Autor |
Wiadomość |
kaziu14-14
motocyklista
Dołączył(a): 22 wrz 2011, o 14:28 Posty: 188 Lokalizacja: Gniezno
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650n k5
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Panowie myśle nad taką opona do sv 650 http://moto.allegro.pl/opona-metzeler-s ... 02147.htmlco wy myślicie na temat 170-tki do małej wtryskowej? zmieści się? ;D
|
12 kwi 2012, o 22:02 |
|
|
jaco1509
chef master
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:59 Posty: 1008 Lokalizacja: Pruszków
Płeć: mężczyzna
Moto: ntv650
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Zmieści się, na pewno nie będzie lepiej sie jeździło, ta co podałeś już tylko do spalenia, prawie łysa.
_________________ GG:6047566 SV650K2----> CBR 929 Y
|
12 kwi 2012, o 22:06 |
|
|
kaziu14-14
motocyklista
Dołączył(a): 22 wrz 2011, o 14:28 Posty: 188 Lokalizacja: Gniezno
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650n k5
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
dzięki, ale ogólnie na 170 może być lepiej z przyczepnością czy gorzej? ;D
|
12 kwi 2012, o 22:11 |
|
|
dasio
rowerzysta
Dołączył(a): 30 kwi 2011, o 22:51 Posty: 42 Lokalizacja: WCI
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Na moje oko to "tyłeczek" w różnej maści sytuacjach będzie Ci lekko pływał a to dziwne uczucie raczej niezwiązane z poczuciem bezpieczeństwa:)
|
12 kwi 2012, o 22:22 |
|
|
Tigera1
amelinum!
Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 21:39 Posty: 730 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3+Ducati 848
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Kuwa, wałkowane na forum już wielokrotnie ! dlaczego, powiedz przychodzi Ci do głowy że 10mm szerokości całej gumy ma wpłynąć na lepszą bądź nie przyczepność ? I dlaczego paru głupich japońskich inżynierów wymyśliło by w 650-ce władować 160 na tył ? żeby user musiał więcej szmalu wydać na "mniej" popularny rozmiar ? sorry ale mnie poniosło już ...
_________________ SV 650 S+Ducati 848 Gregor aka TigerA1
|
12 kwi 2012, o 23:45 |
|
|
jacaaaa
SV Rider
Dołączył(a): 18 mar 2012, o 13:14 Posty: 1101 Lokalizacja: Rawicz WLKP
Płeć: mężczyzna
Moto: DM620dark
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
To sportec M3 a nie opona do enduro, one nie mają zbyt wysokiego bieżnika( ale jaka jest wysokość nowej m3 nie wiem), sam śmigam na m1 i na pewno polecę tą serię. Co do szerokości to mam 180 i jest zabawa na całego. Moim zdaniem jest o wiele lepiej niż na 160 która nie dosyć, że słabiej trzyma przyczepność to wygląda troszkę śmiesznie.
_________________ www.zielonapracownia.eu
|
12 kwi 2012, o 23:52 |
|
|
kozik
SV Rider
Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52 Posty: 5631 Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A czasem motocykl nie pali więcej przez taki walec?
_________________ SV 650 S '99/GSX-R 750 K1
www.logo-ratio.pl
|
12 kwi 2012, o 23:56 |
|
|
jacaaaa
SV Rider
Dołączył(a): 18 mar 2012, o 13:14 Posty: 1101 Lokalizacja: Rawicz WLKP
Płeć: mężczyzna
Moto: DM620dark
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie zauważyłem żadnej różnicy. A prowadzenie dużo pewniejsze
_________________ www.zielonapracownia.eu
|
13 kwi 2012, o 00:00 |
|
|
RobertO
SV Rider
Dołączył(a): 8 sty 2011, o 05:21 Posty: 651 Lokalizacja: Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B 1250 S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tutaj jest fajny artykuł odnośnie opon motocyklowych, szczerze polecam http://www.scigacz.pl/Opony,motocyklowe ... ,3033.html
_________________ motostylizacja.pl http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... add1=upert viewtopic.php?f=9&t=5296
|
13 kwi 2012, o 04:32 |
|
|
Ekim
SV Rider
Dołączył(a): 1 mar 2011, o 13:27 Posty: 368 Lokalizacja: WWL, Marki
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv650S 2005
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Co do tej predkości max to u mnie we wtryskowej małej esce nie ma problemu z osiągnięciem 190km/h. Oczywiście solo. 211 na cyferblacie po jakimś czasie też się kiedyś pokazało.
_________________ Romet Komar >> Zephyr 550 B '91 >> SV 650 S '05 >> ER 6N '14
|
13 kwi 2012, o 08:37 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Zdumiewające są te dyskusje o szerokości opon. A może boczne kółka dla poprawy stabilności?
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
13 kwi 2012, o 09:25 |
|
|
Owca007
spamOWCA
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38 Posty: 7686 Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jeżeli stuntujesz to why not .
_________________ Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770
|
13 kwi 2012, o 09:28 |
|
|
Faron
rowerzysta
Dołączył(a): 23 sie 2011, o 20:26 Posty: 28 Lokalizacja: Warszawa/Ochota
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2002
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Siemanko. Dwa pytanka: Czy rama gaźnikowej N'ki różni się czymś od ramy gaźnikowej S'ki? Bo mechanicy którzy robili mi przekładkę powiedzieli, że nie otworów na boczne owiewki... Mi coś tak się wydaje, że owiewki nie są wkręcane bezpośrednio w ramę, ale pewności nie mam, więc wolę się zapytać, żeby mnie w konia nie zrobili. I druga sprawa: czy samo zwiększanie obrotów w gaźnikowej SV'ce to jest coś czego nie wolno robić? Bo też tych samych mechaników poprosiłem o zwiększenie do standardowego 1300 bo miałem 900. Oni na to kombinowali coś tylko przy manetce gazu, a na mój tekst, że to chyba nie w tym miejscu się robi odparli, że przy silniku to wolno robić tylko razem z synchronizacją ...
|
13 kwi 2012, o 13:04 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Co to za czarodzieje Ci mechanicy?
W wersji S przy ramie są takie spacjalne wysięgniczki/blaszi/płaskowniki, po dwa na każdą stronę. Przy manetce ustawia się luz linek, wolne obroty podkręca się przeznaczonym do tego pokrętłem.
|
13 kwi 2012, o 13:10 |
|
|
Faron
rowerzysta
Dołączył(a): 23 sie 2011, o 20:26 Posty: 28 Lokalizacja: Warszawa/Ochota
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2002
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Raszyn, Raszyńska 24 firma Groscar... Ok, ale odnośnie tych blaszek, do których mocuje się owiewki to są specjalne dziury w ramie z wersji S? Bo zaznaczam, że robiłem (w sumie to jeszcze nie czas przeszły) przerzutkę ramy w tej S'ce co mam na zdjęciu, więc te blaszki miałem w motocyklu, ale Mechanik mi zarzucił, że w nowej ramie nie ma gdzie tego przyczepić. Ciężko mi w to uwierzyć, że rama od S'ki różnić się może extra dziurami... Ale fakt, że nigdy nie miałem okazji tego porównać. Czy to możliwe?
A co do tego pokrętła od wolnych obrotów to gdzie ono się znajduje? Bo we wtryskowej to wiem, że pomiędzy ramą z lewej. A w starej tak samo? Na razie to i tak tego dobrze nie ustawią, bo coś pokręcili przy kablach i obrotomierz przestał działać...
|
13 kwi 2012, o 14:18 |
|
|
slayer
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 15:32 Posty: 1462 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Regulacja w gaźnikowej mniej więcej w tym samym miejscu co w poliftowej.
_________________ SV liter z owiewkom:)
|
13 kwi 2012, o 14:52 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
O ile pamiętam (opis obu wersji w świeciemotocykli rok '99) to dłuższy tylny wahacz i inny kąt główki ramy.
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
14 kwi 2012, o 18:39 |
|
|
Toksyczny
SV Rider
Dołączył(a): 24 maja 2010, o 14:53 Posty: 364
Płeć: mężczyzna
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
wtryskowa Ska - czy lampa jest mocowana do stelaża? czy do owiewki? Bo dziś przyładałem lampę do stelaża i ni cholery nie pasowało nigdzie aby ją umocować. Miaem wypadek więc mogę mieć pogięty stelaż ale wolę się zapytać. Czy? jesli tak to gdzie? dzieki
_________________ " Wy śmiejecie się ze Mnie, iż jestem "inny", Ja śmieję się z Was bo wszyscy jesteście tacy sami" "Carpe Diem"
|
14 kwi 2012, o 19:53 |
|
|
acinr_PL
SV Rider
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28 Posty: 1963 Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
lampa jest mocowana do czachy-czyli owiewki ale tez lampa we wtryskowej S ma jak się nie mylę na pewno 2 bolce które wchodzą w otwory od stelarza czachy
generalnie jak przód rozbieram to demontuje wypełnienie zegarów+te 2 trójkaty, odłączam tylko kostki kabli (kierunki, postojówki, żarówki) odkręcam lusterka i 2 śruby mocujące czachę po boku i potem już cała czacha wychodzi z lampą
_________________
SV650S k3 bikepics.com
|
14 kwi 2012, o 23:28 |
|
|
selisek
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:06 Posty: 673 Lokalizacja: Kraków/Kęty
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witajcie,
Ma ktoś dostęp do tanich części oryginalnych suzuki z suzuki motor polska?
Pewnie ciężko, więc stąd drugie moje pytanie.
Czy ktoś sprowadza coś ze stanów? Chciałbym zakupić elementy z Ronayers.com i musiałbym coś pokombinować z przesyłką, żeby nie siadła na cle.
Pozdrawiam, Sebastian
_________________ Suzuki SV 650 99' - niebieska
|
15 kwi 2012, o 10:57 |
|
|