Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 29 paź 2024, o 01:16



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
motorowerzysta

Dołączył(a): 19 mar 2014, o 19:34
Posty: 66
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Zapomnialem dodac sv gaznikowa 2000 rok:)


6 cze 2014, o 21:17
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 7 lip 2012, o 12:43
Posty: 167
Lokalizacja: KTA
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 N '99
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
koza23 napisał(a):
Witam. Panowie przejechałem dzis ok 15 km temperatura ok 20 stopni jechalem wolno 80-100 km\h i po dojezdzie do domu wlaczyl mi sie wentylator....podczas dojezdzania czulem cieplo silnika i pytam czy to normalne...? bo pierwszy raz odkad mam ten motocykl uslyszalem tego brzeczka . I czy aby nie za bardzo nagrzal sie? sprawdzale mplyn i jest w normie. Myślalem ze w korkach tylko taka temperature silnik osiaga....


Poziom płynu sprawdzałes tylko w zbiorniczku, czy korek od chłodnicy tez odkreciłes? Płynu powinno byc pod korek


6 cze 2014, o 21:35
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 gru 2013, o 19:33
Posty: 67
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Inkling napisał(a):
Nie, nie są na kleju.
Ale czujnik ma założony dość gruby oring. Bez niego napewno będzie ciekło.


No włąśnie tak się zastanawiałem czy przekręciłem gwint, czy co.

Na chwilę obecną dałem sobie spokój z montażem wyświetlacza bo nie wiedzieć czemu u mnie nie pokazuje tego co chcę a dodatkowo rozładowało mi to dziadostwo aku.

A ponieważ obecny czujnik już raczej do niczego się nie nadaje po moim lutowaniu, więc muszę kupić nowy.

Czy z wersji K4 i K5 podejdzie do K3 bez problemów?


Dodatkowo zauważyłem, że przez to jak uciekło mi trochę oliwy, to nie mogę wbijać niektórych biegów. Jak uzupełnię olej, to wszystko powinno wrócić do normy?


6 cze 2014, o 21:36
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 19 mar 2014, o 19:34
Posty: 66
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Od chłodnicy tez i jest pod korek


7 cze 2014, o 11:16
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46
Posty: 1729
Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
koza23 napisał(a):
Witam. Panowie przejechałem dzis ok 15 km temperatura ok 20 stopni jechalem wolno 80-100 km\h i po dojezdzie do domu wlaczyl mi sie wentylator....podczas dojezdzania czulem cieplo silnika i pytam czy to normalne...? bo pierwszy raz odkad mam ten motocykl uslyszalem tego brzeczka . I czy aby nie za bardzo nagrzal sie? sprawdzale mplyn i jest w normie. Myślalem ze w korkach tylko taka temperature silnik osiaga....


Całkiem możliwe, że termostat już nie domaga. Wyciągnij i sprawdź według serwisówki.

_________________
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.


7 cze 2014, o 11:26
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09
Posty: 1396
Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Koledzy... jak mam opony nie seryjne z svki mianowicie przud 120/70 i tyl 185/iles tam :) to jakim cisnieniem to pompowac tak jak seryjnie svke czy jakies sa inne zalecenia??
Pytam bo zaczynam szukac przyczyny bujania motocykla... jest takie cos ze jak jade ok 150 i wiecej po autostradzie oczywiscie to czasami nerwowo zabuja od np jakiegos bocznego wiatru a jak pchne kiere specjalnie to tez trzepie calym motocyklem... az wkoncu sie to uspokoi ale dziko jest troche nerwowo...
wiem ze geometria robi swoje ale zaczne od cisnienia i ustawienia sagu bo tyl mam nie ustawiony...

Dodam ze kierowca wazy ok 95kg... dziwne ze w serisowce jest jedno cisnienie bo np yamaha w xj6n podaje ze dla bikera do 90 kb 225i 250 kPa a powyzej 250 i 290..

_________________
Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv...
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766


8 cze 2014, o 10:06
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 maja 2013, o 09:15
Posty: 254
Lokalizacja: Ostrów Wlkp./Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: Z750
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jakie są konsekwencje jazdy ze zdecydowanie zbyt luźnym łańcuchem (kilka cm 'zwisu') przez jakieś 120-150 km? Przez niedopatrzenie miałem zbyt duży luz, w trasie (brak możliwości naciągnięcia) jeszcze się zwiększył i słyszałem aż jego 'skakanie' powyżej 100 km/h :/ czy napęd stracił w ten sposób już na żywotności?

_________________
Don’t hesitate. Trust yourself. Trust the bike.


8 cze 2014, o 21:03
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tak. Stracił na żywotności. ;) zużywał sie bardziej skoro przeskakiwał. Ale dramatu nie ma. Napnij prawidłowo, jeżeli naciąg jest równomierny podczas kręcenia kołem to wszystko dobrze. Nie ma się czym martwić.

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


8 cze 2014, o 21:11
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
handsonmyface1 napisał(a):
Jakie są konsekwencje jazdy ze zdecydowanie zbyt luźnym łańcuchem (kilka cm 'zwisu') przez jakieś 120-150 km? Przez niedopatrzenie miałem zbyt duży luz, w trasie (brak możliwości naciągnięcia) jeszcze się zwiększył i słyszałem aż jego 'skakanie' powyżej 100 km/h :/ czy napęd stracił w ten sposób już na żywotności?

Ciężko powiedzieć w jakim on jest stanie. Nie dopuszczalne niedopatrzenie z twojej strony. Masz szczęście, że nie strzelił ci w dupę, chociaż może wtedy byś pamiętał o jego kontroli przed każdą jazdą.

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


8 cze 2014, o 21:14
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 maja 2013, o 09:15
Posty: 254
Lokalizacja: Ostrów Wlkp./Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: Z750
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
koroviov napisał(a):
Tak. Stracił na żywotności. ;) zużywał sie bardziej skoro przeskakiwał. Ale dramatu nie ma. Napnij prawidłowo, jeżeli naciąg jest równomierny podczas kręcenia kołem to wszystko dobrze. Nie ma się czym martwić.

Dzięki :spoko:

Bartosz napisał(a):
handsonmyface1 napisał(a):
Jakie są konsekwencje jazdy ze zdecydowanie zbyt luźnym łańcuchem (kilka cm 'zwisu') przez jakieś 120-150 km? Przez niedopatrzenie miałem zbyt duży luz, w trasie (brak możliwości naciągnięcia) jeszcze się zwiększył i słyszałem aż jego 'skakanie' powyżej 100 km/h :/ czy napęd stracił w ten sposób już na żywotności?

Ciężko powiedzieć w jakim on jest stanie. Nie dopuszczalne niedopatrzenie z twojej strony. Masz szczęście, że nie strzelił ci w dupę, chociaż może wtedy byś pamiętał o jego kontroli przed każdą jazdą.

Wow, aż się wystraszyłem tego tonu. Chciałbym widzieć, jak sprawdzasz łańcuch przed KAŻDĄ jazdą. Pozdrawiam :)

_________________
Don’t hesitate. Trust yourself. Trust the bike.


8 cze 2014, o 22:39
Zobacz profil
Piguła
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2013, o 11:40
Posty: 1861
Lokalizacja: Chodzież (WLKP)
Płeć: mężczyzna
Moto: KAWASAKI ZX-10 R
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
handsonmyface1 napisał(a):
koroviov napisał(a):
Tak. Stracił na żywotności. ;) zużywał sie bardziej skoro przeskakiwał. Ale dramatu nie ma. Napnij prawidłowo, jeżeli naciąg jest równomierny podczas kręcenia kołem to wszystko dobrze. Nie ma się czym martwić.

Dzięki :spoko:

Bartosz napisał(a):
handsonmyface1 napisał(a):
Jakie są konsekwencje jazdy ze zdecydowanie zbyt luźnym łańcuchem (kilka cm 'zwisu') przez jakieś 120-150 km? Przez niedopatrzenie miałem zbyt duży luz, w trasie (brak możliwości naciągnięcia) jeszcze się zwiększył i słyszałem aż jego 'skakanie' powyżej 100 km/h :/ czy napęd stracił w ten sposób już na żywotności?

Ciężko powiedzieć w jakim on jest stanie. Nie dopuszczalne niedopatrzenie z twojej strony. Masz szczęście, że nie strzelił ci w dupę, chociaż może wtedy byś pamiętał o jego kontroli przed każdą jazdą.

Wow, aż się wystraszyłem tego tonu. Chciałbym widzieć, jak sprawdzasz łańcuch przed KAŻDĄ jazdą. Pozdrawiam :)



Sprawdzenie łańcucha trwa zaledwie 2-3 sekundy więc raczej to nie problem by zrobić to przed każdą jazdą ( chociaż raz dziennie jeśli użytkujesz motocykl na codzień) :hmm:

_________________
WR 400F ==> SV 650N ==> R6==> FZ1 ==> SV1000S ==> KAWASAKI ZX-10R


8 cze 2014, o 22:41
Zobacz profil WWW
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 paź 2013, o 22:30
Posty: 35
Lokalizacja: Wrocław / Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2006
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No to moja SV-ka strzela pierwsze fochy. Problem dotyczy odpalania. Rozrusznik kręci, ale moto nie odpala. Po gazowaniu moto odpaliło, było na luzie... i po ponownym dodaniu gazu, znowu zgasło. Pierwszy raz zdarzyło się tak przed kilkoma dniami, ale miałem wtedy mało paliwa w baku i sądziłem, że w tym tkwi problem. Dziś bak zalany po korek, a sytuacja się powtarza...

Ktoś się spotkał z czymś podobnym? W czym może tkwić problem?


8 cze 2014, o 22:42
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Może po prostu masz za niskie obroty?

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


8 cze 2014, o 23:02
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 paź 2013, o 22:30
Posty: 35
Lokalizacja: Wrocław / Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2006
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Wcześniej ten problem nie występował. W ostatnim czasie regulowałem jedynie napięcie łańcucha, bo trochę zwisał.


8 cze 2014, o 23:14
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2012, o 18:51
Posty: 1279
Lokalizacja: Wysokie Mazowieckie (okolice)
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Przeczyść świece, ewentualnie wymień

_________________
http://www.cwaniacy.com.pl/<=Wejdź i dowiedz się jak możesz regularnie zarabiać na promocjach bankowych


9 cze 2014, o 08:35
Zobacz profil WWW
motorowerzysta

Dołączył(a): 11 maja 2014, o 20:57
Posty: 75
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2004
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jakie obroty powinna mieć SV 1000 na wolnych? U mnie jest dosyć dziwnie z tym. Zaraz po zagrzaniu się (jak złapie około 70-80 stopni) to są prawie na równo 1000rpm. Jak trochę pojeżdżę to potem trzyma 1200rpm (i to wydaje mi się najbardziej optymalne, ale nie wiem jak dokładnie mówi serwisówka). A wczoraj po dłuższej jeździe (ponad 250km non stop) bywało, że na wolnych moto trzymał 1400rpm. Nie ma falowania obrotów. Jak już złapie jakąś wartość to taką trzyma, tyle że te wartości bywają różne.


9 cze 2014, o 10:09
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 5 sty 2014, o 23:19
Posty: 319
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2001
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=11&t=61


9 cze 2014, o 12:41
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 mar 2012, o 00:03
Posty: 18
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 N / K5
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pytanie, zaczyna mi ciągnąć sprzęgło, na światłach już nie mogę wrzucić na bieg jałowy tylko wskakuje na dwójkę.
Linka jest wyciągnięta na maxa, co będzie przyczyną tarcze sprzęgłowe, czy docisk, czy jeszcze coś innego?


9 cze 2014, o 15:27
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 11 maja 2014, o 20:57
Posty: 75
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2004
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
ciastek329 napisał(a):
http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=11&t=61


Dzięki, ale linki z pierwszego postu nie działają. Są już nieaktywne.


9 cze 2014, o 15:51
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 5 sty 2014, o 23:19
Posty: 319
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2001
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
W kolejnych sa "nowsze" jezeli dobrze pamietam

Sent from my ZTE V880H using Tapatalk


9 cze 2014, o 15:57
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL