Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 8 sty 2025, o 18:04



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Przyczyna ? 
Autor Wiadomość
Piguła
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2013, o 11:40
Posty: 1861
Lokalizacja: Chodzież (WLKP)
Płeć: mężczyzna
Moto: KAWASAKI ZX-10 R
Post Przyczyna ?
Witam, dziś wstawiając moto do garażu opadł ze stópki i upadł na lewą stronę, przez co też teraz nie chce kręcić.
Potrafilibyście określić warianty co mogłoby być ;> ?

_________________
WR 400F ==> SV 650N ==> R6==> FZ1 ==> SV1000S ==> KAWASAKI ZX-10R


12 lut 2014, o 18:31
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58
Posty: 3738
Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
Post Re: Przyczyna ?
A nie stało się coś z czujnikiem stopki? Opisz jak to się stało bo nie mogę sobie jakoś wyobrazić.

_________________
SV650 => X11 :kerm:


12 lut 2014, o 19:10
Zobacz profil
Piguła
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2013, o 11:40
Posty: 1861
Lokalizacja: Chodzież (WLKP)
Płeć: mężczyzna
Moto: KAWASAKI ZX-10 R
Post Re: Przyczyna ?
Zauważyłem jeszcze że hebel sprzęgła lekko się wygiął - ale działa,
Nie mogę również zmienić biegów ;/
Czujnik myślę że jest cały ponieważ stópka złożyła się podczas wywrotki ( pojechał do przodu )

_________________
WR 400F ==> SV 650N ==> R6==> FZ1 ==> SV1000S ==> KAWASAKI ZX-10R


12 lut 2014, o 19:12
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43
Posty: 1795
Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
Post Re: Przyczyna ?
sprawdź podłączenie kabelków przy klamce sprzęgła, złóż porządnie stópkę tzn. sprawdz czy to nie jest czasem wina czujnika,

_________________
SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]


12 lut 2014, o 19:19
Zobacz profil WWW
Piguła
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2013, o 11:40
Posty: 1861
Lokalizacja: Chodzież (WLKP)
Płeć: mężczyzna
Moto: KAWASAKI ZX-10 R
Post Re: Przyczyna ?
A z wajchą zmiany biegów co może być ?
Z zewnątrz nie widzę żadnych uszczerbków

_________________
WR 400F ==> SV 650N ==> R6==> FZ1 ==> SV1000S ==> KAWASAKI ZX-10R


12 lut 2014, o 19:21
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58
Posty: 3738
Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
Post Re: Przyczyna ?
Sprawdź czujnik wciśnięcia sprzęgła który jest przy klamce od spodu. Może Ci po prostu nie stykać jak się coś zgięło. Zmostkować i sprawdzić w celu eliminacji przyczyny. Czujnik ten to zwykły przełącznik ale zapewnia, że nie odpalisz moto jak nie wciśniesz sprzęgła. Przed sprawdzeniem upewnij się, że jest na luzie. Dźwignię zmiany biegów albo naprostować i jeśli trzpień się złamał to wkręcić śrubkę a jak nie to od razu kupić łamaną dźwignię.
Edit.
Skoro dźwignia wygląda dobrze to trzeba obejrzeć czy coś się nie zgięło na drodze wodzika.

_________________
SV650 => X11 :kerm:


12 lut 2014, o 19:22
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 gru 2012, o 01:03
Posty: 923
Lokalizacja: Roztocze
Płeć: mężczyzna
Moto: Kawasaki KLX300R
Post Re: Przyczyna ?
Kontrolka luzu sie swieci?

_________________
Zamojska Grupa Motocyklowa
http://www.moto-zamosc.pl

Biało-czarno-pomarańczowa pomarańcza - KTM


12 lut 2014, o 20:19
Zobacz profil
Piguła
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2013, o 11:40
Posty: 1861
Lokalizacja: Chodzież (WLKP)
Płeć: mężczyzna
Moto: KAWASAKI ZX-10 R
Post Re: Przyczyna ?
Mam wbitą jedynkę, nie mogę zmienić biegu :/
Zauważyłem jeszczę że gdy włączam zapłon, to nie zawsze się załącza :o

Śruba przeskoczyła pod pręcikiem, cofnełem ją na swoje miejsce ale niestety nie pomogło.

Obrazek

_________________
WR 400F ==> SV 650N ==> R6==> FZ1 ==> SV1000S ==> KAWASAKI ZX-10R


12 lut 2014, o 21:18
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2808
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Przyczyna ?
Po pierwsze czy jest neutral, kostke od sprzęgła odłącz i połącz pinu (drucikiem lub nawet spinką)
Jeśli na neutralu nie słuchać pompy obstawiam zawieszony czujnik położenia moto.
Sprawdz może dodatkowo bezpieczniki i klemy.

Myśle, że nic nie powinno się stać ze skrzynią. Spróbuj z wyczuciem pomachać wajch, aż nie będzie luzu.


12 lut 2014, o 21:20
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 27 sty 2013, o 14:38
Posty: 1183
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2003
Post Re: Przyczyna ?
hubi199 napisał(a):
Po pierwsze czy jest neutral, kostke od sprzęgła odłącz i połącz pinu (drucikiem lub nawet spinką)
Jeśli na neutralu nie słuchać pompy obstawiam zawieszony czujnik położenia moto.
Sprawdz może dodatkowo bezpieczniki i klemy.

Myśle, że nic nie powinno się stać ze skrzynią. Spróbuj z wyczuciem pomachać wajch, aż nie będzie luzu.

Hmmm...czy SV ma ten czujnik "wywrotkowy"? bo w niektórych modelach na bank jest(to ustrojstwo gasi silnik powyżej jakiegoś przechyłu).Może to ma jakiś związek....
Jeśli by "to" się zawiesiło to będzie problem z odpaleniem gadziny

_________________
CH owam
W szystko
D o
P lecaka


13 lut 2014, o 00:44
Zobacz profil
Piguła
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2013, o 11:40
Posty: 1861
Lokalizacja: Chodzież (WLKP)
Płeć: mężczyzna
Moto: KAWASAKI ZX-10 R
Post Re: Przyczyna ?
A czemu w ten czas miałby być problem? :>

_________________
WR 400F ==> SV 650N ==> R6==> FZ1 ==> SV1000S ==> KAWASAKI ZX-10R


13 lut 2014, o 03:08
Zobacz profil WWW
motocyklista

Dołączył(a): 18 gru 2013, o 14:27
Posty: 172
Lokalizacja: de. Obertshausen /pl. ok. Opole
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1000 sz
Post Re: Przyczyna ?
jacek sv1000 napisał(a):
Hmmm...czy SV ma ten czujnik "wywrotkowy"?...



moj nie ma, moze jakies "amerykanskie" modele, tego nie wiem.
Ale normalnie europejskie sv1000 ( i mysle ze sv650 tez ) tego nie mialy.

pozdrawiam
voss

_________________
Noc była czarna jak sumienie faszysty ...
.........
WSK 125 pierwsze kroki
.........
Suzuki SV 1000 SZ razem z ZZR 600


13 lut 2014, o 08:51
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 27 sty 2013, o 14:38
Posty: 1183
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2003
Post Re: Przyczyna ?
voss napisał(a):
jacek sv1000 napisał(a):
Hmmm...czy SV ma ten czujnik "wywrotkowy"?...



moj nie ma, moze jakies "amerykanskie" modele, tego nie wiem.
Ale normalnie europejskie sv1000 ( i mysle ze sv650 tez ) tego nie mialy.

pozdrawiam
voss

Dziękuję-dobrze wiedzieć.Nie zgłębiałem tak mocno mojej eSVały pod kątem elektryki więc nie wiedziałem czy ona to urządzenie posiada.Fakt-jak się w zeszłym roku wyglebiłem to leżała i jeszcze chwilę silnik pracował...

_________________
CH owam
W szystko
D o
P lecaka


13 lut 2014, o 12:02
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 19 sie 2011, o 08:13
Posty: 463
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650 k2 2002
Post Re: Przyczyna ?
W gaznikowej sv sciagnietej z anglii ustrojstwo jest pod siedzeniem i wylacza zaplon po przyjeciu przez motocykl pozycji horyzotnalnej :D


13 lut 2014, o 12:57
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 paź 2011, o 21:04
Posty: 191
Lokalizacja: Oberschlesien
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N K3
Post Re: Przyczyna ?
voss napisał(a):
jacek sv1000 napisał(a):
Hmmm...czy SV ma ten czujnik "wywrotkowy"?...


moj nie ma, moze jakies "amerykanskie" modele, tego nie wiem.
Ale normalnie europejskie sv1000 ( i mysle ze sv650 tez ) tego nie mialy.

pozdrawiam
voss


SV 650 K3 z Niemiec

"Tip over sensor", "TO sensor" widać za zbiornikiem płynu hamulcowego tylnego układu.


13 lut 2014, o 14:05
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2013, o 20:47
Posty: 251
Płeć: mężczyzna
Moto: RSV1000 Factory
Post Re: Przyczyna ?
Moja k4 po gibnięciu się nie chciała odpalić, musiałem przekręcić kluczyk na off i po ponownym przekręceniu na on dopiero pompa paliwa zaskoczyła i zapaliła normalnie. A co do biegu to może spróbuj przebić na luz kręcąc kołem/prowadząc moto? Ewentualnie zobacz czy dźwignia nie zakleszczyła się na tym trzpieniu wychodzącym z seta albo czy dźwigienka nie przeskoczyła na wieloklinie.

_________________
Moja (R)SV -> http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=9&t=15673&view=unread#unread


13 lut 2014, o 14:17
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43
Posty: 1795
Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
Post Re: Przyczyna ?
raczej mało prawdopodobne aby dzwigienka przeskoczyła, a ten popychacz ( pręcik między dzwignią biegów a trzpieniem wychodzącym z skrzyni) nie jest czasami krzywy?

_________________
SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]


13 lut 2014, o 14:29
Zobacz profil WWW
motocyklista

Dołączył(a): 18 gru 2013, o 14:27
Posty: 172
Lokalizacja: de. Obertshausen /pl. ok. Opole
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1000 sz
Post Re: Przyczyna ?
voss napisał(a):
jacek sv1000 napisał(a):
Hmmm...czy SV ma ten czujnik "wywrotkowy"?...



moj nie ma, moze jakies "amerykanskie" modele, tego nie wiem.
Ale normalnie europejskie sv1000 ( i mysle ze sv650 tez ) tego nie mialy.

pozdrawiam
voss


A wiec cofam wszystko co napisalem,
Sv ma ( a moja powinna miec, a nie ma ) TO sensor, jest nawet sprawdzany przez ECu i brak / awaruia powinna byc wywalana jako blad.

Tak jak pisze moja tego nie ma ( import z Holandi, moze dlatego ?) a u kumpla ( wlasnie z nim gadalem ) jest.
Musze sprawdzic czy jest tylko wymontowany czy moze juz tak fabrycznie nie bylo. :hmm:

pozdrawiam
voss

_________________
Noc była czarna jak sumienie faszysty ...
.........
WSK 125 pierwsze kroki
.........
Suzuki SV 1000 SZ razem z ZZR 600


13 lut 2014, o 16:08
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sty 2012, o 15:22
Posty: 151
Lokalizacja: Nisko
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650n
Post Re: Przyczyna ?
Moja po wywrotce nie dawala oznak zycia dopuki nie wbilem luzu(na biegu cisza nawet cykniecia, juz po przyczepke mialem dzwonic), jak ci sie uda wbic luz to jestem prawie pewny ze odpali


13 lut 2014, o 16:52
Zobacz profil
Piguła
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2013, o 11:40
Posty: 1861
Lokalizacja: Chodzież (WLKP)
Płeć: mężczyzna
Moto: KAWASAKI ZX-10 R
Post Re: Przyczyna ?
Więc tak, luz mam wbity, nie mogę wbić jedynki a biegi w górę wchodzą.
Ale nadal jak włączę zapłon, przełączę ten czerwony prawy guzik to raz się ładuje a raz nie :/
Także nadal jestem w kropce i nie odpala - głębiej nie zaglądałem.

_________________
WR 400F ==> SV 650N ==> R6==> FZ1 ==> SV1000S ==> KAWASAKI ZX-10R


13 lut 2014, o 20:00
Zobacz profil WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL