Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 10 ] |
|
Remont silnika sv 1000, zatarty wał korbowy
Autor |
Wiadomość |
kozlowski1991
pieszy
Dołączył(a): 22 sie 2013, o 20:32 Posty: 4
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 1000s 2003
|
Remont silnika sv 1000, zatarty wał korbowy
Witam mam problem, jakiś miesiąc temu zatarłem silnik na wale korbowym, zrobiłem remont wał korbowy został przełożony z innego silnika od dl1000, wał był mierzony i był taki sam. Silniki chodzi ale nie jeździ tak jak przedtem mam odczucie że jest duzo słabszy, po za tym na 6 biegu przy 6 tys obrotów przed remontem miałem 155km/h a teraz mam 120km/h, sv 1000s rok 2003, jak ktoś ma jakieś pomysły to piszcie bo ja już nie mam pojęcia o co moze chodzić
|
18 wrz 2013, o 12:57 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Remont silnika sv 1000, zatarty wał korbowy
Napisałem ci już na FB, wymiana wału nie zmieniła by ci wskazań prędkościomierza. Obczaj licznik prędkości. I sprawdzasz kopa tylko na liczniku? Czujesz żeby faktycznie było słabsze odejście czy tylko cyferki ci się nie zgadzają?
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
18 wrz 2013, o 13:12 |
|
|
Jankoś
SV Rider
Dołączył(a): 29 sie 2012, o 18:51 Posty: 1279 Lokalizacja: Wysokie Mazowieckie (okolice)
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3
|
Re: Remont silnika sv 1000, zatarty wał korbowy
Ja się słabo znam a taka operacja wymaga precyzji a nie tylko rozebrania i przełożenia części. W przypadku braku mocy proponuję pomierzyć kompresję na każdym garze W przypadku obrotów i predkości jak już napisał Kacperski
_________________ http://www.cwaniacy.com.pl/<=Wejdź i dowiedz się jak możesz regularnie zarabiać na promocjach bankowych
|
18 wrz 2013, o 13:19 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Remont silnika sv 1000, zatarty wał korbowy
A co z panewkami? Szlifowany wał i dorabiane na wymiar czy też przełożyłeś z DL'a? Co do tej prędkości, to tak jak Kacper napisał - wał nie ma nic do rzeczy. A mnie co innego ciekawi, dobrze poskładałeś skrzynię? Nie powiem z pamięci przy jakich obrotach jaką prędkość na poszczególnych biegach powinna mieć SV1000. Ale jeśli faktycznie przed remontem przy 6tys miałeś 155, a po remoncie przy tych samych obrotach masz 120, to wg serwisówki wynik daje idealnie przełożenie czwartego biegu...
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
18 wrz 2013, o 13:51 |
|
|
kozik
SV Rider
Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52 Posty: 5631 Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
|
Re: Remont silnika sv 1000, zatarty wał korbowy
ale to czuć kiedy się biegi wrzuca do góry bez dodawania gazu, motocykl słabnie a raczej spadają obroty bo przy mocy litra to nie jest aż tak bardzo odczuwalne no chyba, że w tym przypadku przy źle złożonej skrzyni po wrzuceniu z piątki na szóstkę obroty rosną. A niższych biegach też jest słabszy?
_________________ SV 650 S '99/GSX-R 750 K1
www.logo-ratio.pl
|
18 wrz 2013, o 14:11 |
|
|
kozlowski1991
pieszy
Dołączył(a): 22 sie 2013, o 20:32 Posty: 4
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 1000s 2003
|
Re: Remont silnika sv 1000, zatarty wał korbowy
Generalnie co do roboty to robił ten silnik gościu który zajmuje się motocyklami od 20 lat, także nie jakiś nowicjusz, panewki też były przekładane od dl'a, generalnie miałem drugi silnik i wszystko co było potrzebne było brane orginalne, mechanik miał dzisiaj sprawdzić prędkość z gps, a jak nie to to sprawdzić czy przypadkiem rozrząd nie został źle złożony naprzykład o jeden ząbek, ma też podlecieć gościu z komputerem by sprawdzić czy jest dobre ciśnienie. Generalnie motocykl jedzie przyspiesza ale to nie jest to co było. A co do tej skrzyni biegów to co mogli spaprać????
|
18 wrz 2013, o 18:25 |
|
|
kisiel_krzychu
SV Rider
Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43 Posty: 1795 Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
|
Re: Remont silnika sv 1000, zatarty wał korbowy
sprawdz sobie błedy, może coś źle podpiąłeś albo przestawiłeś podczas składania moto. tak jak piszesz sv 1000 na 6biegu przy 6 tys ma ok. 160 km/h
_________________ SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]
|
18 wrz 2013, o 20:10 |
|
|
Jankoś
SV Rider
Dołączył(a): 29 sie 2012, o 18:51 Posty: 1279 Lokalizacja: Wysokie Mazowieckie (okolice)
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3
|
Re: Remont silnika sv 1000, zatarty wał korbowy
wg. tego co piszesz to moto masz teraz słabsze na każdym biegu więc to raczej nie skrzyni wina, po 2 czułbyś chyba że nie pracuje ona tak jak powinna.
_________________ http://www.cwaniacy.com.pl/<=Wejdź i dowiedz się jak możesz regularnie zarabiać na promocjach bankowych
|
18 wrz 2013, o 20:14 |
|
|
TomK
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11 Posty: 1192 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
|
Re: Remont silnika sv 1000, zatarty wał korbowy
Może tak sprzęgło ślizga
_________________ SV650S K6 YDV -> WR 450F http://bikepics.com/members/tomkdgun
|
18 wrz 2013, o 20:48 |
|
|
kozlowski1991
pieszy
Dołączył(a): 22 sie 2013, o 20:32 Posty: 4
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 1000s 2003
|
Re: Remont silnika sv 1000, zatarty wał korbowy
nie sprzęgło już wykluczyliśmy
|
19 wrz 2013, o 15:30 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 10 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|