Autor |
Wiadomość |
wybijokno
pieszy
Dołączył(a): 15 cze 2010, o 12:11 Posty: 4
Płeć: mężczyzna
|
zmiana przełożenia
Witam!
Mam pytanie - czy ktoś może kombinował z rozmiarami zębatek w sv 650n? przygotowuje, powiedzmy pod tor ale po mieście również będę jeździć. Byłbym bardzo wdzięczny za jakieś doświadczenia lub spostrzeżenia. Oryginalnie jest 15/45. Zastanawiałem się nad 14/46 - daje to dokładnie przełożenie 3.29. Różnica wynosi prawie 10%. Nie wiem jak się to przełoży praktycznie?
pozdrowienia!
|
15 cze 2010, o 12:35 |
|
|
SVzvki
rowerzysta
Dołączył(a): 12 cze 2010, o 09:46 Posty: 10 Lokalizacja: Sucha Beskidzka/Bielsko
Płeć: mężczyzna
|
Re: zmiana przełożenia
Ja mam zmienione z 15/44 na 14/44 i czuć było po zmianie różnice.
_________________ SV 650 S 2006
|
15 cze 2010, o 12:39 |
|
|
wybijokno
pieszy
Dołączył(a): 15 cze 2010, o 12:11 Posty: 4
Płeć: mężczyzna
|
Re: zmiana przełożenia
Ale jak z użytkowaniem codziennym? Tylko s chyba ma w ogóle inne przełożenie oryginalnie - stopień wychodzi 2,91. Przez zmianę osiągnąłeś 3,14. Podziel się z subiektywnym odczuciem? Nie stało się zbyt krótkie?
|
15 cze 2010, o 12:59 |
|
|
dzwonek
wywrotowiec
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 01:46 Posty: 1346 Lokalizacja: Warszawka
Płeć: mężczyzna
Moto: BIDA
|
Re: zmiana przełożenia
A może dobrze byłoby zacząć od powitalni? Powiedz coś o sobie i pochwal się czym latasz
_________________
SV650N K3 --> SV1000S K3 --> GSX-R 1000 K4 --> FZ1N --> BIDA
mail: dzwonek (at) svforum.pl
|
15 cze 2010, o 13:34 |
|
|
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: zmiana przełożenia
Jola, 12 lat, latam na deskorolce z dziewczynami z podwórka. Lubię Dodę i gumę balonową A tu: http://www.gearingcommander.com/ fajny program do wyliczania zmiany przełożenia.
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
|
15 cze 2010, o 14:44 |
|
|
wybijokno
pieszy
Dołączył(a): 15 cze 2010, o 12:11 Posty: 4
Płeć: mężczyzna
|
Re: zmiana przełożenia
Oj, rzeczywiście ciekawa - strona - nie trzeba nie piechotę liczyć. Chociaż sam sobie zmajstrowałem podobny arkusz w excelu. dzięki. Wieczorem jak wrócę z ojcowa, to opisze - skoro już muszę ;-)
Ale jeśli ktoś ma jeszcze doświadczenia, to plis będę wdzięczny, jak narazie skłaniam się na 14/45.
Bo właśnie jestem na etapie, że na szybkich zakrętach trochę za wcześnie na 3 na wejściu i w związku z tym muszę zmieniać na 3 już na wyjściu, a nie lubię bez sprzęgła. Stad te pomysły.
pozdr!!
|
15 cze 2010, o 15:01 |
|
|
Owca007
spamOWCA
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38 Posty: 7686 Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
|
Re: zmiana przełożenia
Ja zmieniłem przełożenie ale w drugą stronę z przodu 16 tył 45 i nie czuję straty mocy czy coś nawet lepiej jest ale to pewnie przez resztę rzeczy co zrobiłem.
_________________ Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770
|
15 cze 2010, o 22:58 |
|
|
wybijokno
pieszy
Dołączył(a): 15 cze 2010, o 12:11 Posty: 4
Płeć: mężczyzna
|
Re: zmiana przełożenia
Ooook, a podziel się co takiego wykonałeś?
Wydech/power commander i mapa?
A masz wykres może do porównania? Mogę udostępnić mój - ja jak narazie kompletny wydech scorpion. I chyba pozostaje przy stock'owym przełożeniu - takie przemyślenia po nocy.
|
16 cze 2010, o 08:30 |
|
|
vą$ki
rowerzysta
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 21:21 Posty: 41
|
Re: zmiana przełożenia
Ja mam 14/45 i przyznam szczerze robi wrażenie w mieście szybciej startuje i jest bardziej elastyczny na wyższych biegach do miasta idealnie i myślę że na tor tez może być, natomiast w trasy padaka!!! Po pierwsze nie osiąga wysokiej prędkości, (szuka się 7 biegu ) miałem tak dopóki się nie przyzwyczaiłem) przez to więcej pali... ale ogólnie jestem zadowolony. Pozdrawiam i szerokości...
|
16 cze 2010, o 16:14 |
|
|
hubert
motorowerzysta
Dołączył(a): 24 lut 2010, o 13:50 Posty: 70 Lokalizacja: Warszawa
|
Re: zmiana przełożenia
Wszystko fajnie, z tym że jeśli na tor to chyba w drugą stronę trzeba zmieniać. Przecież SVłka ma niskie (w porównaniu do innych ~600ccm) prędkości maksymalne, więc na prostych będziesz zostawał daleeeeko. No chyba że na kartingowych torach, to jak najbardziej. Wtedy można by pójść jakoś ekstremalnie - tak jak na początku sugerowałeś 14/46. To byś w lublinie na 3jce do odcięcia jechał
_________________ - - - Pozdrawiam, Hubert - - - SV 650N K6
|
16 cze 2010, o 16:30 |
|
|