Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 11 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
matyja
rowerzysta
Dołączył(a): 12 cze 2014, o 18:50 Posty: 11 Lokalizacja: Krzeszowice / Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N K7 YHG
|
przebieg
witajcie po długiej przerwie mam szybkie pytanko, nawiązujące do kilku działów, a chyba ten jest najodpowiedniejszym mam możliwość kupna SV650 od doświadczonego motocyklisty z przebiegiem 50kkm... trochę to odstrasza, przynajmniej mnie i kilku moich znajomych... warto się pchać w taki motocykl? przez naszą polską mentalność mogą być później problemy ze sprzedażą... pozdrawiam!
|
23 mar 2015, o 23:03 |
|
|
acinr_PL
SV Rider
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28 Posty: 1963 Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
|
Re: przebieg
Sv-ką możesz dojeździć nawet do 100kkm. Przebieg całkiem normalny i jeżeli jeśli moto zadbane, wszystko było robione i wymieniane jak nakazuje serwisówka to w czym problem?
_________________
SV650S k3 bikepics.com
|
23 mar 2015, o 23:26 |
|
|
Miles
SV Rider
Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46 Posty: 1729 Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
|
Re: przebieg
Przez takie myślenie jak Wasze są później problemy ze sprzedażą... bo Polak sra na miętowo jak widzi przebieg w motocyklu >50 kkm. Pogadaj ze sprzedającym żeby odbił z przebiegu 20 tys. wtedy nie będzie problemu. Jak sobie kiedyś uświadomisz, że pewnie z 80% maszyn ma przebieg dwukrotnie większy niż rzeczywisty i wciąż jeżdżą bez problemu to będziesz spał spokojnie.
_________________ Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.
|
23 mar 2015, o 23:28 |
|
|
lessero
motocyklista
Dołączył(a): 18 paź 2011, o 21:04 Posty: 191 Lokalizacja: Oberschlesien
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N K3
|
Re: przebieg
Kupiłem wcale nie tanio od @Pędzla K3, która na szafie miała 51500. Teraz ma 68000 i jeździ dalej.
Napinacze rozrządu mają po 5 zębów wykonanej pracy, wymiar pomiędzy pin 1-16 jest 93,4mm co daje ok. 0.5% przyrostu długości łańcuszka, do 80000 rozrząd powinien dojechać.
Leje paliwo, zmieniam olej i filtry, czasem doleje oleju jak bardziej odkręcam (200 do 300 ml / 1000 km)
Wydałem ostatnio tysiaka za opony, 420 za napęd. Zębatki i łańcuch założyłem sam. Przy okazji zmieniłem łożyska. Rok temu posikała się prawa laga. Moto proste, części dostępne. Dłubie prz nim sam. Luzy zaworowe ustawie, przepustnice zsynchronizuje. I chyba zostawiam klamora na następne parę lat.
Bo z takim przebiegiem to raczej nikt go nie weźmie.
|
23 mar 2015, o 23:52 |
|
|
matyja
rowerzysta
Dołączył(a): 12 cze 2014, o 18:50 Posty: 11 Lokalizacja: Krzeszowice / Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N K7 YHG
|
Re: przebieg
no właśnie... zdaję sobie sprawę, że te silniki są bardzo żywotne, jeżeli się o nie należycie dba, jednakże perspektywa późniejszej sprzedaży i problemów z tym związanych już tak kolorowo nie wygląda... sam się przebiegu nie obawiam. patrzę jednak w przyszłość i boję się kłopotów przy ewentualnej sprzedaży i tylko dlatego w taki sposób napisałem swojego pierwszego posta.
gdyby nasze polskie "myślenie" było normalne, to by nikt nie kręcił liczników. mało kto chętnie kupi moto z przebiegiem przekraczającym 40-50kkm, podobnie, jak samochód z przebiegiem >200kkm. toż to przecież jeżdżące trupy
ja jestem przekonany, że zdecydowana większość motocykli sprowadzana z zagranicy sprzedawana przez handlarzy jest kręcona i to pewnie sporo. w rejonach, gdzie są drogi znacznie lepsze, a i klimat dużo korzystniejszy, nikt nie jeździ wyłącznie do kościółka, co niedzielę przez kilka lat.
|
24 mar 2015, o 00:05 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: przebieg
50 tys. to ledwo dotarty. Pewnie cofany
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
24 mar 2015, o 11:58 |
|
|
TomK
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11 Posty: 1192 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
|
Re: przebieg
Dobrze to napisałeś, tylko nie dodałeś "na liczniku", bo jak najbardziej kupują, i to często z dwukrotnie większymi przebiegami. 186 tyś. km miała SV 650 którą znalazłem kilka lat temu na ebay a miała 6 lat, a aut które mają powyżej 400 tyś. km a na liczniku 200 tyś. km jest na rynku od groma. Handlarz kupuje najtańsze, żeby szybko sprzedać i zarobić. Te z małymi przebiegami na zachodzie są o wiele droższe, a takie polakowi ciężko sprzedać. Nie patrz na to ile pokazuje licznik, tylko jaki jest faktyczny stan motocykla, co trzeba niedługo wymienić itd.
_________________ SV650S K6 YDV -> WR 450F http://bikepics.com/members/tomkdgun
|
24 mar 2015, o 12:21 |
|
|
kisiel_krzychu
SV Rider
Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43 Posty: 1795 Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
|
Re: przebieg
moja svka ma prawie 70 tys przebiegu, wystawiona od jakiegoś czasu na sprzedaż - zero odzewu, wczoraj wystawiłem gsxfa z 1992r mojego kolegi na sprzedaż, już dzisiaj dostaje maile nt. kupna gsxfa. Nic tylko skręcić przebieg svki ( żarcik) . . . . i to jest smutne.
_________________ SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]
|
24 mar 2015, o 20:36 |
|
|
kozik
SV Rider
Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52 Posty: 5631 Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
|
Re: przebieg
kręcenie kręceniem ale większość ludzi lepiej się czuje jak ma na liczniku jak większość niż np 60tyś w motocyklu czy pół mln w aucie. Stało się to tak naturalne, że kupujący wiedzą, że te niskie przebiegi są niekiedy nie realne ale i tak kupują pojazdy właśnie z nimi. Wszystko zależy jak kto dba i jak jeździ
_________________ SV 650 S '99/GSX-R 750 K1
www.logo-ratio.pl
|
24 mar 2015, o 21:45 |
|
|
BiniuB
rowerzysta
Dołączył(a): 7 kwi 2012, o 22:11 Posty: 47 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2007
|
Re: przebieg
Ja bym brał Koroviov obrażasz mnie.
|
24 mar 2015, o 23:45 |
|
|
z2maciek
motocyklista
Dołączył(a): 21 lis 2010, o 20:28 Posty: 229 Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s '02
|
Re: przebieg
Bierz śmiało !!!
Moja ok 80 tys km, z tego połowa na podrasowanym silniku (mod wałkowy) i na oleju syntetycznym samochodowym, co jak wielu sądzi jest zbrodnią na silniku. Mimo takich starań jej zakatowania chodzi jak zegarek. Jedynie wymienione uszczelniacze zaworowe ale tylko dlatego że zdarzało mu się zadymić chwilkę przy zapalaniu po długim postoju.
_________________ MOTOCYKLISTO !!! SPÓJRZ NA LICZNIK !!! POPATRZ DWA RAZY !!! SAMOCHODY SĄ WSZĘDZIE !!!
|
25 mar 2015, o 00:56 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 11 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|