Autor |
Wiadomość |
dekagramzla
motorowerzysta
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 19:35 Posty: 63 Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2005
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dzięki! Zaraz po napisaniu tego posta wyszperałem, że niektóre zegary Koso są sprzedawane z czujnikiem do założenia na koło. Np Koso DB 01r. Może nie jest spektakularny, ale tańszy nawet od używanych zegarów SV, a i tak miałem w planie schować go za jakąś mini owiewką. Pozostaje tylko znaleść jakiś dobry przód GSX-R i do roboty...
|
7 gru 2012, o 23:45 |
|
|
Factory
SV Rider
Dołączył(a): 25 lip 2012, o 00:17 Posty: 2361 Lokalizacja: Dolnośląskie
Płeć: mężczyzna
Moto: Volvo T5
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
witam. Ja mam trzy pytania. Otóż od dzisiaj postanowiłem wziąć sie za zimowy serwis. I żeby tak inaczej postanowiłem zacząć od sprawdzenia nowych kierunków na tył. Wcześniej widziałem ten hardcore pod siedzeniem pasażera ale dopiero teraz jak musze tam zrobic porządek to głowie sie co jest do czego... oto zdjęcie: Pytanie 1. Co to są te małe pomarańczowe elementy do których podłączone są przewody?? Pytanie 2. Zapomniałem o przerywaczu do ledowych kierunków. I teraz jak się podłącza te przerywacze?? ma być jeden do jednego kierunku?? i jak wpinac kable?? ktos mi wskaże które mam zakupić żeby działały?? Pytanie 3. Teraz kiedy chciałem unieść bak widze że niemam tego pręta do przytrzymania. Macie jakiś patent żeby zbiornik bezpiecznie był uniesiony?? dorabiał sobie może ktoś coś innego?? dziekuje z góry za odpowiedzi i pomoc
|
8 gru 2012, o 19:38 |
|
|
Dread
SV Rider
Dołączył(a): 13 wrz 2010, o 09:57 Posty: 1957
Płeć: mężczyzna
Moto: 2x 650s K9 ..... 675
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
ad1. te małe pomarańczowe służą do łączenia kabelków. Jak wchodzi tylko jeden to nic nie wnosi.- może taka izolacja końcówki ad.3 ja mio tego, że mam pręt, to i tak często na szybko wkładałem siedzenie pasażera jako podpórkę
_________________ 675
|
8 gru 2012, o 19:43 |
|
|
Miles
SV Rider
Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46 Posty: 1729 Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Te małe pomarańczowe elementy to tak zwane szybkozłączki żelkowe (w środku jest żel izolacyjny, który po zaciśnięciu w specjalnej zaciskarce rozprowadza się po wnętrzu i uszczelnia) stosowane do łączenia przewodów w kablach telefonicznych, mufach itp.
_________________ Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.
|
8 gru 2012, o 19:45 |
|
|
Factory
SV Rider
Dołączył(a): 25 lip 2012, o 00:17 Posty: 2361 Lokalizacja: Dolnośląskie
Płeć: mężczyzna
Moto: Volvo T5
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
dobra w takim razie te małe pomarańczowe złączki idą na śmieci. A co do tych przerywaczy ktos mi podpowie które kupić i jak to sie ma z podłączeniem? kierunki mam takie: Prosiłbym bardzo o wytłumaczenie jak to podłączyć razem z przerywaczem. bo działać działają ale za szybko ;-)
|
8 gru 2012, o 19:54 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Wpisz w wyszukiwarkę słowo "przerywacz" to znajdziesz cały temat o tym co, jak i gdzie podłączyć...
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
8 gru 2012, o 20:08 |
|
|
Factory
SV Rider
Dołączył(a): 25 lip 2012, o 00:17 Posty: 2361 Lokalizacja: Dolnośląskie
Płeć: mężczyzna
Moto: Volvo T5
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
a czy ten przerywacz http://www.larsson.pl/?c=r&no=MTMyMDM5O ... led+suzuki będzie ok mimo tego że ledy mam tylko z tyłu??
|
8 gru 2012, o 20:36 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2808 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Możesz jeszcze skorzystać z opornika, wystarczy go wlutować w obecną instalacje do nowych kierunków
|
8 gru 2012, o 20:59 |
|
|
Factory
SV Rider
Dołączył(a): 25 lip 2012, o 00:17 Posty: 2361 Lokalizacja: Dolnośląskie
Płeć: mężczyzna
Moto: Volvo T5
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
ok. prostsze rozwiązanie bo to mogę kupić u mnie możesz mi podpowiedzieć jaki zakupić?? mam rozumieć że jeden opornik na jeden kierunek tak? przerywacz zostaje stary?
|
8 gru 2012, o 21:11 |
|
|
Miles
SV Rider
Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46 Posty: 1729 Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tak btw to rozbierz te kierunki (podważ delikatnie klosze i powinny odskoczyć) i uszczelń przeźroczystym silikonem. W innym wypadku po deszczu kierunki zaleją się wodą bo są kompletnie nieszczelne. Aha... daj też silikonu w miejsce gdzie wyprowadzone są przewody.
_________________ Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.
|
8 gru 2012, o 21:25 |
|
|
Factory
SV Rider
Dołączył(a): 25 lip 2012, o 00:17 Posty: 2361 Lokalizacja: Dolnośląskie
Płeć: mężczyzna
Moto: Volvo T5
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
tak wiem. czytałem Twój post już przygotowałem się
|
8 gru 2012, o 21:28 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2808 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
factory zależy ile pobierają prądu nowe ledy. Mogę jedynie przypuszczać, że 3w.
W takim przypadku wg. "moich" obliczeń należy wstawić opornik 8Ohm równolegle do obwodu.
|
8 gru 2012, o 22:00 |
|
|
Factory
SV Rider
Dołączył(a): 25 lip 2012, o 00:17 Posty: 2361 Lokalizacja: Dolnośląskie
Płeć: mężczyzna
Moto: Volvo T5
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
dzieki bardzo. Najpierw spróbuje z przerywaczem bo już mam. Jak coś popsuje dam znać
|
9 gru 2012, o 10:48 |
|
|
marek
Pączek
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:25 Posty: 704 Lokalizacja: Warszawa/Piastów
Płeć: mężczyzna
Moto: Hanka CRF250r
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Mam kłopot z odkręceniem śruby, którą przykręca się boczek do baku (yamaha TT). Śruba się obraca, ale nie wykręca. Gwint jest niewidoczny i nie ma do niego dostępu, jest w obudowie baku (zdjęcie ze zdjętym boczkiem, na czerwono - tu jest wkręcona śruba). Ta śruba jest akurat inna niż wszystkie. Próbowałem odkręcając odciągać równocześnie boczek od baku, ale to nie pomaga... Help!
_________________ RED SV650S K6 > okufrowany GSF 1200 K6 BLACK > była TT 600 S > CRF250R
|
9 gru 2012, o 22:41 |
|
|
kozik
SV Rider
Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52 Posty: 5631 Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A śruba jaki ma koniec?
_________________ SV 650 S '99/GSX-R 750 K1
www.logo-ratio.pl
|
9 gru 2012, o 22:53 |
|
|
Factory
SV Rider
Dołączył(a): 25 lip 2012, o 00:17 Posty: 2361 Lokalizacja: Dolnośląskie
Płeć: mężczyzna
Moto: Volvo T5
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Panowie i panie czy jest gdzieś tu na forum lub w FAQ wymiana płynu DOT4 w sprzęgle?? bo coś mi słabo idzie szukanie z góry dziekuję.
|
9 gru 2012, o 23:04 |
|
|
marek
Pączek
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:25 Posty: 704 Lokalizacja: Warszawa/Piastów
Płeć: mężczyzna
Moto: Hanka CRF250r
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
_________________ RED SV650S K6 > okufrowany GSF 1200 K6 BLACK > była TT 600 S > CRF250R
|
9 gru 2012, o 23:16 |
|
|
kozik
SV Rider
Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52 Posty: 5631 Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Przypuszczam, że puściła jakaś nakrętka, która była przyspawana lub w jakiś inny sposób przymocowana ( na ścisło w gnieździe ) i dlatego kręci się ona razem ze śruba. Jeśli gwint był by na stałe w jakimś elemencie w baku to raczej pomimo zerwanego gwintu powinna wyjść poprzez poważanie i kręcenie jej równocześnie. A jak by zeszlifować łepek? wtedy widać było by co się pod nim znajduje i łatwiej coś poradzić. Jeśli jest to okrągłą nakrętka, która kręci się w gnieździe to jakoś ją unieruchomić i wtedy próbować ją odkręcać?
_________________ SV 650 S '99/GSX-R 750 K1
www.logo-ratio.pl
|
9 gru 2012, o 23:50 |
|
|
marek
Pączek
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:25 Posty: 704 Lokalizacja: Warszawa/Piastów
Płeć: mężczyzna
Moto: Hanka CRF250r
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Problem polega na tym, że do tego gniazda gdzie jest gwint, nie ma dostępu... Boczek zakrywa ten gwint. Będę próbował dalej.
_________________ RED SV650S K6 > okufrowany GSF 1200 K6 BLACK > była TT 600 S > CRF250R
|
9 gru 2012, o 23:59 |
|
|
kozik
SV Rider
Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52 Posty: 5631 Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jeśli boczek zakrywa gwint wiec jak by zeszlifować łepek to by i boczek odszedł? A ta śruba znajduje się w jakimś gnieździe w tym boku?
_________________ SV 650 S '99/GSX-R 750 K1
www.logo-ratio.pl
|
10 gru 2012, o 00:18 |
|
|