Autor |
Wiadomość |
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Gdzie znajduje się regulator? Jest integralną częścią pompy czy może gdzieś dalej w układzie?
|
2 lis 2013, o 18:35 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Tak to wygląda, jest wkręcony tuż koło filtra oleju, po lewej stronie.
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
2 lis 2013, o 18:47 |
|
|
Inkling
SV Rider
Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47 Posty: 2539 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Jeszcze jedno pytanie przyszło mi do głowy. Maćku i Słoniu: jakie macie świece u siebie? Irydowe, jednoelektrodowe zwykłe, dwuelektrodowe? Ciepłota 9 czy 8? Pewnie nie jest to aż tak istotne, ale nie zaszkodzi i w tej kwestii podpytać
|
12 lis 2013, o 21:23 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Ja mam jedno elektrodowe NGK CR9E.
|
13 lis 2013, o 00:43 |
|
|
vioox
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09 Posty: 1396 Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Ja tez mam takie choc zastanawialem sie czasem czy irydowe by mi nie dodaly kolejnych 10KM...
_________________ Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv... http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766
|
13 lis 2013, o 14:28 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Ja mam irydowe z darów Dostałem od kolegi któremu się silnik rozleciał. Założyłem ze 2 lub 3 sezony temu i śmigają. Mają już ze 20 tys. i ani myślę ich wymieniać. Po zmianie ze zwykłych lepiej zapala.
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
13 lis 2013, o 14:55 |
|
|
z2maciek
motocyklista
Dołączył(a): 21 lis 2010, o 20:28 Posty: 229 Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s '02
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Ja też standardowe, takie jak Słoń.
_________________ MOTOCYKLISTO !!! SPÓJRZ NA LICZNIK !!! POPATRZ DWA RAZY !!! SAMOCHODY SĄ WSZĘDZIE !!!
|
13 lis 2013, o 22:12 |
|
|
Inkling
SV Rider
Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47 Posty: 2539 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Dzięki, to nie będę na razie zmieniał, choć ja mam dwuelektrodowe (NGK CR8EK).
|
14 lis 2013, o 00:15 |
|
|
gonzo911
SV Rider
Dołączył(a): 28 lut 2010, o 11:35 Posty: 512 Lokalizacja: Kalisz Pom
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s'00
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Ja też standard ale szału nie ma...
_________________ Oddam za PLN-y https://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=27&t=22945
|
14 lis 2013, o 01:17 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Dobra, czas odkopać ten zajebisty temat. Chcę odchudzić koło zamachowe w taki oto sposób między innymi: - odcinek zaznaczony na czerwono po całym obwodzie ma iść do stoczenia, - zielone kwadraciki to magnesy neodymowe, takie o odporności do 120 lub 150 stopni C. Pytanie: czy magnesy mogą "krążyć" wokół uzwojenia na połowie jego szerokości? Nie chodzi mi o to, czy będzie to miało odpowiednie ładowanie (bo to kwestia mocy magnesów, ich ilości i odległości do uzwojenia), ale o to czy tam się czasem nic nie spali/popsuje? Z elektryki jestem noga, proszę o wyrozumiałość. Nowicjuszy w tym temacie proszę o nie zadawanie pytań "po co to robić" itp Aha - foto zakosiłem od lasoocha
|
20 lut 2014, o 01:18 |
|
|
Rozkosmany
SV Rider
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06 Posty: 2164 Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Może trochę kaszany narobić jeżeli strumień magnesu nie będzie trafiać w rdzeń uzwojeń. Może powodować grzanie się uzwojeń a ponadto będzie źródłem dużych strat energetycznych. Magnes będzie indukował w >otaczającym metalu< a taki blok silnika dajmy na to to dosyć grube uzwojenie będzie Pracujące na zwarciu oczywiście. Jeżeli juz cos kombinujesz to jeżeli masz na zbyciu jakies koło magnesowe to wywal oryginalne magnesy, wklej odpowiednie albo przerób stare tak żeby latały nad rdzeniami uzwojeń. Będa mniejsze to najwyżej mniejszą moc uzyskasz. Ale jeżeli zapodasz jakies małe neodymki to byc może nawet większą wyprodukujesz. Bo tak właściwie to wielkość magnesu nie ma znaczenia, tylko strumień jaki produkują. Znaczy mały a wariat z powodzeniem zastąpi dużego leniwego ps. Pytałeś czy może latać w połowie a nie obok . Nie doczytałem. Może se latać w połowie rdzenia. Moc spadnie i tyle. (a tak wogóle to widzialem odchudzone koło w ten sposób że magnesy były wydłubane, nawiercone dziury jak w sicie i spowrotem magnesy wstawione. Trochę dłubania ale znacząco można zredukować masę Tak sobie pomyslałem że gdyby uderzyc do jakiego kumatego frezera to moznaby prawie na wylot nafrezować otworów czy innych tworów na kole magnesowym i uniknąć prucia magnesów co może nie być łatwe))
|
20 lut 2014, o 20:47 |
|
|
Miles
SV Rider
Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46 Posty: 1729 Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Szczerze mówiąc, to nikt nie udzieli Ci odpowiedzi na Twoje pytanie. Temat indukcji elektromagnetycznej to temat rzeka (i nie mam tu na myśli jakiejś Wisły a Amazonkę). Bez dokładnych obliczeń i charakterystyk zastosowanych magnesów nic nie przewidzisz. Tak jak już Rozkosmany napisał zmienisz diametralnie strumień. Byłoby zdecydowanie lepiej gdybyś jednak nowe magnesy umiejscowił po środku rdzenia uzwojeń. Ale nikt nie mówi też, że umieszczenie ich głębiej uniemożliwi poprawne produkowanie energii.
_________________ Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.
|
21 lut 2014, o 16:37 |
|
|
TomK
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11 Posty: 1192 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Nie da się dopasować koła z innego sportowego motocykla ?
_________________ SV650S K6 YDV -> WR 450F http://bikepics.com/members/tomkdgun
|
21 lut 2014, o 19:35 |
|
|
Rozkosmany
SV Rider
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06 Posty: 2164 Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Ja tak sobie myslałem dzisiaj (poważnie, nawet nie bolało) celem oderwania od problemów dnia tzw. codziennego. Min. innymi o tym kole magnesowym co to je Słoniu na dietę skazuje. No więc żeby zrobić z tego kółka kręcąca się anorektyczkę to oczywiście stoczyć to co wystaje i Słoniu zaznaczył i to co już napisałem. Nafrezować z zewnątrz rowków, szlaczków czy co tam sie da i choćby minimalnie stoczyć od zewnątrz. Każdy gram tam wirujący to niezły magazyn energii kinetycznej a zamiarem zapewne jest żeby silnik był raptowny w rozkręcaniu się. Oczywiście robić to z głową żeby nie odcudzic bidulki tak że się weźmie i rozleci przy tych dajmy na to 12 tys. obrotów. A teraz mój problem z gaziolami. Właśnie je mam wyprute i leżą sobie w kuchni czekając na serwis. Przyczyną falowania obrotów o której tutaj pisałem jest zapewne ułamanie się plastikowej tulejki w którą wchodzi linka od ssania. To to sobie pekło i staneło na sztorca. Pewnie też nie domykało ssania bo zanim wymontowałem gaziole to osłuchiwałem na chodzie. No i gaziol syczał jak wściekła żmija na mnie. No ale skoro już je wyprułem po całości to czyszczenie na błysk i tak będzie. Pytanie: Ile wykręcone są standardowo śrubki składu mieszanki? Serwisówki za chiny nie mogę znaleźć, a wiem że tutaj maniaków jest sporo i taki szczegół znają. Mnie się coś zdaje że to jakoś tak 2 1/4 obrotu ? Wiem że silnik mam rozmijający się ze standardem, ale jakąś wskazówkę mi to da. Bo przy okazji oglądam świecę , tylnego kotła wprawdzie bo do przedniej mi się za bardzo nie chciało dostawać dzisiaj. No i wygląda to na moje oko zbyt ubogo Tragedii nie ma ale jednak
|
21 lut 2014, o 20:20 |
|
|
vioox
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09 Posty: 1396 Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
2i 1/2 jest w serwisowce ja chyba mam na 2 i 3/4 ? Niepamieta... ed. A jednak mam ma 3
_________________ Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv... http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766
|
21 lut 2014, o 22:30 |
|
|
Rozkosmany
SV Rider
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06 Posty: 2164 Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Dzięki Znalazłem jeszcze jeden defekt. Rozpadła się na kilka kawałków spręzynka która przyciska iglicę w jej osadzeniu.
|
22 lut 2014, o 01:31 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Ciężka sprawa dopasować - znaki na kole muszą się zgadzać, żeby silnik miał odpowiednie zapłony. Dziękuję Wam za wypowiedzi, doszedłem do wniosku, że kupię drugie koło zamachowe i na nim będę eksperymentował.
|
22 lut 2014, o 17:34 |
|
|
luxuser
SV Rider
Dołączył(a): 19 gru 2012, o 01:03 Posty: 923 Lokalizacja: Roztocze
Płeć: mężczyzna
Moto: Kawasaki KLX300R
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Mogłby mi ktoś rozjaśnic jak ogarnąć to nowe ustawienie wałków? Będę się brał za to jakoś na dniach i nie chcę niczego spiepszyć
_________________ Zamojska Grupa Motocyklowa http://www.moto-zamosc.pl
Biało-czarno-pomarańczowa pomarańcza - KTM
|
13 mar 2014, o 13:52 |
|
|
vioox
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09 Posty: 1396 Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Wszystko jest ladnie wyjasnione w poscie i linku ktory na poczatku dal z2maciek... Musisz wg tej instrukcji naniesc nowe znaki na walki a potem ustawic rozrzad jak na normalnych walkach... sprawdzasz kilka razy czy niema kolizji i gra ... hmm niewiem co jeszcze w tej instrukcji wszystko jest
_________________ Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv... http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766
|
13 mar 2014, o 23:31 |
|
|
Rozkosmany
SV Rider
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06 Posty: 2164 Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Wiecie co. dzisiaj miałem pomysła polegającego na tym żeby podkręcić Suzę Znaczy poszukać najlżejszych tłoków i korbowodów i obadać czy da rade kręcić do np. 15 tys i sie nie rozleci. W końcu az tak wielkie nominały nie są i zdaje mi sie że przy podobnym gabarycie tychże elementów są silniki które tyle walą w obrotach. Mogła by byc niezla jazda Dac lżejsze przełożenie i niech buja Czy może jednak są za duże? Albo zawory nie nadażą sie klapować? Jak myslicie?
|
13 mar 2014, o 23:38 |
|
|