Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 23 sty 2025, o 19:43



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
motocyklista

Dołączył(a): 9 sty 2013, o 23:25
Posty: 119
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2k4
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Strong86 napisał(a):
http://motorboleslawiec.otomoto.pl/ Byłem u tego Handlarza kilka razy i byłem zaskoczony jak ładne ma maszyny polecam! Ceny ma wysokie ale coś się da utargować na pewno;p


Pytam pod kątem serwisu raczej. :)


13 mar 2014, o 13:57
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 25 lut 2014, o 22:45
Posty: 17
Płeć: kobieta
Moto: kobieta
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam, mam pytanie odnośnie zacisków hamulcowych przednich w sv650, czy pasowały by zaciski z roku ok. 2006 do 2001, z tego co czytałem to hamulce nie przechodziły żadnych zmian, ale dla pewności wole się upewnić, z góry dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam.


13 mar 2014, o 20:20
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 25 lut 2014, o 20:12
Posty: 25
Lokalizacja: Gniezno
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jestem świeżym posiadaczem SV'ki rok 2000, powoli wkraczam w świat motoryzacji więc proszę o nie negowanie moich pytań :mrgreen: . Mam pytanie odnośnie kontrolki oleju, świeci przy przekręceniu kluczyków, po zapłonie gaśnie. Kontrolka od paliwa zapala się po przekręceniu kluczyka i gaśnie po jakichś 5 sekundach, mimo że paliwa jest dość. Chciałem się upewnić czy to zachowanie jest normalne.
Jeszcze jedno pytanie odnośnie wrzucania jedynki, czy delikatne szarpnięcie motocykla do przodu przy wrzucaniu jedynki to rzecz normalna? Z góry dziękuję za odpowiedzi ;)


13 mar 2014, o 21:44
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2013, o 23:26
Posty: 1272
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR 1000 RR
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Hej :)
- to wszystko jest normalne masz ten ręczniczek co i ja :boogie:
jak moto masz jeszcze na ssaniu czyli ok 2k i troche obrotów mozesz to odczuć jak zapinasz bieg
- gdy już jest ciepły a ssanie zamknięte wtedy jest to nieodczuwalne .
Co do kontrolki to taka,, procedura startowa'' pokazująca ze żarówka działa
jak ubędzie Ci paliwa zacznie migać - jak juz zostanie niewiele w baku będzie świecieć stałym światłem
to takie rozwiązanie zamiast kolejnego zegara z paliwem ( wg mnie jest w sam raz )

_________________
Hard Work Beats Talent.


13 mar 2014, o 22:20
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58
Posty: 3738
Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Marpol napisał(a):
jak ubędzie Ci paliwa zacznie migać - jak juz zostanie niewiele w baku będzie świecieć stałym światłem
to takie rozwiązanie zamiast kolejnego zegara z paliwem ( wg mnie jest w sam raz )
O ile franca czujnik działa :]

_________________
SV650 => X11 :kerm:


13 mar 2014, o 22:23
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
:obity:
U mnie znaczy było tak że migał. Se jade więc dalej aż sie zapali na amen. Ale zanim zapalila się lampka na amen to ja juz pchałem do stacji. Jakie 5 mil było :hahaha:
Nie wierzę mu za chiny ludowe.
A wogóle to ile paliwa teoretycznie w zbiorniku powinno być gdy > swieci ciągle?

ps. U mnie zaczyna migać gdy do zbiornika zmieści się jakieś 12 może 13 litrów


14 mar 2014, o 00:06
Zobacz profil
pieszy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 maja 2013, o 06:46
Posty: 7
Lokalizacja: Warszawa // Łosice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Szybkie pytanko, z takimi luzami zaworowymi mogę do wakacji polatać i jak będzie ciepło na spokojnie zrobić czy sprawa raczej pilna?

Na obu cylindrach luzy podobne:

Zawory wydechowe:
I- 0,20 luźno (0,25 nie wchodzi)
II- 0.20 ciasno
Zawory ssące:
I- 0,2 nie wchodzi, 0,15 ciasno
II- 0.1 ciasno, 0,15 nie wchodzi

_________________
Simson S51 => Dealim VT125 => GSX-R 600 SRAD => SV 1000 K3


14 mar 2014, o 08:59
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 18 gru 2013, o 14:27
Posty: 172
Lokalizacja: de. Obertshausen /pl. ok. Opole
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1000 sz
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
aliend napisał(a):
Zawory wydechowe:
I- 0,20 luźno (0,25 nie wchodzi)
II- 0.20 ciasno
Zawory ssące:
I- 0,2 nie wchodzi, 0,15 ciasno
II- 0.1 ciasno, 0,15 nie wchodzi


na tym II to jestes na dolnej granicy ale mysle ze pare km ( ale nie pare tysiecy km ) mozesz jeszcze zrobic.
Wszystko zalezy jak dokladnie mierzyles

voss

_________________
Noc była czarna jak sumienie faszysty ...
.........
WSK 125 pierwsze kroki
.........
Suzuki SV 1000 SZ razem z ZZR 600


14 mar 2014, o 09:16
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 17 wrz 2013, o 12:02
Posty: 49
Lokalizacja: Kraków/Gorlice
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Serwisowka podaje dla wydechowych 0.2 do 0.3 a dla ssących 0.1 do 0.2 wiec masz w normie. Wydaje mi sie ze za jakiś czas po prostu sprawdz czy cos sie zmienilo i będziesz wiedzial, jak dalej to samo to luz a jak wypadnie z tolerancji to regulacja.

Sent from my RM-885_eu_poland_273 using Tapatalk


14 mar 2014, o 15:25
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11
Posty: 1192
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
chlypa napisał(a):
Serwisowka podaje dla wydechowych 0.2 do 0.3 a dla ssących 0.1 do 0.2 wiec masz w normie. Wydaje mi sie ze za jakiś czas po prostu sprawdz czy cos sie zmienilo i będziesz wiedzial, jak dalej to samo to luz a jak wypadnie z tolerancji to regulacja.

Sent from my RM-885_eu_poland_273 using Tapatalk

Tyle że na II ma dolną tolerancję "ciasno" a widać że nie ma szczelinomierza ze skokiem co 0,02 mm, by sprawdzić jak zachowuje się 0,08 albo 0,18.
Tak jak wyżej napisano, "zależy jak dokładnie mierzyłeś".

_________________
SV650S K6 YDV -> WR 450F
http://bikepics.com/members/tomkdgun


14 mar 2014, o 15:39
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 17 wrz 2013, o 12:02
Posty: 49
Lokalizacja: Kraków/Gorlice
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czyli jak 0,1 wchodzi ciasno to źle? Dolna granica owszem ale w tolerancji się jeszcze mieści dlatego na mój rozum należy za jakiś czas sprawdzić czy nadal 0,1 wchodzi czy już nie. Raczej nic nie rozpycha jak 0,1 wchodzi ciasno, po prostu luz jest 0,1. Jeśli się mylę proszę o poprawienie.


14 mar 2014, o 16:47
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie popadajmy w paranoję :obity: Luzy są dobre i mysle że spoko można śmigać.
Ja osobiście (nikt nie musi sie zgadzać) preferuję ustawienie w pobliżu dolnej granicy i dla pewności sprawdzam też na gorącym silniku. Proszę dalej o wyraźne przeczytanie co napiszę dalej żeby sie jakas przepychanka nie zrobiła przez nie zrozumienie co chcę przekazać.

Wiem że sie zmniejszą :mrgreen: niemniej sprawdzam czy są w dalszym ciagu jakieś luzy na gorącym i bardziej się skupiam czy są możliwie zbliżone parami do siebie. Z doświadczenia z SV moge powiedzieć że ssące zawory mało co reagują na fakt że silnik jest gorący, natomiast wydechowe całkiem konkretnie. I początkowy luz wiekszy na zimnym silniku któregoś z nich wcale nie oznacza że po rozgrzaniu będzie również większy od sąsiada.
Inaczej mówiąc, gdyby idealnie ustawic luzy np. na wlotowych 0.15 a wylotowych 0.25 to po rozgrzaniu okazałby się że mamy na każdym z zaworów inny wymiar, o iles tam mniejszy oczywiście. Zadałem sobie kiedyś zabawę polegającą na tym żeby tak dobrać płytki aby luzy były jednakowe parami po rozgrzaniu silnika. Piepszyłem się z tym dwa dni :obity: Gdyby nie pomoc w postaci całej skrzynki z podkładkami ze znajomego warsztatu wogóle nic bym nie wskórał. A tak prawie udało mi się zrobić to co zaplanowałem.
Prawie :obity: Bo róznice w dalszym ciagu pozostały i trzebaby szlifować co niektóre płytki o np. 0.01 mm

ed. dodam że po ostudzeniu silnika to normalnie bangladesch z luzami :obity: Jakby żadnej prawidłowości w ich ustawieniu nie było :hahaha:


14 mar 2014, o 21:45
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2012, o 22:56
Posty: 468
Lokalizacja: Grochowa - Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: gsxr1000 k8,mz 251
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
jaka jest długość od koła do koła sv 1000 ? mniej wiecej , nie potrzebuje wymiarów co do milimetra ;)


aaa dobra znalazłem 2130 mm

_________________
dyn dyn dwusuwa I ryk V-ki ! tym co kocham <3
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ-251/47232 ;]


15 mar 2014, o 12:38
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 22 wrz 2011, o 14:28
Posty: 188
Lokalizacja: Gniezno
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650n k5
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
wiecie może kto przerabiał lampe przednia na soczewke?


15 mar 2014, o 22:38
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 22 sty 2013, o 17:02
Posty: 394
Płeć: mężczyzna
Moto: Suzuki Hayabusa K8
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
pytanko czy jak mam opone o rozmiarze 180 oryginalny rozmiar a bede chcial założyć 190 czy bedzie w czyms problem ? i czy w ogole ona wejdzie do SV 1000


16 mar 2014, o 00:17
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43
Posty: 1795
Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
matttm1 napisał(a):
pytanko czy jak mam opone o rozmiarze 180 oryginalny rozmiar a bede chcial założyć 190 czy bedzie w czyms problem ? i czy w ogole ona wejdzie do SV 1000


190 wejdzie bez problemu, mam u siebie

_________________
SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]


16 mar 2014, o 00:26
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43
Posty: 1795
Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
kaziu14-14 napisał(a):
wiecie może kto przerabiał lampe przednia na soczewke?



forumowicz RobertO

_________________
SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]


16 mar 2014, o 00:26
Zobacz profil WWW
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 06:10
Posty: 269
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S & XRX125
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pytanie za 100 pkt. :)

Do SVki Ski na gaźniku fabrycznie wchodzi łańcuch 108 ogniw, zębatka przód 15 zębów, zębatka tył 44 zęby

Jaka zębatka będzie potrzebna na tył jeśli założymy łańcuch 118 ogniw? :hmm:

I ewentualnie jak to się liczy?

Jeśli ktoś ma zamiar podesłać tę dla mnie mega skomplikowaną tabelę po angielsku, na którą wciąż trafiam w sieci, to niech od razu doda do niej instrukcję obsługi po polsku. ;)

_________________
http://grupa-poludnie.info
http://picasaweb.google.com/leon.1981.krk


16 mar 2014, o 12:17
Zobacz profil
amelinum!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 21:39
Posty: 730
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3+Ducati 848
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
kaziu14-14 napisał(a):
wiecie może kto przerabiał lampe przednia na soczewke?

Ja ;)
Obrazek

_________________
SV 650 S+Ducati 848
Gregor aka TigerA1


16 mar 2014, o 13:17
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 18 gru 2013, o 14:27
Posty: 172
Lokalizacja: de. Obertshausen /pl. ok. Opole
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1000 sz
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
leon napisał(a):
Pytanie za 100 pkt. :)

Do SVki Ski na gaźniku fabrycznie wchodzi łańcuch 108 ogniw, zębatka przód 15 zębów, zębatka tył 44 zęby

Jaka zębatka będzie potrzebna na tył jeśli założymy łańcuch 118 ogniw? :hmm:

I ewentualnie jak to się liczy?

Jeśli ktoś ma zamiar podesłać tę dla mnie mega skomplikowaną tabelę po angielsku, na którą wciąż trafiam w sieci, to niech od razu doda do niej instrukcję obsługi po polsku. ;)


No tego jeszcze nigdy tak nie liczyłem,
zawsze się wylicza długość łańcucha do zebatek.
Ale co mi tam można i tak:

no wiec z tego ( 108 ogniw, 15 i 44 zęby ) wychodzi ze odstęp miedzy osiami ~622mm
Wzór: pierwiastek z ((((t * Z1 + t * Z2 - 2 * t * GL) / 8) * ((t * Z1 + t * Z2 - 2 * t * GL) / 8)) - (Z2 - Z1) / (4 * PI)) * 2 - dr

A wiec żeby " nawinąć" 118 ogniw zwiększając tylko jedno kolo zębate trzeba je zwiększyć do z 44 do 64

x = 2 * a / t + (Z1 + Z2) / 2 + A * t / a

wtedy wychodzi ze przy 622 i 15,64 potrzeba 118,06 ogniwa


i co dostane te 100 pkt? :hahaha:

voss

_________________
Noc była czarna jak sumienie faszysty ...
.........
WSK 125 pierwsze kroki
.........
Suzuki SV 1000 SZ razem z ZZR 600


16 mar 2014, o 18:37
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL