Autor |
Wiadomość |
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: obroty biegu jałowego
650 bez problemu utrzymuje się na tych wartościach, jeżeli jest dobrze wyregulowana I jak ładnie wtedy bulgocze... Ale co do wartości z serwisówki, to tak jak piszesz 1200-1400 czyli tak samo jest w gaźnikowej i wtryskowej 650tce.
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
11 kwi 2010, o 16:59 |
|
|
Bartosz
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
|
Re: obroty biegu jałowego
Po ostatnich opanowanych kłopotach z zaśniedziałym osprzętem przy wtryskach ustawiałem na próbę obroty na 1000 i nie ma najmniejszego problemu żeby taka wartości się utrzymała. Zauważyłem, też że im mniejsze obroty biegu jałowego tym większe strzały w wydech przy zamknięciu przepustnic w czasie jazdy na biegu
_________________ Sv 650N K7 Phantom Gray
|
11 kwi 2010, o 17:28 |
|
|
snow
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 14:23 Posty: 403 Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: GSR750_L1
|
Re: obroty biegu jałowego
Przy obrotach poniżej ca. 1100 widzę, że moje światła przygasają (lekko).Po dodaniu obrotów świecą bez zastrzeżeń
_________________ GSR750_L1 Glass Sparkle Black skąd ja to wiem, że ogon nie merda psem?!
|
11 kwi 2010, o 17:50 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: obroty biegu jałowego
A wiecie jak to ładnie bulgocze przy 800 obrotach Szkoda że poniżej 1100 to już ciut za mało.
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
11 kwi 2010, o 19:26 |
|
|
koki
SV Rider
Dołączył(a): 17 mar 2010, o 21:56 Posty: 463 Lokalizacja: KOL :D
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 SZ
|
Re: obroty biegu jałowego
Dzięki za konkretne odpowiedzi Ostatecznie podkręciłem trochę obroty na te 1200 żeby było zgodnie z serwisówka i też jest wypas pozdro
_________________ Suzuki SV 1000 SZ - lyter powrócił
|
12 kwi 2010, o 22:13 |
|
|
Wariat;)
motocyklista
Dołączył(a): 1 mar 2012, o 21:01 Posty: 176 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: GSX-R 600 K1
|
Re: Wolne obroty
Apropo tematu: Mam ok. 1000 obrotów na wolnych obrotach i myślę że mi trochę przygasa. Gdzie i czy w ogóle się da w wtryskowych SV-kach obroty podwyższać?
|
12 kwi 2012, o 15:29 |
|
|
trovao
SV Rider
Dołączył(a): 5 lip 2011, o 09:21 Posty: 637 Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: GSXR 750 K6
|
Re: Wolne obroty
Mała oddzielna śrubeczka na białym plastiku umocowana pod bakiem, na ramie po lewej stronie. ps. jakie macie obroty po odpaleniu zimnego sprzęta ? U mnie utrzymuja sie przez 15-20 sek na poziomie 1500-1600 obr/min po czym spadaja mniej wiecej do wyregulowanych ~1300. Czy tak powinno działać ssanie ? Gdzie tu podane wczesniej przez Was wartości 2 czy 3k
_________________ Suzuki SV650S K5
|
12 kwi 2012, o 15:37 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2807 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Wolne obroty
Fast idle ponoć należy ustawić, u mnie również występuje ten problem i musze to spróbować naprawić.
|
12 kwi 2012, o 16:11 |
|
|
111290PL
SV Rider
Dołączył(a): 8 lip 2010, o 21:18 Posty: 865
Płeć: mężczyzna
|
Re: Wolne obroty
Tak powinno być jak mówisz "przez 15-20 sek na poziomie 1500-1600 obr/min po czym spadaja mniej wiecej do wyregulowanych ~1300." Jeśli jest chłodno i silnik zimny to nawet dłużej się utrzymuje na tych wyższych obrotach.
|
12 kwi 2012, o 19:17 |
|
|
wromich
motorowerzysta
Dołączył(a): 14 mar 2011, o 00:19 Posty: 54
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650 s '04
|
Re: Wolne obroty
to ja mam zupełnie inaczej, po odpaleniu moto wskakuje na ponad 1500 obrotow po kilku sekundach spada na ok. 1000-1100 , a jak się rozgrzeje to trzyma idealnie 1250, tak powinno być czy powinien się wkręcić na ok. 2000 i powoli spadać na wartość ustawioną?
|
12 kwi 2012, o 20:22 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2807 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Wolne obroty
serwisówka "fuel system and throttle body" 5-31 Nie jestem dobry z angielskiego, ale wg tego obroty powinny wskoczyć na zimnym na ok. 2tys. i spaść dopiero po osiągnięciu temp. od 40 do 50st.C. Więc jeśli tak nie jest,zapewne coś z tym trzeba zrobić.
|
12 kwi 2012, o 21:03 |
|
|
wromich
motorowerzysta
Dołączył(a): 14 mar 2011, o 00:19 Posty: 54
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650 s '04
|
Re: Wolne obroty
w takim razie ustaiwe to fast idle i dam znac co i jak, chyba ze ktos juz to ustawial i powie co i jak:)
|
12 kwi 2012, o 21:35 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Wolne obroty
W teorii to powinieneś wziąć miernik, wypiąć czujnik TPS i regulując śrubką od fast idle, mierzyć napięcie na czuniku. Wszystko oczywiście w dealer mode. Jest cały piękny opis w serwisówce. W praktyce wystarczy wkręcić minimalnie tą śrubkę i nawet sobie dupy nie zawracaj miernikiem. Metodą prób i błędów, wkręć 1/4 czy 1/2 obrotu i zobaczysz na jakich obrotach silnik będzie chodził na zimno
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
12 kwi 2012, o 23:09 |
|
|
gawus
rowerzysta
Dołączył(a): 6 kwi 2012, o 12:52 Posty: 35 Lokalizacja: Elblag / gg 4453202
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2003
|
Re: Wolne obroty
krecic mozna nia na odpalonym silniku ?
|
17 kwi 2012, o 20:35 |
|
|
kaCZi
SV Rider
Dołączył(a): 27 cze 2011, o 14:29 Posty: 1683 Lokalizacja: Toruń
Płeć: mężczyzna
Moto: GSXR k8
|
Re: Wolne obroty
no raczej
_________________ Moja czarna Perła -> GSX-R 750 K8
|
17 kwi 2012, o 20:45 |
|
|
gawus
rowerzysta
Dołączył(a): 6 kwi 2012, o 12:52 Posty: 35 Lokalizacja: Elblag / gg 4453202
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2003
|
Re: obroty biegu jałowego
moja na ssaniu podchodzi powyzej 2, za chwile po lekkim rozgrzaniu spada do 1000-1100. Mam 650S k3 wiec jakos daje rade ale czy nie sa za niskie kij go wie.. praca silnika na jalowym raczej w normie
|
19 kwi 2012, o 20:54 |
|
|
Maxim
motorowerzysta
Dołączył(a): 4 mar 2010, o 10:12 Posty: 99 Lokalizacja: Pruszków
Płeć: mężczyzna
|
Re: Wolne obroty
Ja mam podobnie jak wromich. Ssanie działa tak jakby tylko przez chwile, a potem spada do 1050 obr, a po rozgrzaniu normalnie trzyma 1300. Czyli rozumiem, że też się muszę zająć FAST IDLE. Dajcie znać czy pomogło, a ja i u siebie sprawdzę na dniach. Dla pewności... tym mam kręcić?
_________________ SV650S K6 Let's ride! http://www.outriders-team.pl/
|
23 kwi 2012, o 12:25 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Wolne obroty
Tak jest, musisz wkręcić tą śrubkę z 1/4 obrotu i pewnie będzie git. Najlepiej na zapalonym silniku to robić (oczywiście zimnym), bo ta śruba jest bardzo "czuła", niewielki kąt powoduje duży wzrost obrotów
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
23 kwi 2012, o 13:38 |
|
|
kaCZi
SV Rider
Dołączył(a): 27 cze 2011, o 14:29 Posty: 1683 Lokalizacja: Toruń
Płeć: mężczyzna
Moto: GSXR k8
|
Re: Wolne obroty
Ja znalazłem taki rysunek może ktoś zaznaczyć o którą śrubkę chodzi?, czyżby o tą?
_________________ Moja czarna Perła -> GSX-R 750 K8
Ostatnio edytowano 26 kwi 2012, o 08:52 przez kaCZi, łącznie edytowano 1 raz
|
26 kwi 2012, o 08:45 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Wolne obroty
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
26 kwi 2012, o 08:50 |
|
|