Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Autor |
Wiadomość |
vioox
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09 Posty: 1396 Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
To tak dziure mialem wczesniej bo mialem filtr k&n tydzien temu zalozylem przelot dominatora ... spodziewalem sie ze mieszanka bedzie za uboga ale jak robilem walki i wykrecilem swiece to byly czarne a gdzies wyczytalem ze czarne swiece to za bogata mieszanka... bo powinny miec kolor kawy z mlekiem. Niby... moze sie myle... Co do testow po zmianie walkow to czuc roznice z dolu mniej ale srednie i wysokie obroty to motor dostaje takiej :cenzura: ze ja sie balem na poczatku odkrecac. Dzis padalo a i wydawalo mi sie ze jak odkrecalem to mi tylne kolo mielilo wiec z jakims ostrym testemdalem sobie spokoj. Narazie zostawiam oryginalne dysze bo niewidze wyraznego powodu czemu mial bym je zmieniac... Wogole to dzis zobaczylem ze mam jakis dziwny ten filtr k n bo we wszystkich ten otwor powietrza jest plaski z powierzchnia filtra ja w swoim mialem trabke jak w oryginalnym filtrze. Wziolem go na frezarke troche obnizylem i dowiercilem jeszcze dwa otwory Zostawie sobie regulacje na inny czas. Pogadam jeszcze z tym mechanikiem ktory twierdzi ze regulowal motocykle chlopaka w poznaniu i dysz nie trzeba wymieniac tylko wyregulowac gazik...
_________________ Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv... http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766
|
2 maja 2013, o 23:14 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Ja bym powiększył otwór na maksa: A co do świec: nawet jak są czarne to nie zdiagnozujesz gdzie dokładnie leży problem - czy w dyszach, czy w ustawieniu iglic, czy może w śrubie składu mieszanki wolnych obrotów. Masz filtr K&N - wywal cały środek, tak jak u mnie, dysze dla Ciebie to 157.5, maksymalnie 160. Śruba składu mieszanki na wolnych obrotach od 2,5 obrotu do 3 obrotów (na 2,5 obrotu może strzelać czasami w gaźnik, daj wtedy 2,75 lub 3), a z ustawieniami iglic startuj od 2 rowka od góry trzymając iglicę grotem do ziemi. Pływaków nie ruszałem i jest git.
|
3 maja 2013, o 01:41 |
|
|
vioox
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09 Posty: 1396 Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Kurde zajebiscie wyglada sloniu to zawieszenie na svce... masz gdzies tego moda opisanego ? Chetnie bym poczytal ile to roboty co trzeba miec a co podejdzie starego...
_________________ Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv... http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766
|
3 maja 2013, o 07:50 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Tu masz moją galerię, jest wszystko opisane viewtopic.php?f=9&t=737
|
3 maja 2013, o 11:39 |
|
|
vioox
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09 Posty: 1396 Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Jutro zamawiam dysze po rozwierceniu otworu na filtrze moto nie jedzie a przy 6 tys wogole jakos sie dusi... Sloniu wezme taki set ustawie jak pisales. Jak moto ma za uboga mieszanke to jakie jest ryzyko jazdy ? Bo gdzies czytalem ze silnik sie bardziej grzeje i moga sie nawet tloi stopic ? Dla mnie to wyglada na odwrot bo mniej paliw to mniejszy wybuch ? Mniej ciepla ... niewiem ? Jak to jest?
_________________ Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv... http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766
|
5 maja 2013, o 18:29 |
|
|
TomK
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11 Posty: 1192 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Dobrze przeczytałeś, źle ci się wydaje. Jak mieszanka wybucha to występuje spalanie stukowe. Mieszanka ma się spalać.
_________________ SV650S K6 YDV -> WR 450F http://bikepics.com/members/tomkdgun
|
5 maja 2013, o 21:28 |
|
|
z2maciek
motocyklista
Dołączył(a): 21 lis 2010, o 20:28 Posty: 229 Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s '02
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Zupełnie nie tak. W dwóch słowach: mieszanka uboga ma niższą szczytową temp. spalania niż mieszanka stechiometryczna. Jednak prędkość jej spalania jest znacznie niższa, przez co spada sprawność silnika, rośnie temperatura spalin (bo część ciepła spalania wywiązuje się pod koniec/po rozprężaniu mieszanki w cylindrze) i większa ilość ciepła jest przejmowana przez elementy komory spalania, co może spowodować ich przegrzanie. Jednym słowem, wymień dysze potem jeździj.
_________________ MOTOCYKLISTO !!! SPÓJRZ NA LICZNIK !!! POPATRZ DWA RAZY !!! SAMOCHODY SĄ WSZĘDZIE !!!
|
6 maja 2013, o 18:14 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2807 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Właśnie wróciłem ze stacji diagnostycznej, chciałem zbadać afr, ale pojawiły się problemy. Mam rozumieć że afr, to lambda, tak? I drugi problem, jeśli mam seryjny komin z katem, lambda mi wyszła 1.48. Więc miarodajny wynik nie będzie możliwy na tym wydechu?
Jak się zrobiło ciepłej, czuć że moto słabiej idzie niż przy niższej temp.
|
10 maja 2013, o 19:18 |
|
|
skwaro
SV Rider
Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24 Posty: 2373 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
AFR trzeba mierzyć przed katalizatorem
_________________
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.
|
10 maja 2013, o 19:37 |
|
|
vioox
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09 Posty: 1396 Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Jak ja bylem u siebie na stacji diagnostycznej i poprosilem o pomiar spalin to koles nie wiedzial co i jak bo owszem wsadzil sonde w tlumik ale potem patrzal na ekran jak szpak w pi..e i mowil ze super spalanie jest ale jak zapytalem co to znaczy ze super to mi powiedzial ze lepiej niz nie jedno auto... smiechu warte... masakra Ale to tak poza tematem sory hubi
_________________ Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv... http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766
|
10 maja 2013, o 22:25 |
|
|
skwaro
SV Rider
Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24 Posty: 2373 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Bo na stacji diagnostycznej mogą pomierzyć czy czystość spalin jest w normie a nie AFR. Do tego trzeba sondy szerokopasmowej.
_________________
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.
|
10 maja 2013, o 22:37 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
11 maja 2013, o 08:48 |
|
|
Janek87
SV Rider
Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58 Posty: 3738 Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Aż się mi studia przypomniały lasooch
_________________ SV650 => X11
|
11 maja 2013, o 10:18 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2807 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Współczynnik lambda u mnie 1.48, mimo działającego systemu pair, to chyba wciąż za uboga mieszanka. chociaż tyle że nic nie zapłaciłem za pomiar. Wyjąłem czujnik temp i po mierze opór w różnych temp. Jak tylko kupię kostkę, to będę mógł wszystko prościej dopasować. Narazie dzięki za odpowiedź. Raczej z tym wydechem nie wybiorę się na hamownie by wszystko było jak należy.
|
11 maja 2013, o 13:01 |
|
|
z2maciek
motocyklista
Dołączył(a): 21 lis 2010, o 20:28 Posty: 229 Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s '02
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Mały offtop: SV 1000 167 KM ?? Spójrzcie na to ogłoszenie http:http://allegro.pl/suzuki-sv-1000-s-doinwestowana-167-km-cbr-r1-f4-i3210111873.html Jestem na 99,999 % przekonany że te 167 KM to kompletna bzdura, nie do uzyskania przy tej konstrukcji silnika, wielkości cylindrów. Ale tak przy okazji... jeśli ktoś wie coś więcej, jakie przyrosty i jakimi modyfikacjami można uzyskać w sv 1000 to prosiłbym o zabranie głosu... ciekawi mnie temat...
_________________ MOTOCYKLISTO !!! SPÓJRZ NA LICZNIK !!! POPATRZ DWA RAZY !!! SAMOCHODY SĄ WSZĘDZIE !!!
|
11 maja 2013, o 13:46 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2807 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
www.bikers.pl/aktualnosci,7,60,469,1,2,(nie)zwykle_suzuki_sv1000.html 140km na tylny kole.
|
11 maja 2013, o 14:16 |
|
|
skwaro
SV Rider
Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24 Posty: 2373 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Lasooch, da się ale nie sprawdzisz tak dokładnie jak sondą szerokopasmową przed katem. Jak się chce porządnie wystroić trzeba mieć porządnie zmierzone parametry. Druga sprawa że w zależności od sprawności kata mogą wyjść różne wyniki...
_________________
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.
Ostatnio edytowano 12 maja 2013, o 23:27 przez skwaro, łącznie edytowano 1 raz
|
11 maja 2013, o 15:18 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2807 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Dlatego narazie dam sobie spokój ze strojeniem tego. Lepsze efekty, będą jak wezmę sięza swoje umiejętności jeździeckie.
|
11 maja 2013, o 16:10 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
167 KM, ale zależy jaki standard - true hp raczej to nie jest (wg tego standardu Desmosedici RR ma 162 KM, S1000RR 163,3 KM na tylnym kole). Najbardziej pasuje mi to na "dynojet hp", bo ok 145 true hp + 15% to mamy ok 167 KM na tylnym kole. Jeżeli to prawda, to robota przy silniku jest bardzo gruba.
|
12 maja 2013, o 21:07 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Mi to pasuje, że ktoś pomylił konie mechaniczne z kilowatami. Fabryczna moc 125KM błędnie wpisana jako 125KW daje po przeliczeniu właśnie kosmiczne 167 kucyków
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
12 maja 2013, o 23:25 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|