Autor |
Wiadomość |
SVzvki
rowerzysta
Dołączył(a): 12 cze 2010, o 09:46 Posty: 10 Lokalizacja: Sucha Beskidzka/Bielsko
Płeć: mężczyzna
|
Przerobienie S na streeta
Połamałem z deka czasze, więc czas zabrać się za przeróbkę na streeta, planowałem to od dawna, teraz to ma sens. Wypatrzyłem sobie takie lampki http://www.flyncycle.com/Dominator_Twin ... utrblk.htm , owiewkę ze Street Triple i lusterka z nowej Z1000. Dużo będzie gimnastyki z montażem? Czy sety z N są takie same jak w S?
_________________ SV 650 S 2006
|
12 cze 2010, o 10:29 |
|
|
zurek100
motocyklista
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:03 Posty: 261 Lokalizacja: Gdynia
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR F4( SV w pamieci
|
Re: Przerobienie S na streeta
Ja również planuje coś podobnego Także chętnie poczytam co i jak można zdziałać w tym temacie.
|
12 cze 2010, o 10:38 |
|
|
Bartosz
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
|
Re: Przerobienie S na streeta
_________________ Sv 650N K7 Phantom Gray
|
12 cze 2010, o 10:39 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Przerobienie S na streeta
Dzięki za reklamę Faktycznie, wciąż czekają na nowego właściciela Sety podnóżków są niestety nieco inne w N i S, Ska ma wyżej i bardziej do tyłu. Mocowanie dźwigni zmiany biegów też się chyba różni w zależności od modelu i rocznika...
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
12 cze 2010, o 10:46 |
|
|
Bartosz
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
|
Re: Przerobienie S na streeta
Muszę się jakoś odwdzięczać za tego laczka na tył;)
_________________ Sv 650N K7 Phantom Gray
|
12 cze 2010, o 10:48 |
|
|
SVzvki
rowerzysta
Dołączył(a): 12 cze 2010, o 09:46 Posty: 10 Lokalizacja: Sucha Beskidzka/Bielsko
Płeć: mężczyzna
|
Re: Przerobienie S na streeta
A da się zamontować sety z N do S? Może są wygodniejsze.
_________________ SV 650 S 2006
|
12 cze 2010, o 10:52 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Przerobienie S na streeta
Wygodniejsze będą na pewno, ale są niżej więc mogą przeszkadzać w ostrzejszych (no dobra ooooostrych) winklach.
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
12 cze 2010, o 18:12 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Przerobienie S na streeta
Podnóżki w Nce zaczęły mi obcierać o asfalt równo z zamykaną gumą, więc chyba nie ma tragedii A jak przeszkadzają komuś, to zawsze można wykręcić z nich śruby, które są na końcach i w ten sposób uzyskać kolejne 2cm prześwitu
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
13 cze 2010, o 00:56 |
|
|
mroowkojad
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:28 Posty: 727 Lokalizacja: Ursynów pod Warszawą
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650n 2001
|
Re: Przerobienie S na streeta
Jeśli chodzi o podnóżki to różnica pomiędzy Nką i Ską jest minimalna - Shadow, poprzedni właściciel mojej Suzy miał jeszcze po niemcu zamontowany lewy podnóżek od Ski i się nie zorientował... Ja zresztą też kapnąłem się dopiero patrząc na zdjęcia. Jeśli masz gaźnikową SVkę, to sety od eNek i eSek są w 100% kompatybilne. W modelach wtryskowych Suzuki narzeźbiło poważnie i trzeba bardzo uważać.
_________________ Żółty Giant Yukon k4 -> Żółta SV650 N k1
|
14 cze 2010, o 10:03 |
|
|
SVzvki
rowerzysta
Dołączył(a): 12 cze 2010, o 09:46 Posty: 10 Lokalizacja: Sucha Beskidzka/Bielsko
Płeć: mężczyzna
|
Re: Przerobienie S na streeta
Podnóżek już kupiłem od S. Martwi mnie trochę to że te akcesoryjne lampki słabo świecą. Po zdjęciu czaszy dużo kabli jest na wierzchu? Gdzie można kupić mocowanie dla zegarów, lampy, kierunków i owiewki? Na ebayu? Pod jakim hasłem? Nie wiem już czy nie skleić czaszy i zostawić tak jak jest. Chyba mam płomienny zapal.
_________________ SV 650 S 2006
|
15 cze 2010, o 12:26 |
|
|
selisek
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:06 Posty: 673 Lokalizacja: Kraków/Kęty
|
Re: Przerobienie S na streeta
Chyba słomiany....
_________________ Suzuki SV 650 99' - niebieska
|
15 cze 2010, o 13:37 |
|
|
spazz
chachar
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:29 Posty: 2311 Lokalizacja: Oberschlesien
Płeć: mężczyzna
Moto: Brak
|
Re: Przerobienie S na streeta
plomienny bo sloma sie pali dobrze. taki skrot myslowy.
_________________ CHŁOP BEZ POLERKI JEST JAK MIĘSNY BEZ WINERKI!!!
|
15 cze 2010, o 18:51 |
|
|
dziarapl
pieszy
Dołączył(a): 5 lip 2010, o 14:12 Posty: 6
Płeć: mężczyzna
|
Re: Przerobienie S na streeta
A ja właśnie jestem w trakcie przerabiania swojej sv650s '00 na N'ke. Lampa podwójna już zamontowana (świeci pięknie), mocowanie lampy z louisa, tak jak i uchwyty lusterek i lusterka męczarnie jednak zacząłem przy próbie adaptacji zegarów
|
16 sty 2011, o 14:39 |
|
|
111290PL
SV Rider
Dołączył(a): 8 lip 2010, o 21:18 Posty: 865
Płeć: mężczyzna
|
Re: Przerobienie S na streeta
Odświeżę temat...
A jak jest z przerabianiem z N'ki na S'kę. Uważacie że to dużo roboty? Powiedzmy że mam na to kasę więc częściami nie ma się co martwić.
|
16 mar 2011, o 01:53 |
|
|
Yeby
SV Rider
Dołączył(a): 20 paź 2010, o 20:06 Posty: 539 Lokalizacja: Toruń
Płeć: mężczyzna
Moto: czerwona strzała
|
Re: Przerobienie S na streeta
Głównie ludzie przerabiają z S-ki na N-kę bo wychodzi taniej za części. Czasza, stelaż, lampa, wypełniania, lusterka, szyba to ok ponad 5-6 tys złotych, wiadomo używki tańsze. Jak dla mnie gra nie warta świeczki, chyba, że ktoś ma za dużo kasy Jeżeli chodzi o robotę to dla kogoś kumatego to jedno dłuższe popołudnie przerobienie z N-ki na S-kę:) Moim zdaniem robota to nie problem.
_________________ Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę... aż ciężko czasami ich wyprzedzić...
SV 650 S K5
|
16 mar 2011, o 02:29 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Przerobienie S na streeta
O ile wszystkie części będą nowe lub w bardzo dobrym stanie, nie trzeba będzie prostować, naciągać, kombinować, to montaż całego przodu średnio wprawnemu osobnikowi zajmie godzinę, może dwie
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
16 mar 2011, o 02:38 |
|
|
111290PL
SV Rider
Dołączył(a): 8 lip 2010, o 21:18 Posty: 865
Płeć: mężczyzna
|
Re: Przerobienie S na streeta
Dzięki za odpowiedź, z tego co widzę to jednak się nie opłaca jak mówicie.
|
16 mar 2011, o 03:43 |
|
|
barteq
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:42 Posty: 306 Lokalizacja: ok. Oświęcimia
Płeć: mężczyzna
Moto: XT 600
|
Re: Przerobienie S na streeta
A gdyby do Nki nie zakładać owiewki tylko przełożyć samą kierownicę? Długość linek nie będzie przeszkadzać po takim myku? Do tego jeszcze raczej inna pompa hamulca. Najbardziej zastanawia mnie jednak mocowanie zegarów, bo półka jest chyba całkiem inna, czy tak?
|
16 mar 2011, o 20:18 |
|
|
slusar_o2
SV Rider
Dołączył(a): 30 paź 2010, o 20:58 Posty: 522 Lokalizacja: Ruda Śl.
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s k3
|
Re: Przerobienie S na streeta
Kierownica w eSce jest mocowana do lag, czyli jak się uprzesz półkę możesz zostawić starą, tylko będziesz miał te bolce. Zbiorniczek na płyn hamulcowy jest inny ale przełożenie tego pewnie też nie jest jakimś wielkim wyzwaniem. eN'ka eS'ka
_________________
http://www.bikepics.com/members/slusar_o2/
|
16 mar 2011, o 23:40 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Przerobienie S na streeta
Temat był już grany http://www.svforum.pl/viewtopic.php?p=1048#p1048W razie czego, clipony wciąż mam na sprzedaż
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
17 mar 2011, o 02:46 |
|
|