Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 29 paź 2024, o 01:21



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
rowerzysta

Dołączył(a): 22 paź 2013, o 06:59
Posty: 21
Płeć: mężczyzna
Moto: brak
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ostatnio mam taki problem, że po parunastu (ok 20 km) silnik zaczyna inaczej pracować, dochodzą z niego bardzo delikatne stuknięcia. Na ucho słychać, że odgłos jest inny niż powinien. Strat na mocy nie ma. Na zimnym silniku wszystko jest ok, jak się zagrzeje też jest ok i po ok 20km zaczyna stukać (nie zawsze) - wydaje mi się, że im cieplej tym szybciej pojawia się zmieniona praca silnika. Zawsze dzieje mi się to, gdy zjeżdżam z autostrady i przejechałem na niej spory dystans trzymając moto dłuższy czas ok 7-8 tys obrotów. Gdy moto odstoi chwile (ok 30 min) i ponownie go odpalę wszystko wraca do normy. Silnik nie ma problemu z przegrzewaniem się (nawet w obecne upały). Wymieniłem świece bo myślałem, że to one są problemem, jednak to nie pomogło. Na zimnym silniku (zanim nie osiągnie wyświetlanych 20 stopni) często falują obroty (skoki ok 200 w porywach 500). Nie wiem czy to jest w jakiś sposób ze sobą powiązane. Jednak w tym sezonie zrobiłem ok 6000 km i zarówno zmieniona praca jak i falowanie zauważam od ok 1500 - 2000 km.


9 cze 2014, o 20:12
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 22 sty 2013, o 17:02
Posty: 394
Płeć: mężczyzna
Moto: Suzuki Hayabusa K8
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Co może byc przyczyna że sv 1000 s na biagach od 2 do 6 przy obrotach 6-7 tys ma tak jakby zabraną moc ? podkreślam ze dzisiaj podjechała nowiutka bateryjka Varty 12 V 12 Ah świece ? i to dzieje sie nie zawsze filterek paliwa świece ?


10 cze 2014, o 22:49
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43
Posty: 1795
Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
a synchro kiedy robiłeś mattim?

tomkos od kiedy masz svkę? daj filmik jak będziesz miał te odgłosy, jak moto się nagrzeje olej robi się rzadszy i pewnie nie tłumi już tak odgłosów dochodzących z silnika.

_________________
SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]


10 cze 2014, o 22:54
Zobacz profil WWW
SV Rider

Dołączył(a): 22 sty 2013, o 17:02
Posty: 394
Płeć: mężczyzna
Moto: Suzuki Hayabusa K8
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
synchro nie robiłem :) a ma 50 tyś :) ale jak jest wtrysk to potrzebuje dużo pradu dlatego kupilem nowa baterie bo tamta byla juz wywalona i bylo ok ale po dluzszej jezdzie znowu tak jakby ale nie tak bardzo jak na tamtej


10 cze 2014, o 22:56
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lut 2012, o 17:56
Posty: 156
Lokalizacja: SWD
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s 2001
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Panowie, jest problem z moja panną.
Zaczęła przerywać, można powiedzieć z dnia na dzień. Teraz jadąc powoli i gwałtownie przyspieszając traci moc, obroty spadają i chyba gra na 1 cylinder. Jak mocniej odkręcisz manetkę to w końcu złapie moc ale tak jakby na 80%. 2 dni temu się to zaczęło (upał jak cholera i pod koniec jazdy zaczęła dawać takie oznaki, które niestety narastają).

Świece wymienione w zeszłym roku, w kwietniu zrobione zawory i gaźniki - tak twierdzi mechanik, u którego robiłem

Macie jakieś pomysły, co może być nie tak??

_________________
http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=9&t=10021&view=unread#unread


10 cze 2014, o 23:06
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Najpierw wymień świece. Potrafia paść z dnia na dzień. Byc może zanim wykrecisz świece to okaże się że fajka nie kontaktuje. A jeszcze najpierw zanim zaczniesz dobierac sie do świec to sprawdź czy nie zaśniedziały styki zasilające od cewek. Bo tak na dobra sprawę to zwykłe wsuwki i sa całkiem na wierzchu :obity:
Oczywiście zbadaj wnikliwie kabelki do świec, czy dobrze siedzą, nie popękane itd.
Nie napisałes tego, ale jeżeli dobrze zapala i dopóki nie zagrzeje się trochę to chodzi dobrze. A dopiero potem zaczynają się schody to uwierz mi ale mechanik leci w kulki mówiąc że ustawil zawory.
.... jeżeli chodzi o SV i regulację zaworów to przeciętny serwisowy mechanik ma nieodpartą ochotę zrobić klienta w konia. I nawet jak bogobojny to woli pokutę od szamana wziąść na klatę w razie co niż grzebac się z tymi zaworami.
(kasę za regulację oczywiście weźmie jak bogu przykazał i najwyżej mu odpali dolę na tacę)

ed. na samym końcu może być syf w gaźniku (a może na początku nawet :hmm: )


11 cze 2014, o 00:05
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 22 sty 2013, o 17:02
Posty: 394
Płeć: mężczyzna
Moto: Suzuki Hayabusa K8
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
czy ktos ma jeszcze jakies pomysly odnośnie mojej SV ? synchro jutro robimy i zobaczymy


11 cze 2014, o 23:51
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 23 paź 2011, o 21:20
Posty: 20
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 S/N 2002
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ile obrotów powinna być kręcona "pilot screw " z serwisówki w gaźniku? Gdzieś o tym czytałem ale teraz szukam i jak na złość nic o tym nie ma


12 cze 2014, o 10:43
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09
Posty: 1396
Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
2,5 obrota wykrecona od max wkreconej poz... chyba ze masz filtr KN wtedy KN zaleca wykrecic o 3 obroty

_________________
Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv...
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766


12 cze 2014, o 18:15
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 gru 2013, o 19:33
Posty: 67
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Panowie jak mocno trzeba dokręcić śruby czujnika luzu żeby przestało spod niego kapać? Przykręciłem te 2 śruby tak mocno ile tylko miałem sił w rękach a i tak poleciało kilka kropel.


12 cze 2014, o 20:56
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Sprawdź oring.


12 cze 2014, o 21:16
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 gru 2013, o 19:33
Posty: 67
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Przed skręceniem go sprawdzałem i wydawał się być ok, nie był popękany ani nic takiego.


12 cze 2014, o 21:23
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
To nie ma takiej możliwości. Albo masz czujnik od jakiegoś innego motocykla, albo uszkodzony oring, albo oring o złych rozmiarach. Ja kilkakrotnie zdejmowałem i zakładałem czujnik u siebie przy instalowaniu wskaźnika biegu, i nigdy nie miałem problemu z wyciekiem - a dokręcałem niezbyt mocno.


12 cze 2014, o 21:37
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 gru 2013, o 19:33
Posty: 67
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A są gdzieś dostępne wymiary tego oringu? To jutro kupię nowy i zobaczymy czy zda egzamin.


12 cze 2014, o 21:38
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28
Posty: 1963
Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Chodzi o oring nr 09280-26007? 2,4x25,7mm

_________________
Obrazek

SV650S k3
bikepics.com


13 cze 2014, o 07:44
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 gru 2013, o 19:33
Posty: 67
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dziękuję!!


13 cze 2014, o 17:39
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lis 2013, o 15:05
Posty: 387
Lokalizacja: Krakuf
Płeć: mężczyzna
Moto: DR-Z400S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Może mnie ktoś nakierować na źródło wiedzy, jak bezpiecznie i dobrze usunąć system dopalania gazów. Gaźnikowa Ska 99' ściągnięta ze Szwajcarii.
Będę bardzo wdzięczny!


14 cze 2014, o 00:46
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58
Posty: 3738
Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
polly napisał(a):
Może mnie ktoś nakierować na źródło wiedzy, jak bezpiecznie i dobrze usunąć system dopalania gazów. Gaźnikowa Ska 99' ściągnięta ze Szwajcarii.
Będę bardzo wdzięczny!
Że jaki system? W gaźniku? Paaanie, toż tam jest namiastka katalizatora w postaci siateczki na końcowym odcinku kolektora przed wlotem na tłumik końcowy. W zasadzie jak wstawiasz akcesoryjny komin to wycinasz tą część. Więc bezproblemowo ;)

_________________
SV650 => X11 :kerm:


14 cze 2014, o 00:51
Zobacz profil
pieszy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2012, o 10:04
Posty: 8
Lokalizacja: Zabrze
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
polly napisał(a):
Może mnie ktoś nakierować na źródło wiedzy, jak bezpiecznie i dobrze usunąć system dopalania gazów. Gaźnikowa Ska 99' ściągnięta ze Szwajcarii.
Będę bardzo wdzięczny!


Masz na myśli PAIR System? Jeśli tak wystarczy odłączyć od zaworu PAIR podciśnienie i zaślepić czymś wężyk np. śrubką, jak chcesz demontować wszystkie elementy tego układu to dodatkowo będziesz musiał zaślepić otwory w cylindrach i w airboxie.


14 cze 2014, o 06:53
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lis 2013, o 15:05
Posty: 387
Lokalizacja: Krakuf
Płeć: mężczyzna
Moto: DR-Z400S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Michał SPI/SZ napisał(a):
polly napisał(a):
Może mnie ktoś nakierować na źródło wiedzy, jak bezpiecznie i dobrze usunąć system dopalania gazów. Gaźnikowa Ska 99' ściągnięta ze Szwajcarii.
Będę bardzo wdzięczny!


Masz na myśli PAIR System? Jeśli tak wystarczy odłączyć od zaworu PAIR podciśnienie i zaślepić czymś wężyk np. śrubką, jak chcesz demontować wszystkie elementy tego układu to dodatkowo będziesz musiał zaślepić otwory w cylindrach i w airboxie.
Dużo będzie pracy z demontażem wszystkich tych elementów?

Dzięki za odpowiedź i podrzucenie nazwy, będę przekopywał internet ;).


14 cze 2014, o 09:40
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL