Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 28 paź 2024, o 01:23



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Już myślałem, że uda się pominąć emulowanie ECM, ale skoro tak, to rzeczywiście chodzi tylko o rozmiar gwintu.
Trzymam kciuki za mgr w takim razie :)


17 paź 2014, o 11:26
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46
Posty: 1729
Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No niestety licznik we wtryskowej SVce takie parametry jak temperatura cieczy, prędkość obrotowa silnika i informacje o błędach czerpie z ECM w postaci sygnałów cyfrowych :)

_________________
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.


17 paź 2014, o 13:10
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 18 wrz 2014, o 17:56
Posty: 31
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czy są różnice w kierownicach w SV650S 03-09 i SV1000S 03-09? Chodzi mi dokładnie i półkę i clipony? Chcę zakupić taki zestaw od SV1000s i założyć do 650s.
Z góry dzięki za odp


18 paź 2014, o 11:28
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 27 sty 2013, o 14:38
Posty: 1183
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dziubek4698 napisał(a):
Czy są różnice w kierownicach w SV650S 03-09 i SV1000S 03-09? Chodzi mi dokładnie i półkę i clipony? Chcę zakupić taki zestaw od SV1000s i założyć do 650s.
Z góry dzięki za odp

Z tego co wiem to tak-średnica lag jest inna.Nie lepiej założyć od razu upside-down np.od GSXR?

_________________
CH owam
W szystko
D o
P lecaka


18 paź 2014, o 13:30
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 paź 2014, o 16:27
Posty: 111
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2002
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Mam pytanie koledzy czy takie coś http://www.aliexpress.com/item/2-52mm-F ... 76967.html da rade zamontować do moje Sv'ki bez jakiś skomplikowanych zmian?>


18 paź 2014, o 19:44
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2799
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Wątpie, z tego co wiem u nas czujnik informuje tylko czy jest poniżej poziomu danego, a nie jest wielo zakresowy, tzn opór zmienia wraz ze zmianą poziomu.


18 paź 2014, o 22:25
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 paź 2014, o 16:27
Posty: 111
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2002
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
a może dało by radę założyć jakiś pływak z innego modelu czy coś?


18 paź 2014, o 22:29
Zobacz profil
Piguła
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2013, o 11:40
Posty: 1861
Lokalizacja: Chodzież (WLKP)
Płeć: mężczyzna
Moto: KAWASAKI ZX-10 R
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Problem z temperaturą roztrzygnięty - pęknięcie na chłodnicy przez co uciekł płyn chłodniczy
( że ja głupi od razu tego nie sprawdziłem ... dziś po krótkim dystansie w moment było 110stC )

_________________
WR 400F ==> SV 650N ==> R6==> FZ1 ==> SV1000S ==> KAWASAKI ZX-10R


18 paź 2014, o 23:03
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
symix224 napisał(a):
a może dało by radę założyć jakiś pływak z innego modelu czy coś?


Pewnie że to możliwe. Tylko czy to ma sens? SV w zasadzie ma całkiem niezły wskaźnik paliwa. Najpierw mruga gdy :hmm: 1/4 zbiornika została a gdy już całkiem cienko świeci na amen.
Dla mnie jest to wystarczająca informacja i oczywiście nie musisz się z tym zgadzać.

(w hondzie to mam niby taki ładny prawdziwy wskaźnik ktory na dobrą sprawę działa tak samo. Zatankuje do pełna to przez jakie 130 km mam pełno :obity: Po czym szybko spada przez następne 70 i stresuje mnie stojąc na czerwonym polu. A gdy stuknie 250 to już pcham gdy wcześniej jechalem szybko :hahaha: W zasadzie tyle samo wiem co i w SV. Chociaż nie. Bo SV przejedzie mi średnio 250-270 zanim zacznie mrugać na ok 13 litrach a z mruganiem to jeszcze 50 km bezstresowo. Pewnie jakby zapodać mega ekonomiczny tryb jazdy to z 70-80 km.
Tak swoja drogą widac tutaj jak ekonomiczna jest SV. Praktycznie spala o polowę mniej paliwa )


Ostatnio edytowano 18 paź 2014, o 23:49 przez Rozkosmany, łącznie edytowano 1 raz



18 paź 2014, o 23:30
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2799
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Myślę, że tankując do pełna mniej więcej wiem ile moge jeszcze pojechać. |turystycznie ok 250km i tankuje.


18 paź 2014, o 23:38
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Zanczy że przeciętnie wepchasz w zbiornik jakie 12,5-13 litrów
? Tak z ciekawości pytam
(gdyby tak caly czas jechac na kropelce to myślę że da radę wydusić 400 km na zbiorniku)


18 paź 2014, o 23:51
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 paź 2014, o 16:27
Posty: 111
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2002
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
U mnie koledzy problem tkwi w tym, ze nie mam seryjnego licznika a na tym nowym nie mam kontrolki rezerwy. Możecie i zapodać jaki ew.czujnik by tam wsadzić zeby to jakoś chodziło?


19 paź 2014, o 00:28
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 cze 2012, o 11:06
Posty: 547
Lokalizacja: Barcelona
Płeć: mężczyzna
Moto: Piaggio Liberty ;)
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
ale tak jak już pisano, w baku masz (albo powinieneś mieć) seryjne termistory z wyprowadzonymi kablami. sprawdź według serwisówki czy działają. jeśli tak to prosty układzik i możesz zmontować sobie kontrolkę.

_________________
Maszyna: Suzuki SV650 N K3


19 paź 2014, o 14:51
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46
Posty: 1729
Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Kaban159 napisał(a):
Problem z temperaturą roztrzygnięty - pęknięcie na chłodnicy przez co uciekł płyn chłodniczy
( że ja głupi od razu tego nie sprawdziłem ... dziś po krótkim dystansie w moment było 110stC )


A jak pytałem, czy płyn w normie to kłamałeś, że tak :P

_________________
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.


19 paź 2014, o 17:32
Zobacz profil
Piguła
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2013, o 11:40
Posty: 1861
Lokalizacja: Chodzież (WLKP)
Płeć: mężczyzna
Moto: KAWASAKI ZX-10 R
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Miles napisał(a):
Kaban159 napisał(a):
Problem z temperaturą roztrzygnięty - pęknięcie na chłodnicy przez co uciekł płyn chłodniczy
( że ja głupi od razu tego nie sprawdziłem ... dziś po krótkim dystansie w moment było 110stC )


A jak pytałem, czy płyn w normie to kłamałeś, że tak :P



Bo wtedy jeszcze go widziałem :obity:
Wsypałem dziś proszek do chłodnic, zalałem świeżym płynem i prawie 200km bez problemowo przejechane, z odpowiednią temperaturę :)

_________________
WR 400F ==> SV 650N ==> R6==> FZ1 ==> SV1000S ==> KAWASAKI ZX-10R


19 paź 2014, o 19:40
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43
Posty: 1795
Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
ten proszek do chłodnic to badziew, lepiej było dać do pospawania tą chłodnicę.... teraz ten syf masz w całym układzie chłodzenia. . . . .

_________________
SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]


19 paź 2014, o 19:43
Zobacz profil WWW
Piguła
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2013, o 11:40
Posty: 1861
Lokalizacja: Chodzież (WLKP)
Płeć: mężczyzna
Moto: KAWASAKI ZX-10 R
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czytałem opinie o tym proszku i nie znalazłem żadnych negatywnych opinii a tym bardziej skutków ubocznych
(chyba że ktoś z was posiada owe z własnego doświadczenia)

Niestety dzisiejsza pogoda wzieła górę i trzeba było polatać :D

_________________
WR 400F ==> SV 650N ==> R6==> FZ1 ==> SV1000S ==> KAWASAKI ZX-10R


19 paź 2014, o 20:11
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
ciastek329 napisał(a):
Może być spalana większa część mieszanki (spalanie bardziej dokładne). Wybacz, że to napisałem ale Pani od chemii nie spodobało by się gdybym milczał. Nie po to mnie 3 lata męczyła :)


Nie mniej jednak czy ktoś jest w stanie opisać to w sposób naukowy czemu zostaje spalona większa część mieszanki, gdy silnik jest obciążony?

Pytam z naukowej ciekawości :)


Z opóźnieniem, ale jakoś mnie naszło

Nie ma czegoś takiego jak spalanie mniej lub bardziej dokładne. Nie mam na mysli oczywiście jakichs niuansów mozliwych do wyśledzenia w labie zajmującym się silnikami :)

Silniki w naszych moto np. pracują na chłopski rozum mówiąc > z regulowanym dławieniem
My na pokrętle od gazu mamy na samym początku max dlawienie silnika ktory wtedy pracuje na wolnym chodzie-biegu jałowym czy jak go tam zwał.
Chcemy ruszyć - silnik napotyka opór ktory musi pokonać- my jesteśmy regulatorem i naszym zadaniem jest zmniejszyć dlawienie na tyle żeby do silnika wpadlo tyle mieszanki której spalenie umożliwi to zadanie.
Itd... Jedziemy sobie i chcemy przypałować no więc odkręcamy gaz na max. Znaczy to że likwidujemy calkowicie dławienie silnika. Gardziel otwarta na całego-przepustnica ustawiona równolegle do tejże gardzieli. Silnik jest zdolny pobrać tyle mieszanki ile zechce. Pracuje z nominalną mocą jaka jest dla niego możliwa. Jeżeli opory będą wieksze niż to co jest silnik w takiej sytuacji przezwyciężyć (np. pd gorkę i silny wiatr) Zostanie przyhamowany i jego obroty zmniejszą się. Zatem spala on mniej mieszanki niż jest to dla niego możliwe- moc spada. Nie ma bata i musi tak być.
Wtedy my idziemy mu na ratunek i zmieniamy przekladnię na lżejszą.
Dokladnie wszystko to samo możesz zaobserwowac jadąc rowerem :obity: I na wlasnej skórze poczuć jak to jest byc silnikiem.
:hahaha:
Tak więc zawsze jest spalane tyle mieszanki ile mu podamy. A nie że z małym obciążeniem spala tylko np. 10% tego co mu podajemy.
Są oczywiście jakieś tam niuanse i każdy silnik ma jakiś tam zakres w ktorym pracuje najekonomiczniej. Tzn zużywa w danych warunkach najmniej paliwa na ilość pracy jaką wykonuje. Oczywiście najczęściej nie jest moc max mozliwa dla niego do osiagnięcia. Nie wiem jak to w motocyklach wypada ale np. w silnikach od helikopterów najsprawniej silnik dziala gdy rozwija ok 75% swojej mocy nominalnej. Tak to sobie spece ustaili że będzie ok. Dotyczy to śmigłowcow szybkich. Jakie używają gliny, pogotowie, telewizja filmujaca wyścigi motocyklowe :) Kedyś mieli wtopę i na TT były złomy które nia nadązały za motocyklami :hahaha: Silnik pracujący w takiej machinie ma jesze ten 25% zapas mocy na wszelki wypadek jak również dopuszczalny przez krótki czas zakres przęciązenia. To juz na wypadek :hmm: końca swiata na ten przyklad. Wojo ma na ta kwestię inne poglądy i zapasy mocy w ich maszynach najcześciej są zdecydowanie wieksze. Np. dwie turbiny po parę tysięcy KM przy czym praca tylko jednej bo drugą uszkodził npl nie odbija się na jego zdolności bojowej.
W silnikach benzynowych zakres najekonomiczniejszej pracy wynika z wielu czynników ale w zasadzie najważniejszym to jest to że w takim wysokim, ale nie max obciążeniu nie pracuje on dokladnie w obiegu Otta a symuluje niejako w częsci obieg Atkinsona. Mozna mu dopomóc w tym jeżeli silnik ma jakies bajery pt: zmienne fazy.
Nie zawsze takie zmienne fazy slużą wylącznie do osiagnięcia największej możliwej mocy.

ed. jak tak się zastanowić to zakres ekonomiczny w SV rownież wypada w rejonie wysokich obciążeń. Bo jadąc tak na oko ze 110 Km/h praktycznie nic nie oszczędzimy gdy przyciśniemy do 160-180. Niby opory zdecydowanie wieksze i wiekszą prace na jednostke drogi silnik musi wykonać to pewno przez to że wpada w ten rejon najsprawniejszy różnicy w zuzyciu paliwa za dużej nie ma. Drugi punkt ekonomicznej pracy ma jak na moje w zakresie 70-80 km/h Można wtedy pobić rekordy w minimalnym spalaniu (mnie wyszło zdaje się 3.8 l) No ale to ch.. nie jazda
Dla milosnikow przestrzegania przepisów z powodzeniem wystarczy Ninja 250. Zajebisty motorek to jest. Zasuwa na autostradzie jakby nigdy nic. Zdolny bujnąc nawet sporo szybciej niż przepisy w większości krajów dopuszczają a pali ze 2.5-3 litry :spoko:


19 paź 2014, o 20:19
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2014, o 20:52
Posty: 292
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000s
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Kupiłem, w sumie to narazie wzia.łem wyświetlacz biegów Gipro Atre, podłaczyłem pod moto, przekręcam kluczyk i wyswietla 0, wiec wchodze w tryb uczenia, zaczyna mrygac L za chwile przełacza sie i mryga 0 i tak czały czas? a nie powinno wskoczyć np 1, 2 itd?


23 paź 2014, o 14:18
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2014, o 20:52
Posty: 292
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000s
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Już sobie poradziłem, teraz nast pytanie, nie moge zaprogramować 4 biegu, pokazuje mi 0. Czy po wyjeciu czujnika luzu da sie jakoś sprawdzić czy 4 bieg nie jest uszkodzony na gps?


23 paź 2014, o 20:20
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL