Autor |
Wiadomość |
Macias00
rowerzysta
Dołączył(a): 2 wrz 2014, o 13:17 Posty: 15
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Muszę wymienić regulator napięcia w mojej SV 2000r. bo ładownie szwankuje i maxymalnie osiąga 13V i teraz pytanie co kupić bo na allegro ceny są od 40zł do 400zł. Maciej jakieś sprawdzone regulatory godne polecenie?? Poniżej pare linków, które znalazłem: http://allegro.pl/regulator-napiecia-su ... 75880.html http://allegro.pl/ir-regulator-napiecia ... 82509.html http://allegro.pl/suzuki-sv650-99-02-re ... 87917.html
|
10 lis 2014, o 00:06 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Popraw linki. Jak nie chce ci się kombinować, kup zamiennik oryginalnego, sam tak zrobiłem i nie było najmniejszych problemów. Powinno to kosztować 250-300 pln.
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
10 lis 2014, o 11:07 |
|
|
kamil1711
motorowerzysta
Dołączył(a): 7 wrz 2014, o 14:54 Posty: 89 Lokalizacja: Łukowo/Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam. Takie małe pytanko: czy wolne koło rozrusznika w gaźnikowej sv różni się od tego z młodszych roczników? Nie wiem jakim cudem, ale w moim wycięły się dwa zęby.
|
10 lis 2014, o 11:26 |
|
|
Inkling
SV Rider
Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47 Posty: 2539 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pisz do Słonia, on je porównywał kilka tygodni temu, jeśli dobrze pamiętam.
|
10 lis 2014, o 11:33 |
|
|
Alex
motocyklista
Dołączył(a): 7 paź 2014, o 12:22 Posty: 182
Płeć: mężczyzna
Moto: TLS i TLR
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Chyba że masz czas to przeczytaj jego temat, na pewno tam znajdziesz.
|
10 lis 2014, o 11:34 |
|
|
kamil1711
motorowerzysta
Dołączył(a): 7 wrz 2014, o 14:54 Posty: 89 Lokalizacja: Łukowo/Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Z tego co widziałem w jego temacie to bardziej głowił się nad zmianą rozrusznika i odchudzeniem tarczy ze sprzegiełkiem rozrusznika. O kołach niestety niczego nie widziałem.
|
10 lis 2014, o 11:50 |
|
|
Dziaku
SV Rider
Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50 Posty: 1975 Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
viewtopic.php?p=252012#p252012@edit A kurde, źle przeczytałem, myślałem ,że chodzi o koło zamachowe
_________________ CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99
|
10 lis 2014, o 16:36 |
|
|
Macias00
rowerzysta
Dołączył(a): 2 wrz 2014, o 13:17 Posty: 15
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Poprawiłem linki więc piszę jeszcze raz: Muszę wymienić regulator napięcia w mojej SV 2000r. bo ładownie szwankuje i maxymalnie osiąga 13V i teraz pytanie co kupić bo na allegro ceny są od 40zł do 400zł. Maciej jakieś sprawdzone regulatory godne polecenie?? Poniżej pare linków, które znalazłem: http://allegro.pl/regulator-napiecia-su ... 75880.htmlhttp://allegro.pl/ir-regulator-napiecia ... 82509.htmlhttp://allegro.pl/suzuki-sv650-99-02-re ... 87917.html
|
10 lis 2014, o 21:01 |
|
|
kamil1711
motorowerzysta
Dołączył(a): 7 wrz 2014, o 14:54 Posty: 89 Lokalizacja: Łukowo/Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nic nie szkodzi. Miałem farta i udało mi się dziś dorwać koło z gaźnikowej sv. Tylko teraz dodatkowy problem się pojawił. Moto zaczęło strasznie często strzelać w dolot na niskich obrotach. Najbardziej na zimnym silniku. Co mnie zdziwiło - po zdjęciu airboxa podczas strzału w gaźniku pojawiał się ogień. Wiecie może czym to jest spowodowane? Edit: strzela głównie z przedniego cylindra.
|
10 lis 2014, o 21:51 |
|
|
Rozkosmany
SV Rider
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06 Posty: 2164 Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Podaj więcej danych. Czy jeździleś dużo czy może moto stało i okazjonalnie odpalałeś. Czy ogień widziałeś tylko pod przepustnicą czy zionęło nim całkiem na wierzch. Itp. Ułatwi główkowanie. .... Strzelac moze np. bo zawory nieszczelne. Mogą miec nawet właściwy luz ale nie trzymają. Może ew. byc za dużo nagaru i odpala niechcący jeszcze w trakcie ssania. Może jeszcze strzelać w gaźnik gdy obroty jałowe masz za małe w połączeniu ze złą synchoronizacją. Cylinder z bardziej zdławionym gaźnikiem czasami sobie lubi wtedy kichnąć ogniem
|
10 lis 2014, o 22:14 |
|
|
kamil1711
motorowerzysta
Dołączył(a): 7 wrz 2014, o 14:54 Posty: 89 Lokalizacja: Łukowo/Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Moto stało prawie 3 tygodnie, bo czekało na koło rozrusznika. Wcześniej było wszystko spoko, dopóki nie zgasł mi z hukiem dojeżdżając do skrzyżowania. Od razu go odpaliłem, ale miał strasznie niskie 'wolne' obroty i zgasł ponownie. Potem po naciśnięciu przycisku startera silnik się zablokował. Jakieś 100m do domu więc popchałem maszynę no i okazało się, że jakimś cudem woolne koło rozrusznika straciło dwa zęby. Same zęby na szczęście znalazłem i nie latają mi w silniku. No i teraz po złożeniu atrakcje takie jak opisałem wcześniej. Ogień widać tylko pod przepustnicą. W moich poprzednich pojazdach nie spotkałem się z niczym podobnym, więc trochę mnie to przestraszyło
|
10 lis 2014, o 22:54 |
|
|
symix224
motocyklista
Dołączył(a): 15 paź 2014, o 16:27 Posty: 111 Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2002
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Koledzy mógłby ktoś wstawić zdjęcie gdzie mogę w gaznikowej Sv'ce N zwiekszyć obroty silnika na luzie . Moje wąchania sie w granicy 800/1000 a to chyba za mało
|
11 lis 2014, o 14:56 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pokrętło jest schowane między rurkami ramy z lewej strony, kawałek przed tylnym cylindrem.
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
11 lis 2014, o 15:37 |
|
|
kamil1711
motorowerzysta
Dołączył(a): 7 wrz 2014, o 14:54 Posty: 89 Lokalizacja: Łukowo/Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Udało się znaleźć rozwiązanie mojego problemu! Człowiek w strachu, że coś poważnego mogło się stać, a tu po prostu uciekła gdzieś zaślepka z króćca podciśnienia na przednim cylindrze. Wykombinowałem nową i śmiga jak ta lala
|
14 lis 2014, o 23:06 |
|
|
Tigera1
amelinum!
Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 21:39 Posty: 730 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3+Ducati 848
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Odrestaurowuję obecnie Junaka M10, gdzie w wawie lub okolicach znajdę ogarniętego lakiernika, który tryśnie mi blachy do tego sprzętu i zrobi lamówki itd...
_________________ SV 650 S+Ducati 848 Gregor aka TigerA1
|
17 lis 2014, o 20:15 |
|
|
golkow
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:03 Posty: 713 Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: KTM 790 Adventure R
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
W Brwinowie jest gość który zna się na robocie: http://www.custompainting.pl/index.htmlJak chcesz zrobić to naprawdę dobrze, to uderz do niego.
_________________ SV650N K6 YHJ --> DL650A L0 YME --> BMW F700GS --> KTM 790 Adeventure R http://www.bikepics.com/members/golkow
|
17 lis 2014, o 20:25 |
|
|
paras104
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 10:23 Posty: 717 Lokalizacja: Radomsko/Katowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2007
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jakie są różnice pomiędzy SV N w rocznikach 06, 07, 08?
|
18 lis 2014, o 11:07 |
|
|
awdam
SV Rider
Dołączył(a): 3 kwi 2012, o 17:54 Posty: 468 Lokalizacja: w-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: Aprilia Shiver 750
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Krótki pytanko na temat pompy. Wstępem mój aku nie domaga, powoli pada ale jeszcze da się na nim jeździć. I tu pojawił sie problem ale nie wiem czy do końca jest to wina aku. Wkładam kluczyk przekręcam, wciskam killa i pompa czasem załącza się bez zarzutu, a czesem po chwili wyskakuje FI. Czy jest to wina aku, stacyjki, czegoś innego ... ? Czasem jak wyłącze kila, wyjmę kluczyk i powtórzę procedure to pompa rusza bez zarzutu (nie robiłem żadnych testów z tym związanych, czy wyjęcie kluczyka ma związek z problemem) i moto startuje bezproblemowo. Podczas jazdy również nie ma problemów z wtryskiem, działa jeździ. Światła po odpaleniu oczywiście są lekko przygaśnięte, dopiero ja dojadę do miejsca mego celu widać że aku jest podłądowany. Problem pojawił się przy słabym akumulatorze, przez cały sezon jak aku był sprawny nie było problemu z FI na wyświtlaczu.
_________________ SV 650SA -> Aprilia Shiver 750
|
18 lis 2014, o 13:07 |
|
|
Mateusz@
pieszy
Dołączył(a): 17 lis 2014, o 13:31 Posty: 2
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Szybkie pytanko. Posiadam SV650S z 1999r i chciałbym założyć wydech z 2006 taki jak na zdjęciu. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/df9 ... 9e308.htmlCzy ten wydech da się zamontować bez żadnych przeróbek poprostu odkręcam stary i przykręcam drugi?
|
18 lis 2014, o 13:38 |
|
|
Dziaku
SV Rider
Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50 Posty: 1975 Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
K6 ma czarną tarcze zegraów, K7, K8 ma białą. K7+ ma sondę lambda i chyba po dwie świece na cylinder. Różnice wizualne sobie sam oblukaj : http://www.sv650.org/model_history_file ... istory.htm
_________________ CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99
|
18 lis 2014, o 16:14 |
|
|