Forum Suzuki SV - SVforum.pl https://suzukisv.com.pl/ |
|
Cagiva Raptor 1000 silnik od tl 1000 i sv 1000 zabokowana ? https://suzukisv.com.pl/viewtopic.php?f=23&t=13777 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | mumin40 [ 9 maja 2014, o 21:38 ] |
Tytuł: | Cagiva Raptor 1000 silnik od tl 1000 i sv 1000 zabokowana ? |
Witam . Sprawiłem sobie ostatnio Raptora 2000 r sprowadzony z Anglii. Forum Cagivy jest bardzo ubogie wiec zwracam się z pytaniami tutaj ![]() ![]() |
Autor: | Radzius [ 9 maja 2014, o 21:54 ] |
Tytuł: | Re: Cagiva Raptor 1000 silnik od tl 1000 i sv 1000 zabokowa |
Ale czuć ze jest słaby czy tylko ze w dowodzie ma tyle wpisane?? ja np w swoim sradzie, tez był z anglii ciagniety wbite było bodajże 78kw a wgl miał seryjnie 136, a pochwale sie na hamowni wyszło 150 ![]() |
Autor: | Słoniu [ 9 maja 2014, o 21:56 ] |
Tytuł: | Re: Cagiva Raptor 1000 silnik od tl 1000 i sv 1000 zabokowa |
Ten Raptor może mieć "słabsze" wałki rozrządu. trzeba zdemontować je i z zmierzyć krzywki. |
Autor: | Rozkosmany [ 9 maja 2014, o 22:51 ] |
Tytuł: | Re: Cagiva Raptor 1000 silnik od tl 1000 i sv 1000 zabokowa |
Może byc lekko schwycona za gardło żeby w niższą grupe ubezpieczenia wchodziła. Angole tak czasami mają ![]() No ale jaką metodą zamulona to trudno mi powiedzieć bo nigdy w takim nie grzebałem jeszcze. A może boją się żeby silnik nie rozszarpał włoskiej ramy ![]() Z tym że w zmiane wałków to wątpię. To za duże przedsięwzięcie dla anglików. Skoro piszesz że nie była taka wersja produkowana, a wątpię że w Cagivie oplacało się cudować tylko z powodu anglików. To raczej stawiam na coś prostackiego. Zmniejszone gardziele przy pomocy kawałka blachy czy inne tego typu ustrojstwo. (żart oczywiście z ta ramą) ed. Obejrzyj dokładnie najpierw. Być może masz tylko śrubkę blokującą przepustnice i nie otwierają się do końca. Jezeli o mnie chodzi to swietnie pasuje takie coś do anglików. Widziałem takie coś w Hayce kiedyś ![]() |
Autor: | mumin40 [ 9 maja 2014, o 23:55 ] |
Tytuł: | Re: Cagiva Raptor 1000 silnik od tl 1000 i sv 1000 zabokowa |
Wykluczyłem metodą na oko wszelkie tradycyjne zdławienia (dolotów, przepustnic chociaż tu nie jestem pewien choć zaglądałem bez zdejmowania air boxa do jednego gardełka i przepustnica stawała w pion po odkręceniu manetki ) Wałek wykluczam ... Hamownia chyba bedzie potrzebna zeby rozwiac wszelkie wątpliwości ... Tylko że sama różnica mocy miedzy 70kw a 79kw mnie nie zastanawia tak bardzo jak fakt czemu ten silnik tak bardzo zdusili fabrycznie 105 km w podstawie to bida i nędza jak na V2 w prawdzie to naked . A co myślicie nad tym ze to moduł zapłonu ogranicza mi moją Włoszkę ? |
Autor: | Rozkosmany [ 10 maja 2014, o 07:30 ] |
Tytuł: | Re: Cagiva Raptor 1000 silnik od tl 1000 i sv 1000 zabokowa |
Może tak byc oczywiście. Najpewniej jednak tak właśnie ma być bo charakterystka silnika zosta została ułożona żeby przeciętyny kupujący chciaż kawałek od salonu odjechał. A nie zawinał się na pierwszym słupie z brzegu. Miałem okazję jechnąc TL-ką i musze powiedzieć że to raczej wyrywna sztuka jest i sie nie cacka w grę wstępną. Tylko z miejsca ogień i trzeba to brać poważnie. To nie randka z miłą, grzeczną i wstydliwa panienką. To lafirynda taka że starego dziada może zaskoczyć ![]() |
Autor: | mumin40 [ 10 maja 2014, o 11:49 ] |
Tytuł: | Re: Cagiva Raptor 1000 silnik od tl 1000 i sv 1000 zabokowa |
Zgadzam sie jak najbardziej zwlaszcza wersja TL R . Tylko co mozna zrobic zeby z tej grzecznej licealistki zrobic rasowa suczke z konkretnym odejsciem ;-) |
Autor: | Rozkosmany [ 10 maja 2014, o 14:11 ] |
Tytuł: | Re: Cagiva Raptor 1000 silnik od tl 1000 i sv 1000 zabokowa |
To co z każdą grzeczną licealistką. Zainwestować musisz w jakieś drobiazgi przy czym trzeba obczaić na czym jej zależy. Zawory odpowiednio uregulować itd. Jedno podejście to zdecydowanie za mało będzie. ![]() ![]() Znaczy, wydatki będą. ![]() No a jeszcz później trza uważać żeby przestepstwa nie popełnić |
Autor: | mumin40 [ 11 maja 2014, o 10:18 ] |
Tytuł: | Re: Cagiva Raptor 1000 silnik od tl 1000 i sv 1000 zabokowa |
pora zaprowadzic wloszke do miejscowego szamana niech sprawdzi serducho i zobaczymy co powie ... sam ma navigatora tez z tym silnikiem :-) jak ktos ma jakies pomysly gdzie zablokowany moze byc ten sprzet prosze o pomoc :-) |
Autor: | swayzee [ 11 maja 2014, o 11:03 ] |
Tytuł: | Re: Cagiva Raptor 1000 silnik od tl 1000 i sv 1000 zabokowa |
Jeśli był fabrycznie zdławiony to proponuje napisać do dealera. Ja tak zrobiłem, podalem VIN i napisali mi wszystkie rzeczy które miałem zdławione w yamaszce ![]() |
Autor: | mumin40 [ 12 maja 2014, o 16:16 ] |
Tytuł: | Re: Cagiva Raptor 1000 silnik od tl 1000 i sv 1000 zabokowa |
Dzis troche podzwonilem i w serwisie suzuki powiedzieli zebym sprawdzil modul i porownal z tl 1000s bo blok moze byc wylacznie na mapach.... i sprawdzilem moje oznaczenie jest 32920-02FPO a w tl 32920-02S( jednostka denso) ktos umie to rozszyfrowac ? Kostki sa te same suzuki zapewnia ze instalacja i przepustnice raczej tez wiec jak myslicie pociagnie na module z tl-ki ? |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |