Autor |
Wiadomość |
Bartosz
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ale przy przebiegu 13k regulację przepustnic już trzeba robić? Czysty masz filtr powietrza czy ktoś przed tobą jeździł po torze żużlowym i prześwitu nie ma?
_________________ Sv 650N K7 Phantom Gray
|
27 lip 2010, o 19:46 |
|
|
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tak, regulacja przepustnic co 12 tys. km, podobnie jak świece. Filtr co 18 tys. km wymiana, co 6k czyszczenie.
|
27 lip 2010, o 20:42 |
|
|
zurek100
motocyklista
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:03 Posty: 261 Lokalizacja: Gdynia
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR F4( SV w pamieci
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dzisiaj chciałem zobaczyć czy mam tylną tarczę prostą i podniosłem Svke na podnośniku i odpaliłem silnik. Kiedy puściłem sprzęgło i motor chodził na wolnych obrotach(koło się kręci w powietrzu) to myślałem że zaraz pójdzie łańcuch ! Taki dźwięk że aż się przeraziłem ! Co chwile KRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR ....kRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR !!Jakby łańuch przeskakiwał i nim rzucało. Dodam, że napęd jest nowy i dobrze napięty. Szybkie pytanie: Wasze SVki też tak mają i czy ogólnie to efekt silnika V czy mam się zacząć martwić, że coś jest krzywo i nie dobrze pracuje????
Podobne rzeczy dzieją się jak wciskam tylny hamulec, tyle, że tutaj wydaje mi się, że mam krzywą tarczę, bo jak kręcę kołem, to raz się kreci elegancko a raz klocek przyciera i prawie, że blokuje koło. Czy to może być przyczyną ?
|
29 lip 2010, o 17:14 |
|
|
sirmariano
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21 Posty: 635
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie znam się ale obstawiam, że masz koło krzywo ustawione - w sensie nie w linii przedniego. Ja ze swoim starym napędem jak po myciu postawie na stojaku i zapodam bieg żeby wywalić wodę z łańcucha to nic takiego się nie dzieje - owszem trochę podskakuje na dole bo jest luxny bez obciążenia ale bez paniki.
_________________
SV650S K1
|
29 lip 2010, o 17:35 |
|
|
zurek100
motocyklista
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:03 Posty: 261 Lokalizacja: Gdynia
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR F4( SV w pamieci
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Na napinaczach jest dobrze ustawiony z obu stron!
|
29 lip 2010, o 17:59 |
|
|
Bartosz
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Napiąłeś za mocno łańcuch...?
_________________ Sv 650N K7 Phantom Gray
|
29 lip 2010, o 19:10 |
|
|
zurek100
motocyklista
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:03 Posty: 261 Lokalizacja: Gdynia
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR F4( SV w pamieci
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie-e.
|
29 lip 2010, o 19:34 |
|
|
selisek
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:06 Posty: 673 Lokalizacja: Kraków/Kęty
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Skoro masz nie obciążony motocykl na podstawce (bo na nim nie siedzisz) to łańcuch jest zbyt zluzowany i jak nie masz nakładki na wahacz blisko zębatki zdawczej przy silniku - to tam może obcierać łańcuch o wahacz. Mam nadzieje że regulowałeś napięcie łańcucha siedząc na nim.
Druga bardziej prawdopodobna to masz zasyfiony tylny zacisk i Ci tłoczki czasami nie odbijają. Może to zapieczone tłoczki, albo Ci uszczelka wyszła. Rozbierz i wyczyść.
Krzywa tarcza - ktoś musiałby strasznie się nad nią znęcać żeby się rozgrzała i pokrzywiła - no chyba ze miała dzwona.
Trzecia opcja to łożyska koła, ale wątpię że to to.
_________________ Suzuki SV 650 99' - niebieska
|
29 lip 2010, o 19:47 |
|
|
zurek100
motocyklista
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:03 Posty: 261 Lokalizacja: Gdynia
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR F4( SV w pamieci
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
To nie jest kwestia regulacji łańcucha, ponieważ jeżeli koło samo się kręci po rozpędzeniu i wciśnie się sprzęgło, dźwięku nie ma. Dopiero jak się załączy jedynkę i silnik napędza zębatkę zdawczą. Tłoczki pracują prawidłowo. Sprawdziłem już to
|
29 lip 2010, o 20:35 |
|
|
przemekxn
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
O co chodzi w tej aukcji hahaha http://allegro.pl/item1169572927_swieca ... _1100.htmlŚwieca ma przejechane tylko 11tys km ^^ spala 4,4l na 100km sama przesyłka 50zł i oczekuje uczciwej ceny za tą świece loool2
|
30 lip 2010, o 17:37 |
|
|
scr
motocyklista
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 21:47 Posty: 124 Lokalizacja: Białystok
Płeć: mężczyzna
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
To musi być naprawdę kozacka świeca.
|
30 lip 2010, o 19:35 |
|
|
Bartosz
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ale sobie ktoś jaja zrobił z tą aukcją
_________________ Sv 650N K7 Phantom Gray
|
30 lip 2010, o 20:49 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
To pacjent, który jeszcze na stary forum chciał któremuś z forumowiczów wcisnąć silnik od v-stroma. Rozbił motocykl, zostało mu trochę części i próbuje sprzedać. A to ze świecą, to taka metoda na ominięcie opłaty za wystawienie drogiej aukcji. Wystawiając silnik za np. 1500zł zapłaciłby kilkadziesiąt zł prowizji, a gdyby wystawił silnik od złotówki i ktoś by za tyle wylicytował, to też raczej do dupy
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
2 sie 2010, o 12:46 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Moje pytanie: czy mniejsze ciśnienie w tylnej oponie lub jej duże zużycie może powodować mniejsza prędkość maksymalną? Jeżeli chodzi o małą svkę to v-max jest mniejszy o 10-15 km/h. No i motocykl jakby ciut słabiej mi się zbiera (szukam przyczyny i w gaźnikach).
|
4 sie 2010, o 21:31 |
|
|
Akum
rowerzysta
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:28 Posty: 12
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tak ja też zauważyłem różnice w przyspieszeniu i prędkości maksymalnej w zależności od ciśnienia w tylnej gumie
|
4 sie 2010, o 21:35 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czyli już wiadomo dlaczego mam jakieś problemy z prędkością tak z dnia na dzień bo wczoraj zmniejszyłem ciśnienie z 2,9 do 2,5 w tylnym kapciu. Dzięki Akum
|
4 sie 2010, o 21:41 |
|
|
cienki
motorowerzysta
Dołączył(a): 8 lip 2010, o 12:43 Posty: 63
Płeć: mężczyzna
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A 2,5 to czasem nie jest ciśnienie zalecane do jazdy solo?
Problem z v maxem to bardziej wina gaźników niż zmniejszenia ciśnienia.
_________________ sv 650 k8
|
4 sie 2010, o 21:45 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
2,5 to ciśnienie zalecane do tylnej opony w SV niezależnie od obciążenia. Jak napompowałeś 2,9 to zmniejszyły się opory toczenia, więc motocykl mógł przez to mieć nieco lepsze osiągi.
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
4 sie 2010, o 21:49 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Bo ostatnio znowu napompowałem 2,9 i miałem wrażenie, że mi tył lekko ucieka w złożeniu to zmniejszyłem na 2,5 czy nawet 2,4 bara i właśnie moto z łaską licznikowe 220km/h osiąga.
|
4 sie 2010, o 21:52 |
|
|
Bartosz
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Prawidłowa reakcja. Jak nabijesz za dużo to się oponka nie układa do drogi i będzie uciekało... jak zrobisz kamień jak pisał lasooch to na A4 i ogień
_________________ Sv 650N K7 Phantom Gray
|
4 sie 2010, o 22:01 |
|
|