Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 28 paź 2024, o 03:15



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
SV Rider

Dołączył(a): 22 sty 2013, o 17:02
Posty: 394
Płeć: mężczyzna
Moto: Suzuki Hayabusa K8
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
.


13 paź 2014, o 15:48
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43
Posty: 1795
Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Kaban159 napisał(a):
Pany, wracając dziś nad ranem (trasa 80km) na zegarach pokazuje mi temperaturę nie większą jak 55stC.
Cuż to może być? Czujnik ?



podejrzewam czujnik lub termostat. raczej powinien się i tak zagrzać do swojej temperatury.

_________________
SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]


13 paź 2014, o 19:49
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2799
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Zobacz czy się zamyka, w gorącej wodzie powinien otworzyć się termostat (patrz serwisówka)
A czujnik sprawdzisz multimetrem


13 paź 2014, o 21:27
Zobacz profil
Łowca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2010, o 16:10
Posty: 2859
Lokalizacja: WWL
Płeć: mężczyzna
Moto: Perła - Smerf
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
rano jest już zimno, raczej nie nagrzała się.

_________________
JEŚLI KIEDYKOLWIEK BĘDZIE CI ŹLE, BĘDZIESZ MIAŁ PROBLEM, BĘDZIESZ POTRZEBOWAĆ MOJEJ POMOCY, TO PAMIĘTAJ NIE DZWOŃ DO MNIE :)


13 paź 2014, o 21:35
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Przez 80 kilosów to zagrzałby się nawet gdyby ją pchał. Coś jest zj..... zepsute znaczy. Mam na mysli termostat :obity:
W swojej starej s-ce nie mam żadnych stersogennych zegarów . Dla świętego spokoju czasami badam palcem.
Potrzebuje jakie 2 do max 3 km żeby cylindry były gorące. Chociaż chłodnica może byc całkiem zimna. Sabrina ma za to termometr ale po jakiej mili wskazowka jest juz na właściwej pozycji.


13 paź 2014, o 22:16
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46
Posty: 1729
Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Kaban159 napisał(a):
Pany, wracając dziś nad ranem (trasa 80km) na zegarach pokazuje mi temperaturę nie większą jak 55stC.
Cuż to może być? Czujnik ?


Jak się nagrzeje do tych 55 stopni, to spróbuj zasłonić chłodnicę jakąś folią i na krótkim dystansie sprawdź, czy temperatura wzrasta. Jeżeli stoi jak wryta na 55 stopniach, to na 99% masz problem z czujnikiem temperatury (w co wątpię, bo tego typu czujniki psują się dosyć rzadko). Jeżeli temperatura zacznie wzrastać, to do wymiany/czyszczenia termostat.

A tak swoją drogą to sprawdzałeś poziom płynu?

_________________
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.


14 paź 2014, o 10:17
Zobacz profil
Piguła
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2013, o 11:40
Posty: 1861
Lokalizacja: Chodzież (WLKP)
Płeć: mężczyzna
Moto: KAWASAKI ZX-10 R
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Miles napisał(a):
Kaban159 napisał(a):
Pany, wracając dziś nad ranem (trasa 80km) na zegarach pokazuje mi temperaturę nie większą jak 55stC.
Cuż to może być? Czujnik ?


Jak się nagrzeje do tych 55 stopni, to spróbuj zasłonić chłodnicę jakąś folią i na krótkim dystansie sprawdź, czy temperatura wzrasta. Jeżeli stoi jak wryta na 55 stopniach, to na 99% masz problem z czujnikiem temperatury (w co wątpię, bo tego typu czujniki psują się dosyć rzadko). Jeżeli temperatura zacznie wzrastać, to do wymiany/czyszczenia termostat.

A tak swoją drogą to sprawdzałeś poziom płynu?



Tak, poziom płynu jest w normie :)
Jak wyzdrowieję to sprawdzę patent z zasłanianiem chłodnicy :)

_________________
WR 400F ==> SV 650N ==> R6==> FZ1 ==> SV1000S ==> KAWASAKI ZX-10R


14 paź 2014, o 14:24
Zobacz profil WWW
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 maja 2014, o 11:31
Posty: 127
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Według mnie jednak termostat. On ma za zadanie utrzymywanie stałej temp silnika. Jeżeli jest cały czas otwarty lub po prostu się nie domyka to płyn idzie na duży obieg i przelatuje przez chłodnicę która cały czas schładza płyn. Po co zasłaniać kartonem czy innymi prowizorkami. Jak stoisz na postoju i go zagrzejesz i masz odpowiednią temp a podczas jazdy spada Ci do tych 55* to na 100% termostat.


14 paź 2014, o 16:29
Zobacz profil
Piguła
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2013, o 11:40
Posty: 1861
Lokalizacja: Chodzież (WLKP)
Płeć: mężczyzna
Moto: KAWASAKI ZX-10 R
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Moglibyście mnie na prowadzić gdzie go znajdę i jak to zdiagnozować ?

_________________
WR 400F ==> SV 650N ==> R6==> FZ1 ==> SV1000S ==> KAWASAKI ZX-10R


14 paź 2014, o 16:43
Zobacz profil WWW
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 maja 2014, o 11:31
Posty: 127
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Kaban moje zdanie jest takie. Odpal "tygrysa" zagrzej go na tyle żeby Ci się wentylator włączył i sprawdź jaka jest temp. Jeśli pokazuje Ci odpowiednia ( nie wiem przy jakiej się załącza wiatrak, 100* ?? na pewno musi mieć 90*) to wiesz już ,że czujnik jest dobry tylko termostat się nie zamyka całkowicie.

Termostat będziesz miał po lewej stronie motocykla. Znajdź chłodnicę :D i od nie z lewej strony będzie szedł gruby wąż. W pewnej chwili wąż się kończy i dochodzi do takiej obudowy przykręconej 2 śrubkami. Pod ta obudową znajduje się termostat. TYLKO WYKRĘCAJ NA ZIMNYM SILNIKU.


14 paź 2014, o 17:03
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28
Posty: 1963
Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Falcorn napisał(a):
... nie wiem przy jakiej się załącza wiatrak, 100* ?? na pewno musi mieć 90...

Około 104 stopni C

_________________
Obrazek

SV650S k3
bikepics.com


14 paź 2014, o 17:21
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 maja 2014, o 11:31
Posty: 127
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
acinr_PL napisał(a):
Falcorn napisał(a):
... nie wiem przy jakiej się załącza wiatrak, 100* ?? na pewno musi mieć 90...

Około 104 stopni C


No... Mówię przecież :D


14 paź 2014, o 17:24
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46
Posty: 1729
Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Falcorn napisał(a):
Po co zasłaniać kartonem czy innymi prowizorkami. Jak stoisz na postoju i go zagrzejesz i masz odpowiednią temp a podczas jazdy spada Ci do tych 55* to na 100% termostat.


Chodzi o to, że teraz kiedy mamy dosyć niskie temperatury, ciężko jest zagrzać moto pracujące na biegu jałowym. Ma stać jak głupek i kręcić manetką przez 10 minut albo i dłużej, żeby medium chwyciło temperaturę? :) Lepiej wsiąść na moto i obciążyć silnik kręcąc kilka rundek dookoła komina :)

Termostat jest pomiędzy cylindrami. Jak będziesz go wykręcał, to sprawdź przy okazji drożność rurki bypassu (taka cienka rurka idąca od obudowy termostatu do pompy wody). Lubi się czasami zapchać.

_________________
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.


14 paź 2014, o 19:15
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 maja 2014, o 11:31
Posty: 127
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Szybciej zagrzeje motor na postoju trzymając go na 3 tyś obr w niskiej temperaturze niż jeżdżąc jak kołek w ten i nazad dodatkowo schładzając silnik chłodnym powietrzem... Nie jest to ważne w sumie.


14 paź 2014, o 20:51
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
ciekawa koncepcja. Mnie się wydawało, że pod obciążeniem grzeje się szybciej. Ale ja się nie znam.

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


14 paź 2014, o 22:31
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46
Posty: 1729
Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Falcorn napisał(a):
Szybciej zagrzeje motor na postoju trzymając go na 3 tyś obr w niskiej temperaturze niż jeżdżąc jak kołek w ten i nazad dodatkowo schładzając silnik chłodnym powietrzem... Nie jest to ważne w sumie.


Bzdura. Polecam poprzeć teorię jakąś praktyką. I nie chodzi mi o dotknięcie dłonią chłodnicy i stwierdzenie na czuja "nagrzał się". Aktualnie mam na SVce zainstalowane dwa czujniki do pomiaru temperatury medium, więc coś o tym wiem :)

_________________
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.


15 paź 2014, o 00:17
Zobacz profil
mundrek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50
Posty: 1758
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Miles napisał(a):
Falcorn napisał(a):
Szybciej zagrzeje motor na postoju trzymając go na 3 tyś obr w niskiej temperaturze niż jeżdżąc jak kołek w ten i nazad dodatkowo schładzając silnik chłodnym powietrzem... Nie jest to ważne w sumie.


Bzdura. Polecam poprzeć teorię jakąś praktyką. I nie chodzi mi o dotknięcie dłonią chłodnicy i stwierdzenie na czuja "nagrzał się". Aktualnie mam na SVce zainstalowane dwa czujniki do pomiaru temperatury medium, więc coś o tym wiem :)


bo tutaj rozchodzi się tu o autora tematu
Kod:
 "Muli i gaśnie (SV gaźnikowa)"

? :->

_________________
I wy, o których zapomniałem,
Lub pominąłem was przez litość,
Albo dlatego, że się bałem,
Albo, że taka was obfitość...


15 paź 2014, o 09:54
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 27 sty 2013, o 14:38
Posty: 1183
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
koroviov napisał(a):
ciekawa koncepcja. Mnie się wydawało, że pod obciążeniem grzeje się szybciej. Ale ja się nie znam.

Akurat w tej kwestii nie miales racji.
kiedy silnik grzeje sie najbardziej? W korkach-kiedy pracuje na biegu jalowym..Czyli jak stoi a nie kiedy jedzie.:-)

_________________
CH owam
W szystko
D o
P lecaka


15 paź 2014, o 13:25
Zobacz profil
mundrek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50
Posty: 1758
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No masz sv1000, masz wskaźnik temperatur. Odpal se moto jak ma 20 stopni, weź sie kawa, zista i poczekaj aż moto będzie mieć 80 stopni. A na drugi dzień odpal sprzęta jak będzie mieć 20 stopni i przejeźdź się aż do osiągnięcia 80 stopni - temperaturę roboczą osiągniesz znacznie szybciej= se dłużej przy kawie posiedzisz niż pojeździsz.

_________________
I wy, o których zapomniałem,
Lub pominąłem was przez litość,
Albo dlatego, że się bałem,
Albo, że taka was obfitość...


15 paź 2014, o 13:37
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46
Posty: 1729
Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
jacek sv1000 napisał(a):
koroviov napisał(a):
ciekawa koncepcja. Mnie się wydawało, że pod obciążeniem grzeje się szybciej. Ale ja się nie znam.

Akurat w tej kwestii nie miales racji.
kiedy silnik grzeje sie najbardziej? W korkach-kiedy pracuje na biegu jalowym..Czyli jak stoi a nie kiedy jedzie.:-)


Niestety, ale ponownie muszę się nie zgodzić. Jeszcze raz powtarzam. Wszystko potwierdzone jest rzeczywistymi pomiarami płynu w obiegu małym i dużym. Zresztą... do tego nie potrzeba żadnych pomiarów. Jeździcie samochodami? Nigdy nie zauważyliście jak zachowuje się wskazówka od temperatury medium chłodzącego jak skrobiecie zimą szyby przy uruchomionym silniku? 10 minut skrobania, wsiadasz do auta, a wskazówka ledwo drgnie. Z kolei podczas jazdy po 10 minutach jest praktycznie na środku skali.
Tu nie ma mocnych... fizyki nie oszukasz.

_________________
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.


15 paź 2014, o 13:48
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL