Forum Suzuki SV - SVforum.pl
https://suzukisv.com.pl/

Remont silnika sv 1000, zatarty wał korbowy
https://suzukisv.com.pl/viewtopic.php?f=23&t=11764
Strona 1 z 1

Autor:  kozlowski1991 [ 18 wrz 2013, o 12:57 ]
Tytuł:  Remont silnika sv 1000, zatarty wał korbowy

Witam mam problem, jakiś miesiąc temu zatarłem silnik na wale korbowym, zrobiłem remont wał korbowy został przełożony z innego silnika od dl1000, wał był mierzony i był taki sam. Silniki chodzi ale nie jeździ tak jak przedtem mam odczucie że jest duzo słabszy, po za tym na 6 biegu przy 6 tys obrotów przed remontem miałem 155km/h a teraz mam 120km/h, sv 1000s rok 2003, jak ktoś ma jakieś pomysły to piszcie bo ja już nie mam pojęcia o co moze chodzić

Autor:  kacperski [ 18 wrz 2013, o 13:12 ]
Tytuł:  Re: Remont silnika sv 1000, zatarty wał korbowy

Napisałem ci już na FB, wymiana wału nie zmieniła by ci wskazań prędkościomierza. Obczaj licznik prędkości. I sprawdzasz kopa tylko na liczniku? Czujesz żeby faktycznie było słabsze odejście czy tylko cyferki ci się nie zgadzają?

Autor:  Jankoś [ 18 wrz 2013, o 13:19 ]
Tytuł:  Re: Remont silnika sv 1000, zatarty wał korbowy

Ja się słabo znam a taka operacja wymaga precyzji a nie tylko rozebrania i przełożenia części.
W przypadku braku mocy proponuję pomierzyć kompresję na każdym garze
W przypadku obrotów i predkości jak już napisał Kacperski

Autor:  lasooch [ 18 wrz 2013, o 13:51 ]
Tytuł:  Re: Remont silnika sv 1000, zatarty wał korbowy

A co z panewkami? Szlifowany wał i dorabiane na wymiar czy też przełożyłeś z DL'a?
Co do tej prędkości, to tak jak Kacper napisał - wał nie ma nic do rzeczy. A mnie co innego ciekawi, dobrze poskładałeś skrzynię? Nie powiem z pamięci przy jakich obrotach jaką prędkość na poszczególnych biegach powinna mieć SV1000. Ale jeśli faktycznie przed remontem przy 6tys miałeś 155, a po remoncie przy tych samych obrotach masz 120, to wg serwisówki wynik daje idealnie przełożenie czwartego biegu...

Autor:  kozik [ 18 wrz 2013, o 14:11 ]
Tytuł:  Re: Remont silnika sv 1000, zatarty wał korbowy

ale to czuć kiedy się biegi wrzuca do góry bez dodawania gazu, motocykl słabnie a raczej spadają obroty bo przy mocy litra to nie jest aż tak bardzo odczuwalne no chyba, że w tym przypadku przy źle złożonej skrzyni po wrzuceniu z piątki na szóstkę obroty rosną. A niższych biegach też jest słabszy?

Autor:  kozlowski1991 [ 18 wrz 2013, o 18:25 ]
Tytuł:  Re: Remont silnika sv 1000, zatarty wał korbowy

Generalnie co do roboty to robił ten silnik gościu który zajmuje się motocyklami od 20 lat, także nie jakiś nowicjusz, panewki też były przekładane od dl'a, generalnie miałem drugi silnik i wszystko co było potrzebne było brane orginalne, mechanik miał dzisiaj sprawdzić prędkość z gps, a jak nie to to sprawdzić czy przypadkiem rozrząd nie został źle złożony naprzykład o jeden ząbek, ma też podlecieć gościu z komputerem by sprawdzić czy jest dobre ciśnienie. Generalnie motocykl jedzie przyspiesza ale to nie jest to co było. A co do tej skrzyni biegów to co mogli spaprać????

Autor:  kisiel_krzychu [ 18 wrz 2013, o 20:10 ]
Tytuł:  Re: Remont silnika sv 1000, zatarty wał korbowy

sprawdz sobie błedy, może coś źle podpiąłeś albo przestawiłeś podczas składania moto. tak jak piszesz sv 1000 na 6biegu przy 6 tys ma ok. 160 km/h

Autor:  Jankoś [ 18 wrz 2013, o 20:14 ]
Tytuł:  Re: Remont silnika sv 1000, zatarty wał korbowy

wg. tego co piszesz to moto masz teraz słabsze na każdym biegu więc to raczej nie skrzyni wina, po 2 czułbyś chyba że nie pracuje ona tak jak powinna.

Autor:  TomK [ 18 wrz 2013, o 20:48 ]
Tytuł:  Re: Remont silnika sv 1000, zatarty wał korbowy

Może tak sprzęgło ślizga :)

Autor:  kozlowski1991 [ 19 wrz 2013, o 15:30 ]
Tytuł:  Re: Remont silnika sv 1000, zatarty wał korbowy

nie sprzęgło już wykluczyliśmy

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/