Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 4 sty 2025, o 03:28



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Synchronizacja przepustnic K7 
Autor Wiadomość
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sty 2014, o 21:12
Posty: 147
Lokalizacja: Złotoryja
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S 2007
Post Synchronizacja przepustnic K7
Witam...
Czy jest ktoś w stanie opisać mi krok po kroku jak wykonać prawidłowo tą czynność :?: :?: :?:
Czytałem opis do k3 i niestety nic mi się nie zgadza... :smutas:
Jaka jest różnica miedzy tymi rocznikami??? :hmm:
Pozdrawiam...


2 kwi 2015, o 23:02
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 paź 2011, o 21:04
Posty: 191
Lokalizacja: Oberschlesien
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N K3
Post Re: Synchronizacja przepustnic K7
Frytek87 napisał(a):
Witam...
Czy jest ktoś w stanie opisać mi krok po kroku jak wykonać prawidłowo tą czynność :?: :?: :?:
Czytałem opis do k3 i niestety nic mi się nie zgadza... :smutas:
Jaka jest różnica miedzy tymi rocznikami??? :hmm:
Pozdrawiam...


Tu jest najlepiej rozpisane a K7 to nie komputerowo się robi ??

http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=23&t=99&p=169445&hilit=stv#p169445

Cytuj:
Fajny temat, fajnie wszystko opisane i kwestia wyboru wakuometru.


A tu dla silnika K7 wygląda podobnie

http://www.vstrom.info/Smf/index.php?topic=5731.0
http://svmanuals.net.au/downloads/2007/throttle%20body.pdf


3 kwi 2015, o 11:58
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sty 2014, o 21:12
Posty: 147
Lokalizacja: Złotoryja
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S 2007
Post Re: Synchronizacja przepustnic K7
Pierwszy link juz studiowałem i tu mam problem...

Regulacja ze zdjecia nr 1 u mnie nie wystepuje.

Regulacja ze zdjęcia nr 11 tez nie.

Tps ustawiałem na te kreseczki i tu tez problem po przeskoczeniu na górna pozycje przy ok 3 tys/obr nie chętnie wraca w położenie środkowe.
Powoduje to jego zdławienie, falowanie obrotów a nawet zgaśniecie...:(
Po ustawieniu na ok 4-4,5 tys/obr dopiero działa jak należe.... Może takie obroty są prawidłowe???


3 kwi 2015, o 19:39
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sty 2014, o 21:12
Posty: 147
Lokalizacja: Złotoryja
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S 2007
Post Re: Synchronizacja przepustnic K7
http://svmanuals.net.au/downloads/2007/throttle%20body.pdf

lessero

dzięki wielkie za ten link.
jeżeli kiedykolwiek się spotkamy stawiam flaszke. ewentualnie moge wyslać kurierem:)
zrobiłem wszystko tak jak w opisie (oprócz podłączenia kompa) i moto w końcu dobrze gada...
dzięki wielkie jeszcze raz.
jakby ktoś miał problem z nierówno pracującym silnikiem, sporadycznym jego gaśnięciem lub chwilowym braku mocy polecam się zapoznać z linkiem powyżej.
ewentualnie pytać jak coś jest nie zrozumiałe.


26 kwi 2015, o 21:42
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 paź 2011, o 21:04
Posty: 191
Lokalizacja: Oberschlesien
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N K3
Post Re: Synchronizacja przepustnic K7
Frytek87 napisał(a):


:piwo:


27 kwi 2015, o 11:06
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 13 lip 2012, o 08:57
Posty: 29
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S k3
Post Re: Synchronizacja przepustnic K7
Podepnę się pod temat. Robię właśnie synchronizację (w SV 650 K3) przepustnic zgodnie z instrukcja z tego linku viewtopic.php?f=23&t=99&p=169445&hilit=stv#p169445 i manualem haynesa. Jestem na etapie regulacji przy pomocy u-rurki i tutaj pojawia się moje pytanie. Czy synchronizację powinno robić się w trybie diagnostycznym czyli ze zmostkowaną wtyczką w bagażniku? Po nagrzaniu silnika, podłączeniu rurek poziom cieczy cały czas się podnosi w jednej rurce, nie stabilizuje się nawet na jakimś rozregulowanym poziomie. Czy to jest normalne? Czy po przejściu w tryb diagnostyczny będę w stanie wyregulować przepustnice?


1 maja 2015, o 14:54
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Synchronizacja przepustnic K7
Soko napisał(a):
Podepnę się pod temat. Robię właśnie synchronizację (w SV 650 K3) przepustnic zgodnie z instrukcja z tego linku viewtopic.php?f=23&t=99&p=169445&hilit=stv#p169445 i manualem haynesa. Jestem na etapie regulacji przy pomocy u-rurki i tutaj pojawia się moje pytanie. Czy synchronizację powinno robić się w trybie diagnostycznym czyli ze zmostkowaną wtyczką w bagażniku? Po nagrzaniu silnika, podłączeniu rurek poziom cieczy cały czas się podnosi w jednej rurce, nie stabilizuje się nawet na jakimś rozregulowanym poziomie. Czy to jest normalne? Czy po przejściu w tryb diagnostyczny będę w stanie wyregulować przepustnice?

viewtopic.php?p=191883#p191883

Wygląda na to że w trybie diagnostycznym .

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


1 maja 2015, o 16:34
Zobacz profil WWW
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sty 2014, o 21:12
Posty: 147
Lokalizacja: Złotoryja
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S 2007
Post Re: Synchronizacja przepustnic K7
synchronizujesz z podglądem na temperature... synchronizacja powinna byc pomiedzy 80-100 stopni. tryb diagnostyczny jest ci potrzebny do wyregulowania tps.


3 maja 2015, o 20:44
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sty 2014, o 21:12
Posty: 147
Lokalizacja: Złotoryja
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S 2007
Post Re: Synchronizacja przepustnic K7
do U rurki polecam dać dwie kulki z łożyska które będą swobodnie w niej sie poruszać ale w wypadku dużej róznicy cisnieć kulka zablokuje dostęp cieczy do przepustnicy.


3 maja 2015, o 20:48
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 9 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL