Forum Suzuki SV - SVforum.pl
https://suzukisv.com.pl/

Lagi
https://suzukisv.com.pl/viewtopic.php?f=23&t=14267
Strona 1 z 1

Autor:  nodalejlama [ 30 cze 2014, o 15:06 ]
Tytuł:  Lagi

Witam, z gory przepraszam za brak polskich znakow ale aktualnie mam ,,zagraniczny,, komputer. Moja sprawa tyczy sie tego iz bede musial kupic 1 rure nosna teleskopu lub 1 lage do sv na gazniku tak czy tak bo jest porysowana/ ubita i kaleczy uszczelniacz przez co po okolo tygodniu jady od wymiany puszcza olej. I jako ,ze ciezko jest dorwac taka rure uzywana z normalnej cenie a nowe za ta cene nie bardzo sie oplacaja, to pomysmlalem nad wymiana obu lag [druga laga jest sprawna i szczelna wiec moze ktos kupi bo ma podobny problem i potrzebuje 1]. I jezeli kupowac to moze lepiej kupic lagi z nowszej wersji z regulacja, tylko pytanie czy ta regulacja cos pomaga i czy podejdzie do wersji gaznikowej, z tego co wiem to wtrysk ma o 7mm rury krotsze a poza tym to powinno byc to samo. Jezeli bym kupowal to raczej same kompletne lagi wiec zostaje pasowanie ich do polek kierownicy, blotnika i zaciskow hamulcowych. Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedz :)

Autor:  Slawuch [ 30 cze 2014, o 15:37 ]
Tytuł:  Re: Lagi

Moge sie z Toba zrzucic 50/50 na zakup używanej zawiechy do gaznikowej wersji, potrzebna mi prawa strona

Autor:  Inkling [ 30 cze 2014, o 16:35 ]
Tytuł:  Re: Lagi

Zawieszenie od wtryskowca ma większą średnicę, więc nie podejdzie.
Nowa laga do sv to 350 zeta (jeśli nie podrożały ostatnio), więc - moim zdaniem - nie ma co kombinować, tylko brać nówkę i zakładać.

Autor:  nodalejlama [ 30 cze 2014, o 18:26 ]
Tytuł:  Re: Lagi

To lipa... bo zawieszenie jest kiepskie i myslalem ze we wtrysku bylo troche poprawione, i lepiej na nie zmienic. Na stronach pisza ze ta sama srednica rury 41mm, wiec liczylem ze podejdzie bezproblemowo. Plus jak dam okolo 800 zl za lagi, a sprzedam swoja jedna sprawna i moze golen to nie wyjdzie duzo drozej niz kupno nowej rury.

Autor:  I'm not a hero [ 30 cze 2014, o 18:39 ]
Tytuł:  Re: Lagi

Jak masz poświęcić koło 800 zł, to może warto nieco dołożyć i rozglądnąć się za usd?

Autor:  Janek87 [ 30 cze 2014, o 18:57 ]
Tytuł:  Re: Lagi

I'm not a hero napisał(a):
Jak masz poświęcić koło 800 zł, to może warto nieco dołożyć i rozglądnąć się za usd?
"nieco" :hahaha: dobre dobre. Jeszcze trochę i zacznę żałować, że nie wsadziłem do siebie skoro już miałem rozebrane :obity:

Autor:  I'm not a hero [ 30 cze 2014, o 21:13 ]
Tytuł:  Re: Lagi

Janek87 napisał(a):
I'm not a hero napisał(a):
Jak masz poświęcić koło 800 zł, to może warto nieco dołożyć i rozglądnąć się za usd?
"nieco" :hahaha: dobre dobre. Jeszcze trochę i zacznę żałować, że nie wsadziłem do siebie skoro już miałem rozebrane :obity:

No co?
Ja wiem, że są tacy co wkładają usd za 5 tysi, ja mocno wierzę, że zrobię to za 2 koła, z tym, że muszę być cierpliwy i czekać na okazję.
Ot np, mój głupi licznik, liczniki chodzą po 1000 zł, ja kupiłem za 500, da się? Da się :]

Autor:  Janek87 [ 30 cze 2014, o 21:55 ]
Tytuł:  Re: Lagi

A pewno, że się da ;) Tylko kiedyś to tak ze Słoniem liczyłem i wyszło mi to kapkę więcej ;) Robione na w miarę dobrych częściach rzecz jasna.
No ale to takie tylko wtrącenie. Nie chcę nikogo zniechęcać :)

Autor:  nodalejlama [ 30 cze 2014, o 22:14 ]
Tytuł:  Re: Lagi

Sorrki za pytanie ale co to jest ,,usd,, i dzieki wielkie za zainteresowanie, kazda propozycja jest dobra. Male zaplecze narzedziowe znajde wiec jak znacie i podzielicie sie jakimis rozwiazaniami do 1k moze 1,5k zl to prawdopodobnie sie skusze i podziele doswiadczeniami. Pozdrawiam

Autor:  Janek87 [ 30 cze 2014, o 22:16 ]
Tytuł:  Re: Lagi

Taki oto zawias:
Obrazek
Na forum jest trochę o tym jak sobie poszukasz.

Autor:  Kaban159 [ 30 cze 2014, o 22:23 ]
Tytuł:  Re: Lagi

Kiedyś zapisałem to na komputerze więc i wrzucę :)

zalety USD:
-wygląd(moim aczkolwiek nie tylko zdaniem)
-możliwość prostej budowy amortyzatora w pełni regulowanego
-cięższe ale sztywniejsze i można większy skok uzyskać (idealne dla crossa)
-bardziej odporny na zginanie
-dzięki zwiększonej sztywności możliwe jest zastosowanie rury mniejszej średnicy co daje mniejsze się opory wynikające z tarcia w tulejach ślizgowych
-lepsze warunki pracy uszczelniacza(ciągle ma "mokro")
-znacznie lepsze prowadzenie w zakrętach
-przy jednej tarczy z przodu mniejsze skręcanie widelca przy hamowaniu


wady:
-większa masa
-droższe w produkcji(ale nas to raczej nie interesuje)
-w crossach część ślizgowa narażona na uszkodzenie(skarpeta neoprenowa potrzebna)
-przy dzwonach i to wcale nie tych najmocniejszych ich sztywność wyłamuje główkę ramy(i po ptokach - moto nima)
-drastyczne uszkodzenie uszczelniacza powoduje ryzyko przy hamowaniu(może być zalany olejem układ hamulcowy)

Autor:  nodalejlama [ 30 cze 2014, o 22:35 ]
Tytuł:  Re: Lagi

Ajjj, az do takiej zabawy mnie nie ciagnie, bo koszty beda duze i w tej cenie nie oplaca sie inwestowac takich czesci do sv gaznika, juz wolalbym najpierw zmienic moto na bardziej sportowe. Chodzilo mi bardziej czy da sie zalozyc przednie lagi z wtrysku do gaznika ewentualnie dolozyc troche i zrobic cos dobrego ale nie takim kosztem pracy i kasy. Ale dzieki za podpowiedzi.

Autor:  Słoniu [ 30 cze 2014, o 23:10 ]
Tytuł:  Re: Lagi

Kaban159 napisał(a):
Kiedyś zapisałem to na komputerze więc i wrzucę :)

zalety USD:
-cięższe ale sztywniejsze i można większy skok uzyskać (idealne dla crossa)

wady:
-większa masa


W moim przypadku lagi od GSX-R 600 K8 okazały się lżejsze niż seryjne lagi gaźnikowej SV650S :obity:

Autor:  Inkling [ 30 cze 2014, o 23:15 ]
Tytuł:  Re: Lagi

Nodalejlama, w takim razie polecam to: http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=10&t=9383
W razie pytań, służę radą.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/