Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 9 sty 2025, o 19:41



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
wymiana przedniej zębatki w SV 1000 
Autor Wiadomość
pieszy

Dołączył(a): 11 wrz 2013, o 12:32
Posty: 3
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1000N 2003r
Post wymiana przedniej zębatki w SV 1000
Jak się zdejmuje osłonę aby dotrzeć do zębatki przedniej. Czy może ktoś mi napisać co trzeba tam ściągnąć. Czy wystarczy odkręcić trzy śrubki z dekielka i to wszystko.


21 wrz 2013, o 18:36
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 gru 2012, o 18:39
Posty: 140
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: zx6r
Post Re: wymiana przedniej zębatki w SV 1000
Sam sobie odpowiedziałeś


21 wrz 2013, o 18:50
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2011, o 14:29
Posty: 1683
Lokalizacja: Toruń
Płeć: mężczyzna
Moto: GSXR k8
Post Re: wymiana przedniej zębatki w SV 1000
no chyba jeszcze trzeba zdjąć/odsunąć dźwignię zmiany biegów, żeby osłona zlazła

_________________
Moja czarna Perła -> GSX-R 750 K8


21 wrz 2013, o 19:21
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 gru 2012, o 18:39
Posty: 140
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: zx6r
Post Re: wymiana przedniej zębatki w SV 1000
Może w tysiaku tak bo w mojej 650 nie trzeba


21 wrz 2013, o 19:41
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43
Posty: 1795
Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
Post Re: wymiana przedniej zębatki w SV 1000
sv 1000 s

odkręcasz 2 śruby wysprzęglika hydraulicznego sprzęgła, ściągasz wysprzęglik, potem odkręcasz czujnik prędkości na imbus, potem odkręcasz trzy (chyba) śruby pokrywy, popukaj czymś w tą pokrywę np. gumowym młotkiem bo może mieć opory ze zdjęciem, tak samo jak ten wysprzęglik co opisałem wcześniej.nie trzeba demontować niczego więcej, żadnej dzwigni zmiany biegów. temat przerabiany przezemnie w lipcu, zerknij w mojej galerii. a co konkretnie robisz tam że chcesz demontować?
przyjrzyj się dokładnie uszczelniaczowi p.pyłowemu wysprzęglika - lepiej dorobić z np. gumowej osłony swożnia końcówki drążka kier. od samochodu niż płacić za ten kawałek gumy pieniądze. ,

jakbyś mył naftą okolice zębatki no nie radzę wyciągać tego pręcika z uszczelniacza z bloku silnika ( jak zdejmiesz pokrywę to będziesz widział pręcik) bo jak naleci syfu do wewnątrz to uszczelniacz może szlag trafić :/ - 70,42 zł w serwisie ( i tylko w serwisie)

pozatym zerknij na forum na patent z rurką na pręciku żęby syf się na powierzchni pracującej nie osadzał.

zębatka jest dokręcona nakrętką i śrubą na imbus na wałku zdawczym.

no chyba wszystko opisałem, a okolice zębatki myć naftą świetlną i nie odpalać moto z wyjętym pręcikiem bo olej wyleci w baaardzo szybkim tempie.

tu masz link do galerii
viewtopic.php?f=9&t=8746&hilit=kisiel+krzychu&start=120
pozdr i powodzenia

_________________
SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]


21 wrz 2013, o 20:11
Zobacz profil WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 5 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL