Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 28 gru 2024, o 20:03



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Przerobienie S na streeta 
Autor Wiadomość
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2010, o 09:46
Posty: 10
Lokalizacja: Sucha Beskidzka/Bielsko
Płeć: mężczyzna
Post Przerobienie S na streeta
Połamałem z deka czasze, więc czas zabrać się za przeróbkę na streeta, planowałem to od dawna, teraz to ma sens. Wypatrzyłem sobie takie lampki http://www.flyncycle.com/Dominator_Twin ... utrblk.htm , owiewkę ze Street Triple i lusterka z nowej Z1000. Dużo będzie gimnastyki z montażem? Czy sety z N są takie same jak w S?

_________________
SV 650 S 2006


12 cze 2010, o 10:29
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:03
Posty: 261
Lokalizacja: Gdynia
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR F4( SV w pamieci
Post Re: Przerobienie S na streeta
Ja również planuje coś podobnego :D Także chętnie poczytam co i jak można zdziałać w tym temacie.


12 cze 2010, o 10:38
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: Przerobienie S na streeta
Proszę bardzo lampki:
viewtopic.php?f=28&t=1143

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


12 cze 2010, o 10:39
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Przerobienie S na streeta
Dzięki za reklamę :P Faktycznie, wciąż czekają na nowego właściciela ;)

Sety podnóżków są niestety nieco inne w N i S, Ska ma wyżej i bardziej do tyłu. Mocowanie dźwigni zmiany biegów też się chyba różni w zależności od modelu i rocznika...

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


12 cze 2010, o 10:46
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: Przerobienie S na streeta
lasooch napisał(a):
Dzięki za reklamę :P Faktycznie, wciąż czekają na nowego właściciela ;)


Muszę się jakoś odwdzięczać za tego laczka na tył;)

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


12 cze 2010, o 10:48
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2010, o 09:46
Posty: 10
Lokalizacja: Sucha Beskidzka/Bielsko
Płeć: mężczyzna
Post Re: Przerobienie S na streeta
A da się zamontować sety z N do S? Może są wygodniejsze.

_________________
SV 650 S 2006


12 cze 2010, o 10:52
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Przerobienie S na streeta
Wygodniejsze będą na pewno, ale są niżej więc mogą przeszkadzać w ostrzejszych (no dobra ooooostrych) winklach.

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


12 cze 2010, o 18:12
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Przerobienie S na streeta
Podnóżki w Nce zaczęły mi obcierać o asfalt równo z zamykaną gumą, więc chyba nie ma tragedii :P A jak przeszkadzają komuś, to zawsze można wykręcić z nich śruby, które są na końcach i w ten sposób uzyskać kolejne 2cm prześwitu ;)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


13 cze 2010, o 00:56
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:28
Posty: 727
Lokalizacja: Ursynów pod Warszawą
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650n 2001
Post Re: Przerobienie S na streeta
Jeśli chodzi o podnóżki to różnica pomiędzy Nką i Ską jest minimalna - Shadow, poprzedni właściciel mojej Suzy miał jeszcze po niemcu zamontowany lewy podnóżek od Ski i się nie zorientował... Ja zresztą też kapnąłem się dopiero patrząc na zdjęcia.
Jeśli masz gaźnikową SVkę, to sety od eNek i eSek są w 100% kompatybilne. W modelach wtryskowych Suzuki narzeźbiło poważnie i trzeba bardzo uważać.

_________________
Żółty Giant Yukon k4 -> Żółta SV650 N k1
Obrazek


14 cze 2010, o 10:03
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2010, o 09:46
Posty: 10
Lokalizacja: Sucha Beskidzka/Bielsko
Płeć: mężczyzna
Post Re: Przerobienie S na streeta
Podnóżek już kupiłem od S. Martwi mnie trochę to że te akcesoryjne lampki słabo świecą. Po zdjęciu czaszy dużo kabli jest na wierzchu? Gdzie można kupić mocowanie dla zegarów, lampy, kierunków i owiewki? Na ebayu? Pod jakim hasłem? Nie wiem już czy nie skleić czaszy i zostawić tak jak jest. Chyba mam płomienny zapal.

_________________
SV 650 S 2006


15 cze 2010, o 12:26
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:06
Posty: 673
Lokalizacja: Kraków/Kęty
Post Re: Przerobienie S na streeta
Chyba słomiany....

_________________
Suzuki SV 650 99' - niebieska


15 cze 2010, o 13:37
Zobacz profil
chachar
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:29
Posty: 2311
Lokalizacja: Oberschlesien
Płeć: mężczyzna
Moto: Brak
Post Re: Przerobienie S na streeta
plomienny bo sloma sie pali dobrze. taki skrot myslowy.

_________________
CHŁOP BEZ POLERKI JEST JAK MIĘSNY BEZ WINERKI!!!
Obrazek


15 cze 2010, o 18:51
Zobacz profil
pieszy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lip 2010, o 14:12
Posty: 6
Płeć: mężczyzna
Post Re: Przerobienie S na streeta
A ja właśnie jestem w trakcie przerabiania swojej sv650s '00 na N'ke. Lampa podwójna już zamontowana (świeci pięknie), mocowanie lampy z louisa, tak jak i uchwyty lusterek i lusterka :) męczarnie jednak zacząłem przy próbie adaptacji zegarów ;)


16 sty 2011, o 14:39
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2010, o 21:18
Posty: 865
Płeć: mężczyzna
Post Re: Przerobienie S na streeta
Odświeżę temat...

A jak jest z przerabianiem z N'ki na S'kę. Uważacie że to dużo roboty? Powiedzmy że mam na to kasę więc częściami nie ma się co martwić.


16 mar 2011, o 01:53
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 paź 2010, o 20:06
Posty: 539
Lokalizacja: Toruń
Płeć: mężczyzna
Moto: czerwona strzała
Post Re: Przerobienie S na streeta
Głównie ludzie przerabiają z S-ki na N-kę bo wychodzi taniej za części. Czasza, stelaż, lampa, wypełniania, lusterka, szyba to ok ponad 5-6 tys złotych, wiadomo używki tańsze. Jak dla mnie gra nie warta świeczki, chyba, że ktoś ma za dużo kasy :) Jeżeli chodzi o robotę to dla kogoś kumatego to jedno dłuższe popołudnie przerobienie z N-ki na S-kę:) Moim zdaniem robota to nie problem.

_________________
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę... aż ciężko czasami ich wyprzedzić...

SV 650 S K5


16 mar 2011, o 02:29
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Przerobienie S na streeta
O ile wszystkie części będą nowe lub w bardzo dobrym stanie, nie trzeba będzie prostować, naciągać, kombinować, to montaż całego przodu średnio wprawnemu osobnikowi zajmie godzinę, może dwie :P

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


16 mar 2011, o 02:38
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2010, o 21:18
Posty: 865
Płeć: mężczyzna
Post Re: Przerobienie S na streeta
Dzięki za odpowiedź, z tego co widzę to jednak się nie opłaca jak mówicie.


16 mar 2011, o 03:43
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:42
Posty: 306
Lokalizacja: ok. Oświęcimia
Płeć: mężczyzna
Moto: XT 600
Post Re: Przerobienie S na streeta
A gdyby do Nki nie zakładać owiewki tylko przełożyć samą kierownicę? Długość linek nie będzie przeszkadzać po takim myku? Do tego jeszcze raczej inna pompa hamulca.
Najbardziej zastanawia mnie jednak mocowanie zegarów, bo półka jest chyba całkiem inna, czy tak?


16 mar 2011, o 20:18
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 paź 2010, o 20:58
Posty: 522
Lokalizacja: Ruda Śl.
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s k3
Post Re: Przerobienie S na streeta
Kierownica w eSce jest mocowana do lag, czyli jak się uprzesz półkę możesz zostawić starą, tylko będziesz miał te bolce. Zbiorniczek na płyn hamulcowy jest inny ale przełożenie tego pewnie też nie jest jakimś wielkim wyzwaniem.

eN'ka
Obrazek
eS'ka
Obrazek

_________________
Obrazek
http://www.bikepics.com/members/slusar_o2/


16 mar 2011, o 23:40
Zobacz profil ICQ
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Przerobienie S na streeta
barteq napisał(a):
A gdyby do Nki nie zakładać owiewki tylko przełożyć samą kierownicę? Długość linek nie będzie przeszkadzać po takim myku? Do tego jeszcze raczej inna pompa hamulca.
Najbardziej zastanawia mnie jednak mocowanie zegarów, bo półka jest chyba całkiem inna, czy tak?

Temat był już grany :D
http://www.svforum.pl/viewtopic.php?p=1048#p1048

Obrazek

W razie czego, clipony wciąż mam na sprzedaż ;)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


17 mar 2011, o 02:46
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL