Forum Suzuki SV - SVforum.pl https://suzukisv.com.pl/ |
|
Cagiva Raptor 1000 silnik od tl 1000 i sv 1000 zabokowana ? https://suzukisv.com.pl/viewtopic.php?f=23&t=13777 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | mumin40 [ 9 maja 2014, o 21:38 ] |
Tytuł: | Cagiva Raptor 1000 silnik od tl 1000 i sv 1000 zabokowana ? |
Witam . Sprawiłem sobie ostatnio Raptora 2000 r sprowadzony z Anglii. Forum Cagivy jest bardzo ubogie wiec zwracam się z pytaniami tutaj Mianowicie w dowodzie wbite ma 70 kw co nie jest możliwe bo taka wersja nie wychodziła ( błąd czy zdławienie ) . Ten sprzęcik oferował najmniejszą moc 79 kw aż do magicznej mocy tl 1000r . Wnioskując z mocy tl 1000 i sv 1000 gdzieś jest haczyk który ogranicza motocykl . Jednostka sterująca jest Denso jak w tl 100 s. Domyślać się tylko można że to właśnie w mapach wtryskowych może tkwić problem ale czy na pewno ?? Jak zwiększyć osiągi tej jednostki ?? Szkoda marnować taki potencjał Pomysły ?? |
Autor: | Radzius [ 9 maja 2014, o 21:54 ] |
Tytuł: | Re: Cagiva Raptor 1000 silnik od tl 1000 i sv 1000 zabokowa |
Ale czuć ze jest słaby czy tylko ze w dowodzie ma tyle wpisane?? ja np w swoim sradzie, tez był z anglii ciagniety wbite było bodajże 78kw a wgl miał seryjnie 136, a pochwale sie na hamowni wyszło 150 |
Autor: | Słoniu [ 9 maja 2014, o 21:56 ] |
Tytuł: | Re: Cagiva Raptor 1000 silnik od tl 1000 i sv 1000 zabokowa |
Ten Raptor może mieć "słabsze" wałki rozrządu. trzeba zdemontować je i z zmierzyć krzywki. |
Autor: | Rozkosmany [ 9 maja 2014, o 22:51 ] |
Tytuł: | Re: Cagiva Raptor 1000 silnik od tl 1000 i sv 1000 zabokowa |
Może byc lekko schwycona za gardło żeby w niższą grupe ubezpieczenia wchodziła. Angole tak czasami mają No ale jaką metodą zamulona to trudno mi powiedzieć bo nigdy w takim nie grzebałem jeszcze. A może boją się żeby silnik nie rozszarpał włoskiej ramy Z tym że w zmiane wałków to wątpię. To za duże przedsięwzięcie dla anglików. Skoro piszesz że nie była taka wersja produkowana, a wątpię że w Cagivie oplacało się cudować tylko z powodu anglików. To raczej stawiam na coś prostackiego. Zmniejszone gardziele przy pomocy kawałka blachy czy inne tego typu ustrojstwo. (żart oczywiście z ta ramą) ed. Obejrzyj dokładnie najpierw. Być może masz tylko śrubkę blokującą przepustnice i nie otwierają się do końca. Jezeli o mnie chodzi to swietnie pasuje takie coś do anglików. Widziałem takie coś w Hayce kiedyś |
Autor: | mumin40 [ 9 maja 2014, o 23:55 ] |
Tytuł: | Re: Cagiva Raptor 1000 silnik od tl 1000 i sv 1000 zabokowa |
Wykluczyłem metodą na oko wszelkie tradycyjne zdławienia (dolotów, przepustnic chociaż tu nie jestem pewien choć zaglądałem bez zdejmowania air boxa do jednego gardełka i przepustnica stawała w pion po odkręceniu manetki ) Wałek wykluczam ... Hamownia chyba bedzie potrzebna zeby rozwiac wszelkie wątpliwości ... Tylko że sama różnica mocy miedzy 70kw a 79kw mnie nie zastanawia tak bardzo jak fakt czemu ten silnik tak bardzo zdusili fabrycznie 105 km w podstawie to bida i nędza jak na V2 w prawdzie to naked . A co myślicie nad tym ze to moduł zapłonu ogranicza mi moją Włoszkę ? |
Autor: | Rozkosmany [ 10 maja 2014, o 07:30 ] |
Tytuł: | Re: Cagiva Raptor 1000 silnik od tl 1000 i sv 1000 zabokowa |
Może tak byc oczywiście. Najpewniej jednak tak właśnie ma być bo charakterystka silnika zosta została ułożona żeby przeciętyny kupujący chciaż kawałek od salonu odjechał. A nie zawinał się na pierwszym słupie z brzegu. Miałem okazję jechnąc TL-ką i musze powiedzieć że to raczej wyrywna sztuka jest i sie nie cacka w grę wstępną. Tylko z miejsca ogień i trzeba to brać poważnie. To nie randka z miłą, grzeczną i wstydliwa panienką. To lafirynda taka że starego dziada może zaskoczyć |
Autor: | mumin40 [ 10 maja 2014, o 11:49 ] |
Tytuł: | Re: Cagiva Raptor 1000 silnik od tl 1000 i sv 1000 zabokowa |
Zgadzam sie jak najbardziej zwlaszcza wersja TL R . Tylko co mozna zrobic zeby z tej grzecznej licealistki zrobic rasowa suczke z konkretnym odejsciem ;-) |
Autor: | Rozkosmany [ 10 maja 2014, o 14:11 ] |
Tytuł: | Re: Cagiva Raptor 1000 silnik od tl 1000 i sv 1000 zabokowa |
To co z każdą grzeczną licealistką. Zainwestować musisz w jakieś drobiazgi przy czym trzeba obczaić na czym jej zależy. Zawory odpowiednio uregulować itd. Jedno podejście to zdecydowanie za mało będzie. Trudno tak na odległość obczaić bo każdy egzemplarz jest inny przecież Znaczy, wydatki będą. No a jeszcz później trza uważać żeby przestepstwa nie popełnić |
Autor: | mumin40 [ 11 maja 2014, o 10:18 ] |
Tytuł: | Re: Cagiva Raptor 1000 silnik od tl 1000 i sv 1000 zabokowa |
pora zaprowadzic wloszke do miejscowego szamana niech sprawdzi serducho i zobaczymy co powie ... sam ma navigatora tez z tym silnikiem :-) jak ktos ma jakies pomysly gdzie zablokowany moze byc ten sprzet prosze o pomoc :-) |
Autor: | swayzee [ 11 maja 2014, o 11:03 ] |
Tytuł: | Re: Cagiva Raptor 1000 silnik od tl 1000 i sv 1000 zabokowa |
Jeśli był fabrycznie zdławiony to proponuje napisać do dealera. Ja tak zrobiłem, podalem VIN i napisali mi wszystkie rzeczy które miałem zdławione w yamaszce |
Autor: | mumin40 [ 12 maja 2014, o 16:16 ] |
Tytuł: | Re: Cagiva Raptor 1000 silnik od tl 1000 i sv 1000 zabokowa |
Dzis troche podzwonilem i w serwisie suzuki powiedzieli zebym sprawdzil modul i porownal z tl 1000s bo blok moze byc wylacznie na mapach.... i sprawdzilem moje oznaczenie jest 32920-02FPO a w tl 32920-02S( jednostka denso) ktos umie to rozszyfrowac ? Kostki sa te same suzuki zapewnia ze instalacja i przepustnice raczej tez wiec jak myslicie pociagnie na module z tl-ki ? |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |