Autor |
Wiadomość |
jurekkiller
motorowerzysta
Dołączył(a): 5 kwi 2013, o 16:17 Posty: 50 Lokalizacja: warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2004
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
odpala bez problemu, a aku mam nowy od lipca. a co z tym regulatorem? czyli to nie jest normalne ze przygasaja?
|
23 paź 2013, o 12:58 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Delikatnie mogą przygasać, jak na zegarach masz dyskotekę to coś jest na rzeczy. Pierdyliardowy raz nie chce mi się opisywać tej procedury, jest szczegółowo opisana w serwisówce.
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
23 paź 2013, o 13:01 |
|
|
jurekkiller
motorowerzysta
Dołączył(a): 5 kwi 2013, o 16:17 Posty: 50 Lokalizacja: warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2004
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
zegary troche mrugaja, ale nie tak zeby gasly. ok to spoko odpuszcze temat. dzieki.
|
23 paź 2013, o 13:05 |
|
|
Jankoś
SV Rider
Dołączył(a): 29 sie 2012, o 18:51 Posty: 1279 Lokalizacja: Wysokie Mazowieckie (okolice)
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jak już ci zaczną przygasać na amen to lepiej żebyś nie odjeżdżał daleko od domu Posprawdzaj ładowanie, akumulator, regulator, masę itp. Być może to pierdoła ale nie lekceważyłbym tego od tak, bo można się czasem zdziwić
_________________ http://www.cwaniacy.com.pl/<=Wejdź i dowiedz się jak możesz regularnie zarabiać na promocjach bankowych
|
23 paź 2013, o 13:14 |
|
|
jurekkiller
motorowerzysta
Dołączył(a): 5 kwi 2013, o 16:17 Posty: 50 Lokalizacja: warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2004
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
w serwisowce nic nie znalazlem o regulatorze.
kurde to wkoncu juz nie wiem czy to jest normalne ze przygasa czy nie?
|
23 paź 2013, o 13:16 |
|
|
Inkling
SV Rider
Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47 Posty: 2539 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
W wersji gaźnikowej nie jest to normalne i sądzę, że u Ciebie również. Stawiam na padający regler. W serwisówce - tak jak pisał Kacper - masz opisaną procedurę sprawdzenia poprawności działania regulatora napięcia.
|
23 paź 2013, o 13:19 |
|
|
jurekkiller
motorowerzysta
Dołączył(a): 5 kwi 2013, o 16:17 Posty: 50 Lokalizacja: warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2004
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
zastrzelcie mnie ale w serwisowce (tej ogolno dostepnej w necie) do sv k4 nie ma nic o regulatorze. jak mozecie to podejslijcie linka
|
23 paź 2013, o 13:29 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dla gaźnika jest to w dziale electrical system, podrozdział charging system. Procedura jest dokładnie ta sama. Klikaj tutaj
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
23 paź 2013, o 13:46 |
|
|
Jankoś
SV Rider
Dołączył(a): 29 sie 2012, o 18:51 Posty: 1279 Lokalizacja: Wysokie Mazowieckie (okolice)
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Coś mi się wydaje że Ty zaglądasz do instrukcji użytkownika a to nie to samo
_________________ http://www.cwaniacy.com.pl/<=Wejdź i dowiedz się jak możesz regularnie zarabiać na promocjach bankowych
|
23 paź 2013, o 18:13 |
|
|
Miles
SV Rider
Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46 Posty: 1729 Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czy oddając do malowania proszkowego prawą pokrywę silnika muszę wydłubywać wizjer od pomiaru poziomu oleju? Niby elementy po naniesieniu proszku wypala się w piecu w temperaturze od 140 do 200 stopni Celsjusza. Temperatura oleju w krytycznych momentach potrafi osiągnąć te 140 stopni i wydaje mi się, że klej na który chwycony jest wizjer powinien być zaprojektowany na temperaturę o wiele wyższą. Może wystarczy tylko zakleić go taśmą aluminiową, żeby mi go nie zamalowali?
_________________ Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.
Ostatnio edytowano 24 paź 2013, o 01:18 przez Miles, łącznie edytowano 1 raz
|
23 paź 2013, o 23:45 |
|
|
Hubix
SV Rider
Dołączył(a): 17 lut 2013, o 12:48 Posty: 500 Lokalizacja: Okolice Krakowa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR 600 F4I 2005
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Musisz wydłubać. To nic strasznego. Jeśli nie lakiernia proszkowa, to piaskowanie zabije ten wizjerek. A teraz ja mam pytanie: Czy pług do SV650 po 2003 jest taki sam jak do SV1000 ? Do SV650 widzę na allegro tylko pługi do rocznika 2002. Szukam pługa po 2003 roku do SV650S.
_________________ wzium wzium
Ostatnio edytowano 24 paź 2013, o 11:35 przez Hubix, łącznie edytowano 1 raz
|
24 paź 2013, o 01:05 |
|
|
Miles
SV Rider
Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46 Posty: 1729 Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Zwykły silikon wysokotemperaturowy wystarczy do ponownego zamontowania? Bo jeśli tak, to faktycznie nie ma co się bawić w zaklejanie taśmą.
_________________ Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.
|
24 paź 2013, o 11:34 |
|
|
slayer
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 15:32 Posty: 1462 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
_________________ SV liter z owiewkom:)
|
24 paź 2013, o 11:38 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Hubix, zapytaj użytkownika mejdej143. Miałem taką owiewkę i mi nie pasowała bo była zbyt szeroka dołem jak na moje wymagania. Sprzedałem mejdejowi i chyba ją zamontował. to sie moze wypowie.
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
24 paź 2013, o 14:22 |
|
|
Daug
SV Rider
Dołączył(a): 23 lis 2012, o 11:23 Posty: 427 Lokalizacja: KBR
Płeć: mężczyzna
Moto: FZ1 2008 Naked
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Skiałczy mi amorek skrętu Regeneruje się go jakoś czy coś?
|
24 paź 2013, o 19:22 |
|
|
Miles
SV Rider
Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46 Posty: 1729 Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
To najpierw napisz co to za amortyzator
_________________ Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.
|
24 paź 2013, o 23:32 |
|
|
Daug
SV Rider
Dołączył(a): 23 lis 2012, o 11:23 Posty: 427 Lokalizacja: KBR
Płeć: mężczyzna
Moto: FZ1 2008 Naked
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
fabryczny w Litrze Dzisiaj będę miał trochę czasu to spróbuję smarunek wymienić. Może go tam nawet nie ma i dlatego skiałczy.
|
25 paź 2013, o 07:26 |
|
|
kisiel_krzychu
SV Rider
Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43 Posty: 1795 Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
daug to daj znać jaki olej i jak się wymienia - może jakiś manual? ile trzeba tego wlać itp itd, mój amorek co prawda nie ma takich objawów ale wolałbym wiedzueć za wczasu co i jak.
_________________ SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]
|
25 paź 2013, o 10:26 |
|
|
Daug
SV Rider
Dołączył(a): 23 lis 2012, o 11:23 Posty: 427 Lokalizacja: KBR
Płeć: mężczyzna
Moto: FZ1 2008 Naked
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Sprawa załatwiona Amorek zdemontowałem i wciskając tłoczek stwierdziłem, że chodzi ciężko i płynnie No, alle wciskając tłoczek kilkukrotnie, wycisnąłem zawartość przez ten mały siuracz (czy jak to nazwać - zaznaczone czerwoną strzałką na poniższym obrazku) i olej też nie zdawał się dramatycznie ciemny czy coś Dalsze oględziny wykazały, że winowajcą kwików najpewniej był mały przegub kulkowy przy mocowaniu amorka ( zaznaczony na obrazku zieloną strzałką) Gdyż był rdzawy a od góry całkiem suchy. Najwyraźniej plastikowe osłonki przepuszczały wodę. Nasmarowałem gada towotem i gra Pozostało jeszcze uzupełnić olej... Miałem jeszcze Yamalube 10W do wideł więc stwierdziłem, że będzie ok. No ale przez siuracz olej 10W raczej cieżko przechodzi a strzykawki brak Zauważyłem, że tłoczek wciskając wypycham zawartość a wciągając zasysam. Oto co wymyśliłem: Zalałem olejem i wessałem ..i wypchałem to wylazło pare zanieczyszczeń. Powtórzyłem kilkukrotnie, aż przestały bąbelki wychodzić i na wciągniętej pozycji zakręciłem koreczek. I gra edit: a oleju weszło ze 2-góra 3 zakrętki Proszę się nie sugerować stertą liści pod moją ręką. Wylany, stary i rozlewany nowy przy uzupełnianiu olej, oczywiście nie był wylewany na ziemię ale został odprowadzony do specjalistycznego zbiornika i zawieziony na stację kontroli pojazdów, gdzie został poddany utylizacji. Oczywiście.
|
25 paź 2013, o 13:13 |
|
|
Janek87
SV Rider
Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58 Posty: 3738 Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czy czujnik poziomu paliwa z wtryskowej pasuje do gaźnikowej?
_________________ SV650 => X11
|
28 paź 2013, o 10:05 |
|
|