Autor |
Wiadomość |
Magpie
motocyklista
Dołączył(a): 9 sty 2013, o 23:25 Posty: 119 Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2k4
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pytam pod kątem serwisu raczej.
|
13 mar 2014, o 13:57 |
|
|
nodalejlama
rowerzysta
Dołączył(a): 25 lut 2014, o 22:45 Posty: 17
Płeć: kobieta
Moto: kobieta
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam, mam pytanie odnośnie zacisków hamulcowych przednich w sv650, czy pasowały by zaciski z roku ok. 2006 do 2001, z tego co czytałem to hamulce nie przechodziły żadnych zmian, ale dla pewności wole się upewnić, z góry dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam.
|
13 mar 2014, o 20:20 |
|
|
SVMM
rowerzysta
Dołączył(a): 25 lut 2014, o 20:12 Posty: 25 Lokalizacja: Gniezno
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jestem świeżym posiadaczem SV'ki rok 2000, powoli wkraczam w świat motoryzacji więc proszę o nie negowanie moich pytań . Mam pytanie odnośnie kontrolki oleju, świeci przy przekręceniu kluczyków, po zapłonie gaśnie. Kontrolka od paliwa zapala się po przekręceniu kluczyka i gaśnie po jakichś 5 sekundach, mimo że paliwa jest dość. Chciałem się upewnić czy to zachowanie jest normalne. Jeszcze jedno pytanie odnośnie wrzucania jedynki, czy delikatne szarpnięcie motocykla do przodu przy wrzucaniu jedynki to rzecz normalna? Z góry dziękuję za odpowiedzi
|
13 mar 2014, o 21:44 |
|
|
Marpol
SV Rider
Dołączył(a): 15 maja 2013, o 23:26 Posty: 1272
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR 1000 RR
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Hej - to wszystko jest normalne masz ten ręczniczek co i ja jak moto masz jeszcze na ssaniu czyli ok 2k i troche obrotów mozesz to odczuć jak zapinasz bieg - gdy już jest ciepły a ssanie zamknięte wtedy jest to nieodczuwalne . Co do kontrolki to taka,, procedura startowa'' pokazująca ze żarówka działa jak ubędzie Ci paliwa zacznie migać - jak juz zostanie niewiele w baku będzie świecieć stałym światłem to takie rozwiązanie zamiast kolejnego zegara z paliwem ( wg mnie jest w sam raz )
_________________ Hard Work Beats Talent.
|
13 mar 2014, o 22:20 |
|
|
Janek87
SV Rider
Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58 Posty: 3738 Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
O ile franca czujnik działa
_________________ SV650 => X11
|
13 mar 2014, o 22:23 |
|
|
Rozkosmany
SV Rider
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06 Posty: 2164 Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
U mnie znaczy było tak że migał. Se jade więc dalej aż sie zapali na amen. Ale zanim zapalila się lampka na amen to ja juz pchałem do stacji. Jakie 5 mil było Nie wierzę mu za chiny ludowe. A wogóle to ile paliwa teoretycznie w zbiorniku powinno być gdy > swieci ciągle? ps. U mnie zaczyna migać gdy do zbiornika zmieści się jakieś 12 może 13 litrów
|
14 mar 2014, o 00:06 |
|
|
aliend
pieszy
Dołączył(a): 12 maja 2013, o 06:46 Posty: 7 Lokalizacja: Warszawa // Łosice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Szybkie pytanko, z takimi luzami zaworowymi mogę do wakacji polatać i jak będzie ciepło na spokojnie zrobić czy sprawa raczej pilna?
Na obu cylindrach luzy podobne:
Zawory wydechowe: I- 0,20 luźno (0,25 nie wchodzi) II- 0.20 ciasno Zawory ssące: I- 0,2 nie wchodzi, 0,15 ciasno II- 0.1 ciasno, 0,15 nie wchodzi
_________________ Simson S51 => Dealim VT125 => GSX-R 600 SRAD => SV 1000 K3
|
14 mar 2014, o 08:59 |
|
|
voss
motocyklista
Dołączył(a): 18 gru 2013, o 14:27 Posty: 172 Lokalizacja: de. Obertshausen /pl. ok. Opole
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1000 sz
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
na tym II to jestes na dolnej granicy ale mysle ze pare km ( ale nie pare tysiecy km ) mozesz jeszcze zrobic. Wszystko zalezy jak dokladnie mierzyles voss
_________________ Noc była czarna jak sumienie faszysty ... ......... WSK 125 pierwsze kroki ......... Suzuki SV 1000 SZ razem z ZZR 600
|
14 mar 2014, o 09:16 |
|
|
chlypa
rowerzysta
Dołączył(a): 17 wrz 2013, o 12:02 Posty: 49 Lokalizacja: Kraków/Gorlice
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Serwisowka podaje dla wydechowych 0.2 do 0.3 a dla ssących 0.1 do 0.2 wiec masz w normie. Wydaje mi sie ze za jakiś czas po prostu sprawdz czy cos sie zmienilo i będziesz wiedzial, jak dalej to samo to luz a jak wypadnie z tolerancji to regulacja.
Sent from my RM-885_eu_poland_273 using Tapatalk
|
14 mar 2014, o 15:25 |
|
|
TomK
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11 Posty: 1192 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tyle że na II ma dolną tolerancję "ciasno" a widać że nie ma szczelinomierza ze skokiem co 0,02 mm, by sprawdzić jak zachowuje się 0,08 albo 0,18. Tak jak wyżej napisano, "zależy jak dokładnie mierzyłeś".
_________________ SV650S K6 YDV -> WR 450F http://bikepics.com/members/tomkdgun
|
14 mar 2014, o 15:39 |
|
|
chlypa
rowerzysta
Dołączył(a): 17 wrz 2013, o 12:02 Posty: 49 Lokalizacja: Kraków/Gorlice
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czyli jak 0,1 wchodzi ciasno to źle? Dolna granica owszem ale w tolerancji się jeszcze mieści dlatego na mój rozum należy za jakiś czas sprawdzić czy nadal 0,1 wchodzi czy już nie. Raczej nic nie rozpycha jak 0,1 wchodzi ciasno, po prostu luz jest 0,1. Jeśli się mylę proszę o poprawienie.
|
14 mar 2014, o 16:47 |
|
|
Rozkosmany
SV Rider
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06 Posty: 2164 Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie popadajmy w paranoję Luzy są dobre i mysle że spoko można śmigać. Ja osobiście (nikt nie musi sie zgadzać) preferuję ustawienie w pobliżu dolnej granicy i dla pewności sprawdzam też na gorącym silniku. Proszę dalej o wyraźne przeczytanie co napiszę dalej żeby sie jakas przepychanka nie zrobiła przez nie zrozumienie co chcę przekazać. Wiem że sie zmniejszą niemniej sprawdzam czy są w dalszym ciagu jakieś luzy na gorącym i bardziej się skupiam czy są możliwie zbliżone parami do siebie. Z doświadczenia z SV moge powiedzieć że ssące zawory mało co reagują na fakt że silnik jest gorący, natomiast wydechowe całkiem konkretnie. I początkowy luz wiekszy na zimnym silniku któregoś z nich wcale nie oznacza że po rozgrzaniu będzie również większy od sąsiada. Inaczej mówiąc, gdyby idealnie ustawic luzy np. na wlotowych 0.15 a wylotowych 0.25 to po rozgrzaniu okazałby się że mamy na każdym z zaworów inny wymiar, o iles tam mniejszy oczywiście. Zadałem sobie kiedyś zabawę polegającą na tym żeby tak dobrać płytki aby luzy były jednakowe parami po rozgrzaniu silnika. Piepszyłem się z tym dwa dni Gdyby nie pomoc w postaci całej skrzynki z podkładkami ze znajomego warsztatu wogóle nic bym nie wskórał. A tak prawie udało mi się zrobić to co zaplanowałem. Prawie Bo róznice w dalszym ciagu pozostały i trzebaby szlifować co niektóre płytki o np. 0.01 mm ed. dodam że po ostudzeniu silnika to normalnie bangladesch z luzami Jakby żadnej prawidłowości w ich ustawieniu nie było
|
14 mar 2014, o 21:45 |
|
|
czochu
SV Rider
Dołączył(a): 13 mar 2012, o 22:56 Posty: 468 Lokalizacja: Grochowa - Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: gsxr1000 k8,mz 251
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
jaka jest długość od koła do koła sv 1000 ? mniej wiecej , nie potrzebuje wymiarów co do milimetra aaa dobra znalazłem 2130 mm
_________________ dyn dyn dwusuwa I ryk V-ki ! tym co kocham <3 http://www.polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ-251/47232 ;]
|
15 mar 2014, o 12:38 |
|
|
kaziu14-14
motocyklista
Dołączył(a): 22 wrz 2011, o 14:28 Posty: 188 Lokalizacja: Gniezno
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650n k5
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
wiecie może kto przerabiał lampe przednia na soczewke?
|
15 mar 2014, o 22:38 |
|
|
matttm1
SV Rider
Dołączył(a): 22 sty 2013, o 17:02 Posty: 394
Płeć: mężczyzna
Moto: Suzuki Hayabusa K8
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
pytanko czy jak mam opone o rozmiarze 180 oryginalny rozmiar a bede chcial założyć 190 czy bedzie w czyms problem ? i czy w ogole ona wejdzie do SV 1000
|
16 mar 2014, o 00:17 |
|
|
kisiel_krzychu
SV Rider
Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43 Posty: 1795 Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
190 wejdzie bez problemu, mam u siebie
_________________ SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]
|
16 mar 2014, o 00:26 |
|
|
kisiel_krzychu
SV Rider
Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43 Posty: 1795 Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
_________________ SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]
|
16 mar 2014, o 00:26 |
|
|
leon
motocyklista
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 06:10 Posty: 269 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S & XRX125
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pytanie za 100 pkt. Do SVki Ski na gaźniku fabrycznie wchodzi łańcuch 108 ogniw, zębatka przód 15 zębów, zębatka tył 44 zęby Jaka zębatka będzie potrzebna na tył jeśli założymy łańcuch 118 ogniw? I ewentualnie jak to się liczy? Jeśli ktoś ma zamiar podesłać tę dla mnie mega skomplikowaną tabelę po angielsku, na którą wciąż trafiam w sieci, to niech od razu doda do niej instrukcję obsługi po polsku.
_________________ http://grupa-poludnie.info http://picasaweb.google.com/leon.1981.krk
|
16 mar 2014, o 12:17 |
|
|
Tigera1
amelinum!
Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 21:39 Posty: 730 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3+Ducati 848
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ja
_________________ SV 650 S+Ducati 848 Gregor aka TigerA1
|
16 mar 2014, o 13:17 |
|
|
voss
motocyklista
Dołączył(a): 18 gru 2013, o 14:27 Posty: 172 Lokalizacja: de. Obertshausen /pl. ok. Opole
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1000 sz
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No tego jeszcze nigdy tak nie liczyłem, zawsze się wylicza długość łańcucha do zebatek. Ale co mi tam można i tak: no wiec z tego ( 108 ogniw, 15 i 44 zęby ) wychodzi ze odstęp miedzy osiami ~622mm Wzór: pierwiastek z ((((t * Z1 + t * Z2 - 2 * t * GL) / 8) * ((t * Z1 + t * Z2 - 2 * t * GL) / 8)) - (Z2 - Z1) / (4 * PI)) * 2 - dr A wiec żeby " nawinąć" 118 ogniw zwiększając tylko jedno kolo zębate trzeba je zwiększyć do z 44 do 64 x = 2 * a / t + (Z1 + Z2) / 2 + A * t / a wtedy wychodzi ze przy 622 i 15,64 potrzeba 118,06 ogniwa i co dostane te 100 pkt? voss
_________________ Noc była czarna jak sumienie faszysty ... ......... WSK 125 pierwsze kroki ......... Suzuki SV 1000 SZ razem z ZZR 600
|
16 mar 2014, o 18:37 |
|
|