Z tego co się orientuje to w wersji S są dwie śruby do regulacji. Jedna odpowiada za regulacje w kierunku poziomym a druga w pionowym. Znaleźć je można w wewnętrznej stronie czaszy. Możliwe, że trzeba częściowo\całkowicie zdemontować zegary. Tutaj masz pokazane dokładnie które to śrubki
http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=24&t=16074. Reguluje się światła w ten sposób, że stawiasz moto na prostym podłożu np. w garażu, jak najdalej od ściany (dobrze, żeby było to 10 m). Następnie mierzysz wysokość od podłoża do źródła światła. Zmierzoną wysokość nanosisz na ściane i rysujesz poziomą prostą biegnącą przez ten punkt - będzie ona traktowana jako linia odniesienia. Następnie rysujesz drugą prostą poziomą o 1,2 % niżej od wcześniejszej linii odniesienia. Dla wcześniej wspomnianych 10 m będzie to 12 cm. Lampa jest asymetryczna - oświetla "wyżej" prawą część drogi niż lewą. Musisz ustawić reflektor tak, aby najwyższy punkt światła po prawej stronie był na poziomie niższej linii. Ważne jest aby regulować lampy siedząc na motocyklu, bo ciężar oczywiście spowoduje delikatne podniesienie wiązki światła. Po wszystkim możesz przy okazji przeglądu poprosić o sprawdzenie na stacji czy światła są ustawione prawidłowo, bo jak wiemy nie ma nic bardziej denerwującego niż sytuacja gdy ktoś z naprzeciwka świeci nam po oczach