Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 28 gru 2024, o 15:32



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 57  Następna strona
SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze 
Autor Wiadomość
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Niekorzystne w sensie słabszego odejścia, mniejsza zębatka przedłuża przełożenie tej części napędu.

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


23 wrz 2013, o 18:35
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
vioox napisał(a):
Ale Nki maja z tylu o jeden zab wieksza zebatke... co jest niekozystne raczej jesli chodzi o vmax nie?


Tak i prędkość maksymalna na 6 biegu przy 11 000 obr/min to 242 km/h. Dla wtryskowej Ski jest to 248 km/h.

Inna sprawa, że seryjne SVki mają za mało mocy, żeby dobić do prędkości maksymalnej, na którą pozwala im przełożenie.


23 wrz 2013, o 19:32
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
kacperski napisał(a):
Rozkosmany, bredzisz, masz kijowy gps, albo przypadkiem trafiła ci się uber tunerska sztuka (to drugie pozwoli ci najłatwiej wyjść z twarzą). Takie osiągi ma dopiero duża sv, i to nie każda... Jak pisał słoniu, przełożenie w sv kończy się sporo przed prawdziwymi 245 kilometrami (gażniki i wtrysk zazwyczaj kończą w okolicach licznikowych 225 minus jakieś 5-10% przekłamania). Przedłużone przełożenia nie pomagają, więc na oko, solo, musiał byś mieć 110+ koni, z córą i bagażami to już pułap gdzie niejeden lyter dostanie zadyszki.

Przesunięte odcięcie to też norma, błędy w kalibracji obrotomierza zdarzają się nawet przy nowoczesnych cyfrowych zegarach (pomijam części wyścigowe z własnym czujnikiem). Np. gażnikowa sv zazwyczaj odcina przy ca. 11krpm na zegarze, fabryka twierdzi, że przy 10.500. Panie premierze, jak żyć?

@Vioox
Gaźnikiem ciągnie 5-kę do odcięcia, na 6-ce silnik wyrównuje gdzieś w okolicach 9.500-10.000 i tak sobie pyrka +/- 2km/h w zależności od nachylenia drogi.


W sumie to doskonale zdaję sobie sprawę że mocy trzeba sporej żeby cisnąć z taaakkimi oporami jakie trzeba dla 245.
Niemniej wstępnie założę że mam kijowy GPS i cos mu sie popierniczyło. Czy tunerska sztuka to zabij nie wiem. I chociaż miałem rozgrzebany silnik to nie przyszło mi do głowy mierzyć średnic cylindrów. Tymczasowo więc przyjmijmy że na twarzy mi nie zależy. Tym bardziej gdy ma się taką mordę jak moja to w zasadzie bez różnicy :)
Ale sprawa mnie intryguje teraz. Po pierwsze to również byłbym daleki żeby zmieniać np. przekładnię. Kija da skoro silnik na lżejszej dla niego i tak nie byłby w stanie zakręcić do odcinki na 6 biegu. Jeżeli odcinka go by powstrzymywała to owszem, możnaby naddatek mocy wyzyskać do nieco szybszego przemieszczania się.
Sęk mam teraz taki że o ile mój zdymany GPS cos tam sobie rejestrował, to jak wytłumaczyć to że gdy pocisnę na max-a od czasu do czasu to kątem oka widzę że obrotomierz spoko wali przynajmniej na połowę czerwonego pola? Dokładnie i tak nie mam czasu obczajać co tam się dzieje. Czy obrotomierz mógłby być tak walnięty żeby kłamać o przynajmniej 2 tys. obrotów?
Albo z innej beczki, bo ja nigdy w to nie wnikałem. Przy powiedzmy 100 na budziku jakie powinny być obroty silnika na 6-tym biegu. Jechnąłbym się w celach badawczych żeby to sprawdzić. Albo pojadę już teraz i wyniki z mojego sprzęta wypiszę tutaj. Przynajmniej określę czy w miarę ok pokazuje obrotomierz.
Ps.
Tak z ciekawości poszukam starych uszczelek głowic, bo wydaje mi się że możnaby po śladach wykapowac czy cylindry faktycznie nie są przewiercone.


23 wrz 2013, o 19:53
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Dla SV650S: 4 500 obr/min na 6 biegu to jest ok 100 km/h.


23 wrz 2013, o 20:04
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Właśnie jechnąłem za wioskę i spowrotem.
Tak mniej więcej jest ale bardziej 4750 przy 100km/h.

Ps. Jak zrobili odcinkę w SV, blokowanie tylko na module zapłonowym? żzy może też jeszcze jakiś czujnik w samym obrotomierzu, bo zdaje się że gdzieś taki patent widziałem.
Moja odcina dopiero przy 12 tys, a wierzyć mi się nie chce że obrotomierz aż tak kłamie. Prędzej to poprzednik pojechał po odcince, sądząc z nieco większych obrotów dla 100 od tych co Słoń zadał to mam zmienionie przełożenie ale na lżejsze, za to suzi harata obrotami bez opamiętania.

(tak dla jaj zacząłem sobie liczyć, zakładając licznikowe prędkości i oczywiście wystarczająca moc to ta moja padaka licznikowe 245 powinna wytargać przy 11637 obrotach. Obrotomierz wali mi pod 12 tys czyli być może wcale GPS-a nie mam skopanego zbytnio. Albo wieksze tłoki jak sugerowaliście, albo moc 110 nie jest potrzebna żeby tyle wybujać a tylko to co jest w stanie ten silnik wydusić z siebie forsowaniem obrotów)


23 wrz 2013, o 20:50
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09
Posty: 1396
Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Mi tez kreci do ponad polowy czerwonego pola ale na 6 boegu opory sa za duze zeby przekroczyc chocby 9.5 tys... na dniach chce badac kompresje w cylindrach i ewntualnie plukanke zrobic podobno moze to zmniejszyc opory w silniku i wtedy cos moze sie zyska... sa jeszcze takie specyfiki jak ceramizery ale niewiem czy to cos daje daz widzialem to na targach w berlinie i akurat w ulotce mieli wykres z hamowni wlasnie svki i pamietam ze zysk mocy jakis tam byl niby... firmy nie pamietam niestety...

_________________
Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv...
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766


23 wrz 2013, o 21:20
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
sęk w tym że moja łazi po czerwonym polu na 6-tym biegu :hmm:


23 wrz 2013, o 21:27
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09
Posty: 1396
Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
No to masz fajnie :) ciekawe czemu :) zeby moja tak chciala ale jezzcze zamierzam z nia troche poobcowac i moze dojde co mam nie tak...

_________________
Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv...
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766


23 wrz 2013, o 21:34
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59
Posty: 1840
Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Rozkosmany napisał(a):
sęk w tym że moja łazi po czerwonym polu na 6-tym biegu :hmm:

chyba ci się trafił koń na sterydach :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: nic tylko pozazdrościć

BTW. My to się chyba z innego forum znamy :) na zagranicznym działam jako "kot" (ten sam avatar).

_________________
Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie ;P


23 wrz 2013, o 21:36
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
pm2z napisał(a):
Rozkosmany napisał(a):
sęk w tym że moja łazi po czerwonym polu na 6-tym biegu :hmm:

chyba ci się trafił koń na sterydach :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: nic tylko pozazdrościć

BTW. My to się chyba z innego forum znamy :) na zagranicznym działam jako "kot" (ten sam avatar).


Ano, chyba się znamy.
Ja na zagranicznym mam też ten sam obrazek. Byleś na ognisku 13-go czy tez 14-tego? Ja jechałem do domu cos koło 19-tej
Ps. A co do konia na sterydach to sam jestem trochę zdziwiony i bodaj pojadę gdzie na jaką hamownię żeby zobaczyć co w małej siedzi.


23 wrz 2013, o 21:42
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59
Posty: 1840
Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Rozkosmany napisał(a):
pm2z napisał(a):
Rozkosmany napisał(a):
sęk w tym że moja łazi po czerwonym polu na 6-tym biegu :hmm:

chyba ci się trafił koń na sterydach :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: nic tylko pozazdrościć

BTW. My to się chyba z innego forum znamy :) na zagranicznym działam jako "kot" (ten sam avatar).


Ano, chyba się znamy.
Ja na zagranicznym mam też ten sam obrazek. Byleś na ognisku 13-go czy tez 14-tego? Ja jechałem do domu cos koło 19-tej

Nie, ja niestety nie z Wysp tylko ze Szwecji i zazdroszczę wam tej forumowej atmosfery, że wspólne wypady i w ogóle...
A kojarzę cię z jakiejś pogadanki gościa, któremu się heble blokowały i zapewniał, że tak być musi na tych klockach :hahaha:

_________________
Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie ;P


23 wrz 2013, o 21:49
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Aaaaa, faktycznie. Gościu zapewniał że 1/4 obrotu swobodnego koła to OK i dopóki nie parzy w łapę bez heblowania to spoko. A ja obstawałem przy tym że zaj..... centralnie paszczą w asfalt z powodu kijowych hebli to żadna przyjemność. I widok wszystkich gwiazd tego nie rekompensuje :) No a atmosfera u nas spoko. Jeździmy, pijemy soki :) wracamy i znowu jaki grill czy ognicho. Ja za parę dni zapodam parapetówę. Fajnie bedzie, pewno przyjada gliny i zrobią odcinkę :hahaha:

sorry za offtopa


23 wrz 2013, o 21:58
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Dopiero dziś po wymuszonej przerwie zrobiłem przegląd rejestracyjny, kawałeczek się przejechałem i nagrałem filmik z wkręcania się silnika.
http://w98.wrzuta.pl/film/4og4K7sRXqs/wideo0000n
(jeśli ktoś potrafi zmienić link na okienko forumowe, to proszę o zmianę)
Tak silnik pracuje po porządnym rozgrzaniu. Na zimnym kichał od czasu do czasu w wydech i miał paskudną dziurę przy 6 tys. obrotów - na postoju, na jałowym biegu robiąc przegazówkę po ok. 5 minutowym nagrzewaniu silnika. Po powrocie z przeglądu (ok. 2km) wkręcał się już jak na filmie, nie było żadnego strzelania w gaźnik czy wydech. Strzelanie w wydech zaczęło się - co ciekawe - dopiero po zsynchronizowaniu gaźników; po samym założeniu desnorklowanego filtra, wywaleniu ostatniej komory z wydechu, wykręceniu śruby mieszanki o 3 obroty, zmianie dysz głównych na 155 i podniesieniu iglicy na środkowy rowek (a przed zsynchronizowaniem) nie było strzelania/kichania w wydech.

Na filmiku pierwsze dwie przegazówki na full odkręceniu manety, trzecia na 1/2 odkręcenia i ostatnia znów na full. Słoniu, Twój pracuje podobnie czy bardziej gładko?
Muszę w najbliższych dniach znów zrobić testy drogowe.


Ostatnio edytowano 25 wrz 2013, o 18:41 przez Inkling, łącznie edytowano 1 raz



25 wrz 2013, o 17:20
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09
Posty: 1396
Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
O co chodzi z ta komora w gazniku ?

_________________
Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv...
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766


25 wrz 2013, o 17:46
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 mar 2011, o 22:05
Posty: 800
Lokalizacja: Kraków - Nowa Huta
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S '00/01
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Chodziło o komorę w tłumiku, Inkling się rąbnął ;)

_________________
http://www.bikepics.com/members/foras1/01sv650s/


25 wrz 2013, o 18:25
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
A tak, przepraszam. Chodziło o tłumik, już poprawione.


25 wrz 2013, o 18:41
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2807
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Chyba najlepszym wyjściem byłaby wizyta na hamowni. Myślałeś już o tym?
Ew. na stacji diagnostycznej spaliny sprawdzić.

Mam nadzieje, że już kolektor ci się nie świeci i nie masz problemu z temp spalin. xD


25 wrz 2013, o 19:06
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Inkling, jest bardzo dobrze - bardzo szybko wchodzi na obroty i bardzo szybko schodzi. Mój pracuje dokładnie tak samo:



25 wrz 2013, o 19:16
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Cześć, Hubert :) Nie, po tamtym pamiętnym dniu i nocy już lampion w kształcie kolanka nie występował :)
Myślałem o hamowni, nawet znalazłem tu w Krakowie, ale to jednak pare złotych kosztuje, więc pewnie dopiero na wiosnę. Być może zacznę od colortune.
PS. Jesteś już w Krakowie? Nie wybierasz się na zakończenie sezonu?

Słoniu, a też u Ciebie występuje duża różnica w pracy silnika przed nabraniem właściwej temperatury i po nagrzaniu? Wcześniej tak nie miałem, a obecnie na zimnym silniku (po zdjęciu ssania) porafi sobie co pare sekund piernąć, po kilku minutach nagrzewania ma wciąż "zawahanie" na 6000 obrotów. A po krótkiej przejażdżce na biegu jałowym pracuje jak Twój :) Ciekawe to.


25 wrz 2013, o 19:21
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2807
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Będę w poniedziałek ;p
Na zakończenie nie dam rady.
Zajrzyj na stacje diagnostyczną (dokładność pomiaru słaba zazwyczaj, ale coś pokazuje) i poproś o analize spalin. Mi za farmo sprawdził, a przynajmniej będziesz wiedział co nieco.


25 wrz 2013, o 20:16
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 1122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 57  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL