Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 29 paź 2024, o 01:22



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
motorowerzysta

Dołączył(a): 27 sty 2014, o 16:50
Posty: 98
Lokalizacja: Kalisz
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K5
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Z tego co wiem da rade, ale wlasciwosci jezde sie bardzo pogorsza.

_________________
Galeryjka http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=9&t=13280&p=227954#p227954


4 cze 2014, o 18:29
Zobacz profil
Piguła
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2013, o 11:40
Posty: 1861
Lokalizacja: Chodzież (WLKP)
Płeć: mężczyzna
Moto: KAWASAKI ZX-10 R
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tego się obawiałem...

_________________
WR 400F ==> SV 650N ==> R6==> FZ1 ==> SV1000S ==> KAWASAKI ZX-10R


4 cze 2014, o 18:34
Zobacz profil WWW
motorowerzysta

Dołączył(a): 27 sty 2014, o 16:50
Posty: 98
Lokalizacja: Kalisz
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K5
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Bartosz napisał(a):
Miles napisał(a):
Zacznij od błahej sprawy, czyli od regulacji sprzęgła. Jeżeli masz problem z wbiciem luzu, to sprzęgło delikatnie ciągnie i prawdopodobnie pomoże delikatne wykręcenie śruby naciągu w klamce sprzęgła. Oczywiście z wyczuciem. Linka nie może być napięta jak baranie jądra, bo sprzęgło będzie Ci się ślizgało. Nie może być też na "styk" bo łożysko oporowe dostanie po dupie. Zostaw odrobinę luzu, tak by opór na klamce był wyczuwalny po wykonaniu mniej więcej 1/4 drogi do manetki ;)

Miles napisał(a):
Zresztą sposób regulacji jest dokładnie opisany na forum.

... i nie ma nic wspólnego z twoim ogólnikowym opisem ;)


Najprostsza rzecz, a nie przyszła mi do głowy regulacja linki sprzegła przy manetce i po problemie.
Miles'a 'ogolnikowy' okazal sie w pelni zrozumialy.
Teraz sprzeglo chodzi jak nalezy biegi wchodza jak w maselku bez zgrzytow czy nerwowych szarpniec, luz wchodzi bez problemu.
Dzieki Miles :spoko:

_________________
Galeryjka http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=9&t=13280&p=227954#p227954


4 cze 2014, o 20:43
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 cze 2012, o 11:06
Posty: 547
Lokalizacja: Barcelona
Płeć: mężczyzna
Moto: Piaggio Liberty ;)
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pomocy!
Dziś przyszedł czas na moją wajchę zmiany biegów, przy redukcji newralgiczny element się ułamał i został na drodze... Czy jest ktoś w Warszawie, kto dysponuje wiertarką oraz chęciami żeby przewiercić pozostałości, żebym mógł zamontować wszystkim dobrze znaną śrubę z nakrętkami :)
Byłbym bardzo wdzięczny bo ja niestety nie dysponuję w Wawie żadnymi narzędziami wyższymi, a jak się dziś przekonałem to bez tego dzyndzla biegi zmienia się mało komfortowo :/

_________________
Maszyna: Suzuki SV650 N K3


4 cze 2014, o 20:53
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 cze 2012, o 10:56
Posty: 538
Lokalizacja: Bezdomny
Płeć: mężczyzna
Moto: K3N
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
viewtopic.php?f=14&t=926&start=140


4 cze 2014, o 21:36
Zobacz profil WWW
rowerzysta

Dołączył(a): 18 kwi 2014, o 23:23
Posty: 10
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2004
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witajcie :)

Problem zgubionej śruby blokującej ośkę na ladze rozwiązany. Rozmiar tej śruby to M8x40 1,25 - dostępna w każdym sklepie typu śruboland - jak by ktoś miał podobny problem :spoko:


4 cze 2014, o 23:27
Zobacz profil
pieszy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 maja 2013, o 06:46
Posty: 7
Lokalizacja: Warszawa // Łosice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam,

Wiem, że o tarczach/ klockach zostało już wiele napisane. Ale mam konkretne pytanie. Kupiłem nowe tarcze 82moto (w sklepie owiewki24.pl). Do nich kupić klocki FA158HH czy zwykłe FA158 ?

Jeśli chodzi o jakość tarcz to wydają się naprawdę nieźle wykonane. Jak trochę pojeżdżę na nich to dam znać jakie wrażenia.

Pozdrawiam,
R.G.

_________________
Simson S51 => Dealim VT125 => GSX-R 600 SRAD => SV 1000 K3


5 cze 2014, o 09:40
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czy da się zmierzyć wysokość krzywek wałków rozrządu bez ich wyjmowania z głowic? Próbował ktoś?


5 cze 2014, o 13:53
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 18 gru 2013, o 14:27
Posty: 172
Lokalizacja: de. Obertshausen /pl. ok. Opole
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1000 sz
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Inkling napisał(a):
Czy da się zmierzyć wysokość krzywek wałków rozrządu bez ich wyjmowania z głowic? Próbował ktoś?


zmierz luz zaworowy a nastepnie skok zaworu miedzy zamknkiety a calkiem otwarty.
Wysokosc krzywki = luz + skok zaworu

Ale pytanie po co ?.
W praktyce juz po wygladzie krzywki mozna sprawdzic czy sie jeszcze nadaje, czy juz tylko wymiana / regeneracja.


pozdrawiam
voss

_________________
Noc była czarna jak sumienie faszysty ...
.........
WSK 125 pierwsze kroki
.........
Suzuki SV 1000 SZ razem z ZZR 600


5 cze 2014, o 14:06
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie zrobiłem tego przed wymianą wałków. Krzywki wzrokowo wydają się w bardzo dobrym stanie. Tylko czy można oprzeć się na ocenie wzrokowej?


5 cze 2014, o 14:17
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 18 gru 2013, o 14:27
Posty: 172
Lokalizacja: de. Obertshausen /pl. ok. Opole
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1000 sz
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Inkling napisał(a):
Tylko czy można oprzeć się na ocenie wzrokowej?

Tak można,
W praktyce nie spotkałem się jeszcze, ani w silnikach motocyklowych, ani w samochodowych ani nawet w dużych dieslach
żeby krzywka bala zużyta ( miała zbyt mały skok ) a wyglądała wzrokowo dobrze ( prawie jak nowa).

Zużyta ma zawsze ślady zużycia albo "wżery" = pitting

voss

_________________
Noc była czarna jak sumienie faszysty ...
.........
WSK 125 pierwsze kroki
.........
Suzuki SV 1000 SZ razem z ZZR 600


Ostatnio edytowano 5 cze 2014, o 19:42 przez voss, łącznie edytowano 1 raz



5 cze 2014, o 14:35
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dzięki wielkie!


5 cze 2014, o 14:35
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Okej to jeszcze raz ja, szukałem ale nie znalazłem, czy wysokość i szerokość kierownicy wpływa jakoś na właściwości jezdne czy tylko na komfort ? I czy clip-ony od zwykłej kierownicy różnią się tylko wysokością ? Byłbym wdzięczny jakby mi ktoś to nieco przybliżył ...

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


5 cze 2014, o 18:32
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jak Ci na takie pytanie odpowiedzieć? :)
Wpływa na komfort prowadzenia, ale to jest przecież związane z trakcją. Upraszczając: szeroka kierownica - lepsze wyczucie przedniego koła, precyzyjniejsze manewrowanie przy niskich prędkościach; wąska kierownica - lepsza aerodynamika. Wyższa kierownica - bardziej wyprostowana sylwetka, mniej obciążone nadgarstki, trudniej zająć pozycję sportową; niska kierownica lub clip-ony - bardziej sportowa pozycja, lepsze "wtopienie" się w motocykl, lepsza pozycja w zakrętach. I tak można by jeszcze długo.
Zależy do czego wykorzystujesz motocykl, jaką pozycję preferujesz, czy masz nakeda czy s-kę (widzę, że Ty masz s-kę), etc.


5 cze 2014, o 18:38
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Inkling napisał(a):
Jak Ci na takie pytanie odpowiedzieć? :)
Wpływa na komfort prowadzenia, ale to jest przecież związane z trakcją. Upraszczając: szeroka kierownica - lepsze wyczucie przedniego koła, precyzyjniejsze manewrowanie przy niskich prędkościach; wąska kierownica - lepsza aerodynamika. Wyższa kierownica - bardziej wyprostowana sylwetka, mniej obciążone nadgarstki, trudniej zająć pozycję sportową; niska kierownica lub clip-ony - bardziej sportowa pozycja, lepsze "wtopienie" się w motocykl, lepsza pozycja w zakrętach. I tak można by jeszcze długo.
Zależy do czego wykorzystujesz motocykl, jaką pozycję preferujesz, czy masz nakeda czy s-kę (widzę, że Ty masz s-kę), etc.


No i dziękuje za odpowiedź. Chodziło mi o ten pogrubiony fragment :)

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


5 cze 2014, o 19:17
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 sty 2013, o 00:17
Posty: 526
Lokalizacja: Jeziora Wlk.
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Wydaję mi się, że na chwilę obecną jest w czarnej :dupa:
Kupiłem takowy stelaż (używany wraz z płytą) http://allegro.pl/kappa-stelaz-pod-kufer-centralny-suzuki-sv-650-i4280029994.html
Próbuję go zamontować ale za cholerę nie wiem jak, pewnie to poziom nastolatka ale nie ogarniam.
Z tego co widać na zdjęciach z aukcji to trzeba zdemontować boczki tylnego ogona i tam umieścić na stelażu od motocykla uchwyt do stelażu kufra czy nie w tym kierunku idę?

Problem rozwiązany :)


Ostatnio edytowano 6 cze 2014, o 17:31 przez adziu6, łącznie edytowano 1 raz



5 cze 2014, o 20:06
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 gru 2013, o 19:33
Posty: 67
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pytanie odnośnie montażu wyświetlacza biegów. Czy do środkowego pinu czujnika luzu, trzeba lutować masę? Bo mam 2 opisy jak to zrobić i teraz nie wiem, którego mam się trzymać.


5 cze 2014, o 20:32
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 gru 2013, o 19:33
Posty: 67
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Panowie jest pytanie. Czujnik luzu przykręcany jest na 2 śruby imbusowe. Czy one oryginalnie przykręcone były na jakimś kleju? Bo nawet jak dokręcę mocno to po jakiejś pół godziny znów jest luz.

Pociekło mi też trochę oliwy jak go odkręciłem. Dziś dolałem ale dalej nie bardzo mogę wbić 1, ani biegów powyżej 3. Coś spieprzyłem?


6 cze 2014, o 19:38
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie, nie są na kleju.
Ale czujnik ma założony dość gruby oring. Bez niego napewno będzie ciekło.


6 cze 2014, o 21:14
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 19 mar 2014, o 19:34
Posty: 66
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam. Panowie przejechałem dzis ok 15 km temperatura ok 20 stopni jechalem wolno 80-100 km\h i po dojezdzie do domu wlaczyl mi sie wentylator....podczas dojezdzania czulem cieplo silnika i pytam czy to normalne...? bo pierwszy raz odkad mam ten motocykl uslyszalem tego brzeczka . I czy aby nie za bardzo nagrzal sie? sprawdzale mplyn i jest w normie. Myślalem ze w korkach tylko taka temperature silnik osiaga....


6 cze 2014, o 21:16
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL