Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 21 paź 2024, o 23:11



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 57  Następna strona
SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze 
Autor Wiadomość
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09
Posty: 1396
Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Wznawiam temat... aby dokladniej wyregulowac gaznik zamontowalem wyswietlacz afr narazie zrobilem testy na sucho ... sonda wspawana w kolektor...

Takie wskazania mialem na luzie gornego zakreso za bardzo nie widac bo podkrecilem manetke zeby nie katowac motocykla... jak sie zmieni troche pogoda to wykonam proby drogowe i wtedy zobaczy sie jak pod obciazeniem sie to zmienia. Jedyne co widac to srodkowy zakres mogl by byc o tyle powyzej 6.7 tys afr skacze w gore ... co chyba znaczy ze za male dysze??
Niewiem jak nagrac testy drogowe bo lepiej sie analizuje potem na filmie ... mam tylko telefon :D
Jak ktos ma jakies wnioski na podstawie filmu to prosze...
W jaki najlepiej afr celowac?? 13??

_________________
Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv...
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766


11 cze 2013, o 18:42
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 21 lis 2010, o 20:28
Posty: 229
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s '02
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Testy na biegu jałowym nie bardzo mają sens. Przy małych otwarciach przepustnicy korzystniejszy jest afr stechiometryczny albo nawet nieco ubogi bo wówczas priorytetem jest ekonomiczna praca a nie wysoka moc (tak są fabrycznie strojone gaźniki). Z kolei przy pełnym otwarciu przepustnicy, gdy priorytetem jest moc, afr powinien być właśnie ok 13. Testując na biegu jałowym badasz tylko ten zakres pracy, przy którym bogata mieszanka nie jest potrzebna. Zrób jazdy próbne i daj znać jak sprawa wygląda. Wrzuć np 4. bieg, i przy obrotach ok 3 tys daj gaz do dechy i tak przyspieszaj aż do odcinki... i wtedy daj znać jakie wyniki.
A co do filmiku... moim zdaniem afr rzędu 12,4 w zakresie takiego małego obciążenia silnika (na biegu jałowym) to zbyt bogato i niepotrzebna strata paliwa.

_________________
MOTOCYKLISTO !!! SPÓJRZ NA LICZNIK !!! POPATRZ DWA RAZY !!! SAMOCHODY SĄ WSZĘDZIE !!!


11 cze 2013, o 23:16
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09
Posty: 1396
Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Zrobilem juz pare testow... nakracilem filmik niestety felefonem i na lipnym uchwycie bo wszsytko drzy jak sfka przyspiesza i za bardzo niewidac efektow... Ale to co udalo mi sie zaobserowac to na stalych obrotach podczas jazdy ma afr na poziomie 12.5-13 jak odkrece manetke to afr idzie na 13.5-14 ... (z ekonomicznego punktu widzenia fajnie bylo by na odwrot... niewiem jak to zrobic...) jak robilem testy od 3 tys do czerwonego to przewaznie bylo 13.5 afr jedynie jakis wzrost na podnad 14 byl kolo 6-7 tys... to sie tyczy biegow 4-5-6... bo na biegach 1-2-3 sprawa wyglada tak ze podczas przyspieszania afr prawie zawsze idzie powyzej 14 w calym zakresie a czasami nawet powyzej 15... i tez to czuc jak sie startuje pelna kapa na 1 biegu to czuc ze do 6 tys motor ma dol a po 6 tys zaczyna sie zabawa...
http://www.youtube.com/channel/UCft48a2VdvI3PgwH2cKsyKQ To jest link do mojego kanalu sa tam 3 filmy cos tam widac ale nie za wiele bo uchwyt byl lipny i krecone telefonem...
Na luzie afr byl zedu 12.5 srube mieszanki mialem 2 i 3/4 dzis ustawilem na 2, 5 obrota wg serwisowki i mam na luzie 14.7 -14.5 ...
Reszta zakresu bez zmian jak juz mowilem martwi mnie ten dol na pierwszych biegach...zas przy wysokich obrotach bliskich max zauwazylem afr zedu 13.5 dysza za mala ? Teraz mam 157.5
Czy moze rozwiercajac filtr k&n zepsolem sobie dol ....? Bo skad taka sytuacja ze jade na luzie np. 4 tys obrotow afr 12.5 odkrecam manetke skacze na 13.5 -14... tak jakby dostawal za duzo powietrza przy otwarciu przepustnic... moze kozystniej jest w wysokich obrotach bo ten afr jest tam stabilniejszy ... ale w niskich i srednich jest duza rozbieznosc miedzy jazda a przyspieszaniem ...
Help... :)

_________________
Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv...
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766


16 cze 2013, o 17:49
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59
Posty: 1840
Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Nie jestem pewien, czy dobrze rozumiem, o co tu chodzi, ale jeśli się nie mylę, to o dobór składu paliwo-powietrze. Jeśli tak, to czytaj dalej, jak nie, to post na śmietnik :)

w zasadzie nie jest ważne, przy jakich obrotach masz jaką wartość tylko przy jakim stopniu otwarcia przepustnicy (odkręcenie manetki).

Może trochę upraszczając: jeśli masz za mało paliwa w przedziale:
0-1/4 otwarcia przepustnicy to próbuj zmienić dysze wolnych obrotów, regulacja śrubą wolnych obrotów
1/4-3/4 - podnieś igłę
1/2-1 - dysza główna

Jeśli paliwa jest za dużo to działasz przeciwnie.
Jeśli generalnie paliwa idzie za dużo, to możesz próbować bardziej "otworzyć" airbox".

Mam nadzieję, że chociaż trochę pomogłem ;)

_________________
Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie ;P


16 cze 2013, o 20:12
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09
Posty: 1396
Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Wlasnie o to chodzi... mniejwiecej zasady znam tylko myslalem ze to chodzi o obroty a nie odkre enke manetki ....
To co jak np odkrece na 3 biegu od 3 tys odrazu ful manetke to dysza glowna ? Ja bym powiedzial ze najpierw poziom paliwa w komorach potem iglica a na koncu dysza glowna... i tak by to bylo widac bo widac wyrazne przejscia miedzy zakresami obrotow za ktore sa odpowiedzialne poszczegolne elementy...
Niewiem co zrobic teraz bo jak jade na pewnych obrotach to mam afr 12.5 jak odrece to mam 13.5-14i chcac zejsc nizej musial bym dac wieksza dysze ale wtedy afr podczas normalnej jazdy bede mial jeszcze bogatszy a jak sie jedzie przy stalych o rotach to tak bogata mieszanka nie jest potrzebna ... no i badz tu mondry ....

_________________
Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv...
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766


16 cze 2013, o 22:14
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 21 lis 2010, o 20:28
Posty: 229
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s '02
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Ciekawe wyniki pomiarów Vioox.
Faktycznie, charakterystyka składu mieszanki wytwarzanej przez Twoje gaźniki jest odwrotna do tej, która wg literatury być powinna. Idealna charakterystyka to na biegu jałowym mieszanka bogata, nieco ponadstechiometryczna, przy średnich obciążeniach uboga - nieco podstechiometryczna a przy max obciążeniach znów bogata.

Mam wrażenie, że objawy które obserwujesz u siebie mogą być symptomem zużycia dyszy, w którą wsuwa się iglica (z ang. needle jet). Iglica poruszając się jednocześnie "drży" w kierunku promieniowym, uderzając w krawędzie dyszy i powodując ich wycieranie. Powiększająca się średnica dyszy powoduje wzbogacenie mieszanki, przy czym relatywne wzbogacenie jest największe przy małych obciążeniach i maleje w miarę podnoszenia się iglicy.

Pytanie co teraz z tym zrobić... czy wie ktoś czy ową dyszę da się wymienić ? czy da się ją oddzielnie dostać ? Czy ktoś w Polsce to naprawia ? Są firmy w USA które zajmują się regeneracją gaźników pod tym kątem, ale kosztuje to kupę kasy no i wysyłka... bez sensu.

Moja rada: spróbuj obniżyć poziom paliwa i zobacz jakie są efekty. Powinno to pomóc nieco zubożyć mieszankę w dolnym zakresie. Wówczas mógłbyś podnieść iglice i uzyskać bogatszą mieszankę w średnich zakresach bez nadmiernego wzbogacania w dolnym zakresie.

A co do wpływu poszczególnych elementów gaźnika na różne zakresy pracy: to, jak duży udział w efekcie końcowym (afr mieszanki wychodzącej z gaźnika) ma poziom paliwa, iglica, dysza główna nie zależy ściśle od otwarcia przepustnicy czy obrotów. Jedno i drugie ma wpływ częściowy i pośredni.
Ścisła odpowiedź jest taka: zależy to od przepływu mieszanki przez gaźnik... a przepływ jest funkcją otwarcia przepustnicy i prędkości obrotowej silnika.
Na przykład przy pełnym otwarciu przepustnicy i 3 tys.obr przepływ jest taki sam jak przy 9 tys obr i niewielkim otwarciu przepustnicy.

Przy bardzo małych przepływach decyduje układ biegu jałowego (dysza, wkręt, poziom paliwa)
Przy małych - poziom paliwa, pozycja iglicy, ewentualne zużycie "dyszy iglicy"
Przy średnich - głównie iglica, w małym stopniu dysza główna, poziom paliwa i "dysza iglicy"
Przy submaksymalnych i maksymalnych - głównie dysza główna

Pokombinuj z poziomem paliwa i daj znać jakie efekty.
Ciekaw jestem jak jest z tym afr u mnie ale nie mam jak tego zmierzyć podczas jazdy...chociaż bardzo chciałbym. Podejrzewam jednak że nie jest źle bo moto b. ładnie zbiera się z każdych obrotów i nie ma "dołków" o których ty piszesz, a jednocześnie zużycie paliwa przy spokojnej jeździe mam bardzo przyzwoite (ok 4,3 l przy rekreacyjnej płynnej jeździe z prędkościami 80 - 120 km/h)

_________________
MOTOCYKLISTO !!! SPÓJRZ NA LICZNIK !!! POPATRZ DWA RAZY !!! SAMOCHODY SĄ WSZĘDZIE !!!


17 cze 2013, o 10:16
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
To proste - chyba - pytanie: co zrobić, żeby po tym modzie nie stracić dołu (3-5tys.)? Main jet 152.5 i pełen desnorkl nie zrobi dziury? Jaki poziom igły? A może po prostu zmienić zestaw zębatek na większą z przodu i mniejszą z tyłu?


17 cze 2013, o 11:48
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Inkling, po modzie nie stracisz dołu bo moment obrotowy podnosi się w całym zakresie, a najmocniej w górnym zakresie :>


17 cze 2013, o 12:19
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Widziałem wykresy, ale doświadczenie viooxa pokazuje coś innego :) Dlatego pytam.


17 cze 2013, o 12:34
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09
Posty: 1396
Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Bo ja rozwiercilem calkowiecie K&N filtr... jak przy zwyklym wycietym filtrze daja duze dysze to chodzi mi po glowie ze moje sa ciut za male ... moze by dac dysze wieksza czyli 160... i wtedy iglice obnizyc o podkladke lub cala dzialke...
Inkling moc bedzie tylko trzeba to zgrac.... w zasadzie moto chodzi spoko... tylko na 1 biegu jak odkrece to czuc dziure odrazu dopiero kolo 6 tys zaczyna sie ogien... i jak by tej dziury niebylo to moto walilo by spokojnie na gume jak to pisal z2maciek i sloniu... u mnie tego niema...
Nastepna sprawa to jak jade na vmax... to na 5 biegu w stanie jestem dojsc lekkim dytkiem do 200km/h jak wzuce 6 bieg i ide np z 160 na vmax to nieuda mi sie dojsc do 200 nawet ... za slaba jest szustka czy jak?? no i na dzien dzisiejszy moj vmax to 200km/h na 5 biegu... przed modem mialem 205 :D na orginlnych dyszach z filtrem k&n i seryjnym wydechem...

z2maciek sproboje z tym paliwem... chodzi mi po glowie tez troche przytkac ten rozwiercony filtr jakas tasma i zoabaczyc jakie efekty wtedy beda gdzei sie polepszy a gdzie pogorszy...
Bede pisal w miare przeprowadzania testow...

_________________
Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv...
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766


17 cze 2013, o 13:12
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
vioox, z twojego opisu tylko ująłeś koniowi mocy i zrobiłeś dziury w oddawaniu mocy.

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


17 cze 2013, o 13:15
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 21 lis 2010, o 20:28
Posty: 229
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s '02
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Inkling, u Viooxa jest coś grubo nie tak. Zobaczcie filmik słonia jak jego sv zbiera się od 0-200... a przecież słoniu to kawał chłopa jest ! O ile dobrze pamiętam to Słoniu chyba pisał że licznikowe 240 rozwija.
Słoniowa sv idzie podobnie jak moja. Po modyfikacji wałkowej moment i moc rosną w całym zakresie... powiem tyle że na seryjnym przełożeniu moja szła na koło z gazu już przy 3 - 3,5 tys obr, a osiągnięcie 200 nie stanowi żadnego problemu... robi to, mówiąc oględnie "lekkim pierdem" :)
Vioox, jeśli przy zgrubsza sensownym afr masz tak mocno zaniżone osiągi, to przyczyny tego przychodzą mi do głowy takie:
- przestawione fazy rozrządu - czy na pewno gdzieś się coś o ząbek nie przesunęło przy wymianie wałków ?
- zużyte wałki (za małe wzniosy)?
- bardzo rozciągnięte łańcuchy rozrządu (przesunięte przez to fazy rozrządu)
- niepełne otwieranie się przepustnicy suwakowej w którymś z gaźników (uszkodzona przepona, źle założona sprężyna itp)
- ograniczona gdzieś drożność wydechu
- jakiś problem z układem zapłonowym

Test z zaklejeniem taśmą części filtra to dobry test :) Spróbuj i daj znać. Ja zastanawiając się kiedyś czy dysze 150 są za małe zaklejałem ok 2/3 pełnego wlotu do filtra i była znaczna różnica wyczuwalna.

_________________
MOTOCYKLISTO !!! SPÓJRZ NA LICZNIK !!! POPATRZ DWA RAZY !!! SAMOCHODY SĄ WSZĘDZIE !!!


17 cze 2013, o 14:06
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
vioox napisał(a):
Na luzie afr byl zedu 12.5 srube mieszanki mialem 2 i 3/4 dzis ustawilem na 2, 5 obrota wg serwisowki i mam na luzie 14.7 -14.5 ...
Reszta zakresu bez zmian jak juz mowilem martwi mnie ten dol na pierwszych biegach...zas przy wysokich obrotach bliskich max zauwazylem afr zedu 13.5 dysza za mala ? Teraz mam 157.5
Czy moze rozwiercajac filtr k&n zepsolem sobie dol ....? Bo skad taka sytuacja ze jade na luzie np. 4 tys obrotow afr 12.5 odkrecam manetke skacze na 13.5 -14... tak jakby dostawal za duzo powietrza przy otwarciu przepustnic... moze kozystniej jest w wysokich obrotach bo ten afr jest tam stabilniejszy ... ale w niskich i srednich jest duza rozbieznosc miedzy jazda a przyspieszaniem ...
Help... :)

Ja z 3 wykrętów wróciłem na 2 i 3/4 i było źle - motocykl zaczął się grzać bo wentylatory zaczęły się włączać zaraz po zatrzymaniu motocykla, wróciłem na 3 obroty i jest najlepiej - lepiej się też wkręca na obroty.
Myślę, że możesz u siebie ustawić 3 i 1/4 lub nawet 3 i pół.
Jeżeli do 6 tys jest lipa to ponieść musisz jeszcze iglice.


17 cze 2013, o 14:21
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09
Posty: 1396
Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
No ale poco mi afr na postoju taki bogaty strata paliwa... jak ustawilem na 2.5 obrotu to na luzie mam stechiometryczny afr i nie zauwazylem zeby motocykl inaczej jechal czy dziwnie pracowal... wiec srube skladu mieszanki sobie daruje na chwile obecna mysle ze niewplywa ona za bardzo na reszte zakresu obrotowego a jak jest 14,7 to poco zmieniac... to fakt ze wentylator sie czesciej wlacza ale to po calym kombinowaniu z dolotem i dyszami.... bo przed modem to nigdy nie slyszlame zeby mi sie wentylator wlaczal wrecz myslalem ze niedziala :D

_________________
Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv...
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766


17 cze 2013, o 15:17
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09
Posty: 1396
Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
z2maciek:
- przestawione fazy rozrządu - czy na pewno gdzieś się coś o ząbek nie przesunęło przy wymianie wałków ?
Robilem wszystko zgodnie z serwisowka... znaki na kole sie zgadzaly z tymi na walkach... naniesionymi wg tego artykulu co dawales na poczatku tematu....
- zużyte wałki (za małe wzniosy)?
Walki prawie bez sladow zuzycia... luzy zaworowe ustawione na najmniejsze z zalecenego przedzialu przez serwisowke...
- bardzo rozciągnięte łańcuchy rozrządu (przesunięte przez to fazy rozrządu)
Nie sprawdzalem tego moto ma 36 tys licznikowe... niewydaje mi sie zeby bylo wyciagniete cos...
- niepełne otwieranie się przepustnicy suwakowej w którymś z gaźników (uszkodzona przepona, źle założona sprężyna itp)
Jak synchronizowalem gazniki i gazowalem bez airboxa to wygladalo wszystko ok... chodzily dobrze
- ograniczona gdzieś drożność wydechu
Wydech ostanio demontowalem caly do polerowania nie mozliwe ze jest niedrozne
- jakiś problem z układem zapłonowym
swiece nowe 2 sezon jakies 5 tys km nawinolem ... nic innego do glowy mi nieprzychodzi co by moglo byc nie tak...

_________________
Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv...
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766


17 cze 2013, o 15:26
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 21 lis 2010, o 20:28
Posty: 229
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s '02
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Pfff... no to nad wyraz dziwny przypadek. Doprowadź afr przy max mocy do ok 13 a jak to nie pomoże to nie wiem :hmm:

_________________
MOTOCYKLISTO !!! SPÓJRZ NA LICZNIK !!! POPATRZ DWA RAZY !!! SAMOCHODY SĄ WSZĘDZIE !!!


17 cze 2013, o 16:14
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09
Posty: 1396
Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
A jak to nie pomoze to przyjade do ciebie i dam ci sie przejechac... wkoncu ja waze 110 kg i biedny motor juz wiecej nie moze :p

Zakleilem troche filtra tasma tak okolo 40 %
Wnioski...
Afr na luzie dalej 14.7 sruba reg 2.5 obrotu...
Afr podczas jazdy dalej 12.5 ale podczas odkrecania afr spadal na 10 z groszem (przypomne wczesniej roslo do 13.5 )
Wrazenia z jazdy spoko wydaje sie ze lepiej idzie niz z full odslonietym filtrem.
Wydaje sie ze bez tasm na filtrze moto ma za malo paliwa jeszcze ... na vmaxa nie sprawdzaleem bo do tego to juz na A1 musze wyskoczyc aby bylo bezpiecznie wczesniej mialem w wysokich obrotach afr 13.5 ciekawe ile z tasmami by bylo...
Teraz sa dwa wyjscia isc dalej w gore z dyszami ... lub zatkac czesc filtra na stale i dalej modzic...
Musze jeszcze znalesc czynnik odpowiedzialny za afr podczas jazdy na stalych obrotach ...
Poziom paliwa ?

_________________
Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv...
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766


17 cze 2013, o 16:16
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 21 lis 2010, o 20:28
Posty: 229
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s '02
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
vioox napisał(a):
A jak to nie pomoze to przyjade do ciebie i dam ci sie przejechac... wkoncu ja waze 110 kg i biedny motor juz wiecej nie moze :p

Zakleilem troche filtra tasma tak okolo 40 %
Wnioski...
Afr na luzie dalej 14.7 sruba reg 2.5 obrotu...
Afr podczas jazdy dalej 12.5 ale podczas odkrecania afr spadal na 10 z groszem (przypomne wczesniej roslo do 13.5 )


Czyli zgodnie z teorią: zmniejszenie wlotu do filtra wpływa tylko na zakres bliski maksymalnemu. No ale trochę żeś przedobrzył z tym zaklejaniem bo afr 10 to już grubo za dużo. Dostrój taśmy :) tak żeby było koło 13 i sprawdź vmax. Tylko żeby Ci tych taśm do filtra nie zassało przy tej kosmicznej prędkości jaką rozwiniesz :)

_________________
MOTOCYKLISTO !!! SPÓJRZ NA LICZNIK !!! POPATRZ DWA RAZY !!! SAMOCHODY SĄ WSZĘDZIE !!!


18 cze 2013, o 14:10
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09
Posty: 1396
Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Montowanie tasm jest do dupy dzis zdjolem polowe tego co wczoraj zakleilem czesc sie sama odkleila ... mam tasme izolacyjna i kleje jedna obok drugiej i pod wplywem ciepla sie dziwnie zachowoje marszczy itp...
Wiemy juz ze ograniczenie powietrza pomoglo wiec chyba zdecyduje sie na zwiekszenie dysz na 160 ...
I wtedy zobaczymy.... dodatkowo ostatnio wymienialem zaworki glicowe w gaznikach ... i ustawialem poziom paliwa ale....
Na gorze zaworkow wystaje taki trzpien jakby na sprezynce o ktory opiera sie blaszka plywaka... w starych zaworkach bylo tak ze pod katem jaki zaleca serwisowka te trzpienie byly wcisniete... widocznie sprezyna byla juz miekka... w nowych ten trzpien sie nie wciskal oczywiscie poziom ustawilem pod nowe zaworki ... moze po jakims czasie ok 3 miesiecy to sie tam dopasowalo sprezynka zmiekla i teraz ten trzpieniek sie wciska.. powodujac zwiekszony poziom paliwa w komorach....? W sumie chyba w serwisowce nie pisze czy jak sie miezy poziom to ten sworzen ma byc wcisniety ?

_________________
Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv...
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766


18 cze 2013, o 15:46
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lut 2010, o 11:35
Posty: 512
Lokalizacja: Kalisz Pom
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s'00
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Dziś wymieniłem wałki. Dysza wstawiona 157,5, k&n z poszerzonym otworem do maximum i na razie standardowy tłumik żeby nie ogłuchnąć w garażu. Wątpliwości mam do napinacz na 1 cylindrze bo bardzo napiął łańcuch ale sv odpaliło. Obecnie jestem na takim etapie ze nie wkręcam się ponad 6tys, czyli gdy działa dysza główna. Cały czas słychać małe strzały w komin. Co pozmieniać bo nie mam mocy czytać tych 26 stron:)



W sumie cała operacja nie skomplikowana i jak na pierwszy raz nawet jakoś poszło..

_________________
Oddam za PLN-y https://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=27&t=22945


20 cze 2013, o 14:39
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 1122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 57  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL