Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 27 gru 2024, o 12:16



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Zbyt duże spalanie 
Autor Wiadomość
Mister Budda
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 12:22
Posty: 2362
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: VTR RIDER :D
Post Re: Zbyt duże spalanie
lasooch napisał(a):
W mojej byłej SV użyteczny zakres obrotów zaczynał się chyba właśnie ok. 2,5tys. Na seryjnym tłumiku koło 3,5, ale po zmianie na MIG'a próg ten przesunął się o 1tys. w dół. Motocykl nie szarpał łańcuchem, równo przyspieszał, nie męczył się i nie wykazywał absolutnie żadnych objawów, wg których miałoby to być dla niego szkodliwe :)

A pisałem o technice, bo wiele osób nie umie kompletnie korzystać z silnika V2. Bez sensu trzymają motocykle na zbyt wysokich obrotach podczas jazdy ze stałą prędkością, nie hamują silnikiem itd.


Niby o technice masz racje ale jak wyjaśnić to, że moja pali mniej jak podciągam ja do 8 tysięcy niż jak trzymam do czterech?? ja mam na to teorie :P

Trzymając na niskich spodziewam się dynamiki z wysokich obrotów, a że nie idzie to jej dorzucam do kotła :D nie wiem ile w tym mogę mieć racji :D

_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


20 cze 2011, o 01:31
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Zbyt duże spalanie
A to regulacja gaźnika u Ciebie nie załatwiła problemu? Masz gwarancję, jedź z reklamacją :mrgreen:

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


20 cze 2011, o 08:06
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Zbyt duże spalanie
To z obniżeniem progu użytecznych obrotów to moim zdaniem bujda, kwestia psychiki. Na seryjnym wydechu silnik było słychać dopiero przy 5.5krpm, poniżej 4 aż przykro było tego słuchać. Na przelocie sprawa się odwraca, nie chce mi się przekraczać bez potrzeby 5 tysięcy, a od grzmotów między 2.5 a 3.5 krpm serce rośnie z radości.

Płynnie i względnie dynamicznie można odjechać nawet z 2000 obrotów na 3-4 biegu, trzeba tylko się przyzwyczaić jak silnik tam reaguje na gaz :P

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


20 cze 2011, o 08:22
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 26 lut 2010, o 11:22
Posty: 488
Lokalizacja: Gdańsk
Post Re: Zbyt duże spalanie
Mi paliła 4,88l/100 na trasie generalnie nie przekraczałem 5,5 tys. obrotów, najczęściej jeździłem 100-105 km/h czyli 6-tka i 5 tys. Płynne ruchy, wręcz powolne, spokojne, żadnych gwałtownych ruchów. W tych miejscach gdzie jeździłem nie musiałem nawet redukować przy wyprzedzaniu po prostu chwilkę poczekałem i poszła:p, tylko mocniej gaz odkręcić. No i w trasie starałem się nie używać hebla.

_________________
sv 650 s K5 - blue sucz


20 cze 2011, o 08:32
Zobacz profil
chef master
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:59
Posty: 1008
Lokalizacja: Pruszków
Płeć: mężczyzna
Moto: ntv650
Post Re: Zbyt duże spalanie
Jeśli ktoś nie wierzy, że maks moment mamy wcześniej na przelotowym kominie, to za chwilę rozwieje wszelkie wątpliwości :).
Zdjęcie nr 1 wykres z roku 2010. Komin sportowy sebringa,ale nie przelotowy. Filtr pow. k&n Swieżo myty, gaźniki po synchro, zawory w normie.
Obrazek

Zdjecie nr 2 wykres z roku 2011. Komin przelotowy, wypełnienie wg projektu Edzia. Filtr ten sam, również umyty gaźniki po regulacji jak i zawory.
Obrazek

Nadal ktoś twierdzi, że przlot nie ma wpływu na pracę moto?? Dziwi mnie jedynie spadek mocy o 0,7KM ale może gdyby zobić sv dokładną reg składu mieszanki tago by nie było.

_________________
GG:6047566
SV650K2----> CBR 929 Y


20 cze 2011, o 17:11
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 21 lis 2010, o 20:28
Posty: 229
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s '02
Post Re: Zbyt duże spalanie
Piękny ten wykres momentu w wersji z wydechem przelotowym. Od 3,5 do 9 tys. obr dysponujesz ok. 95 % momentu maksymalnego. Nic tylko pozazdrościć :)

_________________
MOTOCYKLISTO !!! SPÓJRZ NA LICZNIK !!! POPATRZ DWA RAZY !!! SAMOCHODY SĄ WSZĘDZIE !!!


20 cze 2011, o 21:01
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2010, o 01:58
Posty: 683
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'02/'04
Post Re: Zbyt duże spalanie
Dostukam trochę o tym spalaniu dla wersji SV650(S)
Zużycie paliwa*
przy 100 km/h 4,3 l/100km
przy 130 km/h 4,8 l/100km
w trybie miejskim 6-7 l/100km
w trybie mieszanym 5-6 l/100km
* www.suzukicycles.org

Ja głównie jeżdżę w trybie mieszanym, czyli do miasta w dzień (srylion świateł, aut, itp) i z powrotem nocą (tylko ew. światła) i pali 5,7-6,0. To info dla tych czarodziei co mają spalanie poniżej 5 litrów (podregulujcie maszyny, żeby więcej paliły) i dla tych co im żre dużo (też podregulujcie).

_________________
Slow down, Be aware, Take care, Survive
ObrazekObrazekObrazek

Obrazek

!!! SUZUKI SV650 & SV650S '99 to '08 - HAYNES SERVICE & REPAIR MANUAL - Download !!!


8 lip 2011, o 23:28
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 21 lis 2010, o 20:28
Posty: 229
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s '02
Post Re: Zbyt duże spalanie
Suzi Mua napisał(a):
(...)pali 5,7-6,0. To info dla tych czarodziei co mają spalanie poniżej 5 litrów (podregulujcie maszyny, żeby więcej paliły) i dla tych co im żre dużo (też podregulujcie).

Nie bardzo rozumiem co sugerujesz, dlatego że Tobie pali 6 to znaczy że jak komuś pali mniej to jest czarodziejem albo ma niewyregulowane moto? :) Wyregulowane mam, osiągi są katalogowe, skład mieszanki ok - sprawdzane analizatorem spalin. Wystarczy poczytać i zrozumieć co nieco na temat charakterystyki sprawności silników tłokowych by jeździć dynamicznie i spalać poniżej 5 l :). Zainteresowanym polecam na początek taką lekturę jak np.
http://autospeed.com/cms/title_Brake-Sp ... ticle.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Brake_spec ... onsumption

_________________
MOTOCYKLISTO !!! SPÓJRZ NA LICZNIK !!! POPATRZ DWA RAZY !!! SAMOCHODY SĄ WSZĘDZIE !!!


9 lip 2011, o 01:13
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2010, o 01:58
Posty: 683
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'02/'04
Post Re: Zbyt duże spalanie
To był taki joke, że jak komuś pali mniej niż z tych liczba katalogowych, to pewnie ma niewyregulowany motocykl i powinien go trochę popsuć. Widzę, że nie wszyscy załapali, co się czasem zdarza. :piwo:
P.S. Dzięki za ciekawe linki.

_________________
Slow down, Be aware, Take care, Survive
ObrazekObrazekObrazek

Obrazek

!!! SUZUKI SV650 & SV650S '99 to '08 - HAYNES SERVICE & REPAIR MANUAL - Download !!!


9 lip 2011, o 22:40
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sie 2011, o 15:28
Posty: 18
Płeć: mężczyzna
Moto: GSX-R 600 K5
Post Re: Zbyt duże spalanie
Temat troche stary ale jak patrze na te wasze spalania to musze o moim napisać :D Mam sv650S i na trasie ostatnio spaliła 4,2l, przy ostrym piłowaniu spalanie nie przekroczyło mi jeszcze 6l ;)

_________________
"Jeździjmy tak aby było nas więcej, a nie mniej."


4 paź 2011, o 12:49
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2010, o 03:23
Posty: 890
Lokalizacja: Wwa
Płeć: mężczyzna
Moto: 650s
Post Re: Zbyt duże spalanie
Kurde u mnie 7,4 ostatnio sobie sprawdzam.
Czytając słowa Lasoocha z 1 strony.
lasooch napisał(a):
Więc zacząłbym od regulacji zaworów, wymiany świec, ew. filtra powietrza i synchronizacji wtrysków. Do tego jeszcze możesz we własnym zakresie zrobić samodiagnostykę i sprawdzić czy nie ma jakichś błędów, może jakiś czujnik szwankuje.

Tylko zastanawiam się skąd mam wiedzieć czy muszę synchronizować wtrysk i regulować zawory?

_________________
Zapraszam do odwiedzenia i polubienia mojej strony ;)
https://www.facebook.com/marcinsadowskitrenerpersonalny


4 paź 2011, o 13:15
Zobacz profil WWW
motocyklista

Dołączył(a): 26 lut 2010, o 07:21
Posty: 187
Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: rsv 1000r tuono
Post Re: Zbyt duże spalanie
Jak masz jakiś sportowy filtr to wywal go i będzie git :spoko:

_________________
SV 650 n '00 -> SV 1000 s '03 -> RSV 1000R Tuono '06


4 paź 2011, o 16:03
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2010, o 03:23
Posty: 890
Lokalizacja: Wwa
Płeć: mężczyzna
Moto: 650s
Post Re: Zbyt duże spalanie
MiszCZ napisał(a):
Jak masz jakiś sportowy filtr to wywal go i będzie git :spoko:


Nie mam sportowego filtru, ale mam zamiar kupić K&N

_________________
Zapraszam do odwiedzenia i polubienia mojej strony ;)
https://www.facebook.com/marcinsadowskitrenerpersonalny


4 paź 2011, o 16:40
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:03
Posty: 713
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: KTM 790 Adventure R
Post Re: Zbyt duże spalanie
Tolman napisał(a):
Tylko zastanawiam się skąd mam wiedzieć czy muszę synchronizować wtrysk i regulować zawory?


Jaki masz przebieg motocykla ?
Synchronizację (kontrolę) przpustnic manual zaleca co 12 tys. km, zawory co 24 tysiące, świece co 12 tys.
U mnie przy 25 tys. zawory nie wymagały korekty - mieszczą się w zalecanych tolerancjach. Zużycie paliwa miałem w normie, ale po synchronizacji przepustnic silnik ładniej ciągnie od 6 tys. Jak zmieniłem świece przy 12 tys. na irydowe, spadło mi zużycie paliwa o jakieś 0,2-0,3 litra/100km.

_________________
SV650N K6 YHJ --> DL650A L0 YME --> BMW F700GS --> KTM 790 Adeventure R
http://www.bikepics.com/members/golkow


4 paź 2011, o 17:48
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2010, o 03:23
Posty: 890
Lokalizacja: Wwa
Płeć: mężczyzna
Moto: 650s
Post Re: Zbyt duże spalanie
Przebieg mam niecałe 11.000km na nowy sezon przyda się wymienić świece.

_________________
Zapraszam do odwiedzenia i polubienia mojej strony ;)
https://www.facebook.com/marcinsadowskitrenerpersonalny


4 paź 2011, o 18:27
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Zbyt duże spalanie
Jeżeli jesteś pewny tego przebiegu, to świece i synchronizacja wystarczą. Nie zaszkodzi też wyczyścić filtr powietrza. Może być zasyfiony, a to też zwiększa spalanie. Powinno się go czyścić w zasadzie przy każdym przeglądzie co 6tys, a co 18tys wymieniać.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


4 paź 2011, o 18:39
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 paź 2010, o 20:06
Posty: 539
Lokalizacja: Toruń
Płeć: mężczyzna
Moto: czerwona strzała
Post Re: Zbyt duże spalanie
Tooshie napisał(a):
Temat troche stary ale jak patrze na te wasze spalania to musze o moim napisać :D Mam sv650S i na trasie ostatnio spaliła 4,2l, przy ostrym piłowaniu spalanie nie przekroczyło mi jeszcze 6l ;)



Zależy co dla kogo znaczy piłowanie, mi przy normalnej jeździe pali średnio 7 litrów, aż boje się pomyśleć ile weźmie przy piłowaniu/pałowaniu :mrgreen:

_________________
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę... aż ciężko czasami ich wyprzedzić...

SV 650 S K5


4 paź 2011, o 20:10
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 26 lut 2010, o 07:21
Posty: 187
Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: rsv 1000r tuono
Post Re: Zbyt duże spalanie
Tolman napisał(a):
MiszCZ napisał(a):
Jak masz jakiś sportowy filtr to wywal go i będzie git :spoko:


Nie mam sportowego filtru, ale mam zamiar kupić K&N


Ja mam używanego K&N'a , miałem u siebie w 1ooo i wywaliłem bo palił niemiłosiernie dużo :smutas: Jak coś to za jakaś śmieszna kasę mogę oddać :)

_________________
SV 650 n '00 -> SV 1000 s '03 -> RSV 1000R Tuono '06


4 paź 2011, o 21:26
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 5 maja 2011, o 16:47
Posty: 247
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K5
Post Re: Zbyt duże spalanie
Mi coraz ciężej przychodzi przejechanie 200km od rezerwy do rezerwy ;] jak tak dziś przy tankowaniu policzyłem to 6.5 wychodzi. Ale jeżdżę dość dynamicznie z uwagi na to że jak idę się przejechać to wiadomo że nie oszczędzam z przyspieszeniami.

_________________
GG: 7807700
Moja Suzi: http://svforum.pl/viewtopic.php?f=9&t=3995


4 paź 2011, o 21:32
Zobacz profil
amelinum!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 21:39
Posty: 730
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3+Ducati 848
Post Re: Zbyt duże spalanie
Pisałem już w jakimś wątku (mówiłem o tym Tolmanowi) mi zaczął solidnie palić po przeróbce wydechu u Edzia.
Przed palił 5,5~6 a do rezerwy od tankowania to nawet zdarzało się że przejechałem 160 km i żyd lampa na stałe.
Zrobiłem synchronizację i się poprawiło nieznacznie, potem wymieniłem świece i filtr powietrza (zwykły) i wróciło do "normy" (+/- 6 miasto) a potem jeszcze olej + filtr wymieniłem.

_________________
SV 650 S+Ducati 848
Gregor aka TigerA1


4 paź 2011, o 22:28
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL