Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Autor |
Wiadomość |
TomK
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11 Posty: 1192 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Będzie prawie jak Hayka turbo
_________________ SV650S K6 YDV -> WR 450F http://bikepics.com/members/tomkdgun
|
30 lip 2013, o 15:55 |
|
|
foras1
SV Rider
Dołączył(a): 4 mar 2011, o 22:05 Posty: 800 Lokalizacja: Kraków - Nowa Huta
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S '00/01
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Tylko lżejsza
_________________ http://www.bikepics.com/members/foras1/01sv650s/
|
30 lip 2013, o 20:56 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Ostatnio jest moda na osiemsetki. MV Agusta wypuszcza F3 800 o mocy 148 KM. To i ja se wypuszczę SV800, a co.
|
31 lip 2013, o 00:49 |
|
|
BuchuOEM
SV Rider
Dołączył(a): 5 kwi 2013, o 19:31 Posty: 349 Lokalizacja: KTA
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Słoniu - nie myślałeś o swapie silnika z tl1000r do swojej ramy i podrasowaniu go. Piec podobny tylko bardzooo dziki nie wiem czy byś go w lekkiej sv ogarną. Ale łatwo z niego zrobić ponad 180KM. Tylko to już sie robi trochę za dużo jak na sv chyba...
_________________
Jeździjmy tak, aby było nas więcej a nie mniej!
|
31 lip 2013, o 16:10 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Za ciężki jest ten piec. JHS Racing Bristol nie ma już w ofercie kitu 796 ccm, Rosmoto to samo, mają tylko tłoki 744 ccm oraz nowe tuleje cylindrów, za to chcą 1200 euro. Piszę teraz maila do Zlock Racing - mają kit 744 ccm, ale za 1000 dolców, to już lepsza cena.
Oczywiście mogę sam dobrać sobie tłoki z innego moto, np 88 mm z Duca 748 lub 90 mm z 749, tylko problem jest z wymiarem sworznia - nie znam i nie wiem skąd wziąć takie info. Nowe tuleje cylindrów da się ogarnąć pewnie dużo taniej w PL niż za granicą.
|
31 lip 2013, o 16:22 |
|
|
z2maciek
motocyklista
Dołączył(a): 21 lis 2010, o 20:28 Posty: 229 Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s '02
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
W silniku wolnossącym o tej pojemności to nieosiągalne. Absolutnie nieosiągalne. Słoniu, zagalopowałeś się, ale żadnym galopem praw fizyki nie przeskoczysz
_________________ MOTOCYKLISTO !!! SPÓJRZ NA LICZNIK !!! POPATRZ DWA RAZY !!! SAMOCHODY SĄ WSZĘDZIE !!!
Ostatnio edytowano 31 lip 2013, o 17:44 przez z2maciek, łącznie edytowano 1 raz
|
31 lip 2013, o 17:20 |
|
|
z2maciek
motocyklista
Dołączył(a): 21 lis 2010, o 20:28 Posty: 229 Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s '02
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Nieosiągalne w silniku wolnossącym o geometrii (relacja skoku tłoka do średnicy cylindra) podobnym do tego, który jest w sv.
_________________ MOTOCYKLISTO !!! SPÓJRZ NA LICZNIK !!! POPATRZ DWA RAZY !!! SAMOCHODY SĄ WSZĘDZIE !!!
|
31 lip 2013, o 17:42 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
110 KM na kole dla 796, jak podaje Rosmoto to jest maksymalnie 145 KM na wale.
CBR 929: 108-110 KM RSV 1000 04: 104-110 KM RC 51: 100-106 KM
To może nie ja się zagalopowałem tylko Rosmoto.
|
31 lip 2013, o 17:49 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Z serwisówki motocykla, od którego chcesz pożyczyć tłoki
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
31 lip 2013, o 17:58 |
|
|
z2maciek
motocyklista
Dołączył(a): 21 lis 2010, o 20:28 Posty: 229 Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s '02
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Ano chyba że tak... sądziłem że mówimy cały czas o "rwhp" Natomiast to co napisałem o momencie 130 Nm w silniku wolnossącym 0,75 litra, nadal podtrzymuję.
_________________ MOTOCYKLISTO !!! SPÓJRZ NA LICZNIK !!! POPATRZ DWA RAZY !!! SAMOCHODY SĄ WSZĘDZIE !!!
|
31 lip 2013, o 18:03 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Nawet nie ogarnąłem, że są tam takie rzeczy. Z tego co na razie się dowiedziałem to tłoki 87 mm (744 ccm) oferowane przez JHS Racing są customowymi CP Carillo - jeden tłok waży 290 gram (prawdopodobnie z pierścieniami, sworzniem i zapinkami - czekam na info jeszcze) - urywa dupę, bo seryjny waży ok 320 g, a ten od Hayabusy 302 g. Może maksymalny jest przesadzony, ale ten przy obrotach mocy maksymalnej będzie na poziomie 115 Nm, maksymalny może dojść do 120 Nm, lub ciut więcej. Te 130 Nm miało być dla 796, nie 744 Do 145 "rwhp" to erjedynki nie zawsze dochodzą Tu na początku stronki jest trochę na temat mocy Ducati 749 (przepustnice 54 mm): http://www.factorypro.com/prod_pages/pr ... 04-05.htmlA jeszcze mi się przypomniało: Vikki z JHS Racing napisała mi, że jak zakładają te lekkie tłoki to nie wyważają potem układu.
|
31 lip 2013, o 18:09 |
|
|
vioox
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09 Posty: 1396 Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Chcialem zapytac czy nie da sie przelozyc cylindrow walu i korb z sv1000 choc podejzewam ze nie ... ale co tam pytam .. !?
_________________ Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv... http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766
|
31 lip 2013, o 18:22 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Wał jest kompletnie inny... niestety.
|
31 lip 2013, o 18:25 |
|
|
TomK
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11 Posty: 1192 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Ja myślałem że piszemy tu o 744 lub 796 + niskociśnieniowe turbo żeby tego wysoko nie kręcić, dlatego mnie nie dziwiły podane wielkości. Nie wiem czy się uda czy nie ale to dwa razy tyle ile producent podaje w moim wtryskowym modelu . Na rosmoto są też wyniki dla fabrycznej wersji. Jeśli porównać to do 744 to: 65 CV i 5,5 kgm - seria 106,8 CV i 9,35 kgm - 744 Czyli 70% więcej momentu i 64% więcej mocy, nie wiadomo tylko na jakim paliwie. 1 kgm - 9,81 Nm 1 CV - 1.01387 HP
_________________ SV650S K6 YDV -> WR 450F http://bikepics.com/members/tomkdgun
|
31 lip 2013, o 19:12 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Po samym rozwiercie będzie koło 95 KM. A jeszcze głowice, zawory, wzrost stonia sprężania, ewentualnie stożki. Specjalne paliwo dodaje 2-3 KM na kole. Tak gadamy o tej mocy maksymalnej, to jest nic przy mocy w niskim i średnim zakresie: oraz Wracając do naszego wału: w TT i innych zawodach latają SVkami na seryjnych wałach i seryjnym kole zamachowym, a ich silniki produkują ponad 90 KM na kole. Pierwsze 3 najmocniejsze motocykle w Tourist Trophy 2012 w klasie Supertwin to byly właśnie SVki. Link do artykułu, angielski na poziomie gimnazjum: http://suzukibulletin.co.uk/2013/05/13/ ... supertwin/Odnoszę wrażenie, że w Ameryce pękają wały w SVkach tylko dlatego, że to Ameryka A Brytyjczycy piszą jasno: wał znosi wszystko co oni robią z tymi motocyklami.
|
31 lip 2013, o 19:36 |
|
|
Inkling
SV Rider
Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47 Posty: 2539 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Gonzo, i jak tam po poprawnym ustawieniu wałków? Na jakim filtrze i dyszach zostałeś? Jak wrażenia?
|
1 sie 2013, o 12:15 |
|
|
gonzo911
SV Rider
Dołączył(a): 28 lut 2010, o 11:35 Posty: 512 Lokalizacja: Kalisz Pom
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s'00
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Ehh co to dużo pisać. Sprzedawca pomylił płytki zaworowe. Jutro myślę że znajdę chwile żeby skończyć składać. Jak nie będzie lać to będą jakieś testy.
_________________ Oddam za PLN-y https://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=27&t=22945
|
1 sie 2013, o 21:40 |
|
|
Inkling
SV Rider
Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47 Posty: 2539 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Ja jutro też pierwsze testy na sucho. Wczoraj padało, więc musiałem jechać ostrożnie.
|
1 sie 2013, o 22:22 |
|
|
vioox
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09 Posty: 1396 Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Inkling a jakie masz ustawienia ? itd... opis prosze
_________________ Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv... http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766
|
2 sie 2013, o 00:13 |
|
|
Inkling
SV Rider
Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47 Posty: 2539 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Dysze główne 155, iglicę i śrubę regulacji mieszanki dopiero dziś będę ustawiał, poziom paliwa oryginalny, wydech póki co stockowy (w najbliższych tygodniach poproszę pawelsome o wywalenie ostatniej puszki z tłumika). Moto rwie jak szalone. Ale coby nie chwalić dnia przed zachodem słońca: i u mnie pojawiła się dziura w oddawaniu mocy w okolicy 6000-6500 obr/min. Pewnie trzeba będzie podnieść iglicę o jeden ząbek lub o podkładkę (jeśli ktoś zna dobry rozmiar, to proszę o info), no i zaakceptować po części tę sytuację do momentu wybebeszenia wydechu, ale pomyślałem, że może być jeszcze jedna przyczyna. Porównuję dziś zdjęcia i wydaje mi się, że mogliśmy z Hubertem za mało zdesnorklować filtr. U Słonia (jeśli dobrze pamiętam) jest: A u mnie: Czy zbyt małe wycięcie plastiku (pewnie o 20% mniejsze niż u Słonia czy Maćka) przy dużych dyszach (155) może skutkować dziurą przy średnich obrotach??
|
2 sie 2013, o 13:41 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|