Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Autor |
Wiadomość |
Inkling
SV Rider
Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47 Posty: 2539 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Nie sądzę, żeby miało coś wlecieć z napinacza. Jest to po prostu dość problematyczne - dużo zabawy szczególnie z tylnym garem, przydatne jest fabryczne urządzenie, którego chyba nikt na forum nie posiada
|
21 kwi 2013, o 15:21 |
|
|
gonzo911
SV Rider
Dołączył(a): 28 lut 2010, o 11:35 Posty: 512 Lokalizacja: Kalisz Pom
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s'00
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
A co wy na to żeby desnokerować k&N? Jest sens?
_________________ Oddam za PLN-y https://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=27&t=22945
|
21 kwi 2013, o 19:02 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Z napinaczami chodzi o to że po ich ściągnięciu luźny łańcuch może zeskoczyć z zębatki na wale. Nie sprawdzisz tego bez zdejmowania pokrywy zaworów, co przy wymianie wałków i tak musisz zrobić. Zdejmujesz napinacz po prostu odkręcając śruby mocujące, przy zakładaniu musisz skręcić go śrubką pod śrubą na jego szczycie i zablokować w jakiś sposób (suzuki special tool lub kawałkiem dociętej blachy), następnie składasz go, przykręcasz i odblokowujesz. Ogólnie prosta zabawa, tylko musisz się pilnować ustawiając znaczniki na wałkach.
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
21 kwi 2013, o 20:48 |
|
|
Inkling
SV Rider
Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47 Posty: 2539 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Kacperski, Ty robiłeś mod wałkowy?
|
21 kwi 2013, o 21:08 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Nie, jak szukasz porady zapytaj Jacka z Pruszkowa (dziwny nick ma i nigdy nie pamiętam ) albo Słonia.
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
21 kwi 2013, o 21:44 |
|
|
vioox
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09 Posty: 1396 Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Nie no przed majowka nie bede rozbieral maszyny bo moze sie urodzi jakis plan wyskoku gdziekolwiek ale po mysle ze sie za to biore... Jeszcze mam plan kupic do tego czasu dominatora myslalem nad delkievicem ale dominator daje wiecej gwarancji bo 5 lat no i taniej wychodzi za ta kase... zobaczymy... niechce dawac kupe $ za jakis bardziej prestizowa marke
_________________ Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv... http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766
|
21 kwi 2013, o 22:08 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Właśnie zrobiłem kolejne testy po zmienie wałków. Pierwsze udane. Korzystając z porad pana Słonia wszedłem jak w pokera all in. Tzn zmieniłem wałki, wydłubałem filtr, założyłem dysze 155 i (tu nie dokładnie jak Słoniu) podniosłem iglice o jeden ząbek. Próby robione bez podniesienia iglic skończyły się całkowitą klapą. Na wolnych chodził ładnie, do 6 tys. jako tako, a później się ksztusił, pracował nie równo strzelał w rurę i wydawał odgłosy określane w starodawnej literaturze jako "tarakowanie". Parę dni temu podniosłem iglice i motor nie odpalił. Dziś uznałem, że może jednak źle założyłem wałki i podczas ostatnich prób powyginałem zawory. W związku z powyższym zdjąłem elegancko zbędny osprzęt i sprawdziłem ciśnienie. Ciśnienie ok. Za to świace wyglądały bardzo źle. Wyczyściłem je założyłem i zapalił. Wyjechałem na droge i jakby to ująć... może dlatego, że bez kasku i w nocy, ale wrażenie mam, że w końcu parafrazując klasyka "ukręciłem z gówna bicz" (tu pozdrawiam Spazza). Motor nie tylko elegancko przyspiesza. Najlepsze jest to, że obroty rosną w przyzwoitym tempie. Całkiem szybko odcina. Jutro założę kask i sprawdzę prędkość maksymalną jako wyznacznik mocy. Następnie podzielę się wrażeniami. Chyba, że nie dożyję.
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
Ostatnio edytowano 23 kwi 2013, o 09:11 przez koroviov, łącznie edytowano 1 raz
|
22 kwi 2013, o 21:14 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Coś się dzieje kurde! Ja już zbieram kasę na tłoki, korby, obróbkę głowic, zaworów
|
23 kwi 2013, o 01:51 |
|
|
vioox
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09 Posty: 1396 Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Sloniu ale ze czemu ?? silnik po modzie sie rozpada czy dalej wzmacniasz??
_________________ Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv... http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766
|
23 kwi 2013, o 08:06 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Podnoszę dalej moc i muszę dlatego zastosować lżejsze tłoki i korbowody, korby dodatkowo muszą być mocniejsze.
|
23 kwi 2013, o 09:05 |
|
|
Majka11
motocyklista
Dołączył(a): 12 lut 2013, o 00:04 Posty: 101 Lokalizacja: Wieluń
Płeć: mężczyzna
Moto: gsxr 600 k6
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
gonzo911 to fajnie że wszystko ok
Słoniu przy takich modach wypadało by jeszcze smarowanie poprawić , może większa zębatka na pompie oleju ?
|
23 kwi 2013, o 11:42 |
|
|
vioox
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09 Posty: 1396 Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Jak namiezysz tloki to sie pochwal.. czy sama wymiana tlokow da tez wiekszego kopa silnik sie bedzie szybciej wkrecal ?
_________________ Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv... http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766
|
23 kwi 2013, o 12:24 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Majka, z doświadczenia właścicieli SVłek zza oceanu wiadomo, że smarowanie można zostawić bez zmian Vioox - tłoki będą od hayabusy, bo są najlżejsze. Sama zmiana niewiele pomoże w osiągach, ponoć zauważalnie szybciej się wkręca (lekkie tłoki, lekkie korby, lekkie koło zamachowe, wyważenie całego układu) ale za to wał korbowy trochę odetchnie z ulgą. Własnie najwięcej pieniędzy idzie w to, żeby ten piec się nie rozleciał po pierwszej jeździe, niewielka część będzie włożona w zwiększenie osiągów.
|
23 kwi 2013, o 15:03 |
|
|
vioox
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09 Posty: 1396 Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
A myslisz ze po modzie walkowym moze duzo spasc trwalosc silnika ? A te tloki z hajki sa identyczne ? I korbowody ... zeby nie zmieniac skoku tloka przeciez...
_________________ Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv... http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766
|
23 kwi 2013, o 15:35 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Skok tłoka nie pozostanie pozostanie przypadkiem bez zmian? Nad pojemnością i kompresją bym się zastanawiał
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
23 kwi 2013, o 15:45 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Po modzie z wałkami niema się co martwić, niebezpiecznie się robi jak przekroczymy 85 true HP - czystej mocy, bez żadnych mnożników, na tylnym kole.
Tłoki z hayabusy pierwszej generacji, korbowody akcesoryjne Carrillo H-Beam.
|
23 kwi 2013, o 16:05 |
|
|
vioox
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09 Posty: 1396 Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
A nie ma jakis akcesoryjnych kutych tlokow... ktore sa lzejsze i dostepne ze sklepu ?? bo podejzewam ze taki tlok do hajki tez swoje kosztuje a na alegro sie chyba tego niedostanie. W czasach tuningu i firmow szybcy i wsciekli juz pewnie dawno ktos to produkuje...
_________________ Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv... http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766
|
23 kwi 2013, o 19:20 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Nie ma lżejszych tłoków pasujących do SV650 niż seryjne z hayabusy pierwszej generacji. Nawet kute czołowych producentów są cięższe.
|
23 kwi 2013, o 21:05 |
|
|
Art.B
motorowerzysta
Dołączył(a): 17 paź 2010, o 18:53 Posty: 64 Lokalizacja: Kraina Kwitnącej Jabłoni ;)
Płeć: mężczyzna
Moto: VTR1000f/ TL1000
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Przy tłokach z hayabusy może być tylko mały problem z pierścieniami, w Haya jest nicasil, a w SV żeliwo. Jest ryzyko że gładzie będą się szybko zużywać na pierścionkach od hayabusy. Nie znam dokładnych wymiarów pierścieni w gsx1300r, ale sugerowałbym w miarę możliwości pozostawienie pierścieni od SV.
|
24 kwi 2013, o 07:55 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Dokładnie tak - pierścienie zostają od SV.
|
24 kwi 2013, o 11:58 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|