Forum Suzuki SV - SVforum.pl https://suzukisv.com.pl/ |
|
Remont silnika sv 1000, zatarty wał korbowy https://suzukisv.com.pl/viewtopic.php?f=23&t=11764 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | kozlowski1991 [ 18 wrz 2013, o 12:57 ] |
Tytuł: | Remont silnika sv 1000, zatarty wał korbowy |
Witam mam problem, jakiś miesiąc temu zatarłem silnik na wale korbowym, zrobiłem remont wał korbowy został przełożony z innego silnika od dl1000, wał był mierzony i był taki sam. Silniki chodzi ale nie jeździ tak jak przedtem mam odczucie że jest duzo słabszy, po za tym na 6 biegu przy 6 tys obrotów przed remontem miałem 155km/h a teraz mam 120km/h, sv 1000s rok 2003, jak ktoś ma jakieś pomysły to piszcie bo ja już nie mam pojęcia o co moze chodzić |
Autor: | kacperski [ 18 wrz 2013, o 13:12 ] |
Tytuł: | Re: Remont silnika sv 1000, zatarty wał korbowy |
Napisałem ci już na FB, wymiana wału nie zmieniła by ci wskazań prędkościomierza. Obczaj licznik prędkości. I sprawdzasz kopa tylko na liczniku? Czujesz żeby faktycznie było słabsze odejście czy tylko cyferki ci się nie zgadzają? |
Autor: | Jankoś [ 18 wrz 2013, o 13:19 ] |
Tytuł: | Re: Remont silnika sv 1000, zatarty wał korbowy |
Ja się słabo znam a taka operacja wymaga precyzji a nie tylko rozebrania i przełożenia części. W przypadku braku mocy proponuję pomierzyć kompresję na każdym garze W przypadku obrotów i predkości jak już napisał Kacperski |
Autor: | lasooch [ 18 wrz 2013, o 13:51 ] |
Tytuł: | Re: Remont silnika sv 1000, zatarty wał korbowy |
A co z panewkami? Szlifowany wał i dorabiane na wymiar czy też przełożyłeś z DL'a? Co do tej prędkości, to tak jak Kacper napisał - wał nie ma nic do rzeczy. A mnie co innego ciekawi, dobrze poskładałeś skrzynię? Nie powiem z pamięci przy jakich obrotach jaką prędkość na poszczególnych biegach powinna mieć SV1000. Ale jeśli faktycznie przed remontem przy 6tys miałeś 155, a po remoncie przy tych samych obrotach masz 120, to wg serwisówki wynik daje idealnie przełożenie czwartego biegu... |
Autor: | kozik [ 18 wrz 2013, o 14:11 ] |
Tytuł: | Re: Remont silnika sv 1000, zatarty wał korbowy |
ale to czuć kiedy się biegi wrzuca do góry bez dodawania gazu, motocykl słabnie a raczej spadają obroty bo przy mocy litra to nie jest aż tak bardzo odczuwalne no chyba, że w tym przypadku przy źle złożonej skrzyni po wrzuceniu z piątki na szóstkę obroty rosną. A niższych biegach też jest słabszy? |
Autor: | kozlowski1991 [ 18 wrz 2013, o 18:25 ] |
Tytuł: | Re: Remont silnika sv 1000, zatarty wał korbowy |
Generalnie co do roboty to robił ten silnik gościu który zajmuje się motocyklami od 20 lat, także nie jakiś nowicjusz, panewki też były przekładane od dl'a, generalnie miałem drugi silnik i wszystko co było potrzebne było brane orginalne, mechanik miał dzisiaj sprawdzić prędkość z gps, a jak nie to to sprawdzić czy przypadkiem rozrząd nie został źle złożony naprzykład o jeden ząbek, ma też podlecieć gościu z komputerem by sprawdzić czy jest dobre ciśnienie. Generalnie motocykl jedzie przyspiesza ale to nie jest to co było. A co do tej skrzyni biegów to co mogli spaprać???? |
Autor: | kisiel_krzychu [ 18 wrz 2013, o 20:10 ] |
Tytuł: | Re: Remont silnika sv 1000, zatarty wał korbowy |
sprawdz sobie błedy, może coś źle podpiąłeś albo przestawiłeś podczas składania moto. tak jak piszesz sv 1000 na 6biegu przy 6 tys ma ok. 160 km/h |
Autor: | Jankoś [ 18 wrz 2013, o 20:14 ] |
Tytuł: | Re: Remont silnika sv 1000, zatarty wał korbowy |
wg. tego co piszesz to moto masz teraz słabsze na każdym biegu więc to raczej nie skrzyni wina, po 2 czułbyś chyba że nie pracuje ona tak jak powinna. |
Autor: | TomK [ 18 wrz 2013, o 20:48 ] |
Tytuł: | Re: Remont silnika sv 1000, zatarty wał korbowy |
Może tak sprzęgło ślizga |
Autor: | kozlowski1991 [ 19 wrz 2013, o 15:30 ] |
Tytuł: | Re: Remont silnika sv 1000, zatarty wał korbowy |
nie sprzęgło już wykluczyliśmy |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |