Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 27 paź 2024, o 00:22



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
rowerzysta

Dołączył(a): 6 sie 2011, o 15:09
Posty: 40
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s 2001
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Słoniu napisał(a):
Pałowałeś mocno motocykl? Czy po zaparkowaniu moto po jeździe zostają plamy oleju na ziemii?
Sprawdź czy gdzieś nie ma wycieków i czy się nie poci...

Ja miałem taki problem, że w zeszłym sezonie olej pełny syntetyk znikał mi w podobnych ilościach - teraz po regulacji gaźników i uzupełnieniu brakującej podkładki-uszczelki miedzianej pod śrubą spustową oleju (zawsze miałem plamy pod silnikiem po jeździe) poziom jest bez zmian.


Pałować trochę pałowałem, nic nie cieknie,gaźniki po regulacji a olej mam castrol gps.


27 mar 2012, o 00:14
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A przebieg? Kopci z wydechu przy wkręcaniu się na obroty lub po odpuszczeniu?


27 mar 2012, o 00:26
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 6 sie 2011, o 15:09
Posty: 40
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s 2001
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
nic nie kopci a przebieg 26 tys


27 mar 2012, o 00:37
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Takie kwestie jak nieprawidłowy pomiar ilości oleju, to rozumiem, że pomijamy na wstępie? ;) Nie nalewałeś też oleju ponad stan i nie wywaliło Ci go do airboxa? Jeśli faktycznie ubywa oleju, to są w zasadzie 3 warianty. Wyciek przez jakąś uszczelkę, ale to najłatwiej zauważyć, bo całą okolicę tego wycieku miałbyś uświnioną. I żeby aż tyle oleju brakowało, to na prawdę musiałbyś mieć kałużę pod motocyklem po każdej jeździe. Druga sprawa - uszczelniacze zaworowe, trzecia sprawa - pierścienie. Też uważam, że 0,6l/1000 to sporo... Ale skoro byłeś już u mechanika, to raczej on powinien był powiedzieć Ci to wszystko.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


27 mar 2012, o 09:39
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 paź 2010, o 19:34
Posty: 57
Lokalizacja: Pszów
Płeć: mężczyzna
Moto: FZ6 N 2005
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Cześć, też mam ten sam problem z olejem i bierze go w podobnych ilościach jak sie pałuje. Tylko ze mi kopci i nie wiem czy coś z tym działać czy nie. Kompresja jest w porządku bo mierzyłem przez zime. Nie wiem czy sie za to zabierać, jakby wymienić uszczelniacze na zaworach to jaki byłby tego koszt mniej wiecej (co trzeba oprócz uszczelki i uszczelniaczy wymieniać)?

_________________
Sv 650s 2002


27 mar 2012, o 10:20
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Trzeba wyjąć wałki rozrządu, odkręcić obie głowice, rozpiąć zawory, wymienić uszczelniacze, no i złożyć to do kupy, pamiętając o nowych uszczelkach pod głowice.
Mierząc kompresję w zimie robiłeś pełną próbę olejową czy tylko zmierzyłeś ciśnienie? Bo to by też dało jakiś pogląd czy winne są pierścionki czy uszczelniacze. To, że kompresja jest ok, to nie znaczy wcale, że olej pod pierścieniami nie ucieka. Głównie za brak kompresji odpowiadają gniazda zaworowe, a nawet przy mocno zużytych pierścieniach/tłoku/gładzi ciśnienie może być w normie...

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


27 mar 2012, o 10:34
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 17 cze 2010, o 20:18
Posty: 51
Płeć: mężczyzna
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Wie ktoś może jaką średnice ma obrotomierz w N a jaką w S <mowa o gaźnikowej> i czy istnieje możliwość przełożenia obrotomierza z S do N (albo może od innego motocykla będzie coś pasowało)? Będę wdzięczny za pomoc.


27 mar 2012, o 11:18
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 paź 2010, o 19:34
Posty: 57
Lokalizacja: Pszów
Płeć: mężczyzna
Moto: FZ6 N 2005
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
lasooch napisał(a):
Trzeba wyjąć wałki rozrządu, odkręcić obie głowice, rozpiąć zawory, wymienić uszczelniacze, no i złożyć to do kupy, pamiętając o nowych uszczelkach pod głowice.
Mierząc kompresję w zimie robiłeś pełną próbę olejową czy tylko zmierzyłeś ciśnienie? Bo to by też dało jakiś pogląd czy winne są pierścionki czy uszczelniacze. To, że kompresja jest ok, to nie znaczy wcale, że olej pod pierścieniami nie ucieka. Głównie za brak kompresji odpowiadają gniazda zaworowe, a nawet przy mocno zużytych pierścieniach/tłoku/gładzi ciśnienie może być w normie...


Właśnie, że tylko zmierzyłem ciśnienie... A jaki jest mniej więcej koszt z robocizną jakby to były uszczelniacze? Jest to droga zabawa? Bo jak pierścienie na pewno tak...

_________________
Sv 650s 2002


27 mar 2012, o 14:13
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2012, o 21:15
Posty: 206
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2004
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
SV650 2004, jaki olej do lag zalecany? 15W? Na forum kiedyś coś czytałem, że oryginalnie jest 10 ale lepiej zalać 15. Prawda to?


27 mar 2012, o 20:32
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lip 2011, o 08:50
Posty: 629
Lokalizacja: Giżycko
Płeć: mężczyzna
Moto: GSX-R 750 K6
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Mnie wymiana tez czeka. Z 15 SV'a bedzie twardsza. Czytalem ze tez niektorzy zalewaja 20 i jednym pasuje, drugim za sztywne.


27 mar 2012, o 20:46
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2011, o 14:29
Posty: 1683
Lokalizacja: Toruń
Płeć: mężczyzna
Moto: GSXR k8
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
jakby co ja na 20w wymieniałem i jestem zadowolony, a przekonało mnie to, że znajomy w bandicie wymienił na 30w :P

_________________
Moja czarna Perła -> GSX-R 750 K8


27 mar 2012, o 20:56
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2799
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
30w??
Nie widziałem nawet na oczy takiego.
Sam jestem po wymianie na 15W, jednak troche miałem problem przed tym z przodem więc odczucia są mało wiarygodne (sporo wyciekło oleju z jednej lagi)
Po króciutkim teście jestem zadowolony.
Na ścigaczu ostatnio był artykuł nt. oleju w lagach. Jednak troche chyba przesadzili, twierdząc, że gęstszy olej pogarsza jazde. Sv-ce to raczej wskazane.


27 mar 2012, o 21:08
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2011, o 14:29
Posty: 1683
Lokalizacja: Toruń
Płeć: mężczyzna
Moto: GSXR k8
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
hubi199 napisał(a):
30w??
Nie widziałem nawet na oczy takiego.
Sam jestem po wymianie na 15W, jednak troche miałem problem przed tym z przodem więc odczucia są mało wiarygodne (sporo wyciekło oleju z jednej lagi)
Po króciutkim teście jestem zadowolony.
Na ścigaczu ostatnio był artykuł nt. oleju w lagach. Jednak troche chyba przesadzili, twierdząc, że gęstszy olej pogarsza jazde. Sv-ce to raczej wskazane.



nie czytałem, aczkolwiek nie stwierdzam jakoś żeby 20w był za gęsty

_________________
Moja czarna Perła -> GSX-R 750 K8


27 mar 2012, o 21:11
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lip 2010, o 22:42
Posty: 908
Lokalizacja: Września/Poznań -> PWR/PO
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
30w to jakiś hardkor. Na 20 już czuć że jest nienaturalnie sztywno, choć co kto lubi. Generalnie jak komuś za miękko to samym olejem tak średnio to regulować, lepiej sprężyny powymieniać.

_________________
SV 650S Y --> SV 1000S K4


28 mar 2012, o 01:07
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2012, o 21:15
Posty: 206
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2004
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czyli lepiej zalać 15 jak jestem dość ciężki a zawieszenie jest lekko za miękkie dla mnie. Zgadza się?


28 mar 2012, o 06:44
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Najlepiej byłoby zmienić sprężyny i dopiero później wymienić olej. Nawet nie koniecznie na progresywne, ale liniowe, tylko dostosowane do wagi (standardowe są chyba na jeźdźca 75kg?). Sama wymiana na gęstszy olej (powiedzmy 15W) przy zwykłych sprężynach też coś Ci pomoże, 20W w ogóle bym nie zalewał...

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


28 mar 2012, o 07:46
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
lasooch napisał(a):
(standardowe są chyba na jeźdźca 75kg?)


80kg

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


28 mar 2012, o 08:43
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 22 wrz 2011, o 14:28
Posty: 188
Lokalizacja: Gniezno
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650n k5
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
jestem pro rajder i mam 58 kg xDDD


28 mar 2012, o 15:43
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2012, o 21:15
Posty: 206
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2004
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No najlepiej było by je wymienić, ale na razie zadowolę się olejem ;) i zobaczę jak będzie mi się jeździło. Teraz i tak wymieniam lagi więc koszty mam spore :/


29 mar 2012, o 00:17
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lip 2010, o 22:42
Posty: 908
Lokalizacja: Września/Poznań -> PWR/PO
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
kaziu14-14 napisał(a):
jestem pro rajder i mam 58 kg xDDD


Mam podobnie, plus jest taki, że mniej pali i nie ma dylematu z przednimi zawiasami, bo nawet fabryczny jest wystarczająco twardy :D

_________________
SV 650S Y --> SV 1000S K4


29 mar 2012, o 02:58
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL