Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 22 paź 2024, o 01:41



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 57  Następna strona
SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11
Posty: 1192
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Słoniu napisał(a):
Posuwam się tak daleko bo mam już platformę pod ten silnik - świetne zawieszenie i hamulce.

Będzie dobrze!


Będzie prawie jak Hayka turbo :)

_________________
SV650S K6 YDV -> WR 450F
http://bikepics.com/members/tomkdgun


30 lip 2013, o 15:55
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 mar 2011, o 22:05
Posty: 800
Lokalizacja: Kraków - Nowa Huta
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S '00/01
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
TomK napisał(a):
Słoniu napisał(a):
Posuwam się tak daleko bo mam już platformę pod ten silnik - świetne zawieszenie i hamulce.

Będzie dobrze!


Będzie prawie jak Hayka turbo :)

Tylko lżejsza :obity:

_________________
http://www.bikepics.com/members/foras1/01sv650s/


30 lip 2013, o 20:56
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Ostatnio jest moda na osiemsetki. MV Agusta wypuszcza F3 800 o mocy 148 KM. To i ja se wypuszczę SV800, a co.


31 lip 2013, o 00:49
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2013, o 19:31
Posty: 349
Lokalizacja: KTA
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Słoniu - nie myślałeś o swapie silnika z tl1000r do swojej ramy i podrasowaniu go.
Piec podobny tylko bardzooo dziki nie wiem czy byś go w lekkiej sv ogarną. Ale łatwo z niego zrobić ponad 180KM. Tylko to już sie robi trochę za dużo jak na sv chyba...

_________________
Obrazek

Cztery kółka potrafią poruszyć ciało,ale dwa ruszają dusze.

Jeździjmy tak, aby było nas więcej a nie mniej!


31 lip 2013, o 16:10
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Za ciężki jest ten piec. JHS Racing Bristol nie ma już w ofercie kitu 796 ccm, Rosmoto to samo, mają tylko tłoki 744 ccm oraz nowe tuleje cylindrów, za to chcą 1200 euro. Piszę teraz maila do Zlock Racing - mają kit 744 ccm, ale za 1000 dolców, to już lepsza cena.

Oczywiście mogę sam dobrać sobie tłoki z innego moto, np 88 mm z Duca 748 lub 90 mm z 749, tylko problem jest z wymiarem sworznia - nie znam i nie wiem skąd wziąć takie info. Nowe tuleje cylindrów da się ogarnąć pewnie dużo taniej w PL niż za granicą.


31 lip 2013, o 16:22
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 21 lis 2010, o 20:28
Posty: 229
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s '02
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Słoniu napisał(a):
Nowe, większe tuleje cylindrów i tłoki 90 mm - 796 ccm. Po co się szczypać z 645 czy 694, jak można zrobić 0,8 l która będzie sponiewierała swoim maksymalnym momentem na poziomie 120-130 Nm?

W silniku wolnossącym o tej pojemności to nieosiągalne. Absolutnie nieosiągalne. Słoniu, zagalopowałeś się, ale żadnym galopem praw fizyki nie przeskoczysz :)

_________________
MOTOCYKLISTO !!! SPÓJRZ NA LICZNIK !!! POPATRZ DWA RAZY !!! SAMOCHODY SĄ WSZĘDZIE !!!


Ostatnio edytowano 31 lip 2013, o 17:44 przez z2maciek, łącznie edytowano 1 raz



31 lip 2013, o 17:20
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 21 lis 2010, o 20:28
Posty: 229
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s '02
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Słoniu napisał(a):
Piec 744 ccm, 141 KM... też cudo.

Nieosiągalne w silniku wolnossącym o geometrii (relacja skoku tłoka do średnicy cylindra) podobnym do tego, który jest w sv.

_________________
MOTOCYKLISTO !!! SPÓJRZ NA LICZNIK !!! POPATRZ DWA RAZY !!! SAMOCHODY SĄ WSZĘDZIE !!!


31 lip 2013, o 17:42
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
110 KM na kole dla 796, jak podaje Rosmoto to jest maksymalnie 145 KM na wale.

CBR 929: 108-110 KM
RSV 1000 04: 104-110 KM
RC 51: 100-106 KM

To może nie ja się zagalopowałem tylko Rosmoto.


31 lip 2013, o 17:49
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Słoniu napisał(a):
tylko problem jest z wymiarem sworznia - nie znam i nie wiem skąd wziąć takie info.

Z serwisówki motocykla, od którego chcesz pożyczyć tłoki ;)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


31 lip 2013, o 17:58
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 21 lis 2010, o 20:28
Posty: 229
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s '02
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Ano chyba że tak... sądziłem że mówimy cały czas o "rwhp"
Natomiast to co napisałem o momencie 130 Nm w silniku wolnossącym 0,75 litra, nadal podtrzymuję.

_________________
MOTOCYKLISTO !!! SPÓJRZ NA LICZNIK !!! POPATRZ DWA RAZY !!! SAMOCHODY SĄ WSZĘDZIE !!!


31 lip 2013, o 18:03
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Nawet nie ogarnąłem, że są tam takie rzeczy. Z tego co na razie się dowiedziałem to tłoki 87 mm (744 ccm) oferowane przez JHS Racing są customowymi CP Carillo - jeden tłok waży 290 gram (prawdopodobnie z pierścieniami, sworzniem i zapinkami - czekam na info jeszcze) - urywa dupę, bo seryjny waży ok 320 g, a ten od Hayabusy 302 g.

z2maciek napisał(a):
Ano chyba że tak... sądziłem że mówimy cały czas o "rwhp"
Natomiast to co napisałem o momencie 130 Nm w silniku wolnossącym 0,75 litra, nadal podtrzymuję.


Może maksymalny jest przesadzony, ale ten przy obrotach mocy maksymalnej będzie na poziomie 115 Nm, maksymalny może dojść do 120 Nm, lub ciut więcej. Te 130 Nm miało być dla 796, nie 744 :)

Do 145 "rwhp" to erjedynki nie zawsze dochodzą :obity:

Tu na początku stronki jest trochę na temat mocy Ducati 749 (przepustnice 54 mm):
http://www.factorypro.com/prod_pages/pr ... 04-05.html

A jeszcze mi się przypomniało: Vikki z JHS Racing napisała mi, że jak zakładają te lekkie tłoki to nie wyważają potem układu.


31 lip 2013, o 18:09
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09
Posty: 1396
Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Chcialem zapytac czy nie da sie przelozyc cylindrow walu i korb z sv1000 choc podejzewam ze nie ... ale co tam pytam .. !?

_________________
Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv...
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766


31 lip 2013, o 18:22
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Wał jest kompletnie inny... niestety.


31 lip 2013, o 18:25
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11
Posty: 1192
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
z2maciek napisał(a):
Słoniu napisał(a):
Piec 744 ccm, 141 KM... też cudo.

Nieosiągalne w silniku wolnossącym o geometrii (relacja skoku tłoka do średnicy cylindra) podobnym do tego, który jest w sv.


Ja myślałem że piszemy tu o 744 lub 796 + niskociśnieniowe turbo żeby tego wysoko nie kręcić, dlatego mnie nie dziwiły podane wielkości.
Nie wiem czy się uda czy nie ale to dwa razy tyle ile producent podaje w moim wtryskowym modelu :).

Na rosmoto są też wyniki dla fabrycznej wersji. Jeśli porównać to do 744 to:
65 CV i 5,5 kgm - seria
106,8 CV i 9,35 kgm - 744
Czyli 70% więcej momentu i 64% więcej mocy, nie wiadomo tylko na jakim paliwie.

1 kgm - 9,81 Nm
1 CV - 1.01387 HP

_________________
SV650S K6 YDV -> WR 450F
http://bikepics.com/members/tomkdgun


31 lip 2013, o 19:12
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Po samym rozwiercie będzie koło 95 KM. A jeszcze głowice, zawory, wzrost stonia sprężania, ewentualnie stożki.

Specjalne paliwo dodaje 2-3 KM na kole.

Tak gadamy o tej mocy maksymalnej, to jest nic przy mocy w niskim i średnim zakresie:

Obrazek

Obrazek


oraz


Obrazek

Obrazek



Wracając do naszego wału: w TT i innych zawodach latają SVkami na seryjnych wałach i seryjnym kole zamachowym, a ich silniki produkują ponad 90 KM na kole. Pierwsze 3 najmocniejsze motocykle w Tourist Trophy 2012 w klasie Supertwin to byly właśnie SVki.
Link do artykułu, angielski na poziomie gimnazjum: http://suzukibulletin.co.uk/2013/05/13/ ... supertwin/
Odnoszę wrażenie, że w Ameryce pękają wały w SVkach tylko dlatego, że to Ameryka :-> A Brytyjczycy piszą jasno: wał znosi wszystko co oni robią z tymi motocyklami.


31 lip 2013, o 19:36
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Gonzo, i jak tam po poprawnym ustawieniu wałków? Na jakim filtrze i dyszach zostałeś? Jak wrażenia?


1 sie 2013, o 12:15
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lut 2010, o 11:35
Posty: 512
Lokalizacja: Kalisz Pom
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s'00
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Ehh co to dużo pisać. Sprzedawca pomylił płytki zaworowe. Jutro myślę że znajdę chwile żeby skończyć składać. Jak nie będzie lać to będą jakieś testy.

_________________
Oddam za PLN-y https://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=27&t=22945


1 sie 2013, o 21:40
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Ja jutro też pierwsze testy na sucho. Wczoraj padało, więc musiałem jechać ostrożnie.


1 sie 2013, o 22:22
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09
Posty: 1396
Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Inkling a jakie masz ustawienia ? itd... opis prosze ;)

_________________
Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv...
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766


2 sie 2013, o 00:13
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Dysze główne 155, iglicę i śrubę regulacji mieszanki dopiero dziś będę ustawiał, poziom paliwa oryginalny, wydech póki co stockowy (w najbliższych tygodniach poproszę pawelsome o wywalenie ostatniej puszki z tłumika). Moto rwie jak szalone.

Ale coby nie chwalić dnia przed zachodem słońca: i u mnie pojawiła się dziura w oddawaniu mocy w okolicy 6000-6500 obr/min. Pewnie trzeba będzie podnieść iglicę o jeden ząbek lub o podkładkę (jeśli ktoś zna dobry rozmiar, to proszę o info), no i zaakceptować po części tę sytuację do momentu wybebeszenia wydechu, ale pomyślałem, że może być jeszcze jedna przyczyna. Porównuję dziś zdjęcia i wydaje mi się, że mogliśmy z Hubertem za mało zdesnorklować filtr.

U Słonia (jeśli dobrze pamiętam) jest:
Obrazek

A u mnie:
Obrazek

Czy zbyt małe wycięcie plastiku (pewnie o 20% mniejsze niż u Słonia czy Maćka) przy dużych dyszach (155) może skutkować dziurą przy średnich obrotach??


2 sie 2013, o 13:41
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 1122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 57  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL