Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
gonzo911 napisał(a):
Hmm, mam te gówno 5 lat i dobrze nam razem...
Spokojnie, to tylko nasza polska przywara z tym gównem
Przerobiony KN powinien być podobnej przepustowości co BMC Race, a dla seryjnego wydechu i BMC Race muszą być dysze od 155 do 160. Przelotowy wydech + BMC Race to już 157,5 - 162,5.
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Nie podoba mi sie ten filmik .i normalnie smiga na takich dyszach jak ty masz ... wiec albo wydech robi spora roznice albo masz inne elementy inaczej stawione... dysza wolnych odrotow 17, 5 ja taka juz mialem ale podobno byly niekiedy 15... sruba mieszanki 2.5 obrotu wtedy afr na postoju jest najlepszy... iglica na 2 rowku od dolu jak trzymasz grotem w dol... Jak masz ustawione podobnie to mozliwe ze cos nakopales z walkami bo mi nawet na standardowych dyszach sie lepiej wkrecal... no chyba ze go zalewa i dysze sa za duze... Ja teraz zamowilem dysze 160 bo te co mam sa za male tez mam 157, 5 jezdzi spoko ale afr to zaklejeniu czesci filtra ma lepszy afr ... wiec biore 160 bo takie sa najwieksze na larssonie a jak to nie podziala to bede przymykal filtr blaszka aluminiowa... Niestety wyciecie filtra to nie wszystko ja potem zalowalem ze swoj tak wykastrosalem... i ciekaw jestem ile mi to dalo bo juz do mocy sie przyzwyczailem a i tak niemam kopyta takiego jak z2maciek czy sloniu ktorym staje na zawolanie.... motor....
Jeszcze mi taki plan przyszedl wes troche ssanie mu otwoz wtedy jest bogatsza mieszanka jak sie polepszy to znaczy ze masz za uboga mieszanke jak pogorszy to za duza dysza...
_________________ Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv... http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
vioox napisał(a):
mowilem o filmie gonzo.... slonia chodzi tak ze moj nigdy sie tak nie bedzie wkrecal ... chyba
Spokojnie, trochę cierpliwości przy strojeniu i będzie tak chodzić. Jak miałem ustawione ostatnio 2.75 obrotu na śrubach składu mieszanki to już zauważalnie wolniej silnik się wkręcał, teraz są 3 obroty i jest tak jak na filmie.
Inkling napisał(a):
Słoniu, co to za skarpetę masz na zbiorniczku? I na co Ci to? Dodaje mocy czy na wypadek kataru?
To faktycznie kawałek skarpetki, a służy temu, że po wymianie płynu hamulcowego jak dokręcę wieczko to zawsze coś wyciśnie płynu z korka i żeby ten płyn nie niszczył lakieru to jest ta skarpetka, w którą płyn wsiąknie. Kiedyś mi właśnie skapnęło trochę płynu i zniszczyło lakier.
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Słoniu napisał(a):
vioox napisał(a):
mowilem o filmie gonzo.... slonia chodzi tak ze moj nigdy sie tak nie bedzie wkrecal ... chyba
Spokojnie, trochę cierpliwości przy strojeniu i będzie tak chodzić. Jak miałem ustawione ostatnio 2.75 obrotu na śrubach składu mieszanki to już zauważalnie wolniej silnik się wkręcał, teraz są 3 obroty i jest tak jak na filmie.
Inkling napisał(a):
Słoniu, co to za skarpetę masz na zbiorniczku? I na co Ci to? Dodaje mocy czy na wypadek kataru?
To faktycznie kawałek skarpetki, a służy temu, że po wymianie płynu hamulcowego jak dokręcę wieczko to zawsze coś wyciśnie płynu z korka i żeby ten płyn nie niszczył lakieru to jest ta skarpetka, w którą płyn wsiąknie. Kiedyś mi właśnie skapnęło trochę płynu i zniszczyło lakier.
Dziwne przeciez srubka skladu mieszanki jest odpowiedzialna za sklad mieszanki kiedy silnik chodzi sobie na luzie tak?? Nie wiem co moze miec to wspolnego z wkrecaniem sie na obroty... ale niebede sie spieral... mialem na 2.75 obrota i niewidzialem roznicy ... teraz mam na 2.5 i tez niewidze roznice tyle ze na luzie jak motor pracuje mam wiekszy afr czyli oszczadzam paliwo jak stoje na swiatlach moze kiedys ustawie na 3 i zobacze czy serio sie wkreca lepiej... ty tez masz manetke quicktrotle tez pewnie inaczej jest...
P.S. Dzis mi dysze 160 przyszly moze jeszcze dzis pokrece przy gaznikach Jeszcze musze emulatorki w zawiechach podkrecic...
_________________ Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv... http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Rozebrałem gaźniki i iglica na 3 rowku była, dysza wolnych 17,5. 1 próba. Iglica na 2 rowek dysza 157,5 to nie odpalił. 2 próba. Iglica na 3 rowek i dysza original i pali. Obroty na jałowym ok, silnik na luzie wkręca się ale jeszcze nie tak ja seryjna sv. Podczas jazdy czuć dużego muła ale jakoś jeździ.
Kwestia jakie dysze teraz zamówić i co jeszcze możemy sprawdzić. A moje gaźniki nie mają możliwość regulacji składu mieszanki. Śrubki są ale nie da rady ich ani wkręcić ani wykręcić.
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
vioox napisał(a):
Dziwne przeciez srubka skladu mieszanki jest odpowiedzialna za sklad mieszanki kiedy silnik chodzi sobie na luzie tak?? Nie wiem co moze miec to wspolnego z wkrecaniem sie na obroty... ale niebede sie spieral... mialem na 2.75 obrota i niewidzialem roznicy ... teraz mam na 2.5 i tez niewidze roznice tyle ze na luzie jak motor pracuje mam wiekszy afr czyli oszczadzam paliwo jak stoje na swiatlach moze kiedys ustawie na 3 i zobacze czy serio sie wkreca lepiej... ty tez masz manetke quicktrotle tez pewnie inaczej jest...
Chodzi o przejście z obrotów jałowych na niskie - przy 2.75 jest zauważalna zwłoka, przy 3 obrotach nie ma zwłoki.
gonzo911 napisał(a):
A moje gaźniki nie mają możliwość regulacji składu mieszanki. Śrubki są ale nie da rady ich ani wkręcić ani wykręcić.
Ja z tego powodu wymieniałem gaźniki oraz ostatnio zakupiłem nową śrubę składu mieszanki - ok 90 zł. W otworkach na te śruby powinny być zawsze zatyczki, które uniemożliwiają przedostawaniu się brudu. Nigdy na żywo w żadnym motocyklu nie widziałem takiej zatyczki.
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Cytuj:
Ja z tego powodu wymieniałem gaźniki oraz ostatnio zakupiłem nową śrubę składu mieszanki - ok 90 zł. W otworkach na te śruby powinny być zawsze zatyczki, które uniemożliwiają przedostawaniu się brudu. Nigdy na żywo w żadnym motocyklu nie widziałem takiej zatyczki.
Ja na razie nowe gaźniki odpuszczę, Niski zakres obrotów i jałowe działa wg mnie dobrze.
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Ja bardzo sie obawiałem wprowadzania kilku zmian jednocześnie. Po wymianie wałków, bez ingerencji w gaźniki, zapalał ładnie i miał dobre wolne obroty. Co więcej dało sie jeździc. Z tym, że na wysokich obrotach takie miałem objawy jak słychać na Twoim filmie. Założyłem dysze 155 i rozwiercony filtr powietrza, iglice podniosłem o 1 rowek (3 od góry) i chodzi bardzo ładnie w całym zakresie obrotów. Składu mieszanki nie regulowałem. Sugerował bym wykonać jeszcze raz taką ważną czynność, opisywaną w książkach jako "make sure" w stosunku do wałków. Roboty nie wiele, a będzie mniej wątpliwości. Rozumiem, że przed modyfikacją chodził dobrze?
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Z twojego opisu wynika ze orginalna dysza jest za mala a ta 157.5 za duza ... ja bym dal rozmiar mniejsza od 155 zobacz na larssonie jakie maja i zamow... no chyba ze 155 mam takie nieuzywane bo zamowilem z mysla ze wykozystam ale ja musze miec wieksze jak chcesz to moge ci poslac po cenie z larsona jak nie to sobie zostawie a ty proboj z mniejszymi ... bo wydaje mi sie ze za bardzo ci go zalewalo zeby po przejsciu o jeden rozmiar w dol bylo wszystko ok....
_________________ Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv... http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Pierwsze wkręcenie na 1/2 manety, drugie full. Tłumik standardowy suzuki. Przy 3 wkręceniu spadł wydech:) Konfig: dysze stock, iglica 3 rowek od dołu, k&n rozwiercony, wydech stock. Jeździłem tak kawałek i do 4krmp jako tako, potem muł, i trochę lepiej powyżej 7. Ogólnie czuć że mocy na górze będzie więcej. Obrotomierz na 4 biegu zamyka bez większych problemów trochę wolniej niż seria. Po dzisiejszej jeździe obstawiam że rozrząd jest OK, tylko kwestia głównej dyszy.
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Inkling napisał(a):
Sprytne! Czyli masz gdzieś nieszczelność albo lejesz na maksa?
Zazwyczaj korek zbiorniczka i sam zbiorniczek jest mokry na gwincie i jak dokręcam to trochę się wyciśnie, a płynu leję tak, żeby poziom był na górnej kresce.