Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 7 sty 2025, o 19:43



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Cylindry <'02 vs 2005 
Autor Wiadomość
rowerzysta

Dołączył(a): 30 mar 2013, o 22:15
Posty: 16
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S K5
Post Cylindry <'02 vs 2005
Cześć,

ktoś ma porównanie cylindrów między wersjami gaźnikowymi i nowymi? Czy te elementy różnią się w jakiśsposób czy można je bez problemu zamienić?

Pozdr
grab

_________________
- - - - - - - -
Powyższy post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


4 lip 2014, o 11:14
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Cylindry <'02 vs 2005
Akurat mam takie z 2000 i z 2005 roku. Możesz je zamienić.

Co się stało, że musisz zamienić?


4 lip 2014, o 13:06
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 30 mar 2013, o 22:15
Posty: 16
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S K5
Post Re: Cylindry <'02 vs 2005
Przy rozbiórce okazało się, że są wżery po dłuższym postoju w starym silniku. Wilgoć...

_________________
- - - - - - - -
Powyższy post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


4 lip 2014, o 13:15
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Cylindry <'02 vs 2005
Jak kupujesz cylindry używki to potrzebujesz też tłoków z pierścieniami, które pracowały w tych cylindrach.


4 lip 2014, o 13:53
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: Odp: Cylindry <'02 vs 2005
Słoniu napisał(a):
Jak kupujesz cylindry używki to potrzebujesz też tłoków z pierścieniami, które pracowały w tych cylindrach.

Niekoniecznie. Za to trzeba sprawdzić owalizację, stożkowość, tolerancje tłok-cylinder i luzy na zamkach pierścieni. Jak wyjdzie wszystko w normie będzie pracować poprawnie.

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


6 lip 2014, o 17:33
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 5 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL