Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 29 gru 2024, o 11:35



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Wolne obroty 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: obroty biegu jałowego
650 bez problemu utrzymuje się na tych wartościach, jeżeli jest dobrze wyregulowana ;) I jak ładnie wtedy bulgocze... :D

Ale co do wartości z serwisówki, to tak jak piszesz 1200-1400 czyli tak samo jest w gaźnikowej i wtryskowej 650tce.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


11 kwi 2010, o 16:59
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: obroty biegu jałowego
lasooch napisał(a):
650 bez problemu utrzymuje się na tych wartościach, jeżeli jest dobrze wyregulowana ;) I jak ładnie wtedy bulgocze... :D

Ale co do wartości z serwisówki, to tak jak piszesz 1200-1400 czyli tak samo jest w gaźnikowej i wtryskowej 650tce.


Po ostatnich opanowanych kłopotach z zaśniedziałym osprzętem przy wtryskach ustawiałem na próbę obroty na 1000 i nie ma najmniejszego problemu żeby taka wartości się utrzymała.
Zauważyłem, też że im mniejsze obroty biegu jałowego tym większe strzały w wydech przy zamknięciu przepustnic w czasie jazdy na biegu :D

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


11 kwi 2010, o 17:28
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 14:23
Posty: 403
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: GSR750_L1
Post Re: obroty biegu jałowego
Przy obrotach poniżej ca. 1100 widzę, że moje światła przygasają (lekko).Po dodaniu obrotów świecą bez zastrzeżeń :)

_________________
GSR750_L1 Glass Sparkle Black
skąd ja to wiem, że ogon nie merda psem?!


11 kwi 2010, o 17:50
Zobacz profil WWW
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: obroty biegu jałowego
A wiecie jak to ładnie bulgocze przy 800 obrotach :D
Szkoda że poniżej 1100 to już ciut za mało.

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


11 kwi 2010, o 19:26
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 mar 2010, o 21:56
Posty: 463
Lokalizacja: KOL :D
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 SZ
Post Re: obroty biegu jałowego
Dzięki za konkretne odpowiedzi :) Ostatecznie podkręciłem trochę obroty na te 1200 żeby było zgodnie z serwisówka i też jest wypas :) pozdro

_________________
Suzuki SV 1000 SZ - lyter powrócił :D


12 kwi 2010, o 22:13
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 mar 2012, o 21:01
Posty: 176
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: GSX-R 600 K1
Post Re: Wolne obroty
Apropo tematu:
Mam ok. 1000 obrotów na wolnych obrotach i myślę że mi trochę przygasa. Gdzie i czy w ogóle się da w wtryskowych SV-kach obroty podwyższać?


12 kwi 2012, o 15:29
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lip 2011, o 09:21
Posty: 637
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: GSXR 750 K6
Post Re: Wolne obroty
Wariat;) napisał(a):
Apropo tematu:
Mam ok. 1000 obrotów na wolnych obrotach i myślę że mi trochę przygasa. Gdzie i czy w ogóle się da w wtryskowych SV-kach obroty podwyższać?


Mała oddzielna śrubeczka na białym plastiku umocowana pod bakiem, na ramie po lewej stronie. :)



ps. jakie macie obroty po odpaleniu zimnego sprzęta ? U mnie utrzymuja sie przez 15-20 sek na poziomie 1500-1600 obr/min po czym spadaja mniej wiecej do wyregulowanych ~1300. Czy tak powinno działać ssanie ? Gdzie tu podane wczesniej przez Was wartości 2 czy 3k :hmm:

_________________
Suzuki SV650S K5
Obrazek


12 kwi 2012, o 15:37
Zobacz profil
Online
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2807
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Wolne obroty
Fast idle ponoć należy ustawić, u mnie również występuje ten problem i musze to spróbować naprawić.


12 kwi 2012, o 16:11
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2010, o 21:18
Posty: 865
Płeć: mężczyzna
Post Re: Wolne obroty
trovao napisał(a):
ps. jakie macie obroty po odpaleniu zimnego sprzęta ? U mnie utrzymuja sie przez 15-20 sek na poziomie 1500-1600 obr/min po czym spadaja mniej wiecej do wyregulowanych ~1300. Czy tak powinno działać ssanie ? Gdzie tu podane wczesniej przez Was wartości 2 czy 3k :hmm:



Tak powinno być jak mówisz "przez 15-20 sek na poziomie 1500-1600 obr/min po czym spadaja mniej wiecej do wyregulowanych ~1300."
Jeśli jest chłodno i silnik zimny to nawet dłużej się utrzymuje na tych wyższych obrotach.


12 kwi 2012, o 19:17
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 14 mar 2011, o 00:19
Posty: 54
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650 s '04
Post Re: Wolne obroty
to ja mam zupełnie inaczej, po odpaleniu moto wskakuje na ponad 1500 obrotow po kilku sekundach spada na ok. 1000-1100 , a jak się rozgrzeje to trzyma idealnie 1250, tak powinno być czy powinien się wkręcić na ok. 2000 i powoli spadać na wartość ustawioną?


12 kwi 2012, o 20:22
Zobacz profil
Online
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2807
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Wolne obroty
serwisówka "fuel system and throttle body" 5-31
Nie jestem dobry z angielskiego, ale wg tego obroty powinny wskoczyć na zimnym na ok. 2tys. i spaść dopiero po osiągnięciu temp. od 40 do 50st.C.
Więc jeśli tak nie jest,zapewne coś z tym trzeba zrobić.


12 kwi 2012, o 21:03
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 14 mar 2011, o 00:19
Posty: 54
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650 s '04
Post Re: Wolne obroty
w takim razie ustaiwe to fast idle i dam znac co i jak, chyba ze ktos juz to ustawial i powie co i jak:)


12 kwi 2012, o 21:35
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Wolne obroty
W teorii to powinieneś wziąć miernik, wypiąć czujnik TPS i regulując śrubką od fast idle, mierzyć napięcie na czuniku. Wszystko oczywiście w dealer mode. Jest cały piękny opis w serwisówce. W praktyce wystarczy wkręcić minimalnie tą śrubkę i nawet sobie dupy nie zawracaj miernikiem. Metodą prób i błędów, wkręć 1/4 czy 1/2 obrotu i zobaczysz na jakich obrotach silnik będzie chodził na zimno ;)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


12 kwi 2012, o 23:09
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 kwi 2012, o 12:52
Posty: 35
Lokalizacja: Elblag / gg 4453202
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2003
Post Re: Wolne obroty
krecic mozna nia na odpalonym silniku ;>?


17 kwi 2012, o 20:35
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2011, o 14:29
Posty: 1683
Lokalizacja: Toruń
Płeć: mężczyzna
Moto: GSXR k8
Post Re: Wolne obroty
gawus napisał(a):
krecic mozna nia na odpalonym silniku ;>?


no raczej :]

_________________
Moja czarna Perła -> GSX-R 750 K8


17 kwi 2012, o 20:45
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 kwi 2012, o 12:52
Posty: 35
Lokalizacja: Elblag / gg 4453202
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2003
Post Re: obroty biegu jałowego
Razor napisał(a):
koki napisał(a):
... a na forum wyczytałem o wartościach 1000-1100.

Ale to obroty dla SV 1000 a nie 650. 650tka nie utrzyma się na tych wartościach.

moja na ssaniu podchodzi powyzej 2, za chwile po lekkim rozgrzaniu spada do 1000-1100. Mam 650S k3
wiec jakos daje rade
ale czy nie sa za niskie kij go wie.. praca silnika na jalowym raczej w normie


19 kwi 2012, o 20:54
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 mar 2010, o 10:12
Posty: 99
Lokalizacja: Pruszków
Płeć: mężczyzna
Post Re: Wolne obroty
Ja mam podobnie jak wromich. Ssanie działa tak jakby tylko przez chwile, a potem spada do 1050 obr, a po rozgrzaniu normalnie trzyma 1300. Czyli rozumiem, że też się muszę zająć FAST IDLE. :) Dajcie znać czy pomogło, a ja i u siebie sprawdzę na dniach. ;)

Dla pewności... tym mam kręcić? :)
Obrazek

_________________
SV650S K6
Let's ride! :) http://www.outriders-team.pl/


23 kwi 2012, o 12:25
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Wolne obroty
Tak jest, musisz wkręcić tą śrubkę z 1/4 obrotu i pewnie będzie git. Najlepiej na zapalonym silniku to robić (oczywiście zimnym), bo ta śruba jest bardzo "czuła", niewielki kąt powoduje duży wzrost obrotów :)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


23 kwi 2012, o 13:38
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2011, o 14:29
Posty: 1683
Lokalizacja: Toruń
Płeć: mężczyzna
Moto: GSXR k8
Post Re: Wolne obroty
Maxim napisał(a):
Ja mam podobnie jak wromich. Ssanie działa tak jakby tylko przez chwile, a potem spada do 1050 obr, a po rozgrzaniu normalnie trzyma 1300. Czyli rozumiem, że też się muszę zająć FAST IDLE. :) Dajcie znać czy pomogło, a ja i u siebie sprawdzę na dniach. ;)

Dla pewności... tym mam kręcić? :)
Obrazek



Ja znalazłem taki rysunek

Obrazek

może ktoś zaznaczyć o którą śrubkę chodzi?, czyżby o tą?

_________________
Moja czarna Perła -> GSX-R 750 K8


Ostatnio edytowano 26 kwi 2012, o 08:52 przez kaCZi, łącznie edytowano 1 raz



26 kwi 2012, o 08:45
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Wolne obroty
Obrazek

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


26 kwi 2012, o 08:50
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL