Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
Autor |
Wiadomość |
mrc87
rowerzysta
Dołączył(a): 13 maja 2013, o 15:18 Posty: 27 Lokalizacja: Toruń/Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 1999
|
wysokie spalanie
Witam, wpadłem na forum na temat dotyczący spalania oraz vmax. O ile vmax mój egzemplarz osiąga zbliżony do reszty (ok. 200km/h) o tyle co do spalania mocno odstaje. Szczerze mówiąc lekko zdziwiło mnie jakie spalanie osiągają inni w porównaniu do mojego. Jeżdżąc tylko po mieście nie udało mi się zejść poniżej 7 l/100km, fakt że energicznie przyspieszam itp ale różnica i tak wynosi prawie 20% więcej niż inni użytkownicy. Wyniki na trasie szczególnie mnie zaskoczyły. Wartości rzędu 4-5 l/100km są u mnie nie do osiągnięcia. Przy stałej prędkości ok 110 km/h bez ciągłego przyspieszania i hamowania moja SV spala ok 6 l/100km.
Gdzie szukać przyczyny tak wysokiego spalania? Regulacja gaźników i zaworów czy co innego?
Pozdrawiam
|
4 wrz 2014, o 11:48 |
|
|
danielo
SV Rider
Dołączył(a): 1 lip 2014, o 13:29 Posty: 308 Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S / N
|
Re: wysokie spalanie
spalanie 4-5 jest gdy nie przekraczasz 100km/h i jeździsz maksymalnie ekonomicznie. Normalnie powinno być około 6 litrów. Na spalanie przekłada się wiele rzeczy. Niedopompowane opony, zabrudzone filtry, niewyregulowany gaźnik (czy wtrysk), zmiany biegów dopiero na czerwonym polu, nie odpuszczające hamulce (to byś czuł).
|
4 wrz 2014, o 11:55 |
|
|
mrc87
rowerzysta
Dołączył(a): 13 maja 2013, o 15:18 Posty: 27 Lokalizacja: Toruń/Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 1999
|
Re: wysokie spalanie
Zmieniam biegi raczej dużo przed czerwonym polem, opony sprawdzam co ok. 2 tyg. hamulców raczej nie czuje żeby się blokowały, pozostaje więc zabrać się za filtry, gaźniki i wtryski. Troszkę mnie uspokoiłeś ale i tak spalanie mam powyżej normy więc coś jest nie tak mimo wszystko.
|
4 wrz 2014, o 12:34 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2807 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: wysokie spalanie
Za wtryski się nie zabieraj nawet, bo nic z tego nie będzie xD Ale za reszte jak najbardziej i luzy sprawdz
|
4 wrz 2014, o 12:49 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: wysokie spalanie
Filtr powietrza może podbić spalanie o 0.5L jak go bardzo zaniedbasz, do tego sprawdź heble i machnij standardowe regulacje. Tylko jeżeli cyt. "zmieniam biegi raczej dużo przed czerwonym polem" to dla ciebie 7krpm, to dużo ze spalaniem nie zejdziesz Wyniki poniżej 5 to raczej w spokojnej trasie, jak komuś tyle pali w mieście to równie dobrze mógł by jeździć 125
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
4 wrz 2014, o 12:54 |
|
|
yacow
motocyklista
Dołączył(a): 20 lip 2013, o 11:26 Posty: 109 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N K2
|
Re: wysokie spalanie
sprawdź filtr powietrza a potem iglice na którym rowku są ustawione
mnie się nigdy nie udało wyjść powyżej 7l/100km, przy ciągłej prędkości 160km-175km na autostradzie i zatankowaniu tuż przed rezerwą wyszło mi średnio 6,5L max, po mieście i okolicach bez kręcenia bez potrzeby choć nie zawsze to ok. 5L a też mam gaźnik
samo przestawienie u mnie iglicy o jeden ząbek wyżej to ok 0,5L więcej na 100km. Brudny filtr powietrza też był u mnie przyczyną wyższego spalania
|
6 wrz 2014, o 13:05 |
|
|
mrc87
rowerzysta
Dołączył(a): 13 maja 2013, o 15:18 Posty: 27 Lokalizacja: Toruń/Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 1999
|
Re: wysokie spalanie
Nie za bardzo wiem o co chodzi z tą iglicą. Mógłbyś rozwinąć gdzie to zrobić i jak powinno być prawidłowo?
|
9 wrz 2014, o 10:03 |
|
|
yacow
motocyklista
Dołączył(a): 20 lip 2013, o 11:26 Posty: 109 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N K2
|
Re: wysokie spalanie
iglice masz pod przepustnicami ciśnieniowymi w gaźnikach (pod tymi plastikowymi przykrywkami) , do jednej masz dostęp bez wyciągania gaźników np. żeby sprawdzić na którym jest rowku, powinna być na 2-gim od góry. Żeby przestawić to i tak musisz gaźniki wyciągnąć.
przy okazji sprawdź w jakim stanie masz filtr powietrza
|
10 wrz 2014, o 09:45 |
|
|
mrc87
rowerzysta
Dołączył(a): 13 maja 2013, o 15:18 Posty: 27 Lokalizacja: Toruń/Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 1999
|
Re: wysokie spalanie
Ok czyli raczej nie będę do tego zabierał się samodzielnie tylko pojadę do jakiegoś sprytnego mechanika Dzięki za informację.
|
10 wrz 2014, o 10:22 |
|
|
111290PL
SV Rider
Dołączył(a): 8 lip 2010, o 21:18 Posty: 865
Płeć: mężczyzna
|
Re: wysokie spalanie
A tankujesz na jednej stacji czy na różnych ? Bo ja przez kilka lat trzymałem się jednej stacji bo była blisko... okazało się że mają tam takie kijowe paliwo że gdy zacząłem tankować na innej stacji spalanie spadło mi o ok 1,5/100km. Spróbuj jakiejś sprawdzonej np Shell, byle nie stacja gdzie paliwo biorą z orlenu jak już to prawdziwy orlen.
|
1 paź 2014, o 15:00 |
|
|
yacow
motocyklista
Dołączył(a): 20 lip 2013, o 11:26 Posty: 109 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N K2
|
Re: wysokie spalanie
....albo licznik na stacji pokazywał złą ilość paliwa
|
1 paź 2014, o 15:15 |
|
|
Tengux
motocyklista
Dołączył(a): 3 sty 2012, o 23:11 Posty: 123 Lokalizacja: Raszyn
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N -> S1000XR
|
Re: wysokie spalanie
mam ten sam problem ze spalaniem. przy jeździe po mieście pali mi od 7,5l do 9l przy pałowaniu na trasie przy prędkości ok 140 km/h 7,5-8,5l 160-180 powyżej ok 9l normalna jazda bez pałowania prędkość vmax 200 z małym haczykiem regulowane luzy zaworowe i synchro wtrysków w ASO Piaseczno po tej operacji spalanie spadło ok 0,5l
nawet przy jeździe 110-120 na trasie z przyspieszaniem emeryckim (zmiana biegów 4-5krpm) nie zszedłem poniżej 6,5l
tankowane na różnych stacjach, paliwa od 95 do v-power 100 wynik ten sam
|
1 paź 2014, o 19:09 |
|
|
Rozkosmany
SV Rider
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06 Posty: 2164 Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
|
Re: wysokie spalanie
Ale wam złopia masakrycznie te motorynki. No ale do zuzycia paliwa trzeba podejść metodycznie. Tak jak już tutaj było napisane Najsampierw oblukać motóra czy kółka lekko sie krecą (SV ma sie pchać po równym z wysiłkiem porównywalnym do kulania rowera składaka) Czy dobrze napompowane koła, heble nie trzymają i uwaga (może mieć spory wpływ na zuzycie) nierówno wyciągnięty łańcuch na zajechanych kołach zębatych. Jezeli ogledziny wypadną : to jedziem dalej i patrzymy na filtr, ale cudów nie nalezy oczekiwać że po jego wymianie spadnie spalanie o 2 litry np. Jeżeli tak to lepiej się nie przyznawac bo któryś z nas co bardziej wyrywny pojedzie dać po łbie. Sprawdzamy luzy i bardzo fajnie też pomierzyć ciśnienia jak mamy gdzie-czym Następnie wykręcamy świece i uważamy żeby ich nie pokręcić która gdzie była. Obie mają wyglądać tak samo, słynny kolor kawy z mlekiem. Nie mleka z kawą ani kawy bez mleka tylko dokładnie kawa z mlekiem ew. z nieco wiekszą ilością mleka. Ale maja być takie same Jeżeli nie są to zabieramy się za gaźniki. Wszedzie piszą że maja byc śruby pilotujące o 2,5 obrotu ( )wykręcone w obu gaźnikach Wcale nie muszą Iglice ustawione na drugim rowku (fabrycznie) w obu gaźnikach Wcale nie muszą Zakładając że gaźniki mają dobry poziom paliwa , ustawione są tak samo a świece róznią się barwą to patrz na: Wcale nie muszą być ustawione tak samo Mają być ustawione tak żeby warunki pracy obu cylindrów były TAKIE SAME Jeżeli obie świece są koloru ciemnego , kawy bez mleka to najpierw zabieramy się za iglice. Może zdażyć się tak że poprzedni właściciel był z typu tych którzy uważają: więcej paliwa=większy wykop Gówno prawda Paliwa ma być tyle ile da radę się zjarac. Nie mniej nie więcej Za mało kicha będzie i może zaszkodzić zaworom za dużo zamulac nam będzie sprzęta i posyłac komornika do portfela. No ale zebym za dużo nie pisał to trzeba zacząc od gruntownego przetrzepania gaźników. Wyczyszczenia na błysk. Przede wszystkim w środku Z wierchu może byc nawet obsrany. Ale w środku ma być jak sala chirurgiczna w szpitalu. I wszystkie elementy sprawne, ośki przepustnic bez luzów, króće szczelne itd.. Po prostu żadnej ściemy, druciarstwa itd..... Składamy je i bujamy trochę na nastawach fabrycznych. Iglice 2-gi rowek, śruba wolnych 2,5 obrotu. Sprawdzamy też czy kaliber dysz właściwy a nie jakis tjuningowy z przelotem jak w ruskim kukuruźniku. Po zjaraniu ze dwóch zbiorników, nawet jeżeli zuzycie paliwa nas satysfakcjonuje to i tak wykręcamy Nowe świece które dopiero co załozyliśmy Jeżeli (chyba bardzo czesta przypadłośc w SV) kolor tylnej jest jaśniejszy to podnosimy iglicę w tylnym gaźniku o jeden rowek. Przedni zostawiamy jak był i bujamy dalej. Po jakimś czasie sprawdzamy ponownie. Sprawa śrubek składu wykręcanych o 2,5 obrotu. Po synchronizacji gaźników ustawiamy jałowe dosyć nisko, powiedzmy 900 obrotów i patrzymy na obrotomierz. Jeżeli wskazówka buja się w ta i nazat to śrubokręt w łapę i skręcamy obie o jeden obrót. Wskazówka będzie bujac jeszcze mocniej bądź moto zdechnie. Oznaczac to będzie że przegieliśmy pałę Jezeli chodzi to zajebieście i metodycznie wykręcamy śrubki po kolei o 1/4 obrotu >1/4 obrotu pierwszy>obserwacja wskazówki >1/4 obrotu drugi > obserwacja wskazówki itd... w pewnej chwili natrafimy na punkt w którym wskazówka buja sie najmniej. Dodajemy odrobinkę (odrobinka to 1/8 obrotu) na obu i tak zostawiamy. (gdyby mi sie chciało to zrobiłbym filmik jak wyglada wskazówka obrotomierza na wolnych obrotach. Byłby nudny Wygladałby jak zdjecie z obrotomierza stojącego na tysiącu obrotów) Jeżeli wszystko jest tak jak powinno uważam że SV przy emeryckiej jeździe zbliży się do zużycia 4 l /100 km (moja kiedyś zużyła 3,8) Spokojna wycieczkowa jazda, przepyrkanie przez wioske tudziez jaki ładny zakątek świata przy okazji to ok 4.5l Normalna jazda, zgrubsza zgodna z przepisami to ok 5 l Autostrada ale bez przegięcia pały to jakie 5,3-5,5 Niemiecka autostrada 5,7-6 Pośpiech na faszystowskiej autobanie to 6,5-7 (znaczy okolice 200 do max naprzemiennie) Pałowanie to z 8-9 litrów. Wiecej raczej nie ma prawa bo ten silnik jest zbyt słaby żeby jarać więcej pędzyny. Chyba że na jakim torze ale to juz inna para kaloszy Wszystko co napisałem to w oparciu o mój egzemplarz, troche wiercony na jakie 700 z groszami (ja tego nie robiłem tylko taki kupiłem) Filtr K&N, gaźniki: iglica pierwszego na 3,5 rowka (z podkładką grubości 1/2 odległości od rowków). Drugiego na 3 cim. Śruby wykręcone również różnie. Pierwszy gaźnik coś koło słynego 2,5 obrotu, tylny o prawie obrót więcej. Tłumik zapomniałem jak mu tam aaaaa G-Force. Znaczy pusta ruła z wełną którą chu...... strzelił. Wku...... mie ten tłumik juz niezemsko i zostanie zamieniony fabrycznym. Na nim SV ki zdaje sie bujaja najlepiej. Być może to zasługa kształtów esowatych tylnego >kolanka które w G-force jest zwykłą zespawaną na prosto ze sobą konstrukcją. W każdym razie po założeniu tej rury spadła moc i wzrosło zuzycie i żadne regulacje nie pomogły. W każdym razie ja wyrosłem z tłumików i ch... na nie wykładam. I tak jeżdże w korkach A co inni powiedza to jeszcze bardziej ch..... na to kładę ed. pokręciło mnie się troszeczkę : iglica pierwszego na 2,5 rowka drugiego na 3
|
1 paź 2014, o 20:35 |
|
|
Urban
motocyklista
Dołączył(a): 10 sie 2012, o 13:28 Posty: 103 Lokalizacja: Wa-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2003
|
Re: wysokie spalanie
@Rozkosmany zes sie rozpisal @mrc87 - SV tak maja, ze jak sa niewyregulowane, to niestety pija sporo. Mialem problem z SV1000, ktory mi wciagal 10-11l i w ktoryms poscie opisalem ten problem. Dzis ciagnie 6-7, a na miescie katowany na zimno tj 6km do pracy i 6 spowrotem (i tak zrobiony caly bak) spalanie nie przekracza 9ciu. Wydaje sie duzo, ale na rozgrzanym silniku na miescie chyba nie przekracza 7,5, wiec efekt osiagniety. @Tengux - robilem moto w ASO w Wawie i jakos sie nie przytulili do tematu, wiec musialem sam rozwiazywac te rozterke. Tobie tez sugeuruje takie rozwiazanie. Recepta jest dosc prosta i wiecej zajmie Ci kompletowanie odpowiednich elementow / narzedzi niz sama robota: #1. Czy moto Ci bierze olej? Jezeli spada Ci poziom oleju miedzy wymianami, ale nie musisz dolewac tzn, ze w tej kwestii jest ok. A jezeli tak... no to pewnie wsadzilem kij w mrowisko. Lepiej kupic caly silnik niz sie bawic w remont. Tzn remont jest jakas opcja, ale nie w sprzecie za 6k i z silnikiem o niewiadomej historii. Robiac jedno, mozesz byc calkowicie nieswiadomy agonalnosci serducha. Jezeli bys mial sprzet od nowosci i lal dobre oleje, to moglbys stwierdzic, ze to rzeczywiscie zuzyte tloki i pierscienie. #2. Synchronizacja dziala cuda i wiecej zajmuje zakladanie rurki niz prawdziwa regulacja. Wszyscy mowia, ze spalanie im spada po tej operacji nawet, w 4 w rzedzie, gdzie nie mieli wakuometru, ale jakos kombinowali, by bylo lepiej. Jak? Nie wiem i nie chce wiedziec W Vkach i Twinach opcja z U-rurka jest znana od latkow #3. Jezeli jest to model gaznikowy, a rocznik na to wskazuje, to wypada Ci pare problemow jak regulacja TPS, STPS itp, ale moze sie okazac, ze membrany w gaznikach masz przetarte, ktos namietnie krecil przy skladzie mieszanki lub nawet wstawil inne dysze. Kumpela miala LTD 450 i to jej wciagalo z 8l, czy cos. Miala wlasnie ten przyklad z dyszami. Jak to sprawdzic? W sumie najlepiej sprawdzic swiece. Jezeli beda czarne, to sklad mieszanki, jezeli beda normalne, to warto sprawdzic dysze. Do tego sa tez te zaworki iglicowe, ale jezeli totalnie nie wiesz jak wyglada gaznik, to raczej tego nie ruszaj. Pekniesz membrane, zle wsadzisz iglice i Ci nie odpali. Tzn nie jest to trudne, sam kiedys przy tym babralem, no ale wolisz pchac do warsztatu, czy jechac? :p BTW skladu mieszanki - kiedys sie to regulowalo, ale japonscy producenci gaznikow doszli do wniosku, ze jest to operacja trudna do sprawdzenia i zbedna. Totez czesto regulacja jest, ale trudno do niej dotrzec i trzeba uzywac jakichs specjalnie zawinietych srubokretow, by w ogole ruszyc srubke. Why? by wlasnie matolki przy tym nie grzebaly. W Virago 535 mialem regulacje na wierzchu. Forum mowilo, by robic to na sluch. Dziwne, ale skuteczne - po synchronizacji krecisz skladem mieszanki i gdy silnik spada z obrotow, to krecisz w druga strone - obroty znow rosna, az zaczynaja spadac. Stan posredni to ten, kiedy gaznik podaje optymalna mieszanke. Pytanie zasadnicze - po kiego wala Ci to? :p Slyszales o regulacji wtryskow? bo ja nie, hehe #4. U mnie byl problem z termostatem, ktory sie niestety zuzyl. Mialo to bezposredni zwiazek ze skladem mieszanki... no bo wtrysk skads musi wiedziec, czy ladowac wiecej wahy, czy nie. Mozliwe, ze to ma w gaznikach jakis zwiazek. Nie wiem z czym, ale cholera wie. jezeli zegar Ci pokazuje temp, to sprawdz ja z innymi ziomami na forum. Termostat powinien sie otwierac w SV650 przy 82st.C. Powinno oscylowac w tej okolicy, ale to Ci inni potwierdza. #5. Swiece - sprawdz, czy nie masz przypadkiem tzw zimnych swiec - w serwisowce bedziesz mial podane swiece normalne i zimnie. Zmien na normalne, oczywiscie Dla pelni samogwaltu mozesz kupic irydowe - dla mnie szkoda pierdolenia sie #6. Filtr powietrza - proste, szybkie i czasem zbyt czesto olewane Nie baw sie w zadne sportowe filtry - zanabadz standard - chcesz wyeliminowac problem, a nie ladowac kase w sprzet, ktory pewnie ktos zapuscil. Reszta pomyslow jest malo prawdopodobna, ale moze miec to jakies znaczenie: - zaciski hamulcowe moga sie blokowac tzn nie odbijac. Sugerowane przeczyszczenie calkowite hebli. Wszystko wybebeszyc, sprawdzic uszczelki, czy nie parcieja, wszystko wyczyscic szczoteczka do zebow, nasmarowac odpowiednim smarem i patataj. Jak sprawdzic, ze tak jest? Klamka sztywnieje, gdy jezdzisz i duzo hamujesz - np na miescie. Mialem tak w jednym sprzecie i nie przypominam sobie, by to mialo znaczenie. - lozyska... jezeli robia jakis chory opor, no to why not - bardzo malo prawdopodone. - sprawdz, czy linka ssania nie jest za bardzo napieta. Moze sie okazac, ze caly czas latasz na ssaniu. Nawet w lekkim wymiarze jest to killer ekonomii. A tak dodatkowo: jezeli masz rzeczywiscie zapuszczony sprzet i bedzie on cykal gitara po regulacjach, to sprawdz lozyska glowki ramy - na bank bedziesz to mial skatowane, a pomaga bardzo. Do tego wymien olej w lagach. Sa one chyba bez regulacji, prawda? Poczytaj na forum, czy ludzie laduja bardziej lepki olej niz zalecany. W litrach jest pelna regulacja, ktora odpuscilem pod swoja wage i o dziwo mam miekko, ale zawias sie az tak nie kompresuje i trzyma trakcje miodzio Wszyscy olewaja wymiane oleju w lagach. Jezeli sprzet masz prosty, to bedzie smigal jak po sznurku bez wywalania z zakretow. A - nie oszczedzaj na gumach, nie czekaj az dojdzie do uzwojenia, czy totalnej sciery. Sprawdz przy okazji wycieki w amorku centralnym i napiecie sprezyny. Tarcze i stan lancucha nie powinny miec znaczenia, ale oczywiscie warto sie przyjrzec tematowi w ktoryms momencie.
_________________ Virago 535 '93 -> Kawa er-5 '02 -> Hornet 900 '04 -> SV1000s '03
|
2 paź 2014, o 18:46 |
|
|
Rozkosmany
SV Rider
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06 Posty: 2164 Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
|
Re: wysokie spalanie
A ty to niby zdawkowo? Przestraszymy chłopaka bo mu już pewno remont kapitalny w oczach stoi. No ale nie tylko SV tak mają że zabiedzone nie chca normalnie jeździć i dużo żłopią
|
2 paź 2014, o 19:14 |
|
|
Tengux
motocyklista
Dołączył(a): 3 sty 2012, o 23:11 Posty: 123 Lokalizacja: Raszyn
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N -> S1000XR
|
Re: wysokie spalanie
Urban spada mi poziom oleju ale tylko przy jeździe 9-12 krpm, a to normalne w V-kach przy normalniej jeździe spada ale nie trzeba dolewać filtr K&N po przebiegu ok 15k km wygląda że spokojnie może przejechać kolejne 15k km
po za tym nie znam się na ustawianiu moto dlatego oddaje do ASO gdzie powinni ogarnąć temat najlepiej (dostęp do sprzętu i informacji)
|
2 paź 2014, o 21:52 |
|
|
Urban
motocyklista
Dołączył(a): 10 sie 2012, o 13:28 Posty: 103 Lokalizacja: Wa-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2003
|
Re: wysokie spalanie
@Rozkosmany - w pracy zamulalem i jakos tak poplynalem :p @Tengux - k6 to wtrysk, to mozesz do mnie wbic i podstawy wyeliminowac. Gwarant, ze TPS nie jest ustawiony, a o STPS w serwisie to nie slyszeli. Do tego pewnie PAIR juz sie 5 razu zasyfil i nikt w niego nie patrzyl. A masz zamontowane TRE-mod? Paradoksalnie zwiekszona moc na niskich biegach zmniesza spalanie, bo szybciej osiagasz optymalna predkosc i moto mniej sie meczy na miescie, by utrzymac odpowiednia predkosc Filtr powietrza moze wygladac pieknie, a i tak nie bedzie przepuszczal. Z tego co pamietam, to sportowe filtry trza dmuchac sprezonym powietrzem... a normalny po prostu wymieniasz tak czesto jak filtr oleju, by nie zapomniec o tym procederze - chyba co 2 wymiany oleju. Robisz synchro i na tym konczysz zabawe. Jak nie pomoze, to bedzie trza grzebac glebiej, ale to juz w zime sie pobawisz. No i tez wspomniany termostat - temp Ci trzyma? A jakies bledy Ci pokazuje, gdy zarzucisz dealers mode?
_________________ Virago 535 '93 -> Kawa er-5 '02 -> Hornet 900 '04 -> SV1000s '03
|
3 paź 2014, o 10:22 |
|
|
polly
SV Rider
Dołączył(a): 18 lis 2013, o 15:05 Posty: 387 Lokalizacja: Krakuf
Płeć: mężczyzna
Moto: DR-Z400S
|
Re: wysokie spalanie
| | | | Rozkosmany napisał(a): Jeżeli wszystko jest tak jak powinno uważam że SV przy emeryckiej jeździe zbliży się do zużycia 4 l /100 km (moja kiedyś zużyła 3,8) Spokojna wycieczkowa jazda, przepyrkanie przez wioske tudziez jaki ładny zakątek świata przy okazji to ok 4.5l Normalna jazda, zgrubsza zgodna z przepisami to ok 5 l Autostrada ale bez przegięcia pały to jakie 5,3-5,5 Niemiecka autostrada 5,7-6 Pośpiech na faszystowskiej autobanie to 6,5-7 (znaczy okolice 200 do max naprzemiennie) Pałowanie to z 8-9 litrów. | | | | |
Kurde... Jakbym czytał o spalaniu mojej Vki
|
3 paź 2014, o 11:09 |
|
|
Tengux
motocyklista
Dołączył(a): 3 sty 2012, o 23:11 Posty: 123 Lokalizacja: Raszyn
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N -> S1000XR
|
Re: wysokie spalanie
o takich wynikach to mogę pomarzyć
|
3 paź 2014, o 11:37 |
|
|
polly
SV Rider
Dołączył(a): 18 lis 2013, o 15:05 Posty: 387 Lokalizacja: Krakuf
Płeć: mężczyzna
Moto: DR-Z400S
|
Re: wysokie spalanie
Ja najniżej do tej pory zszedłem w okolice 4,1-4,2. Jadąc nocą, w deszczu, po Słowacji, nie do końca ciepło ubrany . Więc jechałem spokojnie, żeby przypadkiem policji nie spotkać . Na dodatek miałem z tyłu pasażerkę, sakwy i kufer. Z przodu tankbaga. W okolice 9l/100km doszedłem tylko jeżdżąc po torze. Na ulicy najwyżej doszedłem do okolic 6,5-7. Modyfikacji silnika nie mam żadnych. Wtedy nawet wydech miałem seryjny. Oleju bierze znikome ilości - około 100ml na 1000km. Teraz mam przelot, ale spalanie nie zmieniło się za bardzo. Ciut wzrosło, ale nie wiem czy to zasługa wydechu czy mojej prawej ręki.
|
3 paź 2014, o 13:19 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|