Forum Suzuki SV - SVforum.pl
https://suzukisv.com.pl/

Cagiva Raptor 1000 silnik od tl 1000 i sv 1000 zabokowana ?
https://suzukisv.com.pl/viewtopic.php?f=23&t=13777
Strona 1 z 1

Autor:  mumin40 [ 9 maja 2014, o 21:38 ]
Tytuł:  Cagiva Raptor 1000 silnik od tl 1000 i sv 1000 zabokowana ?

Witam .
Sprawiłem sobie ostatnio Raptora 2000 r sprowadzony z Anglii. Forum Cagivy jest bardzo ubogie wiec zwracam się z pytaniami tutaj :) Mianowicie w dowodzie wbite ma 70 kw co nie jest możliwe bo taka wersja nie wychodziła ( błąd czy zdławienie ) . Ten sprzęcik oferował najmniejszą moc 79 kw aż do magicznej mocy tl 1000r . Wnioskując z mocy tl 1000 i sv 1000 gdzieś jest haczyk który ogranicza motocykl . Jednostka sterująca jest Denso jak w tl 100 s. Domyślać się tylko można że to właśnie w mapach wtryskowych może tkwić problem ale czy na pewno ?? Jak zwiększyć osiągi tej jednostki ?? Szkoda marnować taki potencjał :) Pomysły ??

Autor:  Radzius [ 9 maja 2014, o 21:54 ]
Tytuł:  Re: Cagiva Raptor 1000 silnik od tl 1000 i sv 1000 zabokowa

Ale czuć ze jest słaby czy tylko ze w dowodzie ma tyle wpisane?? ja np w swoim sradzie, tez był z anglii ciagniety wbite było bodajże 78kw a wgl miał seryjnie 136, a pochwale sie na hamowni wyszło 150 :D

Autor:  Słoniu [ 9 maja 2014, o 21:56 ]
Tytuł:  Re: Cagiva Raptor 1000 silnik od tl 1000 i sv 1000 zabokowa

Ten Raptor może mieć "słabsze" wałki rozrządu. trzeba zdemontować je i z zmierzyć krzywki.

Autor:  Rozkosmany [ 9 maja 2014, o 22:51 ]
Tytuł:  Re: Cagiva Raptor 1000 silnik od tl 1000 i sv 1000 zabokowa

Może byc lekko schwycona za gardło żeby w niższą grupe ubezpieczenia wchodziła. Angole tak czasami mają :obity:
No ale jaką metodą zamulona to trudno mi powiedzieć bo nigdy w takim nie grzebałem jeszcze.
A może boją się żeby silnik nie rozszarpał włoskiej ramy :hmm:
Z tym że w zmiane wałków to wątpię. To za duże przedsięwzięcie dla anglików. Skoro piszesz że nie była taka wersja produkowana, a wątpię że w Cagivie oplacało się cudować tylko z powodu anglików. To raczej stawiam na coś prostackiego.
Zmniejszone gardziele przy pomocy kawałka blachy czy inne tego typu ustrojstwo.

(żart oczywiście z ta ramą)

ed. Obejrzyj dokładnie najpierw. Być może masz tylko śrubkę blokującą przepustnice i nie otwierają się do końca.
Jezeli o mnie chodzi to swietnie pasuje takie coś do anglików.
Widziałem takie coś w Hayce kiedyś :obity:

Autor:  mumin40 [ 9 maja 2014, o 23:55 ]
Tytuł:  Re: Cagiva Raptor 1000 silnik od tl 1000 i sv 1000 zabokowa

Wykluczyłem metodą na oko wszelkie tradycyjne zdławienia (dolotów, przepustnic chociaż tu nie jestem pewien choć zaglądałem bez zdejmowania air boxa do jednego gardełka i przepustnica stawała w pion po odkręceniu manetki ) Wałek wykluczam ... Hamownia chyba bedzie potrzebna zeby rozwiac wszelkie wątpliwości ... Tylko że sama różnica mocy miedzy 70kw a 79kw mnie nie zastanawia tak bardzo jak fakt czemu ten silnik tak bardzo zdusili fabrycznie 105 km w podstawie to bida i nędza jak na V2 w prawdzie to naked . A co myślicie nad tym ze to moduł zapłonu ogranicza mi moją Włoszkę ?

Autor:  Rozkosmany [ 10 maja 2014, o 07:30 ]
Tytuł:  Re: Cagiva Raptor 1000 silnik od tl 1000 i sv 1000 zabokowa

Może tak byc oczywiście.
Najpewniej jednak tak właśnie ma być bo charakterystka silnika zosta została ułożona żeby przeciętyny kupujący chciaż kawałek od salonu odjechał. A nie zawinał się na pierwszym słupie z brzegu.
Miałem okazję jechnąc TL-ką i musze powiedzieć że to raczej wyrywna sztuka jest i sie nie cacka w grę wstępną.
Tylko z miejsca ogień i trzeba to brać poważnie. To nie randka z miłą, grzeczną i wstydliwa panienką. To lafirynda taka że starego dziada może zaskoczyć :obity:

Autor:  mumin40 [ 10 maja 2014, o 11:49 ]
Tytuł:  Re: Cagiva Raptor 1000 silnik od tl 1000 i sv 1000 zabokowa

Zgadzam sie jak najbardziej zwlaszcza wersja TL R . Tylko co mozna zrobic zeby z tej grzecznej licealistki zrobic rasowa suczke z konkretnym odejsciem ;-)

Autor:  Rozkosmany [ 10 maja 2014, o 14:11 ]
Tytuł:  Re: Cagiva Raptor 1000 silnik od tl 1000 i sv 1000 zabokowa

To co z każdą grzeczną licealistką. Zainwestować musisz w jakieś drobiazgi przy czym trzeba obczaić na czym jej zależy.
Zawory odpowiednio uregulować itd. Jedno podejście to zdecydowanie za mało będzie.
:hmm: Trudno tak na odległość obczaić bo każdy egzemplarz jest inny przecież :obity:
Znaczy, wydatki będą.
:obity:
No a jeszcz później trza uważać żeby przestepstwa nie popełnić

Autor:  mumin40 [ 11 maja 2014, o 10:18 ]
Tytuł:  Re: Cagiva Raptor 1000 silnik od tl 1000 i sv 1000 zabokowa

pora zaprowadzic wloszke do miejscowego szamana niech sprawdzi serducho i zobaczymy co powie ... sam ma navigatora tez z tym silnikiem :-) jak ktos ma jakies pomysly gdzie zablokowany moze byc ten sprzet prosze o pomoc :-)

Autor:  swayzee [ 11 maja 2014, o 11:03 ]
Tytuł:  Re: Cagiva Raptor 1000 silnik od tl 1000 i sv 1000 zabokowa

Jeśli był fabrycznie zdławiony to proponuje napisać do dealera. Ja tak zrobiłem, podalem VIN i napisali mi wszystkie rzeczy które miałem zdławione w yamaszce :)

Autor:  mumin40 [ 12 maja 2014, o 16:16 ]
Tytuł:  Re: Cagiva Raptor 1000 silnik od tl 1000 i sv 1000 zabokowa

Dzis troche podzwonilem i w serwisie suzuki powiedzieli zebym sprawdzil modul i porownal z tl 1000s bo blok moze byc wylacznie na mapach.... i sprawdzilem moje oznaczenie jest 32920-02FPO a w tl 32920-02S( jednostka denso) ktos umie to rozszyfrowac ? Kostki sa te same suzuki zapewnia ze instalacja i przepustnice raczej tez wiec jak myslicie pociagnie na module z tl-ki ?

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/