Autor |
Wiadomość |
Tigera1
amelinum!
Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 21:39 Posty: 730 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3+Ducati 848
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nigdy nie wiadomo ale sądzę że tak. Żadnych specjalnych narzędzi (klucze: półka 12, clipony 10, zaciski 12, no i oś to imbus, aha i duperszmity od przewodów hamulcowych 10 czy 8 ? nie pamiętam) Luzujesz półkę , podwieszasz moto ! chyba że stojak masz, wyjmujesz koło zdejmujesz zaciski i wysuwasz lagi po poluzowaniu śrub półek i cliponów. Do 30 minut roboty.
_________________ SV 650 S+Ducati 848 Gregor aka TigerA1
|
27 maja 2012, o 13:30 |
|
|
Tigera1
amelinum!
Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 21:39 Posty: 730 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3+Ducati 848
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jasne, jak masz zapinkę, a jak masz zapinkę to możesz z nią jeździć cały czas, niektórzy tak robią.
_________________ SV 650 S+Ducati 848 Gregor aka TigerA1
|
27 maja 2012, o 13:32 |
|
|
goleniu
motocyklista
Dołączył(a): 13 sie 2011, o 14:08 Posty: 190 Lokalizacja: Bochnia/Mysłowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 1999
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witajcie, zauważyłem, że nagrzewa mi się tylko jedna tarcza hamulcowa (lewa), prawa jakby minimalnie. Klocki są ok. Czy to może być oznaka tego, że na prawą tarczę nie hamuje, tak jak na lewą?
_________________ Części i akcesoria auto - moto : http://www.leris.pl http://www.allegro.pl/show_user_auction ... id=7310923
Blog : www.podrozenamoturze.blogspot.com
|
27 maja 2012, o 15:59 |
|
|
Owca007
spamOWCA
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38 Posty: 7686 Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jedna strona może być zapowietrzona, jeden zacisk nie odbija do końca i tarcie robi swoje bądź masz różne klocki z przodu.
_________________ Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770
|
27 maja 2012, o 16:14 |
|
|
goleniu
motocyklista
Dołączył(a): 13 sie 2011, o 14:08 Posty: 190 Lokalizacja: Bochnia/Mysłowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 1999
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Zapowietrzenie bym wykluczył -przed wymianą płynu było to samo. Można to jakoś sprawdzić czy ta prawa działa jak należy?
_________________ Części i akcesoria auto - moto : http://www.leris.pl http://www.allegro.pl/show_user_auction ... id=7310923
Blog : www.podrozenamoturze.blogspot.com
|
27 maja 2012, o 16:26 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jak myślicie, radialna pompa brembo poprawi skuteczność hebli małej sv?
|
27 maja 2012, o 16:29 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2808 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Już ktoś pisał, że sama pompa niewiele zdziała. Razem z zaciskami różnica byłaby. Ale to tylko twierdze z postów wcześniejszych.
|
27 maja 2012, o 16:52 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Goleniu, gdyby którykolwiek zacisk był zapowietrzony, to nie byłoby ciśnienia w całym układzie. Krzywa prowadnica albo usyfione tłoczki w którymś zacisku, od tego bym zaczynał
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
27 maja 2012, o 16:55 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Myślę, że coś da na pewno: lepsza dozowalność i krótszy skok klamki przez większy tłoczek. Ma być to pompa z R1 2008.
|
27 maja 2012, o 17:46 |
|
|
selisek
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:06 Posty: 673 Lokalizacja: Kraków/Kęty
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
To są 2 różne łańcuchy. Są łańcuchy na zapinkę. Osobno są łańcuchy zakuwane, i ich nie da się założyć na zapinkę i potem zakuć. 3 rodzaj to łańcuchy zakuwane fabrycznie.
_________________ Suzuki SV 650 99' - niebieska
|
27 maja 2012, o 18:42 |
|
|
Tigera1
amelinum!
Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 21:39 Posty: 730 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3+Ducati 848
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Są zapinki do każdego rodzaju łańcucha, nawet do tych, które są na piny. Jedynie taka zapinka jest droga.
_________________ SV 650 S+Ducati 848 Gregor aka TigerA1
|
27 maja 2012, o 19:30 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2808 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ukręciłęm śruby przy przednim kolektorze (przy głowicy) Łebek ma oznaczenia : N A2-70 Reszta została w środku (już podpowiedzieli mi jak wykręcić) Jaką śrube zamontować?? nierdzewka czy jaka?? Chciałbym by kiedyś się odkręciła, nei tak jak te. I czy montujecie je na smarach?
|
27 maja 2012, o 20:01 |
|
|
kaCZi
SV Rider
Dołączył(a): 27 cze 2011, o 14:29 Posty: 1683 Lokalizacja: Toruń
Płeć: mężczyzna
Moto: GSXR k8
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
z nierdzewki tak łatwo nie ukręcisz, a smar to pod wpływem takiej temperatury i tak zniknie według mnie, ja stosuję grafitowy i nie mam problemów z odkręceniem, chociaż cholera wie, czy to dzięki niemu.
_________________ Moja czarna Perła -> GSX-R 750 K8
|
27 maja 2012, o 20:09 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2808 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ok dzięki. Nie mam pojęcia kiedy mój był odkręcany, ale zapewne dawno temu.
Jeszcze czy ta śruba ma 70mm ??
|
27 maja 2012, o 20:15 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jeśli dobrze pamiętam, to raczej 40-50mm. Jak chcesz mieć dożywotnio święty spokój, to zamiast śrub możesz wkręcić szpilki i kolektor dokręcić nakrętkami. W razie problemów będzie lepszy dostęp dla wd-40 i nie ma wtedy szansy by uszkodzić aluminiowy gwint w głowicy
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
27 maja 2012, o 20:19 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2808 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
To już ciekawsze rozwiązanie. Dzięki
|
27 maja 2012, o 20:57 |
|
|
silver
SV Rider
Dołączył(a): 22 lip 2010, o 22:42 Posty: 908 Lokalizacja: Września/Poznań -> PWR/PO
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam, 3 szybkie pytania odnośnie SV 1000: 1) czy układ wydechowy jest tak zrobiony, że jeden cylinder = jeden wydech? (nie wiem jak to fachowo napisać) czy też spaliny mieszają się gdzieś po drodze i wylatują sobie zmieszane dwoma lufami? kolektory mają niezłe zawijasy, z obrazków nie potrafię wywnioskować.
2)Też tak macie w swoich maszynkach, że prawy komin jest wyraźnie cieplejszy od lewego po jeździe? możecie sprawdzić kilka minut po zgaszeniu? (uwaga żeby się nie poparzyć, wtedy też różnica jest bardziej odczuwalna.)
3) Trzecie pytanie może wydać się trochę śmieszne, ale szukam przyczyny pewnego problemu i może mi to pomóc. Może ktoś po jeździe powąchać wylot kominów? u mnie z lewego nic nie czuć, a z prawego czuć ostrą, drażniącą woń (jakby niedopalonej mieszanki ze szczyptą oleju?) Być może jest to złudzenie związane z pkt 2 (różnica temperatur) ale warto zapytać
Pozdro.
_________________ SV 650S Y --> SV 1000S K4
|
27 maja 2012, o 21:35 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2808 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
1) http://moto.allegro.pl/kolektor-wydecho ... 74601.htmlMieszają się. Zapewne sam układ połączenia sprawia, że przez jeden komin więcej spalin się wydobywa.
|
27 maja 2012, o 22:14 |
|
|
kross01
pieszy
Dołączył(a): 15 maja 2012, o 10:01 Posty: 3
Płeć: mężczyzna
Moto: szukam 650
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam
Mam pytanie odnośnie kierownicy. Dziś oglądałem kolejną SV650 i wszystko było ok prócz jednej rzeczy... Kierownica ciężko chodziła- czego to może być objaw? Opona nowa, ciśnienie ok, łożyska nowe... Właściciel wspomniał, że jest jakaś podkładka do wymiany (przy śrubach na górze gdzie trzeba je za kontrować - tak przynajmniej zrozumiałem) Myślicie że to może być to? Bo jestem zdecydowany na tą SVkę ale ciekawi mnie ten temat aby zaraz nie było, że to jakaś grubsza sprawa...
|
27 maja 2012, o 22:32 |
|
|
Dread
SV Rider
Dołączył(a): 13 wrz 2010, o 09:57 Posty: 1957
Płeć: mężczyzna
Moto: 2x 650s K9 ..... 675
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Zużyte łożyska, albo za mocno skręcone- opór na kierownicy= złe prowadzenie motocykla, a nawet niebezpieczne!
_________________ 675
|
27 maja 2012, o 22:57 |
|
|