebrnego przy wyborze nie sugerowałbym się kolorem tylko właściwościami danego łańcucha
_________________
SV650S k3 bikepics.com
|
17 gru 2012, o 14:20 |
|
|
rooland
motocyklista
Dołączył(a): 24 cze 2012, o 11:17 Posty: 279
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s 2001
|
Re: Łańcuch (Napęd)
Nie no kolor mi tak potrzebny do szczęścia że hej i tak po 300 kilosach będzie uwalony od smaru Dzięki !
_________________ Nie ryzykujesz, nie wygrywasz. Pozdrawiam Roland
|
17 gru 2012, o 14:27 |
|
|
Rudzi0
motorowerzysta
Dołączył(a): 3 sty 2012, o 22:08 Posty: 72
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2005
|
Re: Łańcuch (Napęd)
Co możecie powiedzieć o tej firmie i tej zębatce http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=MjMwNTAyMg==&bid=110201, opłaca się ją kupić, czy Sunstar jest bardziej opłacalny??
_________________ SV 650 2005 ------------------------------------- ALPY MOTO-TRIP 2012- http://youtu.be/nlkFXMrpy0A
|
11 sty 2013, o 20:29 |
|
|
Factory
SV Rider
Dołączył(a): 25 lip 2012, o 00:17 Posty: 2361 Lokalizacja: Dolnośląskie
Płeć: mężczyzna
Moto: Volvo T5
|
Re: Łańcuch (Napęd)
wyższa półka zębatek jak nie najwyższa. Według mnie nie warto bo cena jest kosmiczna jak na zębatkę. Jaka wytrzymałość nie wiem ale chyba wolałbym wymieniać na tańsze tym bardziej że nie musisz tego robić co rok. Wygląda ładnie to na pewno
|
12 sty 2013, o 00:52 |
|
|