Forum Suzuki SV - SVforum.pl https://suzukisv.com.pl/ |
|
zmiana przełożenia https://suzukisv.com.pl/viewtopic.php?f=23&t=1245 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | wybijokno [ 15 cze 2010, o 12:35 ] |
Tytuł: | zmiana przełożenia |
Witam! Mam pytanie - czy ktoś może kombinował z rozmiarami zębatek w sv 650n? przygotowuje, powiedzmy pod tor ale po mieście również będę jeździć. Byłbym bardzo wdzięczny za jakieś doświadczenia lub spostrzeżenia. Oryginalnie jest 15/45. Zastanawiałem się nad 14/46 - daje to dokładnie przełożenie 3.29. Różnica wynosi prawie 10%. Nie wiem jak się to przełoży praktycznie? pozdrowienia! |
Autor: | SVzvki [ 15 cze 2010, o 12:39 ] |
Tytuł: | Re: zmiana przełożenia |
Ja mam zmienione z 15/44 na 14/44 i czuć było po zmianie różnice. |
Autor: | wybijokno [ 15 cze 2010, o 12:59 ] |
Tytuł: | Re: zmiana przełożenia |
Ale jak z użytkowaniem codziennym? Tylko s chyba ma w ogóle inne przełożenie oryginalnie - stopień wychodzi 2,91. Przez zmianę osiągnąłeś 3,14. Podziel się z subiektywnym odczuciem? Nie stało się zbyt krótkie? |
Autor: | dzwonek [ 15 cze 2010, o 13:34 ] |
Tytuł: | Re: zmiana przełożenia |
A może dobrze byłoby zacząć od powitalni? Powiedz coś o sobie i pochwal się czym latasz |
Autor: | pm2z [ 15 cze 2010, o 14:44 ] |
Tytuł: | Re: zmiana przełożenia |
Jola, 12 lat, latam na deskorolce z dziewczynami z podwórka. Lubię Dodę i gumę balonową A tu: http://www.gearingcommander.com/ fajny program do wyliczania zmiany przełożenia. |
Autor: | wybijokno [ 15 cze 2010, o 15:01 ] |
Tytuł: | Re: zmiana przełożenia |
Oj, rzeczywiście ciekawa - strona - nie trzeba nie piechotę liczyć. Chociaż sam sobie zmajstrowałem podobny arkusz w excelu. dzięki. Wieczorem jak wrócę z ojcowa, to opisze - skoro już muszę ;-) Ale jeśli ktoś ma jeszcze doświadczenia, to plis będę wdzięczny, jak narazie skłaniam się na 14/45. Bo właśnie jestem na etapie, że na szybkich zakrętach trochę za wcześnie na 3 na wejściu i w związku z tym muszę zmieniać na 3 już na wyjściu, a nie lubię bez sprzęgła. Stad te pomysły. pozdr!! |
Autor: | Owca007 [ 15 cze 2010, o 22:58 ] |
Tytuł: | Re: zmiana przełożenia |
Ja zmieniłem przełożenie ale w drugą stronę z przodu 16 tył 45 i nie czuję straty mocy czy coś nawet lepiej jest ale to pewnie przez resztę rzeczy co zrobiłem. |
Autor: | wybijokno [ 16 cze 2010, o 08:30 ] |
Tytuł: | Re: zmiana przełożenia |
Ooook, a podziel się co takiego wykonałeś? Wydech/power commander i mapa? A masz wykres może do porównania? Mogę udostępnić mój - ja jak narazie kompletny wydech scorpion. I chyba pozostaje przy stock'owym przełożeniu - takie przemyślenia po nocy. |
Autor: | vą$ki [ 16 cze 2010, o 16:14 ] |
Tytuł: | Re: zmiana przełożenia |
Ja mam 14/45 i przyznam szczerze robi wrażenie w mieście szybciej startuje i jest bardziej elastyczny na wyższych biegach do miasta idealnie i myślę że na tor tez może być, natomiast w trasy padaka!!! Po pierwsze nie osiąga wysokiej prędkości, (szuka się 7 biegu ) miałem tak dopóki się nie przyzwyczaiłem) przez to więcej pali... ale ogólnie jestem zadowolony. Pozdrawiam i szerokości... |
Autor: | hubert [ 16 cze 2010, o 16:30 ] |
Tytuł: | Re: zmiana przełożenia |
Wszystko fajnie, z tym że jeśli na tor to chyba w drugą stronę trzeba zmieniać. Przecież SVłka ma niskie (w porównaniu do innych ~600ccm) prędkości maksymalne, więc na prostych będziesz zostawał daleeeeko. No chyba że na kartingowych torach, to jak najbardziej. Wtedy można by pójść jakoś ekstremalnie - tak jak na początku sugerowałeś 14/46. To byś w lublinie na 3jce do odcięcia jechał |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |